Absolut Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Normalde yetebilecek benzin karşıdan gelen ters rüzgar etkisi ile falan çok daha erken tükenmiş olabilir yani sonuçta 500mt daha ilerlese inişini yapabilecekmiş. Hele gerçek sebebi açıklasınlar sonra yorumlarımıza devam ederiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Absolut said: Benzini yetmediği için düştüğünü düşünüyoruz demiş Hollandalı yetkililer. Eğer öyle ise resmen yazık oldu orda can verenlere. sallama o laf. acil iniş yapmış adamlar topraga ki topraga değil beton zemine inse uçak patlardı kimse kurtulamazdı diyor insanlar. uçaklar 2 yedek havalimanına gidecek kadar yakıtla kalkıyormuş her zaman için. uluslararası havacılık kurallarına göre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Horizon Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 15 bin saat uçuş yapmış tecrübeli bir pilotmuş. Türk hava kurmunun açıklaması bu. Benzin bitmiş olabilir tahminini hollandalı yetkililer yaptı , kesin olmadan böyle kurumu zedeleyici bir açıklamayı yapmakta da ben art niyet görüyorum açıkçası. Herneyse , ölenlerin yakınları için Allahtan sabır diliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mohi Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 ya naaptınız beyler, uçaklara ucu ucuna yetecek kadar mı benzin koyuyolar sanıyonuz? F1 aracımı lan bu, hızlı gitsin diye az benzin alsın, biton güvenlik tertibatı ve yönetmeliği var her tip uçağın. teknik arıza veya hava muhalefeti değilse, pilotajdır tabiiki ufolar falan ellediyse bilemeyiz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sg-1 Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 acemi pilot ne abi, pırpırlı uçak kullanmak için özel hoca tutan birinden bahseder gbisiniz. thy'de pilot olan adamın o uçağı indirip kaldıracak yetenekte olduğunu varsaymanızı rica ediciim. ha ne dedim, "yetenekte" dedim, her türlü insani hatayı bu sözümden ayrı tutuyorum. ölenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 bizim medya da her olan olayı bir görevliye yamama arayışı var. illa ki biri bi mallık yapmıştır diye yaklaşılıyor. bi durun bakalım anlaşılsın nedir ne değildir. direk pilotlara bok atıyorlar mesela şimdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 celal pis sapıttırdı kokpitten 3 ölü çıkmış ama pilot olmayabilir. bence bu kadar adamın hayatını kurtardılar. kahraman olarak nitelendirilmeleri gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 adamlar öldü ya üstlerine yıkarlar şimdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sh3lal3s Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Buyse said: celal pis sapıttırdı kokpitten 3 ölü çıkmış ama pilot olmayabilir. bence bu kadar adamın hayatını kurtardılar. kahraman olarak nitelendirilmeleri gerek. +1 500 metreden bu kadra az hasarla indirmişler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kitana Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 bu olayın çakılma denmesi çok saçma. uçak çakılsa tüm insanlar ölür. uçak hiç affetmez. acil iniş olduğu açık ki 9 kişi hayatını kaybetmiş. pilot cidden proymuş. ölenler de bahtsız. Ailelerine sabır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Pilotlar hayatını kaybedenler arasında mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Finkel Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 allah acil şifalar versin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 eldar said: said: Bakanlık yok diyor normaldir, çünkü kendilerine resmi kaynaklardan 5 ölü var denilene kadar ölü var diyemezler Dalga mı geçiyorsun ya, elimize bilgi ulaşmadı da mı diyemezler? O uçakta yakını olanı binlerce insan ne durumdadır şu anda acaba? Dalga geçmiyorum neden geçeyim. Bakanlık öyle TV izleyip aha 5 kişi öldü diyemez sadece şu an elimizde kesin bir şey yok diyorlar bir veri yok diyorlar. Yani aslında demek istemişler ama onun yerine ölü yok demişler. Ben burda prosedürün nasıl işlediğini anlatıyorum dalga geçmiyorum :) sanki o açıklamayı ben yapmışım gibi bir durum oluştu galiba nazarında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Benzin bitti ondan düşdü diyen hollandalılar ise halt etmiş, uçaklar herzaman gideceği mesafenin çok çok üstünde yakıtla yola çıkarlar, hiçbir şeyi şansa bırakmazlar. pilotda 1975de hava harp okulundan mezun olmuş, kaynak THY yetkilisinin tv açıklaması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
chesterfield Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Absolut said: Pilotlar hayatını kaybedenler arasında mı? 3 pilotta kazada hayatını kaybetmiş maalesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Kara kutular bulunup açıklanana kadar sürer gider bu iddialar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 o kuralin esasi 45 dakika havada kalacak kadar ekstra yakittir. ancak nasil bu kadar emin konusabiliyorsunuz? google da bi gimli glider diye aratin air canadanin ucagina bakin. hadi yakit tam alindi yakit depolarinda delik olabilir sizinti olabilir. sanirim ucagin stall oldugu kesinlesmis, gorgu taniklari ucak yere vurmadan once burnunun cok yukari kalktigindan bahsetmis. eger stall durumu varsa (ucagin cok yavaslayip kaldirma kuvvetini kaybetmesi) bunun sebebini cok merak ediyorum. motorlar durduysa neden durdu ki tek motor dursa hayli hayli iner o ucak tek motor ile. durmadiysa durum cok fena zaten. ps: kimseyi suclamiyorum, hayatimda thy disinda baska hava yoluyla 1 kere delta disinda ucmadim. thy ye guvenim tam ama boyle inise 2 dakika kala dusmesi cok enteresan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessarien Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Cnn International 3 kişiyi pilot olarak değil mürettebat olarak ifade etti şuanda kesin olmasada bu pilotların hepsinin öldüğü anlamına gelmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Law said: Benzin bitti ondan düşdü diyen hollandalılar ise halt etmiş, uçaklar herzaman gideceği mesafenin çok çok üstünde yakıtla yola çıkarlar, hiçbir şeyi şansa bırakmazlar. pilotda 1975de hava harp okulundan mezun olmuş, kaynak THY yetkilisinin tv açıklaması. o şeyden deniliyor, gerçi duymuşsunuzdur, uçak kalkmadan önce bagaj ağırlığına göre kalkış ağırlığı ve mesafe göz önüne alınıp yakıt hesabı yapılır üzerine yaklaşık yarım saatlik yakıt falan konulyor diyebiliyorum. genelde hesaplamada hata yapılmaz ama kalkış öncesi pilotlar hata yapmış olabilirse diye söylenmiş bişi. saçma olanı şu ki, adam arıza bildirmiş, sonra piste yaklaşırken düşmüş. FDR çıksın datalar işlensin sonra kokusu çıkar durumun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 gorgu taniklarinin dedigi cok acayip, said: " completely lost propulsion or couldn't glide anymore, and you clearly saw it come down several tens of metres and come to a quite sudden stop. "The plane was nose up and the tail section was at a 45-degree angle. Seconds after the crash people started exiting through the tail section - 15-20 people, all of them, of course, frightened. "Minutes after that they were climbing back in to get more passengers, who were slightly injured." cok enteresan nasil stall durumuna girdi ucak acaba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45511000/gif/_45511350_schiphol_airport_466.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Aket-Atum Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 dasaaa said: Law said: Benzin bitti ondan düşdü diyen hollandalılar ise halt etmiş, uçaklar herzaman gideceği mesafenin çok çok üstünde yakıtla yola çıkarlar, hiçbir şeyi şansa bırakmazlar. pilotda 1975de hava harp okulundan mezun olmuş, kaynak THY yetkilisinin tv açıklaması. o şeyden deniliyor, gerçi duymuşsunuzdur, uçak kalkmadan önce bagaj ağırlığına göre kalkış ağırlığı ve mesafe göz önüne alınıp yakıt hesabı yapılır üzerine yaklaşık yarım saatlik yakıt falan konulyor diyebiliyorum. genelde hesaplamada hata yapılmaz ama kalkış öncesi pilotlar hata yapmış olabilirse diye söylenmiş bişi. saçma olanı şu ki, adam arıza bildirmiş, sonra piste yaklaşırken düşmüş. FDR çıksın datalar işlensin sonra kokusu çıkar durumun. ha sahi, (fdrnin karakutu olduğunu varsayarak) 6 fizikçinin öldüğü kazadan ne çıkmıştı? karakut analizi çok uzun sürmüyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Viktor said: hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir AKP NİN UÇAĞI DÜŞTÜ di mi öyle tiksindim ki şu an banlanmamak için susuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Horizon Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Viktor said: hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir Şu mesajınla ve konu ile alakanla , git pencereden atla. Hakatten herhangibir sıfat yakıştıramıyorum şu an sana. Sen git bu kafa ile tarih bölümünü yönet. Adam mikroplu troll. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 Sonraki 3.sayfa (Toplam 14 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Pati Zone Konu Dışı Hollanda'da THY Uçağı Düştü × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45511000/gif/_45511350_schiphol_airport_466.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 dasaaa said: Law said: Benzin bitti ondan düşdü diyen hollandalılar ise halt etmiş, uçaklar herzaman gideceği mesafenin çok çok üstünde yakıtla yola çıkarlar, hiçbir şeyi şansa bırakmazlar. pilotda 1975de hava harp okulundan mezun olmuş, kaynak THY yetkilisinin tv açıklaması. o şeyden deniliyor, gerçi duymuşsunuzdur, uçak kalkmadan önce bagaj ağırlığına göre kalkış ağırlığı ve mesafe göz önüne alınıp yakıt hesabı yapılır üzerine yaklaşık yarım saatlik yakıt falan konulyor diyebiliyorum. genelde hesaplamada hata yapılmaz ama kalkış öncesi pilotlar hata yapmış olabilirse diye söylenmiş bişi. saçma olanı şu ki, adam arıza bildirmiş, sonra piste yaklaşırken düşmüş. FDR çıksın datalar işlensin sonra kokusu çıkar durumun. ha sahi, (fdrnin karakutu olduğunu varsayarak) 6 fizikçinin öldüğü kazadan ne çıkmıştı? karakut analizi çok uzun sürmüyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buyse Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Viktor said: hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir AKP NİN UÇAĞI DÜŞTÜ di mi öyle tiksindim ki şu an banlanmamak için susuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Horizon Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Viktor said: hangarda bakim ekibinin telsizinden okunan kruan seanslari bir ise yaramamis demek THY ye nefesi daha gur teknik ekip lazim imamhatip yetmiyor artik tenknik kadro mutlaka ilahiyat cikisli olmali bence ama zekeriya hocayada danismak gerekir Şu mesajınla ve konu ile alakanla , git pencereden atla. Hakatten herhangibir sıfat yakıştıramıyorum şu an sana. Sen git bu kafa ile tarih bölümünü yönet. Adam mikroplu troll. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar