Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

önerilerinizi bekliyorum


lkjh

Öne çıkan mesajlar

Eos un arkasi oyle bi eziyet ki on koltuk neredeyse mumkun mertebe en ondeyken dahi hem dizinizi hem kafanizi vuruyorsunuz. yan taraftan dar olmasida ayri bi eziyet. Ne tarafta oturuyorsaniz o taraftan ne omzunuzu ne kolunuzu koyacak yer bulamiyorsunuz. 15-20 dakikalik yolculuğum 4 saatlik otobus yolculuguna bedeldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mr_Hand said:
fiat 500'e nooldu? bence en az mini kadar sempatik, hatta daha güzel görünüyo :P tek mesele adının fiat olması imajını zedeliyo anlaşılan.


4-5 ay once araba bakarken mito ve fiat 500 de o sirada otomatik secenegi yoktu. mito icin agustostan sonra demislerdi. fiat 500 icin bir tarih yoktu ortada. son durumlarini bilemiyorum. o ikisi otomatik secenegi olmadigi icin elenmislerdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

galiba benzinli modellerde su anda otomatik secenegi var fiat500 de. bir kere daha bir gotureyim baktirayim.

hakikaten mini ye o parayi veresim hic yok. imajindan hoslanmadigim icin en buyuk artisi olan gorunusu bana cok bir sey ifade etmiyor. tabi o etken ortadan kalkinca geri kalan o parayi haketmiyor mini de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben bayag bir donem cayman s kullandim

acikcasi tam bayan arabasi :) hele boxster ustu acik olunca dahada bir guzel

ama firsat olsa yine alirim cayman s

kilitli diferansiyel yok, cok gec devreye giren psm falan acaip eglenceli bir arabaydi.

Red said:
porsche un en sevmediğim arabası boxster ama bayan arabası değil o ya :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:
Vodan said:
Astra alınmaz bu saatten sonra boşver.

Honda Civic 1.4 i-Shift veya 1.8 Otm derim eşine :)


sordugum twintop ama. cabriolet olan.


Evet bunu dikkate alaraktan yazdım onu. Birde Otomatik seçeneği zaten yok ta Easytronic var mı? Hakikaten pek tavsiye etmem ya aslında ben Astra H kasanın artık ömrünün son dönemlerinde olmasını göz önünde bulundurarak yazdım ama belki ben yaklaşık 4 yıldır Astra kullanıyorum diyedir içine oturunca yine aynı konsolla karşılaşacağım diye kendi adıma sıcak bakmıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spor yazmışsın; ama yine ben 5.20d i öneriyorum (daha çok iç donanım yüzünden)
Ama illa spor diyosan tabiki 3.20 coupe
O kadar para vericeksen sakın audi falan düşünme audiden kasım önden çekişli arabaya o para yazıktır günahtır.
Mercedes'in clk larınada bak derim(fiyatını bilmiyorum).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elbette kimse o kadar sinirlarinda kullanmiyordur araclari,ama spor araba aliniyorsa surusu spor karakteristigine sahip bi arac alinmali bana kalirsa.

Zamaninda buradada marv in basrol oynadigi bi konuda tartisilmisti, top gear veya fifth gear da acil durum atraksiyonlari testlerinde oversteer in toparlanmasi under a gore daha kolay oldugu icin guvenlik olarak awd>rwd>fwd gibi bi sonuc cikmisti.

Ayni sekilde guclu motorla onden cekerli aracta tork steering , viraj alimi gibi hadiseler nispeten daha ince bi cizgide dolastigi icin ne kadar mantiga ters gelsede elektronik onleyicilerle rwd araclar -spor araclarda- daha guvenli gibi.

ek: artan audi satislarinin hepsi r8,a5,tt sayesinde olmamistir saniyorum. Digerleri gayet agir beyefendi araclar, musteri kitlesinin drivetrain farki yeine konfor ve kalite gozetecegindn eminim oncelikli olarak. ayrica muhtemelen satilan modeller turkiyedeki g ibi "quattro alirsan otomatik vites vermeyiz, 3.0tdi alirsan quattro yu ruyanda gorursun" tarzinda degildir, adam aliyordur quattroyu. =]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Birçok spor otomobil sahibi araçlarını drag yaparmış gibi düz hatta kullandığı için de bu gerçekleşmiş olabilir.

Misâl benim için spor otomobil demek; 0-100'ü 8'in altında olan, ara hızlanmalarda sorun çıkarmayacak olan oturaklı araçtır. Aman virajda artislik yapayım demem. Gerektiğinde hızlansın kâfi. 200km/h son hız da gayet tatminkârdır benim için. Şimdi benim gibi bir adam için önden/arkadan çekiş bir anlam ifade etmez :) Hödük grubuna dâhil olduğum için her araç işimi görür. Tutunmanın zayıf olduğu ortamlarda üzülmemek için AWD tercih ederim ama onu da ne derece verimli/sık kullanırım Allah bilir.

Her araç sürücüsü pro olmadığı için spor araç beklentileri farklı oluyor. Kimisi sırf gösterişini bile isteyebilir ;) Acemice kullanıp ilk virajda hayat dersi alan insanlar gördük.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...