Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Revision serisi Menasoft tarafindan bitirildi, artik resmi SphereServer'in Kell'in cali$malari olan Revision serisi ile hic bir alakasi kalmadi, gecen gunler itibari ile SphereServer forumlarinda Revision'lar hakkinda konu$mak, bu konuda tarti$ma, soru sorma vb. Revision serisi ile alakali her$ey yasaklandi, bilginize...[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Sunda Menasoft'tan ayri cali$an Kell, kendi takimini kurup UNOFFICIAL olarak Sphere Revision serisini geli$tirmeye devam etmekte, hatta cokta ba$arililar, Sphere 55iR3rc4 (Final) surumunu release etmi$lerde haberimiz yok ;) Yine birbirinden guzel yenilikler/fixler mevcut... Bulmak icin uzun sure kastim ama degdi yani, We love you Kell! :)[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 madem kasıp buldun ve bize haber veriyorsun nerden indiriliyo onuda yazsan diyorum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apache Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 o ayrıldı bu ayrıldı resmen sphere rekabeti basladı[signature][hline]|apache the taksimetre| have no fear,vlad is here! -vlad welcome back!-Aynalı Sazan allah allah deyip geçer genç osman.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 aslında ismini değiştirip rectangle diye bir emülatör açsa da sphere devri kapansa rectangle devri başlasa :-p (rectangle - dikdörtgen)[signature][hline]Leylek Blackice Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 @Kerhuzad: Benimle bir arkada$inizla konu$tugunuz gibi konu$amazsiniz bu birincisi, ikincisi madem o kadar istiyorsunuz, gidip kendiniz bulun, sirf bu tavrinizdan dolayi adresi forumlarda yayinlamayacagim. @Apache: Kesinlikle katiliyorum, zamanindada Zorm ayrildiginda $u DLL rekabeti cikmi$ti takimdan, Kell arada Menasoft olmasa source'lari release etmek istiyordu, ama Menasoft izin vermedi, sanirim bu gidi$ata bakilirsa, yakin zamana Sphere Revision seriside open-source hale gelecektir. [signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx [Bu mesaj Dmx tarafından 17 Mayıs 2004 20:41 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Revision 3 Final (a.k.a 55iR3rc4) yenilikler/degi$iklikler listesi: [Ingilizce!] ---- SphereServer R3 (final) ------------------------------- 07-02-2004, Kell - Added FeaturesLogin= to sphere.ini, allows setting of the flags sent in the 0xA9 packet, on login. 08-02-2004, Kell - Added EVENTS/TEVENTS to items. Order of triggering is as follows: 1) If it's a character activating the trigger, check for triggers sensitive to items (@ItemDClick, etc). 2) triggers in EVENTS on the item 3) triggers in TEVENTS on the item 4) triggers in TYPEDEF section for the corresponding TYPE of the item 5) triggers in ITEMDEF section of the item 6) default hardcoded behaviour (if any). a "return 1" in any case, stops further processing of triggers. 21-02-2004, Kell - There is a feature/bug when checking to see wether a player has some specific items, any item of a similar type will do. It affects these items: 0175d (cloth), 01067 (leather), 01078 (hides), 01bdd (log), 01bd7 (boards), 00f3f (arrow), 01bfb (bolt). e.g., when the server tries to find an arrow, any t_weapon_arrow will do, and so on. Added flag EF_Item_Strict_Comparison (0200) to disable this behaviour. 25-03-2004, Radiant - Added some combat, server and command messages to sphere_msgs.scp. - Added two file handleing commands: SERV.WRITEFILE SERV.DELETEFILE Because these commands can be quite destructive, option flag OF_FileCommands (080) must be enabled for these commands to work. Be careful, because any GM with access to SERV.* commands could use this! More will follow soon. - Added @UserChatButton trigger (return 1 disables default (chat window) behaviour) - Added @UserMailBag trigger (return 1 disables default (message) behaviour) NOTE: It seems this is also triggered on login, try using something like if ( == ) return 1 endif to prevent this. 26-03-2004, Radiant - Added statement If line == 0 this will return the last line of the file, if line == -1 this will return the first line of the file. This needs OF_FileCommands (080) to be enabled because of obvious security reasons. This will return "" (nothing) on failure. - Added statement, returns the amount of lines in a file. If this is 0 it means the file doesnt exist or cannot be read. This too needs OF_FileCommands (080). - Added some error and misc. messages to sphere_msgs.scp. - Added SYSMESSAGEUA (syntax equal to SAYUA). *** NOTE *** People using Taran's colored sysmessage script will experience problems! Remove Taran's script and change your scripts to use the hardcoded function instead (which is much faster and efficient anyway). - Fixed missing return char in TRY console errors and added the UID of the object causing the error. - Added @Attack trigger (after someone doubleclicked a character to attack). SRC is the target. "return 1" will cancel the attack. - Added @UserWarmode trigger, fired when a user hits the warmode button before sphere changes the warmode flag. ARGN is the current warmode state (1 = in warmode, 0 = peace). "return 1" cancels the warmode change. 27-03-2004, Radiant - Got sphere to compile on FreeBSD, it's not very stable yet, working on that (problem with signal handlers). - Added TRYSRC , executes with as the SRC. Death to equip fudging! Note that the default object is the object this is called on, so link.trysrc will make the default object and the . Very useful in timers! 28-03-2004, Radiant - Disabled SENDPACKET S"" and put in a little notice that you should use instead. - Casting recall/gate travel on an item now fires @SpellEffect on that item. 31-03-2004, Radiant - Added OF_NoItemNaming (0100), prevents sphere from naming items "sword crafted by Player" - Added EF_No_Pause_Packet (0400), this prevents sphere from sending a Disable Redraw (or pause) packet everytime a new item/character is sent to the client. This is a bandwidth saver and lag preventer. This saves about 45 bytes for each action, this doesn't seem much but you can notice the difference. 02-04-2004, Radiant - Changed skillsum to DWORD, which fixes the problem with high skillsums not working. 04-04-2004, Radiant - Gate travel spell now LINKs the gate to the person that opened it. 06-04-2004, Radiant - Healing is now interrupted properly when hit, fixes exception problem. 08-04-2004, Radiant - Fixed signal locking problem on Linux/FreeBSD, running sphere in multi-threading mode still has problems, I'll look at that tomorrow. Sphere now survives pretty much every error on Linux/FreeBSD (only tested on FreeBSD), as long as it's running in single thread mode. 09-04-2004, Radiant - Threading problem seems to be a little more complicated, but at least sphere runs very stabl Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 http://sphere.loktuslumina.com/ buradan indirebilirsiniz. The Coder artık siteye linkini koyarsın :P [signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian [Bu mesaj Larethian tarafından 17 Mayıs 2004 22:31 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Delinquent Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Bu adamlari takimdan cikaranlar salakliklarina yansin demek istiyorum, evet.[signature][hline]'crimson legend' Bütün dünya izler durur, Afet-i azam bekler durur, Hedefini al, piyasani al, her şeyi al.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Takimdayken bunlarin yarisini bile yapmiyordu beyefendiler, simdi ayri ayri yapiyorlar, bir yeniligi kullanirken digerinin yaptigini kacirmak zorunda kaliyoruz.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Tam olarak nedenini Damian'da forumlarda belirtmior ama olaylarin icyuzu aslinda sanirim, Kell open-source'a vurmak istiordu Sphere Revision serisini buna Menasoft onay vermemi$ti, sonrasinda Menasoft, Revision serisinden destegini cektigini acikladi ve Damian'da artik forumlarda Revision hakkinda bir$ey konu$ulmayacagini, boylece R1'de Zorm'u gonderen Damian, R3'dede Kell'i gondererek yeni bir hata daha yapti, Benim anlamadigim "We won't forget where we came from." sloganini kullanan Damian, neden $imdi gelipte Revision serisi olmami$ sadece 55i vardir dercesine 55iR serisini tamamen silmek istior anlamadim. Kell sahip oldugu source'lari buyuk ihtimal open-source'a vuracaktir, takimdaki Balkon'da sanirim eski DarkStorm [a.k.a Zorm].[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Suclu olan onlar degil ki onlarin ba$indaki ki$i Damian, 55i serisinin geli$mesini ilk saglayan Zorm'u ve SphereServer takimindan RoseThorn ve yanindada 2 ki$iyi gonder, sonrasinda Kell'i gonder, nereye kadar? Forumlarda $imdilerde devamli: 'Sphere oldu mu?' tarzinda thread'ler var Damian'in cevabi ise ukalaca $ole (yanli$ hatirlamiyorsam tabi): 'bu olaylarin benzeri gecmi$tede oldu, gelecektede olacaktir, ama biz halen buradayiz.' yani bizim kimseye ihtiyacimiz yok tarzindan takiliyor, ama aslinda herkeze muhtaclar bunu halen anlayamiyor Damian.[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Steam Engine denilen yeni open source emulatore dikkat ettinizmi bilmiyorum ama kell ve zorm yine yapacaklarını yaptılar ve Stream Engine adı altında source kodları açık sphere dilinde emulatoru piyasaya sürdüler ve ne hikmetse geçtiğimiz günlerde sitesinden yayınlanan bu emulator dağıtımı kapatıldı. Ama demianın tar forumlarında biz buradayız ve 1.0 rc21 ile geliyoruz demesinin ardından geçen bir kaç sonrada Yazmış olduğu yazı değiştirilerek Biz buradayız demeside ayrı tabi . Ortalık iyicekızıştı Runuo ve pol ise tüm diğer emulatörleri silerek osi ile büyük bir yarışa girdi Sphere Server'in ise bunun karşısında sessiz kalmadığını göstermeye çalışmalarıda yine biz shard owner ve oyuncularının yaralarına. Ve benim fikrimce kazanan Sphere server olacaktır. Çünki sphere müptelaları sayesinde run uo ya yetişeceği kanısındayım .[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian [Bu mesaj Larethian tarafından 17 Mayıs 2004 22:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Streamengine kodlari halen var, ama sitesinde degil ;)[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roanoke Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Sphere da yapacagın şeyler kısıtlı. Ama runuo da ole değil[signature][hline]Worldbuilder Roanoke Quaxis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Buyrun adresi, bu arada developer takimina bakilirsa r3rc4'un Dev takiminda olan Radiant'inda SteamEngine'da oldugu gorulebilir yani bariz olarak Kell ve Zorm'un i$i bu ;) http://sourceforge.net/projects/steamengine/ fake isimler sux... ehea, Kell'in cali$malarini hep takdir etmi$imdir, halende ediyorum, Mailine te$ekkurlerimi belirtecegim... :D[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: Roanoke, 17 Mayıs 2004 22:51 tarihinde demiş ki: Sphere da yapacagın şeyler kısıtlı. Ama runuo da ole değil Yanli$, hatta tam tersi, Sphere'da yapacagin $eylerin sInIrlarI (son revisionlar ve 1.0 serisi goz onune alinirsa), RunUO'dakinden hayli hayli fazla.[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Bende de war inceleme fırsatı bulabildim ve sende inceleme fırsatı bulduysan dikkatini çektimi bilmem ama 55irc serisini açıp ortaya koymuş gibi ama 55i ile bir yere varılmaz tabi oda ayrı bir konu . Eğer verilen bukadar açık bir emulatoru kendiniz geliştirebilirseniz tabi çok daha iyi olabilir ve sanırım açık olarak verilmesindeki en büyük sebepte bu public çalışmalar eminim çok hızlı bir şekilde yükseklere gelecek bu emulator ee bir elin nesi var iki elin sesi var. Tabi şu an kıyaslama yaparsak Runuo , pol ve Sphere 1.0 özellik bakımından daha iyi durumda ...[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Forumlarda bi ara muhabbet vardi sphere kodlari release olsa ne olurdu tarzindan 'SphereTurka' espirisi gelmi$ti onu hatirladim $imdi ;) Bakalim SphereTurka'yi hangi babayigit cikartacak... lol :)[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Türklüğümüz aynen ortaya koyuyoruz yine sphereturka. Bari Open SOurce olan Steam engine emulatoru turka yapalım . sitim engin yaparız adınıda :)[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Kell'in du$uncesi aslinda cok mantikli, Open-Source olmasi demek yayginla$masi, daha geli$mesi demek ama bir yandanda Damian hakli Unofficial surumlerin cikmasi, Menasoft'un gozden du$mesi demek. PHP, Open-Source yapti, zamaninda efsane Perl'u tahttan indirdi, daha PHP nedir ortada bilinmezken, Perl scriptleri ile inleyen internette $imdi Perl scripti yok ;) Yakin zamana bu Sphere Source'larida tamamen yayinlansin, gelir doner, Gral bi halde cikar kar$imiza diyorum.. :)[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Makaveli Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 99 serisi zaten Bitch X mode'a donmustu herkez sahipti o degilde 55i serisi kodlari cok degerli.. :)[signature][hline]- never too old to learn! Dmx is a member & founder of PA-TSD Paticik Anti-Thread Saptiranlar Dernegi Quaxis | Dmx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Delinquent Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Bir bes sene sabrederseniz cok guzel isler yapicam sphereserver ile, aheha :)[signature][hline]'crimson legend' Bütün dünya izler durur, Afet-i azam bekler durur, Hedefini al, piyasani al, her şeyi al.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 gazlayalım hadi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Coder destek verebilirim ama buradaki çoğu kişi gördüğüm üzere egolarını bir kenara bırakamıyorlar bu nedenle hiç girişmek gelmiyor içimden . Eğer çok gerekirse sponsor dahi bulabilirim .[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar