Cozy Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Arkadaslar keep siege ya da ORVR sirasinda frame frame olanlarinizdan FPS de bir gelisme yasandimi bunu ogrenmek istiyordum test eden varsa
Quel-Thul Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 daha bugun siege yaptım ve hala frame frame oynanıyor malesef, özellikle merdivenin ordaki savaş tam başağrısı
Cozy Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 o zaman benim icin hic bir anlami yok bu patchin..
alperozg Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 bende bir gelişme göremedim, çok kalabalık olunca acı çekerek oynuyoruz hala
Sam Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 bende biraz daha rahat gibiydi orvr, özellikle fpsa karşılaştırması yapmadım henüz gerçi. optimizasyon yapıldığı yazılmıştı notlarda ama ne denli etkilediğini belki yabancı forumlarda bakmak lazım, ölçen biçen birileri vardır.
Cozy Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 bu FPS olayi hallolmadan benim icin tum deisiklikler fasa fiso acikcasi. Istedikleri kadar duzetsinler, rahat oynayamadiktan sonra neye yarar. En dusuk settinglerle en yuksek setting arasinda bu kadarmi az fark olur ya?
Sam Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 valla benim için çoooook fark vardı en düşükle en yüksek arasında, (rahat iki katıdır) senin makinende ne zaman denedin bilemiyorum.
narsor Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 1.1a ciktiktan sonra bayagi bir cilgin event dizisine ve keep alma olaylarina katildim, ana gozlemler sunlar: - 40+ order 40+ destro ile keep onu kapismalarinda 40fps aliyorum, - 50+ order ile keep aldik birkac tane 35fps+ Cozunurluk: 1680x1050, 4xAA, 4xAniso Oyun ici ayarlar: medium Makine: Q9300 + 2x4850 Radeon ATI
cado Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 bendede son patch le baya bir fark oldu.
Cozy Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 ben yanlis anlattim galiba fps degil `stuttering` demem gerekiyordu..FPS isterse 60 gostersin ORVR ve keep siegelerde bu stuttering dedikleri frame atlamalar oluyordu client optimizasyonu berbat ve memory leak oldugundan. Ben 1.05 te biraktim oyunu..ondan beri deigisiklik varmi bu stuttering sorununda die merak ettim
narsor Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Cozy anladim problemini, isin dogrusu cok buyuk fortress evente katilmadim, ya da axe bite'daki T4 karakterimle devasa praag eventina katilmadim, ama keep event ve zone RvR eventlarinda ekranda 100den fazla kisi oldugunda bastigim spell direk olarak devreye giriyor, herhangi bir takilma da yasamiyorum
Dark_Soul Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 O makinaylada bırak fps sorunu olmasın.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 Mesaj tarihi: Aralık 14, 2008 mounta binerken cıkan toz fpsyi mahfediyodu, onu düzeltmişler o yeter bana.
Öne çıkan mesajlar