D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Bugünde baya siege olabilir demedi demeyin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Bizim clanın şehrini siegeledi Goonlar hayırlısı bu saatte online adam yok defence için + şehir alliance içindeki en az inşa edilmiş şehir tutması zor olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Epic Fail. Goonların bizim şehre siege declare eden clanı en son değişen siege planını bilmiyormuş yanlışlıkla bize siege declarelamışlar siege i bitirici barış anlaşması gönderdiler bizimde çok onlineımız yoktu kabul ettik ve siege bitti.Goonlara 10k gold zarar oldu ama kimsenin binasına felan birşey olmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Hahaha cok komik. Hangi klan bu? Bugun npc farmliyoduk pek bakmadim mesajlara Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Puf, AV artik baydi ya. Patch yok? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Kesin gün söylemedilerki bence cumaya çıkar patch :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Tasos said: The next Darkfall patch will be early next week, either Monday or Tuesday. We'll keep you posted as to when exactly that's going to happen. Benim ingilizcem mi bozuk? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 well keep you updated dedimi tasos sen onun uzayacagına emin ol :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Abi adam ya pazartesi yada sali, tam olarak hangisi olcagini haber vericez* diyor. Sali gunu bitti, ne bir patch yetismedi aciklamasi var, ne de ortada bir patch. Anlamiyorum ben ya. Bu nasil bir is etigidir.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Adamlarin zamanlama konusunda problemi oldugu kesin. Umarim sopayla girmistir ona "hafta basina yetistiririz abi ayipsin" diyen developerlara! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Patch konusunda genelde dedikleri dün yapıyorlardıda sonuna biz size bilgi vericez daha sonra denen herşeyin gecikme ihtimali olduğuna emin olabilirsin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Patch yolda geliyor da bakalimne cikacak olaydan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 said: The main focus for this patch were the optimizations. This is the most work we've done to date in this area. Optimizations * The audio system has been completely revamped and this will result in significantly higher performance, mostly noticeable during large sieges. * A large number of server side optimizations regarding sieges and large battle performance have been applied. * Miscellaneous client problems have been addressed Crafting New Items added for Skinning: * Dragon Bone * Ork Darktaint * Northman Blood * Gold crafting costs for all armor exceeding 25 gold have been reduced * Gold crafting costs for all shields exceeding 25 gold have been reduced * Gold crafting costs for all weapons exceeding 25 gold have been reduced * Gold crafting costs for all bows exceeding 25 gold have been reduced * Gold crafting costs for all mage staffs exceeding 25 gold have been reduced * Enchanted and transmuted item names in player journal will now be displayed correctly * Baneful enchantments can now be used on bows Visual Updates * Visual updates to various Orkish architecture * Visual updates to various floating islands * Visual updates to various nature elements * Visual updates to various bridges * Visual update to Ithwen Ruins in Yssam * Visual updates to various Goblin architecture * Visual update to all Kobolds * Visual update to Stone Golems * Visual updates to various props Armor The following changes only apply to newly crafted armor: * Bone Armor: will have increased slashing/bludgeoning/piercing/holy/unholy protection and decreased encumbrance * Plate Armor: will have increased durability * Full Plate Armor: will have increased durability * Infernal Armor: will have increased durability * Dragon Armor: will have increased durability Weapons * All transmutable weapons will have increased durability. These changes apply only to newly crafted weapons Weapon Rank has been corrected for: * Feral Edge (now rank 20) * Slavemaster (now rank 80) * Legbreaker (now rank 40) * There are now new Animations for Axe and Club power attacks All Power attacks now do additional (secondary) damage: * Axes: Melee protection debuffing * Clubs: Extra stamina drain * Knives: Poison damage * Polearms: Intelligence and Dexterity penalty * Swords: Bleeding damage Monsters Loot from monsters has been updated in these monsters: * Bone exarch * Elfwraith * Gray ork assassin * Gray ork chieftain * Gray ork warrior * Kobold raider * Kobold scrapper * Kobold scrounger * Kobold shaman * Kobold strongman * Sun exarch * Varangian runewielder * Varangian skjalgsblood * Varangian warthane * Fire Dragons Skills * Focus can now be bought from Mages * Endurance can now be bought from Fighters * Fitness can now be bought from Fighters * The skill progression rate for all Magic Schools has been increased * The skill progression rate of complementary archery skills have been increased * All whirlwind skills allow player movement now * Revive is now a proper skill and will skill up with use resulting in increased health of the player you are reviving. * Jump has been added to the visual skill tree. * Bindstone recall has been added the skill tree. Skills->Magic Skills->Bindstone Recall User Interface * Issue where quest items left over in a player's backpacks cannot be deleted has been fixed * Backpack weight indicator will properly update * The quest window has been updated * All tooltips have been enhanced with more information * Some bugs regarding the hotbar have been fixed * Tabs have been added to the Input Bindings window to easier navigate between input options * Options to display Ping and FPS are now located in Options->GUI Options Corrections * Players using the alternative use key to access banks etc. will now lose their invulnerability shield * Using of the alternative use key will now follow the same rules as the primary use key * All debug yield commands have been removed * Jumping and crouching cool down has been slightly increased * Journal will now display correct item names * Dwarven beard will now have the same color as his hair * A successful shield block will now block all effects of the attack * The time available to forgive a killer has been increased Sieges * The Challenger in a no asset holding clan vs City Conquest will not be able to use Binstone Recall, Portals or Rune Stones * In case of an emergency server shutdown before a siege is over all gold paid as a siege wager by the attacking clan will be returned to the clan. Greatsword a 1 buff daha geldi Polearm a eklenen buff bariz Nerf çok sağolsunlar ayarabbim her patch yeni bir nerf geliyor polearm a çıldırıcam... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Hah bilgi icin sagol, gormemisim eklendigini. Polearm mi kullaniyorsun, kotu olmus yahu, iste bunu sevmiyorum, oynadigin karakteri etkileyen nerfler cok kil ediyor adami. Umarim hersey sonunda birbirine esit hale gelmez nerf ve buff olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Betadan arkadaşlar polearm çok iyi dediler ve üstüne duydukki alfar racial silahı polearmmış ve poison dmg yapıyormuş bilirsin çoğu oyunda poison resist düşük olur gearda vs genelde ondan polearm gittim ve her patchde 1 nerf yedim şu anda bi halta yaramaz polearm çok temiz greatsword ezer ben yeni başlayanlara GS diyorum sürekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Evet senin tavsiyen uzerine greatsword baslamistim, sagol cidden (gerci 50 ancaktir ama hic yoktan iyidir) Shieldlar damagelari komple bloklamaya baslamis, vay canina Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Demin okudum post atmaya korktum diyim yani... Kısaca diyorki alan büyün yoksa sword + broad(kılıç kalkan) ezer.Bu değiştirilmezse oyunu bırakabilirim çok ciddi söylüyorum gerçi oyunda deneyip görmek lazım ama mantık dışı akıl almaz birşey dalgamı geçiyorlar %90 block neyine yetmiyor adam tutucak shieldı bütün gün 0 dmg... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Polearms: Intelligence and Dexterity penalty Bu nedir ya bana şunu biri açıklamalı yani bu şuna yarar diye. Adamın melee rangeine girmişsem adama vericeğim Dex penaltysinin bana ne yararı varki adam melee range den bana ok atıcak hali yokya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 evet bana da okuyunca sacma geldi, intelligence'da buyuyle ilgili olduguna gore sacma cidden, ok ve buyu debuff'i veriyor melee weapon. Melee range'e girdiysen zaten kullanmayacaklari seyler (bilmiyorum close ranged buyu yapmak etkili mi gerci, buyu skillim cok az) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 1 dmg per tick 8 tick bleed dmg. -8 stam club -13 int -13 dex polearm 10sn debuff Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 shield/1h gittigim icin mutluyum, ama patch biraz hayallerimi yerle bir etti. gecikmeli falan olunca cok baba bi sey bekliyodum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Evet, sanirim PvE konusunda bir miktar daha calismalari lazim. Bir de sesler icin vista kullananlar darmadagin olmus ses sitemi diyorlar. XP icin herhangi bir olumsuzluk yok burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
D@rkwish Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 XP yim ve ben patch öncesi sesleri tercih ederim :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Spin and shoot gitti, ben buna bile raziyim. Hosgeldin melee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narsor Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 evet ziplama doneminin sonu gibi gorunuyor, dur bakalim. Ses konusunda bir iki detayda isime gelmeyen problemler oldu aslinda, siegelerde kullanmak icin sesleri komple iptal eden bi secenek olsa oyunu yeniden baslatmadan ve eski haline dondurseler cok mutlu olucam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar