Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bu oyun Adam olacak mı?


SÝNEQ

Öne çıkan mesajlar

Oyunun adam olacağını bilemem ama. Şu healer karakterlere acilen birşey yapmaları gerek. Sc sırası gelmez. Geldimi millet solo oynar. Ezik ezik kaybeder o sc. Seri mob kesemez. Questleri uzun sürer. Sırf eziyet... Eskiden ne güzeldi, 5dakika beklemezdik sc sırası.
Hangi arkımız oyuna başladıysa tutup healer açtı. Her yerde düzgün healer yok diye ağlıyorlar dedi. 3 üde t3 den sonra oyunu bıraktı. Herkez çatır çatır questlerini yapabilirken. Bir sınıfa böyle rezilliği niye çektirirler hiç anlamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O sorunun sebebi healerların willpower ve intelligence olmak üzere 2 set gear toplamak zorunda kalmaları. Yamulmuyorsam WoW bunu çözmek için en son spell damage ile healingi birleştirip spell power diye ortak bir stat yapmıştı. Tabii 500 üzerinden contribution verip 1000 rollatan oyundan sistem adına herhangi bir jeton düşmesi beklememek lazım.

Damage dealer oynanıyorsa heal gear, healer oynanıyorsa da dps gear zayıf kalıyor. Yani ikisinden birini seçmek zorunda kalıyorsun.

Sorunu tetikleyen senaryo sırasının gelmemesi. Senaryo olmayan saatlerde off-spec itemlarla kasmak eziyet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Neyse, o kadar arkadaşım bıraktıktan sonra bende bıraksan fena olmaz. Az önce buna karar verdim.
İmkanı yok, karakter kasmanın. Hesapların 2 tanesinin %200 ünü kasıyordum. Baktım olacak gibi değil. %200 ü bile kasamıyosun arkadaş yok böyle bişi. Yazık vallahi. Adamın online süresine baktım (ki düzgün kasan, boş vakit harcamayan birisi) 60 saati geçmiş. Rankı 25 olmak üzere.
Healera has birşey de değil arkadaş. Questlerin xp side çok zayıf.
Kestiğin mobların xp side çok zayıf.

Nedir yani. günde 4 saat online süresi ile 3 ayda 40 olacaz. Ne istediklerini anlamadımki.
Tamam güzel düşünmüşler, eğlene eğlene insanlar levelını kassın istemişler ama. Bu büyük bir hata. Düşünsene, hesabına birşey oldu yada yakın bir arkın oyuna başladı. Ne olacak bilmem kaç ay sonramı sana yetişecek?

Akılları başlarına ne zaman gelecek merak ediyorum. Her ay oyuncuları azalıyor. Kuş beyinlerini çalıştırıp, nedenlerini aramıyorlar.

Ne kadar zaman geçmiş, halen grafik bugları duruyor. Skille bastım sanıyorum, adam animasyonu yapıyor bitiriyor. 5sn sonra yukardan bi yazı geliyor OUT OF RANGE. Yada hedefi göremiyorsunuz felan.. ne diyimki? benim adam animasyonu yapmış. cast barım dada yaptım görünüyor. ama olan bir şey yok. Sırf bu yüzden bir dünya insan oyundan soğudu. Halen olduğu gibi duruyor.
Bu işler sempatik sempatik yazılar yazarak oyuncuları güldürmekle yürümez ki.
Adam kalmamış med görünen serverlarda bile.
Neyse, size iyi eğlenceler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet abi levelling olayı insanı sogutuyo questlerde moblar questten daha cok xp getiriyor. senaryolar ise çok random olduğu için xp olayı hem tutarsız hemde 4-5 senaryodan birisi tamamen boşa gidiyor resmen. geçen bir senaryoya girdim grubun tamamı black guardian black orc chosen gerçi hoş aldik. ama ne bilim healer oluyor healller heal etmiyor falan filan yani oyunda kendinden cok milletin sayesinde ilerliyorsun. bugun karekterimin bir tanesi 80'e yakın aoc de ki level 75-80 arası paso raid ve villa yapman gerekir ( pek bir quest yok) 2 milyon xp topladim 3-4 saatte warhammera girdim 30 dakika geçti full epic var üstümde ( tamam süper değil ama kendi tierime göre çok iyi zira rank 21 im level olarakta yükseğim yani) 30k xp almak bir iki saat sürdü sanırım. ha şeyde oluyor iyi bir seri yakaliyorsun süper xp geliyor ama hani warhammer açikcasi nasil anlatsam wow aoc starcraftı aynı anda kassam warhammer daha fazla vakit alir bu üçünden öyle diyim ya da ben yanliş yapiyorum bir yerlerde zira warhammer çok sevdim bişidir. ki yanilmiyorsam yüzde 10 xp bonus var sonra serverdan kaynaklı bonuslar var bir de karekter paso rested level kasma olayını bitirmiş arkadaşlardan help diyoruz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok ilginç doğrusu, oyun çıktığından beri:

- 40 sorc
- 32 wp
- 34 kotbs

yaptım (t1 alt'ları saymıyorum) ve 15 günlük iki kere ara verdim. hala 40 olamayan varsa oyun çıktığı zamandan bu yana, ciddi zaman kıtlığı var olsa gerek. ki öyle power-leveling yapan ya da nöbetleşe char oynatan biri de değilim. lvl almak 20'lerden sonra yavaşlıyor ama zamanı kıt insan bile rested ile illa 40 olur istemese bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla sizleri bilmem ama, ben gunde 5% level exp aldigimda bugun de baya iyi exp aldim dedigim oyunlar biliyorum. O yuzden bu oyun hiz acisindan hic fena sayilmaz.

Ha lvl 31 %60 war priest var en yuksek char o ayri bi olay. 15 tane karakter acmis olmama baglayabiliriz onu da :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kasınca oyunun düzeleceğinin bir garantiside yok :P. Ondan kasmak koyuyor olsa gerek. Diğer oyunlara kıyasla, kasmanın daha bi zor olduğunun gerçeğide var tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

istersen quest ile, istersen public quest ile, istersen senaryo ile, istersen orvr ile experience alıyorsun. biri diğerinden şu kadar daha hızlı veya değil, birşeyi değiştirmez. blade spirit döverek skill kasılan, ya da 10 murloc'ta bir düşen 15 murloc gözü quest'leriyle lvl kasılan efsane mmo'lara kıyasla karakter geliştirmek çoooooooooooooooooooooooook daha rahat ve çoooooooooooooooooooook daha eğlenceli ve çoooooooooooooook daha çeşitliliğe imkan verdiğinden sıkıcı değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Orvr dediğin olay? 100 kişi gidip 5 kişinin tepesine çöküp, o koşuşturmadan sonra aldığın 2-3k xp mi?
Quest dediğin %1 e yakın xp mi?
mob kesip xp alma dediğin, -1 level mobu bile kessen xp yarı yarıya düşüyor.
Tamam, wow fanatiği değilim, hatta nefret pve yaparak kastıkdan sonra, pve yapmaya. Yada item için pve yapıp, aldığın itemler ile yine pve yapmaya bende anlam veremiyorum ama. 1 hafta dişimi sıkıp orada bir karakter kasabiliyorken, buradaki işkence geliyor.
Orvr dediğin olayı, Witch elf ve hunter solo yapıyor. Gidiyorlar koşan birisini kesip xp yi alıyorlar. Savunduğum şey, QUEST deki XP dengesizliğidir tamamen. Her class gidip, farm yapamıyor. Bir yandan xp alırken, diğer yandanda pq sunu tamamlayamıyor.
Quest xp leri doğru düzgün olsa, dps si zayıf class larda rahat kasabilir.

Her neyse, burada kasmak diğerine göre daha eğlencelidir, birşey diyemem. Oyundaki bir çok hatanın yüzünden bu level kasma olayı gözümüze batıyor sanırım. Umarım kısa zamanda düzeltirler! Onca zamandan sonra, halen düzeltememelerine anlam veremiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
elesso said:
hala oynayan kaldımı diye topic açcam bi kaç ay sonra


her zaman bekleriz. troll entry'sini açmam lazım tome'da.
ahaha :D


Mobları çook hızlı kesebiliyorsun. Bence grind/xp oranı gayet makul. Ancak questler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 20'den sonra gıdım gıdım XP veriyorlar, bir level için 3131631 tane quest yapmak gerekiyor. Bu konuda öbür oyunlarla on par, ehueh.

Leveling için öbür oyunlarla aynı kıvamda. Ancak rahat başlaması ve oyunun pvp oyunu olması daha basit olmalıymış gibi bir beklenti yaratıyor çünkü özellikle 30dan sonra yeni abilityler azalıyor yani koskoca bir tierı boşa oynuyormuş gibi bir his oluyor. WAR sunduğu opsiyonları uygun sunucu popülasyonuyla desteklerse öbür oyunlara kıyasla levelingde bariz önde olacak.

ORVR levelingi 1.1'den beri solo dps olmayanlar da yapabiliyor. Öbür seçenekler kadar hızlı değil ancak sunduğu epicler devasa fark yaratıyor. End game'i baştan başlayan bir oyun için levelingi keyifli kılmak adına avantaj diye düşünüyorum.

Son söz olarak, Blade Spirit döverek skill kasmak sağlam healing gerektirir, yaratıcı bir fikirdir, orjinaldir. 60 Magery ile Blade Spirit fizzlelatmamış olan, UO'yu benimsemeyen bizden değildir. :X
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kolpalar kolpası olaydır bs dövmek, "nasıl oyun yapılmaz" kitapçığına chapter olarak eklenmiştir. morrowind'de fare ile block kasmak single-player oyun olduğundan dert olmazken, aynı olayı rekabete dayalı mmo'da yapmak o oyunun nadir hatalarından biridir. her ne kadar çok sevsem ve saysam da öncesinde alacakları örnek yoktu diyerek ilkelliğine veriyorum. 10 yılda çok şeyler değişti.

orvr olayını 100 kişinin 5 kişiye çökmesi olarak gördüysen iki seçenekten biri sözkonusu:

- orvr neredeyse hiç yapmadın
- orvr neredeyse hiç yapmadın

winterhebele'de öldürülen oyunculardan xp gelmiyorsa bir kere buna laf etmeyelim. hala laf ediyorsak, daha iyi olan bir oyunu gösterelim. belki ben bilmiyorumdur, öğrenmeye kapalı değilim. oynamasam da gider okurum nasıl yapmışlar, aynı fikirde olurum.

ha ayrıca farming denen olayı da priest'le filan dene bakalım wow'da, yapabiliyor musun? her karakter aynı hızda ya da aynı verimde farm yapabiliyor sanki de gelip burada bunu eleştiriyorsun. wow'u temel alıyorsan her sözüne cevap var. ya da bir zahmet söyle hangi oyunda daha rahat her karakterle.

ha bana kalsa guild wars gibi sıfır leveling olsun, paldır küldür dalalım aksiyona. gerçi 40 rank oynamış insanlar bile karakterinin girdisini çıktısını öğrenmemiş oluyor ama neyse artık, olduğu kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çoğu zaman 100 kişi 5 kişiye çöküyor. Olay tamamen sayılara vurmuş durumda.
100 kişi gidiyorken, karşıdan gelen 200 kişi üstümüzden geçiyor. O köşe senin bu köşe benim, gruplar sırayla birbirlerini sürüyor. Açıkcası bunu eğlenceli görmüyorum. Daha doğrusu şuan için oyunda eğlenceli birşey göremiyorum.

Altını çizerek söyleyeyim tekrar. Bu tamamen buglarla da alakalı olabilir. Belki zevk almam gerekiyor ama bu buglar yüzünden hiç bir şey hissetmiyorum. Skille basıyorum, castımı güzelce yapıyorum. Animasyon bitiyor, spell karşı adama vuruyor. Skillim CD ye giriyor. Aradan bir kaç saniye geçiyor yukarda bir hata mesajı çıkıyor. Hedefe uzak olduğumu yada hedefi göremediğimi söylüyor. Ben niye 3 sn bekledim o halde? Kendimi riske attım onun için?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her ne kadar kabul istemesek de orvr olayi 100 kisinin 5 kisi kisiye cokmesi (5 sayisi azligi belirtmek icin kullanilmis, onu 10 yap, 40 yap 100 kisinin daha fazla exp almasindan baska ise yaramaz). Kale alma olayi da 100 kisinin kaleye dalip, sadece 10 kisinin bundan faydalanabildigi bir olaydir. Influence eklenmemis olsa sahsen cok anlamsiz bir olay diye buluyorum.
100e 100 savaslar da, kimin bright wizard / sorceressi ve healeri daha iyi savasidir. Kim daha iyi war bandin hp yuzdelerine bakip gerekli heali basiyorsa onun iyi healer oldugu esasina dayaniyor.
Gercek eglence ve PvP icin senaryo. Soyle guild wars tadinda kendi partinle girdigin 6vs6 / 12vs12 arenalar olsa super olurdu (boylece senaryodaki random olayi da engellenirdi).

Not : Bu arada PQ'lar da eglenceli hatta exp kazanci yuksek olabiliyormus ilerki levellarda, onu gordum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:
Kasınca oyunun düzeleceğinin bir garantiside yok :P. Ondan kasmak koyuyor olsa gerek. Diğer oyunlara kıyasla, kasmanın daha bi zor olduğunun gerçeğide var tabi.


kasmasi diger oyunlardan zor fikri, dunya uzerinde oyun olarak sadece wow ve age of conan oldugunu dusunursek gecerli bence. Ama malesef bu 2 oyundan olusmuyor MMORPG camiasi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tabi canım roll'un contr.'dan yuksek olmasi cok sacma. Hatta her zaman dps'ler almali butun gold bagleri, digerleri otursunlar oturduklari yerde, sefil koleler tanklayin, healleyin hepiniz, isiniz ne.

Hatta 100 kisinin daldigi kalede 10 kisiye loot veriyorsun. Hep ayni 10 kisi almali o lootlari. Hep.

Tabi tabi. Evet...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fuzulee said:
tabi canım roll'un contr.'dan yuksek olmasi cok sacma. Hatta her zaman dps'ler almali butun gold bagleri, digerleri otursunlar oturduklari yerde, sefil koleler tanklayin, healleyin hepiniz, isiniz ne.

Hatta 100 kisinin daldigi kalede 10 kisiye loot veriyorsun. Hep ayni 10 kisi almali o lootlari. Hep.

Tabi tabi. Evet...


Loot sayısı arttırılabilir mantıklı olarak ama DPS'lere verirsen o zaman her zaman aynı kişiler alır gold bagları :) BW ler yada Sorc. ler tanklardan daha mı iyiler.Taktiksel tamamen sadece loot bag sayısı arttırılsa yeterli olur bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:
Keepten contributionı kaldırıp, gelen XP/INF/R bonusu birkaç misline katlayıp (özellikle atak için) setleri komple influence vendora koysalar misler gibi olur.


ondan sonra eskisi gibi alterac valley mantığı oyuna hakim olur, "bırakın onlar bizim kaleyi alsın, biz o sırada onların kaleyi alalım" danışıklı dövüşü. suxor. şu anda gayet iyi, savunmanın bir anlamı var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...