Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout: New Vegas


Enginar

Öne çıkan mesajlar

jury rigging biraz garip olmus, alakasiz silah/armorlari birbirleriyle tamir edebiliyorsunuz

aslinda elemanin biri f3 icin buna benzer bir mod yapmisti, ayni sinif silah/armorlar (mesela shotgunlar) bibirlerini tamir edebiliyordu, ona benzer bisey bekledim jury riggingden

riot shotgunu assault carbinala falan tamir ediyosunuz jury riggingle biraz sacma olmus

onun disnda egleniyorum ben bisuru gezecek yer ve quest var, 28 saattir oynuyorum hala bitiremedim questleri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Hollow point ya da buckshot gibi mermiler oyunda ne işe yarıyor tam olarak? Hayır damage thresholdu yüksek olmayan bi tane bile güçlü düşman görmedim şimdiye kadar, bi de üstüne bunları kullanıp gimp olmanın ne manası var? Handloading sağolsun bütün mermileri kırıp slug, jfp falan yapıyorum. Bi de jury rigging çok saçma olmuş, resmen altın madeni gibi perk. Yalnız şu jury riggingde hangi weapon hangisini tamir ediyor deneme yanılma yerine güzel bi guide ı olsa çok makbule geçerdi.

living anatomy aldıktan sonra hollow point arar oldum, bu sefer de yeterince bulamıyorum. gözle görülür zırh giydiğini görmediğin (insanları kastediyorum) kimsenin zırhı yok oyunda. mesela mutie görüyorsunuz, 0 zırh. hayvanlardan sadece radscorpion (36) ve dc'lerin (30) zırhı var, bebek ya da bark modellerinin 15'lerde filan. fiend'larda 6-8, ncr askerlerinde 12, lejyonerlerde gene 8-10 zırh filan var. kısacası 100 skill ve oturaklı bir silaha hp koyup gene parçalayabilirsiniz hesabını yapıp. adama 20 dt ekleyecekse ama dmg'nize 40 ekleyecekse o zaman gene anlamı var.

tek sorun ap ve hp ammo'dan yeterince sağlayan bir yer bulamadım, sadece 5mm'nin ap'sinden satın alabiliyorum yeterince ama minigun halen oyunun en kötü silahı filan ateşe başlaması 1dk filan sürdüğünden. 10 str istiyor bir de şaka gibi.

buckshot'ın esprisi spread düşürüyor, eğer point blank değilse atış dağa taşa gidiyor o saçmalar. (7 tane atıyor, 6 tanesi filan vurur adam uzaktaysa normalde) spread düşüren herşey süper.

jury rigging oyunun almaya değer 3-5 perkinden biri, onlar arasında da belki en iyisi. çünkü cidden çok hızlı condition düşüyor ve tamire para yetiştirmeniz imkansız max barter'la bile. headless'daki 1 cipiyi toplayan insan modeli olmama rağmen 30'da 72k para yapabildim 88 barter (tüccar setim hotkey'de heh) ve jury rigging ile. oyunda önceki fo'lar gibi altın madeni düşmanlar yok çünkü.
Leopar said:

riot shotgunu assault carbinala falan tamir ediyosunuz jury riggingle biraz sacma olmus

saçma değil aslında, metal zırhlar metalle, hafif zırhlar hafif zırhla, çoğu tüfekler birbiriyle, enerji silahları komplikasyon grubuyla (lazer tüfeğiyle gauss olmuyor yani) gibi. buna rağmen sadece minigun ve gatling laser'i tamir edebilen birşey göremedim ki bu ikisi resmen kullanılmasın diye ellerinden geleni ardlarına koymamışlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben tamir işini kendim hallediyorum arada bi gidip fiend falan öldürünce 8-9 tane, yeterli repair malzemesi çıkıyor genelde bide benim oyunun başından beri stokladığım "repair ederim ben bunlarla" malzemelerim var evde (BOS abandoned bunker) duruyor.

unique gauss rifle a dayanabilen benim gördüğüm ghoul reaver mı ne var haritanın bayaa uzak yerlerinde (hell's motel) 4 atış falan gerekiyor hshot ama vero önceden koşup yumruklamaya başladığı için bana gelene kadar.. ehuehu

benim level 25 itibari ile statlar herhangi bir zırh giymeden şöyle:

str 8
per 8
end 7
cha 5
int 6
agi 8
luk 7
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://twitter.com/FINALLEVEL/status/28896055927

Ben takip etmeyeli NMA ve türev sitelerdeki tartışma yön değiştirmiş. Oyunun iyi bir rpg olduğuna dair ortak kanı var ama iyi bir fallout mu sorusu çıktı şimdi de. Devletleşen NCR, uyuşturucu ve fuhuşun serbest olduğu bir ortamda büyüyebilen mafyavari yapı vs. gibi post apoc bir dünyayla uyuşmayan noktalardan şikayet ediyorlar. Tartışma Fallout 2'de NCR'ın kurulmuş olmasının ne kadar mantıklı olduğuna kadar gidiyor.

Ama bu defa nma ekibiyle aynı görüşte değilim, aradan geçen 200 yıldan sonra wastelandde bile sosyal ve ekonomik altyapının oluşması son derece normal. İlk iki fallout kadar, özellikle fallout 1 kadar post apoc bi atmosfer olmasa da kendi içinde tutarlı bi gelişimi var kaliforniya ve civar bölgelerin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

crash sonrası quick ve auto saveler bozulabiliyor evet, 4 kere crash oldu şimdiye kada bende, 1 kere gitti saveler 30dk geri gittim, ben 3-4 saatte bir çıkıp/giriyorum oyuna bi rahatlatmak için makinayı, çok fazla alt/tab da crash edebiliyor.

bence asıl 200 küsür seneden sonra hiçbirşeyin değişmemiş olması saçma olurdu, 200 sene çok uzun zaman, tamam radrasyon fazlaymış savaş zamanında, adamı bilgisayarın önünde oturduğu yerde eritecek kadar fazla (bkz black mountain logs)

ama hem masterı ve ordusunu yenmiş, enclave in her işini bozmuş olmamız, hem de vegas gibi radyasyondan az etkilenen yerlerin olması vede 200 sene geçmiş olması sebebiyle gelişmeler olması normal. 90's america değil tabiki ortam henüz ama hiçbirşey değişmemiş olsa "chosen one" ın ve diğer vaulttan çıkan elemanların yaptığı şeylerin hiçbir anlamı kalmazdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

http://twitter.com/FINALLEVEL/status/28896055927

Ben takip etmeyeli NMA ve türev sitelerdeki tartışma yön değiştirmiş. Oyunun iyi bir rpg olduğuna dair ortak kanı var ama iyi bir fallout mu sorusu çıktı şimdi de. Devletleşen NCR, uyuşturucu ve fuhuşun serbest olduğu bir ortamda büyüyebilen mafyavari yapı vs. gibi post apoc bir dünyayla uyuşmayan noktalardan şikayet ediyorlar. Tartışma Fallout 2'de NCR'ın kurulmuş olmasının ne kadar mantıklı olduğuna kadar gidiyor.

Ama bu defa nma ekibiyle aynı görüşte değilim, aradan geçen 200 yıldan sonra wastelandde bile sosyal ve ekonomik altyapının oluşması son derece normal. İlk iki fallout kadar, özellikle fallout 1 kadar post apoc bi atmosfer olmasa da kendi içinde tutarlı bi gelişimi var kaliforniya ve civar bölgelerin.


this. 200 sene geçmiş, güçpeşinde koşacak ve insanları sömürecek insanlar daima olacağına göre devletleşme ve mafyalaşma olması kaçınılmaz. Bandit çeteleri işi büyütüyor işte 200 senede, gayet normal. Buna post apoc ortamıyla uyumlu değil demek komik ya :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya nma bir yürüsün gitsin ya, yok hebele olur muymuş olmaz mıymış, dünyanın en kötü fan topluluğu filan herhalde. çarşı herşeye karşı modeli tam. setting lejyon harici (bana tribal'ları öyle alakasız bir organizasyona sokmak çok anlamsız geldi) son derece mantıklı her bakımdan, vault'lar açılalı 100 küsur yıl geçtikten sonra sadece ncr olması daha bile acayip. ben meksikalılar, kanadalılar, çinliler filan sağdan soldan çıksın diye bile beklerim.

post-apoc dünyayla uyuşmayan neymiş, vault-dweller ve thunderdome geyikleri mi bekliyorlar hala. yallah olsunlar gitsinler. ikinci oyun çıktığı zaman ağlasalardı neden 80 yıl ileri götürdüler birden diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

http://twitter.com/FINALLEVEL/status/28896055927

Ben takip etmeyeli NMA ve türev sitelerdeki tartışma yön değiştirmiş. Oyunun iyi bir rpg olduğuna dair ortak kanı var ama iyi bir fallout mu sorusu çıktı şimdi de. Devletleşen NCR, uyuşturucu ve fuhuşun serbest olduğu bir ortamda büyüyebilen mafyavari yapı vs. gibi post apoc bir dünyayla uyuşmayan noktalardan şikayet ediyorlar. Tartışma Fallout 2'de NCR'ın kurulmuş olmasının ne kadar mantıklı olduğuna kadar gidiyor.

Ama bu defa nma ekibiyle aynı görüşte değilim, aradan geçen 200 yıldan sonra wastelandde bile sosyal ve ekonomik altyapının oluşması son derece normal. İlk iki fallout kadar, özellikle fallout 1 kadar post apoc bi atmosfer olmasa da kendi içinde tutarlı bi gelişimi var kaliforniya ve civar bölgelerin.


Fallout 2'yi Fallout 1'e kıyasla çok daha seven bir insan olarak, iyi ki de NMA'nın istediği olmamış New Vegas şahane olmuş diyorum. Entrikası olmayan, New Reno'suz NCR'sız bir Fallout düşünemiyorum bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nefret edenlerin fakrinda olmadan dedigi tek sey su

u oyun fallout1 degil

fallout 1 i ayni grafik ayni hikaye ile remake yapip vermediginiz surecede tatmin olmiycak bu adamlar, o zamanda REHASH BU, TEMBEL HERIFLER REMAKE YAPTI diye agliycaklar

eh bosuan dememisler "welcome to /v/ where no one likes video games" diye

ustad miyamoto celiskisi diyoruz buna

http://img683.imageshack.us/img683/6416/1283257048241.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dün başladım bende. ya birincisi şu ikinci repair masası koymuşlar ya reloading bişey onu anlamadım hakkaten anlamadım ne işe yarıyor.

bide bu sefer karmamızı göremiyo muyuz?

çok salak saçma bir durum var ki powder gangers mı ne var ya orayaı temizledim. adam kalmadı mekanda. lootlarken hala steal oluyor.

dağın tepesinde ammo box görüyorum alıyorum steal oluyor falan.
falloutları hep neutral veya evil karakterle oynarım hani karma düşmesi problem deilde göreyim ya f3'te title'ı falan vardı.

bringer of death falan gibi bişi olduydum bunda karmayı göremedim yav.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence factionlar gayet yerinde ozetlenmis, dendigi gibi o kadar sure sonra hele ki khan, raider, fiend, legion falan derken bagimsiz kalmis ve organize olmamis yerleskelerin olmasi daha bile garipti.

strip aileleri disinda ben de cok bekledim hubologist falan tarzi kendi halinde organizasyonlar ciksin.

benim esas garip buldugum factionlarin emelleriydi acikcasi,

genel endgame spo

birsuru tutarsizlik ve bosluk vardi,
yok ncr in house ile truce u yuzunden elektrigin %5 ini veriyormus zorunlu olarak , ortada deli gibi network varmis da house o yuzden tehlikeliymis, o sebeple courier git house u oldur diye gorev veriyor koskoca ncr. House un kendi jenarator leri calismiyor, diger base e erisimi yok uzaktan, yakindaki diger tum elektrik hublari ncr a ait hadi kimsenin bunlardan haberi yok diyelim , o zaman harekete gecmemeleri apayri salaklik. ikinci vaka da yesman problemi, sozde house un yerine gecip secimleri bizim yapmamizi sagliyor ama en sonda ncr la konusma seceneklerimiz die, die, die, die by urself, die twice. seklinde, hic bir sekilde bariscil bi secenegimiz yok hep nma tarzi carsi herseye karsi takilmak zorundayiz. BOS u bu arada hic isin icine katmiyorum bile. apayri kafalar.



noktalamasiz, paragrafsiz nerd rage spoiler. oyuna kustum resmen okunmasa da olur. kendim dahi anlamiyorum ne yazdim su an oylesine hirsliyim oyuna. adsf

olabilecek en kotu bicimde bitirdim muhtemelen oyunu, tum oyunda good olup da ancak bu kadar kaotik secimler yapilabilirdi muhtemelen, bos ve ncr sempatizani fakat house un emellerine karsi mantikda, ayni zamanda bos scribe elder in pasifliginden tiksinmis biri olarak oyunda erisebilecegim tek bir iyi sonuc yok ne olursa olsun diger iki faction i silmem gerekiyor dunyadan , bu da boyle bi ozgurluk. endgame slide da dunyanin sonu 4. kez geldi resmen.

birde oyun resmen beta cikmis, genel olarak oyun motorunun eziyetine alistik , crashler, donen kafalar, texture larin olmamasi falan bunlar hafif seyler geciyorum. Hadi ara questlerin rafine olmamasini ve triggerlarin problemleri anlasilabilir, netekim cok mekan var bol bol da ara quest var hepsi seslendirilmis vs, affedilir gayet. ama ana quest in bugfest olmasi resmen dayanilmayacak gibiydi, yok o konusma dialogu cikmaz, yok oraya bilmemnereye gitmeden gidemezsin vs. fallout.wikia da su anda ilgili questlerin walktrough lari kadar bug list var, bir de o kadar quest progress code lari var resetlemek icin, konsol acmadan oynamak isteyenlere sabir diliyorum sahsen.

ps. ulan BOS :(
ps2. nma nerd u gibi dosendim bende hadi bakalim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak said:

v34 te birde ncr questi var, farmlarına gelen suyu kirletiyor vaultun reaktörü, onu kapamanız lazım, ama ghoullar, rad, ve su baskınından dolayı içerde hapis kalmış bir aile var, reaktörü kapatırsanız aile telef oluyor. kapamazsanız ncrnin patatesleri kabakları.

o 100 lock isteyen sandık veronicanın questi, anahtarla açılabiliyor.


Burda aileye reroute ediyorum konmtrolü ama aile nerde lan ? İnsan bi teşekkür eder çıkınca
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lelouch said:

Norak said:

v34 te birde ncr questi var, farmlarına gelen suyu kirletiyor vaultun reaktörü, onu kapamanız lazım, ama ghoullar, rad, ve su baskınından dolayı içerde hapis kalmış bir aile var, reaktörü kapatırsanız aile telef oluyor. kapamazsanız ncrnin patatesleri kabakları.

o 100 lock isteyen sandık veronicanın questi, anahtarla açılabiliyor.


Burda aileye reroute ediyorum konmtrolü ama aile nerde lan ? İnsan bi teşekkür eder çıkınca

Glowing one olmuşlar, suyu patateslere verin onun yerine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi gunrunnners eskiden köy değil miydi ya? gittiğimde dandik bi klübede dandik bi robot var :S

bi de helios one da ed-e bi frekans falan yakaladı enclave'lere ait bir log ne yapıcaz bu logla onu çözemedim.

edit: deathclave avına veronica ile gidilmez arkadaş bana silah kullanan biri lazım gidiyor alpha male'e tekme tokat dalmaya çalışıyor yanlış hareketler :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...