Direwolf Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Selam arkadaşlar. Peugeot 308'in 1.6 HDI 90hp ve 1.6 HDI 110hp seçenekleri ile ilgili olarak birkaç sorum olacak. 90hp'lik motorda Turbo kompresör varken 100hp'lik olanda Değişken Geometrili Turbo kompresör var. Birde 110hp'lik olanda FAP partikül filtresi var. Sadece hız ve performansı mı etkiler bu özellikler? Turbo arızası malum oldukça masraflı bir olay. Hangisinde bu risk daha fazla olur. 90hp olan haliyle yakıt tüketimi açısından da cazip görünüyor. 110hp ile 90hp arasındaki 2500TL'lik farkı verip satın almaya değer mi? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
prozzak Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 bi pejoya ne kadar az para verirsen o kadar iyi
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 90 beygirlik motorda sadece intercooler olmasi lazim , ben kesinlikle turbo sesi duymadim 90 liklarda. yaniliyorda olabilriim tabii. fiyata gelirsek; 2500 lira farka degmez bence,90liklarin cekisi gayet yuksek ve rahat devirlenen motorlar turbosuz dahi. Hatta gucu yola aktarmasi sinifindaki diger araclar kadar iyi olmadigi icin turbosuz modellerde turbo yuzunden pwr boost olmadigi icin daha dengeli bile diyebilirim.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 abi turbo yoksa intercooler niye olsun ki?
prozzak Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 olm sulayabiliosn işte arabayı daha ne istiosn
Direwolf Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 90hp'lik motorda da Turbo var elbette. Benim merak ettiğim iki teknoloji arasındaki farkın 2500TL'ye değip değmeyeceği.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 daha fazla performans istiyosan deger. istemiyosan degmez. cok zor bi soru degil
Vodan Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Değmez ama tek fark 20 HP'mi? Donanımda falanda farklılıklar olmasın?
Kharon Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 21, 2009 Tamamen sacmalamisim hakikaten, 90 ile 110 beygirlik motor arasindaki farkin partikul filtresi degilde turbo yuzunden oldugu yanilsamasindan sonra birde aklima psa-ford dld motorlarinin wiki sayfasi geldi; The 1.4 L DLD-414 is generally non-intercooled The 1.6 L DLD-416 always intercooled akabinde haliyle su talihsiz turbosuz intercoolerli motor gibi bi icadim olmus oldu dikkate almayiniz efendim. :utan: :uzaklas: p.s. adam gibi bi fiyat vermiyorlarsa 2500 liraya degmez diyorum yinede.
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Selam, Ben bir de tork değerine ve devrine bakın derim. Hem yarın öbürgün satarken 90HP olana burun kıvarabilir insanlar. Saygılar.
Esh Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 20bg icin deger 2.5 liraya. arabayi aldiktan sonra anlayacaksin. sollamalarda yigilip kalacak 90hp, digerinde 2-3k devirde ziplayacak torktan. kullanmadim ama tahmin ediyorum.
JsH Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 Bence kesinlikle 110 hp alınmalı. Zaten dizel olduğu için az yakıcak, en azından hızlanman gerektiği zaman hızlanma kabiliyeti olsun. Ben 90 hplik auris kullanıyorum m-mod, o senin önemsemediğin 20 hp artışı olan bi motoru olsaydı toyota nın dizel, kesinlikle onu alırdım.
forgiver Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 http://otomobilist.files.wordpress.com/2013/05/yeni-new-2014-peugeot-308-02.jpg yenisi çıkıyormuş
senko Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 abi pejo almayın daha 1 yıl olmadı ben pejo alalı toplamda 4k'ya yakın masraf çıktı arabanın. daha yeni triger kayışı değişti arabanın.
forgiver Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 şimdiki 308 biraz sorunlu diyorlar forumlar da ee eşşek değiller ya bu kasada düzeltirler eksiklikleri alınır yani direk bu
aktiftablet Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 yenisi 309 olması gerekmio mu?
Komodo Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2013 20 beygir büyük bi fark ve o fiyata çok makul bi beygir
Öne çıkan mesajlar