nileppezdel Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2010 Ankara-İstanbul yaptım Esenboğa'dan Atatürk'e autopilot ILS alan kullanmadan inmeyi başardım. Gerçi Learjetle ama olsun çok mutluyum :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=0KPqduWjax0 Türkçe FS 2004 ILS ile aproach 737-400 için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Learjet ile bende istanbul ankara yaptım. İnişi manuel yaptım ils ile inişde halen sorunlar var. Gps ile rotayı takip ettim ama gps ile tam pist başı yapılmıyor ankaraya 20nm kala gps den çıkıp NAV a geçdim ordan piste 10 nm kalacak şekilde heading ile pisti karşıladım, sonra otopilottan çıkıp 25 derece flap ve 160 knots ile indim. Aynı şekilde birde boing indirmeye çalışayım bakalım nasıl olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Bak ben onlaır da anlamıyorum :D Ben GPS ile başlamadan işte tam pisti karşıdan görecek şekilde ayarladım rota. Ama sonra radio comm yaparken bana farklı koordinatlar verdiler. Onu takip ettim. Pisti karşıdan gösterdiler. Ama sanırım yanlışlıkla VFR yaptım çünkü pisti karşında göreceksin görüncce haber ver gibi şeyler söylediler bana :D Neyse sonunda ben,m rotaya geri dönüp piste indirdiler, çok da güzel rota yapmıştım ama fazla dolanıyomuşum ben :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Nasıl ayarlıyorsun ki rotayı ? Hadi ayarladın nasıl takip ediyorsun GPS i açmadan ? Manuelde takip etmek istesen GPS ile kontrol etmen lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 benim sorunlarım (737 için) 1- Hız ayarı yapamıyorum. inerken 140 knot gibi bişey ayarlıyorum. 300 ile giderken hangi aralıklarla hız düşürmemiz gerek? kafana göre yapınca piste yetişemiyosun. 2- Spoilerlar piste indikten sonra mı açılır? 3-Flapları kaç feet'te ve nasıl açıyorsunuz? direk full flap mı ypaıyorsunuz yoksa kademeli mi? Kademeliyse kademesi ne? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 su oyuna daha dogrusu egitim programina diyim hep sarmak istedim saramadim, simdi saitek x52 pro siparis ettim seve seve saricam sanirim klavyeden midir nedir deli oluyorum.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Saitek ile saracaksın, en azından o verdiğin paranın hatırına :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 valla sogurum diye kokrtugumdan joystick olayına girmiyorum. alırım 2 gün sonra sıkılırım diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Law said: Saitek ile saracaksın, en azından o verdiğin paranın hatırına :). seve seve iste.. esasi baska tabii :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 @Kanuni Ama saitekin o aldığın modelide harbiden similasyon sevmeyen adama bile similasyon oynatacak cinsden. Bende logitech 3d pro extreme var, bayağ keyif katıyor oyuna, falcon 4.0 af yi klavye ile oynamakdan gına geldi dur yahu birde joystick ile deneyeyim demişdim. Ama saitekin o modeli ile böyle aksiyona girebileceğin bir simden daha çok keyif alırsın. Falcon 4.0 AF yide tavsiye ederim, savaş similasyonu olarak daha iyisi yok. Esas saiteki tam randımanlı olarak bu oyunda kullanabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 ShadowFax said: 1- Hız ayarı yapamıyorum. inerken 140 knot gibi bişey ayarlıyorum. 300 ile giderken hangi aralıklarla hız düşürmemiz gerek? kafana göre yapınca piste yetişemiyosun. 140 knot tekerler piste indiğindeki hızın olmalı. fazla erken gaz kesiyorsun demek ki; ama şu kadar olmalı diyemiyorum. genelde 180 knotla pistin az biraz ilerisine geliyorum ben ondan sonra 140a düşüyorum. ShadowFax said: 2- Spoilerlar piste indikten sonra mı açılır? eğer herşey normal gidiyorsa piste yaklaşırken yani acil iniş falan değilse spoileri otomatiğe alacaksın. gazı kestiğinde ya da reverse trust yaptığında o otomatik açılır. çok da elzem bir olay değil, tekerler piste indiğinde kendin de açabilirsin hatta süper düper bir iniş yaptıysan ne reverse trust ne spoiler kullanmana gerek bile kalmayabilir. ShadowFax said: 3-Flapları kaç feet'te ve nasıl açıyorsunuz? direk full flap mı ypaıyorsunuz yoksa kademeli mi? Kademeliyse kademesi ne? normal alçalmada %5 yeterli olur ama piste çok yakınken baktın hızın ya da yüksekliğin fazla o zaman arttırabilirsin. böylece joystickle fazla oynamadan glide slope tutturabilirsin daha rahat. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 ShadowFax said: valla sogurum diye kokrtugumdan joystick olayına girmiyorum. alırım 2 gün sonra sıkılırım diye. Heh bendede aynısı oldu :), ama sonra işte burdaki topiği gördüm yahu benim joystick im hatırıma geldi ve kaçınılmaz son FS ye başladım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 law bu ise daha derinlemesine girebilecegim, rehberler bulunan havacilik ve simulasyonlarla ilgili iyi turkce siteler biliyormusun ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 @Kanuni Şimdi Falcon 4.0 Af dersen seni dökümana boğabilirim. Hatta uçağın ramp startından, taksisine kadar, kalkış iniş vs. Anlatabilirimde ( radar kullanımı vs dogfiht a hiç bulaşmadım). Yine aynı oyun hakkında türkçe sitelerde var eğitimli videolar felan olan. Zaten oyun ile 600 küsür sayfalı eğitim dökümanıda geliyor. Tek handikapı ise FS X den sonra grafikleri çok yavan bulursun ama tam anlamıyla bir savaş simidir. Ama savaş kısmı beni sarmadığından sivil uçak gibi ordan oraya inip duruyordum. FS konusunda ise burdaki tecrübeli üyeler daha iyi bilir. Ben burdaki bilgileri okuyarak işte yön bulma, pist karşılama vs felan öğrendim. İniş kalkış zaten Falcondan idmanlıyım. Zor olmadı. Boingler seni zorlar yani büyük yolcu uçakları onunla ilgili tüm dökümanlarda var burda, ILS iniş de videosu var burda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 huun said: hatta süper düper bir iniş yaptıysan ne reverse trust ne spoiler kullanmana gerek bile kalmayabilir. oldu bu. dün oldu hatta. 737 böle kuş gibi kondu. 50 metre gitti durdu. paraşüt açtı sanki alet. ben çok fena sardım aslında oyuna. Multiye gelin arada. biz geceleri ucuyoruz. PMDG 747 denicektik, bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Ok, tesekkurler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 @kanuni bi gece multiye gel. biriyle uçarken öğrenirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 En güzeli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2010 off. demin PMDG 747 denedim. zilyon tane tuş var virtual cockpitinde. hiç bi monitör çalışmıyo, açmayı bulamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 ya bu PMDG nerden baslanir ogrenilmeye ya, ucsuz bucaksiz deniz gibi pmdg. 2saat ugrasip gps acamadik shadowfax ile sdfsdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 19, 2010 ama uçak güzel. kokpiti bayağı detaylı. son nokta bunu uçurmak sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 fs 2004 mü yoksa x mi kullanıyorsunuz bende vakit buldukça katılmak isterim ancak fs2004 le x e bağlanamıyoruz sanırım hiç deneme fırsatım olmadı. varsa mesela şuanda deneyebileceğimiz bir şekil yada şemal ben denemek isterim hamachi üzerinden mi bağlanıyorsunuz falan filan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 FSX deluxe + acc. :) toggie geliyo arada, senko geliyo, Mrlevie geliyor Dissapear geliyo. akşamlar ucuyoruz genelde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 20, 2010 acc hangi serverın accountu? ivao? avsim hangisi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar