laverda Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 bi aptallık yapıp başlıkta belirttiğim gibi rover aldık 2000 model ama bilindiği üzere parça servis problemi var, ve arabada yürür aksamda (ön takımlarda) ve enjektörlerin birinde bir problem olduğunu söylediler. benim sorum, sorularım da şunlar: , 1. bu enjektör konusunda ne yapabilirim, değiştirmeden onarım yapılabilyomuş, yapılırsa randıman alınabilir mi? 2. istanbul dışındayım istanbulda bu tip arabalarla ilgilenen küçük çaplı servisler var mı ? varsa nerelerde ? edit: arabada bildiğim kadarı ile BMW motoru var (3.20) ufak çaplı BMW servisi de olur heralde yardımcı olabilecek ya da araba hakkında her türlü yorum yapabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tripling Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 maslak sanayi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 bostancı sanayinde de var diye hatırlyıorum. bmw bolca var zaten orda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
laverda Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 peki araba hakkında bi yorum yapabilecek var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 13, 2009 Genelde türk insanı böyle kendine değişik gelen bilmediğ iarabalara bok atar durur, sen takma :) Muhtemelen parçası falan pahalı olucaktır ama zaten alırken sınıfının çok altında bi fiyata aldığın için fazlasıyla kardasındır. Güle güle kazasız belasız binin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 adı geçen araba degisik donemlerde ödüller almış bir araçtır. aynı zamanda 2000-2004 arası dönemde bir kac defa ingiltere nin sınıfında en çok satan aracı sıralamarında 2. cilige yukselmiştir. retro bir gorunumu olması nedeniyle rover ın begendiğim dizaynlarından bir tanesidir. rover bir cok uretici ile partnerlige girdi. bu aracın kullanılan motorları da uretilen doneme baglı olarak bmw, rover ve daha sonraları ford tarafından uretilmiştir. BMW motor kullanılan donem ilk donemdir. M47 seri numaralı BMW motoru kullanılmıştır. bu motor 1999-2003 yılları arasında uretilmiş olup 114 beygirden 163 beygire kadar degisik varyasyonları bulunmaktadır. e46 3.18d, 3.20d ve 5 serisi dizellerde kullanılmıştı. Rover da kullanılan motor ise kırpılmış bir hali imiş. CDTi olan dogal olarak CDT olana gore daha iyi bir secenek. BMW yıllarca arkadan itisin ne kadar avantajlı oldugunu reklam etti durdu. ama sonradan onden çekiş bir araç yapmaya kalktılar. ancak pazarlama kaybını goz onune alarak dizaynı rafa kaldırdılar. BMW-rover partnerliginde bu çöpe atılan dizayn uygulanma fırsatı bulundu. bu araç her ne kadar BMW motoru kullanıyor olsa da önden çekişli bir araçtır. ancak merkezi bir şasi tuneli iceriyor, bu nedenden dolayı arkadan itisli araçlarla sık sık karıştırılıyor. cunku bu tunel genelde BMW dizaynı arkadan itişli araclarda olur. BMW bu özel önden çekişli dizaynı gelistirmis ancak kendi araçlarında kullanmamıştı. rover 75 de deneme fırsatı buldu. başarılı olunca BMW'nin dirilttiği mini cooper da kullanıldı. dolayısı ile doneminin retro bir bakış ile guzel gozuken ve en nefis araclarından bir tanesidir. masrafı başınızı agrıtmayacaksa bence iyi bir secim olmus. farklı bir arac. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Evet, Namessar`ın dediğinden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Selam, Hakikatten, adam öyle bir yazmış ki; evet demekten öte birşey gelmiyor elden :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 14, 2009 Namessar said: BMW yıllarca arkadan itisin ne kadar avantajlı oldugunu reklam etti durdu. ama sonradan onden çekiş bir araç yapmaya kalktılar. ancak pazarlama kaybını goz onune alarak dizaynı rafa kaldırdılar. BMW-rover partnerliginde bu çöpe atılan dizayn uygulanma fırsatı bulundu. bu araç her ne kadar BMW motoru kullanıyor olsa da önden çekişli bir araçtır. ancak merkezi bir şasi tuneli iceriyor, bu nedenden dolayı arkadan itisli araçlarla sık sık karıştırılıyor. cunku bu tunel genelde BMW dizaynı arkadan itişli araclarda olur. Tasarımdaki bazı kilit bölgelerini inceleyerek, bu araçların -hiç bi yerde böyle bi bilgi görmesem de şimdiye dek- BMW'nin şasisini kullandığı şeklinde bi şüpheye sahiptim ben, bu bahsedilen detayı bilmiyodum ama. Şaft tüneli varsa, ekstra maliyet yaratmamak için BMW'nin elinde olan şasi tasarımını da kullanmışlar yani. Önden çekiş BMW bu araçlar çaktırmadan :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Istanbul maslak sanayisinde F&B otomotiv var. bir arkadasim rover 620 siyle kaza yaptiginda oraya goturmustu.Biraz lux bir servis ama gittiginde 2 tane rover 75 varmis serviste. bilginize... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Stifler Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2009 10 numara araba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar