nomsaR Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Guild Wars 2 Mekân olarak söylemek istediğim şu tarza yakın, soldaki ağaca dikkat. Karakter olarak da, Zırhlardaki bağlantılar, hatunun popo açıklığı, ayağa doğru tüylü çizmemsi bişey. http://www.guildwars2.com/en/media/concept-art/ Tabi bunlar çok çok iyi örnekler değil, yani bana sorarsan senin waterfall'ın çok daha başarılı, fakat bu ayrıntılarla waterfall'u bi daha ele alırsın efsane bişey çıkar.
cakeonroof Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 abi naptin :) cok guzel anlatmissin tesekkurler. ama son postta kekai kotaki calismalari koyup karsilastirmissin kekai ye kufur olmus direk.daarken le birlikte en cok takip edip ornek almaya calistigim en basarili buldugum 2 concept artist bunlar. daarken de myhtic icin calisiyor bu arada.warhammer conceptleri ona ait. bana gelince eet daha cok calismak lazim.
nomsaR Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 herifleri ben de tanıyorum :D ama çizdiklerin kötü değil sadece üzerine git, roman için yapıyorum şuna yapıyorum falan diye düşünme, eksiğin yok çalışmayı bırakma, zor şeyler çizmekten kaçma. takipteyiz.
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 2, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2010 su yansıması dışında gayet düzenli olmuş. eline sağlık.
cakeonroof Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 30 saatin uzerinde falam surdu sanirim bu toplamda.figurun elleri ve hiyeroglifler icin referans kullandim.
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 hersey cok iyi de, su arkada sagda sutun arkasindan bakan adama cok guldum asdfasdf
Pickles Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 memeler için kimi referans aldığını öğrenebilirmiyim
cakeonroof Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 18, 2010 KHaRoN said: hersey cok iyi de, su arkada sagda sutun arkasindan bakan adama cok guldum asdfasdf niye guluosun abi ona, favori adamim benim o bu işte.neyse memeler iyiyse gerisi sorun degil.referans kullanmadim memeler icin.
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 ahhaha cake çok iyi. kritikleri gözönünde bulundurmuşsun. arkadaki adamı görünce feci güldüm ben de, gülüyorum hala.
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 hard brush tekniğin gayet iyi cake. oymalarda ince çalışmışsın güzel ışıklar var. çok az fazla gibi ama iyi baya.
dasaaa Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 19, 2010 hikayenin kobe tai gibi minyon hatun eksiği var yalnız.. konulu mu bu arada? geyik bi yana süper olmuş bence, özellikle sütundaki hiyeroglifler..
cakeonroof Mesaj tarihi: Ekim 20, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 20, 2010 hehe saolun, isiklar fazla eet. ozellikle yuzde, butun detayi kaybettim orda.sonradan tekrar doner renderlerim diordum ama üşendim.kompozisyon aslinda dişi firavun portresi olarak basladi sonrada daha kurgusal bisiye donustirim derken boyle sonlandi. bir de resim okuyan, okumuş olanlara birsey sormak istiyorum.paintinglerde siyah beyaz kullanimi konusunda ne öneriliyor,gösteriliyor size. bazı işlerde mat pastel etki yakalamak icin uzak duruyorum ama ustteki iş gibi contrast olmasini istediklerimde cok ışık alan kısımları beyaz ya da beyaza cok yakın, keskin golgeleri ve karanlikta kalan kisimlari siyah boyuyorum direk.siyah beyaz kullanimindan kacinmali miyim?
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 20, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 20, 2010 abi paintingde okumadım etmedim ama beyaz ışık olayı senin tarzına bağlı. photorealistic kasmıyosan zaten bana göre artwork tarza çoğu iş biraz göze sokulan cinsten hard brush ve keskin beyazla yapılmalı. zaten photorealistic kasıyosan o kadar beyaz feci sırıtıcak. senin yaptığın shading değil sonuçta boyamada vur fırçayı diyorum. bob amcamız da öyle yapmıyo muydu. "mesela burada küçük, ufacık pırıl pırıl bi ışık hüzmesi varmış.."
dasaaa Mesaj tarihi: Ekim 24, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 24, 2010 cakeonroof said: o gözünden çıkan ışık hüzmesi neden piramid şeklinde, bir tek o garip geldiedit /sayfa başı
Pickles Mesaj tarihi: Ekim 25, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 25, 2010 bence bir ekran oluşturulmak istenmiş piramidin sonunda
nomsaR Mesaj tarihi: Ekim 25, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 25, 2010 dasaa hiç mi film izlemedin. bu kareden sonraki ilk kare robotun görüş açısından verilir ve o piramitin ekranında; << TARGET >>> ANALYSING --->> >>> -- >>>-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-| NAME : -|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-| KLOROPLAST : %35 -|-|-|-|-|-|-|-| -|-|-|-| -|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-| gibi şeyler olur işte.
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 26, 2010 Admin Mesaj tarihi: Ekim 26, 2010 iş başvurusunda bulunurken cv yerine bu topige baglantı ver daha yararlı olur.
Öne çıkan mesajlar