Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

rover 75 2.0 cdti


laverda

Öne çıkan mesajlar

bi aptallık yapıp başlıkta belirttiğim gibi rover aldık 2000 model ama bilindiği üzere parça servis problemi var, ve arabada yürür aksamda (ön takımlarda) ve enjektörlerin birinde bir problem olduğunu söylediler. benim sorum, sorularım da şunlar: ,
1. bu enjektör konusunda ne yapabilirim, değiştirmeden onarım yapılabilyomuş, yapılırsa randıman alınabilir mi?
2. istanbul dışındayım istanbulda bu tip arabalarla ilgilenen küçük çaplı servisler var mı ? varsa nerelerde ?
edit: arabada bildiğim kadarı ile BMW motoru var (3.20)
ufak çaplı BMW servisi de olur heralde

yardımcı olabilecek ya da araba hakkında her türlü yorum yapabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adı geçen araba degisik donemlerde ödüller almış bir araçtır. aynı zamanda 2000-2004 arası dönemde bir kac defa ingiltere nin sınıfında en çok satan aracı sıralamarında 2. cilige yukselmiştir.

retro bir gorunumu olması nedeniyle rover ın begendiğim dizaynlarından bir tanesidir. rover bir cok uretici ile partnerlige girdi. bu aracın kullanılan motorları da uretilen doneme baglı olarak bmw, rover ve daha sonraları ford tarafından uretilmiştir. BMW motor kullanılan donem ilk donemdir.

M47 seri numaralı BMW motoru kullanılmıştır. bu motor 1999-2003 yılları arasında uretilmiş olup 114 beygirden 163 beygire kadar degisik varyasyonları bulunmaktadır. e46 3.18d, 3.20d ve 5 serisi dizellerde kullanılmıştı. Rover da kullanılan motor ise kırpılmış bir hali imiş. CDTi olan dogal olarak CDT olana gore daha iyi bir secenek.

BMW yıllarca arkadan itisin ne kadar avantajlı oldugunu reklam etti durdu. ama sonradan onden çekiş bir araç yapmaya kalktılar. ancak pazarlama kaybını goz onune alarak dizaynı rafa kaldırdılar.

BMW-rover partnerliginde bu çöpe atılan dizayn uygulanma fırsatı bulundu. bu araç her ne kadar BMW motoru kullanıyor olsa da önden çekişli bir araçtır. ancak merkezi bir şasi tuneli iceriyor, bu nedenden dolayı arkadan itisli araçlarla sık sık karıştırılıyor. cunku bu tunel genelde BMW dizaynı arkadan itişli araclarda olur.

BMW bu özel önden çekişli dizaynı gelistirmis ancak kendi araçlarında kullanmamıştı. rover 75 de deneme fırsatı buldu. başarılı olunca BMW'nin dirilttiği mini cooper da kullanıldı.

dolayısı ile doneminin retro bir bakış ile guzel gozuken ve en nefis araclarından bir tanesidir. masrafı başınızı agrıtmayacaksa bence iyi bir secim olmus. farklı bir arac.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:


BMW yıllarca arkadan itisin ne kadar avantajlı oldugunu reklam etti durdu. ama sonradan onden çekiş bir araç yapmaya kalktılar. ancak pazarlama kaybını goz onune alarak dizaynı rafa kaldırdılar.

BMW-rover partnerliginde bu çöpe atılan dizayn uygulanma fırsatı bulundu. bu araç her ne kadar BMW motoru kullanıyor olsa da önden çekişli bir araçtır. ancak merkezi bir şasi tuneli iceriyor, bu nedenden dolayı arkadan itisli araçlarla sık sık karıştırılıyor. cunku bu tunel genelde BMW dizaynı arkadan itişli araclarda olur.



Tasarımdaki bazı kilit bölgelerini inceleyerek, bu araçların -hiç bi yerde böyle bi bilgi görmesem de şimdiye dek- BMW'nin şasisini kullandığı şeklinde bi şüpheye sahiptim ben, bu bahsedilen detayı bilmiyodum ama. Şaft tüneli varsa, ekstra maliyet yaratmamak için BMW'nin elinde olan şasi tasarımını da kullanmışlar yani.

Önden çekiş BMW bu araçlar çaktırmadan :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...