huun Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 kapışın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 başlık editlenebiliyor pls. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 bide niye cl değilde cls lan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 itiraf ediyorum: bu başlık bnerden editleniyor daha çözemedim. sen bi bak cls 63 amg ye anlarsın, neden cls. az kaldı basacam parayı. amg'nin face lift'ini standart cls'ye alabiliyorsam, amg'ye gerek yok onuda söylim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2009 attığın ilk mesaja güncelle de çıkıyo orda editleme şeyi başlığında dgdfgd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 elma ile armut neyini karsilastiracaz bunlarin 4 kapi araba 2 kapi araba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 2si de değil cl63 amg direk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 peki soruyu güncelliyorum. bmw, v10 motorlu 2 kapılı bir arabayı mercedesin v8 motorlu 4 kapılı arabasından daha ağır, daha yavaş hızlanan ve daha pahalı yapmayı nasıl başarmıştır? mercedes, teknik açıdan bu kadar başarılıyken neden arabalarını tipsizleştirmekte porsche ile yarışıyor. son olarak param olsa ben dediğim gibi standart bir cls500'ü amg'nin facelift'i ile alırım sanırım. zira mercedes'in amg'si arada talep ettiği parayı karşılayacak kadar bir performans sunamıyor diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 C 63 AMG (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 kilit Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 huun said: peki soruyu güncelliyorum. bmw, v10 motorlu 2 kapılı bir arabayı mercedesin v8 motorlu 4 kapılı arabasından daha ağır, daha yavaş hızlanan ve daha pahalı yapmayı nasıl başarmıştır? Bir kere CLS 63 AMG 1900 küsür kilo, BMW M6 ise 1700 kilo. Aralarındaki güç farkı da sadece 13 beygir. Yani Mercedes 517hp, BMW ise 504hp. Ayrıca CLS 63 AMG nin motor hacmi 6200cc. BMW ninki ise 5000cc. Olay silindir sayısı değil yani. Mercedesin motoru 1200cc daha büyük olmasına ve kompresöre sahip olmasına rağmen BMW den sadece 13hp daha güçlü. BMW nin motoru atmosferik motor... Hangi otomotiv sitesini açıp aratrsan arat, BMW M6 daki motor mercedesin bütün AMG motorlarının eline verir. Her sene gerçekleştirilen "en iyi motor" ödüllerinde bu yüzden ödülü hep BMW motorları alıyor da mercedesin adı duyulmuyor... Yukardaki sebeplerden (motor ve ağırlık) dolayı BMW M6 CLS 63 amg den her zaman daha hızlıdır. Tip olarak beğenirsin onu bilemem, ama iş yol tutuş ve performansa geldiğinde Mercedesin en baba AMG si bir M BMW nin eline veremez... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 mercedes ve bmw'yi nasıl karşılaştırabiliriz ki zaten, ikisi de ayrı özellikler sunuyor. motor performans falan gibi şeylerde bmw her zaman daha üstündür zaten mercedesten. ama mercedes ise, bir mercedestir. prestij meselesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Bugün BMW nin araba satışları Mercedesi geçmiş durumda... 1960 larda tavan yapan prestijli mercedes havası olayı da bugün sönüyor... insanlar prestij için BMW alıyor =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 viva la ultimate driving machine^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 bu karşılaştırmaya neden bu kadar kafayı taktınız onu anlamadım. tamam m5 le bir kıyaslama yapsaydık iki araba da 4 kapı diye daha mantıklı olurdu :P maksat kıyas yaparken bu iki araba hakkında da bişiler öğrenmek. öncelikle kilo konusunda mantarlamışım evet. baktığım sitenin yanıltması olmuş. resmi sitelerine bakınca m6 100 küsür kilo kadar daha hafif. hp'de arada 7 fark var görünüyor. şurda m5 ile bir kıyaslama var detaylı. 1,7 saniye önde tamamlamış m5 pisti. 100 puanlık soru ise; hızlanma ve torkta önde görünen cls niye geride kalmış? aerodinamik, vites? şimdi sıra geldi m5 ile m6 arasında bir kıyaslama bulmaya hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 fifth gear da da M5 le M6 yı kapıştırmışlardı. M6 saliselik farklarla geçmişti M5 i... Yani M5 ten daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sly-One Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Ben de bir kaç yerde daha yenilenen motorların eskilerinden daha iyi performanslı olmadığı yönünde yazılar okudum. Bunun sebebi düşürülmeye çalışan CO emisyonları diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 hehe normal tabi :) Ferrari bile nispeten ufak hacimde kalıp araçları hafifletmeye yöneldi bayadır. Gerçi Mercedes gösteriş ve lüks manyağı marka olduğundan pek hafiflikle ilgilenmiyo sanırım, sırf koltukları 300 kg çeker heralde lol. (belli başlı bazı özel modelleri hariç tabi birileri atlar söylemezsem böle) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 clk 63 amg black bence de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 mercedesin amg motorlari okuz gibi torkludur ama yurumezler her zaman yavastirlar ama tork deli gibidir yani kamyon olarak inanilmaz is gorur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 hatta bazı modellerde torku kısıtlarlar da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 cl65 te 1000 mi 1200 mü ne kitliydi dfsgdg bu arada bmw=overrated bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Selam, Abi 300kg ne ya! Abart 1 ton de bari. 200-250kg arası olur en fazla... [yaşasın trollizm] Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2009 beyaz bir m6 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ccaann Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2009 M6 CLS 63 e belki 1-2 boy fark koyar, aralarinda cok fark olacagini sanmiyorum. Ayrica AMG lerde gayet guzel yuruyen araclar. Bmw nin M serisine gore cok daha konforlular. SMG nin her vites atisinda insanin ici disina cikiyor. Top gear deki karsilastirmada e63, m5 i duzde ayiriyordu ayrica. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar