Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 huun said: multide yok işte uçuş planı. çok saçma yapmışlar, boş boş uçuyorsun. yok öyle birşey var elbette o olmadan bir yerden bir yere nasıl uçacaksın. sürekli kekan gibi harita açıp bakman gerekir. ister oyun içinden istersende oyuna girmeden kendine oluşturduğun flight plan ı çift kişi olarak koordineli şekilde kullanabilirsin. LTAC'nin denizden yüksekliği pistin en yüksek noktasında herşey standartlara uygunsa 3125ft'dir. havanın dew point'i ve HPa sı değişirse yerel irtifada yani QNH buna göre değişir. bunun adı chart bu sayfa düzeneği ile dünyadaki inilebilen tüm pistlerin ayrıntılarını görebilirsiniz. hepsi için vardır. etc.
senko Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 ben anladiydim bi gariplik oldgunnu zaten, 3125ft ise cok cok yuksekten seyretmisiz biz, o yuzden de ne ils alabildik ne de saglam inebildik.
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Biz FL12 ile yaklaştık. Tabi yakalamaz :) LTAC'ın etrafı çok tehlikeli. Hep dağlık. Dağları görünce 9 bin feet vardır dedim deniz seviyesinden yüksekliği. Göz kararı yaptım. 2 737'ye mal oldum asdsa
Law Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 3125 ft ise o zaman 6000 feet civarı karşılamanız ve inişe geçmeniz gerekiyordu.
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 işte civarı değilde bunun kesin bir bilgisi var mı acaba? + X Feet gibi.
Law Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Bir kaç yere bakdım, forumlara 2700 feet deniyor. Piste göre tabi.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 IVAO olayına sardırıyosanız bide airline company ve style lazım :) vakit vardı yaptım dahada geliştirilebilir çok fantastik yapılabilir eskiden vakit varken uğraşırdım böyle şeylerle özlemişim :D çok keyif aldım tavsiye ederim.
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 gaza geliyorum. IVAO yaparsak, Kaptan title'ı isteyelim yöneticilerden.
huun Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 senko said: ben anladiydim bi gariplik oldgunnu zaten, 3125ft ise cok cok yuksekten seyretmisiz biz, o yuzden de ne ils alabildik ne de saglam inebildik. haha 12000 feette 300 knotla uçurdun bizi; ama uyarmıştım. o zaman oyun dışından mı bulacaz bu chartları orayı anlayamadım
Law Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Gerek yok charta. Yani singledan bir flight plan yaratıp inilecek pistind kaç feetde olduğuna bakın ayrıca rotada kaç feetnde gittiğne bakın. Bu bilgiler doğrultusunda multide uçun bence.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 pek eğlendim şunları yaparken nası olmuş acap? pat
Law Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Bu ivaoda peki atc olmayan bir pistden kalksak ve yine atc olmyana bir piste insek. Şirketde var nasılsa güzel olur aslında. En azından olayı kavrayana kadar.
nileppezdel Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2010 O pati airlines modelini indirebiliyo muyuz şimdi sen onu söyle :D single oynarken kullanmak istiyorum sdfdsf
Law Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 747-400 tam touchdown da hız ne olmalı ? 737 de full flap 140 knot ama 747 ile iligili manuelde birşey bulamadım.
senko Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 ahah black_lupin harika olmus ucak :D
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 pati airlines super olmus. bu arada ivao dediginiz nedir ya? cok geride kaldım ben ağke. bi de abi fspassenger'da mukemmel sekilde piste inmeme ragmen hep arkadaki sag lastik patlıyor, anlamadım ne iskenceymis arkadas.
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 uçağın ön kısmına bi de isim yazabilsek güzel olur. :) vapurlarda yazdığı gibi. Uçaklarda da var sanırım.
nileppezdel Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 toggie said: pati airlines super olmus. bu arada ivao dediginiz nedir ya? cok geride kaldım ben ağke. bi de abi fspassenger'da mukemmel sekilde piste inmeme ragmen hep arkadaki sag lastik patlıyor, anlamadım ne iskenceymis arkadas. Mükemmel inememişsindir :D Ben mükemmel inince 150 puan falan mükemmel indin bonusu alıyorum sdfdsf
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 FsPassenger X'i bir türlü demo'dan çıkaramadım :(
4Ever Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 ShadowFax said: FsPassenger X'i bir türlü demo'dan çıkaramadım :( bende cıkartamadım sonra sildim oyunu :D
Law Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 İvao ya kayıt oldum, program felan herşeyi kurdum. Guide okuyorum, mikrofonum yoktu atc ile konuşmak sorun olacakdı ama gerek yokmuş yani, gerekli program kuruldukdan sonra text ilede bağlantı kurmak mümkün atc ile. Guideları okuyorum şimdi bakalım.
ShadowFax Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 @nil irtibatı koparmayalım. @Law fs2004 ile mi giriceksin? FSX'in IVAO'suyla FS2004'ün kü ayrı mı?
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 nileppezdel said: toggie said: pati airlines super olmus. bu arada ivao dediginiz nedir ya? cok geride kaldım ben ağke. bi de abi fspassenger'da mukemmel sekilde piste inmeme ragmen hep arkadaki sag lastik patlıyor, anlamadım ne iskenceymis arkadas. Mükemmel inememişsindir :D Ben mükemmel inince 150 puan falan mükemmel indin bonusu alıyorum sdfdsf yahu sıfır sorunla iniyorum iste. ne yapmak gerek lastikleri kaybetememek icin anlamadım.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 Mesaj tarihi: Temmuz 8, 2010 ivao yerine vatsimi öneririm şimdilik. ivao eğer sınıflandırma yapmak gerekirse daha ciddidir sıkılırsınız baştan, jargonu bilmeniz lazım birde çok pimpirikliler gereksiz derecede. vatsimde başlarsanız boş meydan yada en azından kalabalık olmayan ama kulesi olan meydanlarda uçmanız daha kolay ve daha öğretici olur.
Öne çıkan mesajlar