sys64738 Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 dizüstü pcmi servise verdim garanti kapsamı dahilinde 30 iş günü doldu, aradım hala parça bekliyoruz dediler. 30 iş günü dolunca yenisini yada fatura bedelini ödemeleri gerekmiyormu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 senin laptop düzelene kadar başka laptop istiye bilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bLackcha0s Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Yenisini göndermek zorundalar.Benim mp3 player öyle olmuştu yenisini göndermişlerdi. 30 iş gününde hinlik yapabiliyorlar yalnız.Mesela servise geç geldi gidin bayii ile konuşun ya da biz gönderdik size ulaşmamış falan filan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sys64738 Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 30 iş günü dolunca nasıl bir prosedür var? mahkemeyemi vereceğim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bLackcha0s Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Hayır.Elinde servise verildiğine dair belgeyle üzerinde tarih olucak tabi gideceksin ilgili yere. Açıkcası tam bilmiyorum ama bana direk gönderildi yenisi.Firmanın göndermesi gerek.Anakartımda öyle olmuştu pcgold dan almıştım 30iş gününü geçince yenisini vermişlerdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sys64738 Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 anladım, teşekkür ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 garantiye bağlı servis süresi 45 günü geçmeyecek şekilde 30 iş günüdür. Süre dolduğu takdirde firma size cihazı teslim etmek, tamir edemediyse yenisini vermek, aynısından yoksa bir üst modelini vermekle yükümlüdür. Genelde elinizde belgeyle teknik servise gidip tüketici mahkemesine veriyorum dediğiniz takdirde anında oturma organları tutuşup size yeni cihazı teslim ederler. unutmadan ekleyeyim 800 ytlye kadar olan zararları tüketici hakem heyeti, üstündeki meblağları da tüketici mahkemeleri çözüyorlar. laptopun default olarak 800 ytlden pahalı olduğunu varsayıyorum. eğer cihazın üst modelini veya yenisini değil de para iadesi talep ediyorsan bunu önceden belirtmek zorundasın vesselam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sys64738 Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Anladım teşekkür ederim. Para iadesi istersem faturada yazan miktarı geri ödüyolar değilmi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PhysX Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Zaten garantiye verirken form doldurmuş olman gerek. Formda "ürünümün 30 iş günü içinde yapılmış olmasını rica ederim. Değişim/iade talebim onaylanmadığı takdirde mağazanızdan x gün içinde yenisini alırım" gibi birşeyler vardır mutlaka. Doldurduğun formunda para iadesi gibi birşey yoksa alamazsın sanırım. Ki genelde iade etmezler yeni ürün verirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 8, 2009 doldurulan form ile pek alakası yok. neticede bu kanuni bir yükümlülük. ama teknik servis elemanlarıyla görüştüğün zaman isteğini net olarak belirtmen gerekir. tam olarak emin değilim faturadaki meblağı mı ödüyorlar yoksa ürünün o anda piyasadaki fiyatını mı. fakat 30 işgünü sonunda tamir edip iletilmemişse ürün senin istediğini yapmak durumundalar. en çetrefilli firmalar bile tüketici mahkemesinin adını duyunca yusufluyorlar. beni aylarca bekletmiş kvk tüketici mahkemesini duyunca tamir edememelerine rağmen aldıkları servis parasını iade edip ürünün bir üst modelini vermişlerdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sys64738 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 baya uzun sürdü ama sonunda bilgisayarım elimde, 30 gün içinde tamir olmadı aynısı verceklerdi oda ellerinde yoktu teknosada kullanmak üzere eski laptopun fatura bedeli kadar hediye çeki gibi bişi verdiler(onu vermeleride 30 iş gününden sonra 5 hafta sürdü) onla yeni laptop aldım bu kadar beklemeyi anca o telafi etti, özellikleri eskisine göre 6-7 kat daha iyi. toplamda garantiden bilgisayar değiştirme süresi 2-2,5 ay gibi bi süre, ilgilenenlerin haberi olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 Llama said: senin laptop düzelene kadar başka laptop istiye bilirsin O dediğin 15 iş günü geçince oluyor, 30'u geçerse direk yenisine hak kazanıyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mendoza Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2009 Servise teslim ettiğine dahil kağıt + fatura varsa elinde. Ara söyle, verin yoksa tüketici hakları vs. vs. de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar