Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Tam 69 oldum gece, 70'i dinglerim diye umut ediyodum ki sabah bi kalktım "your prepaid time has been used up". Kartın limiti falan da dolu olmadıı için gittim account management'a kart bilgilerini tekrar gireyim dedim, kartı kabul etmedi. Gittim yine aynı bankadan (Finansbank) başka bi kart denedim onu da kabul etmedi. Neyse, kartların ikisinde de yeterli kredi olduundan (ki birinin borcu 0ytl) kıllandım, Blizzard'a mail attım, sabah 10 gibi. Hala cevap gelmemiş. Okuldayım, bekliyorum ben de. Noluyoruz ya.
mulgear6 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 ödeme sorunu oldu mu direk arayın cep telefonunda UK supportu hemen hallediyolar (eger 1 günlük ban yediyseniz yine ertesi gun deneyin diyoalr ama)
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Ban yemem için hiçbi sebep yok ya, hiçbi suçum falan yok çünkü. Oyunları yurtdışından getirttim eet, ama 2 senedir sıfır sorunla oynuyodum niye böyle bi şey oldu anlamadım. Hala da cevap atmamışlar ayrıca. Ooof lan 70 olamadık daha asfds
mulgear6 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 abi arasana ya dakikası 4 kontor 2 sms mi ne :D
serjuhan Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Evet aynı sorun bende de oldu ve 1-2 arkadaşımda daha. Blizzardın Tech.Support forumlarında bu konudan muzdarip bir cok insan var.Blizzard'da Billing konusunda böyle bir sorun oldugunu onaylıyor. Beklemekten baska yapılabilecek bir şey yok ne yazık ki.
_Rion_ Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Aynı olay için bi konu daha açıldı bu aralar hangisi bilmiyorum. Bikaç kişiye daha bu hatayı vermiş hiçbi şekilde ödeme yapılamıyormuş. Maillerine de yaklasık 15-20günde cevap geliyomus. Geçmesini bekliceksin yada aricaksın. Ban veya onun gibi bişi söz konusu değil. Öyle bi durumda mail geliyor ayrıca verdigi hata çok daha farklı oluyor.
mulgear6 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 avrupa dillerinden herhangi birini biliyosanız lütfen ödeme sorunlarında gerekli ülkenin supoortunu arayın 465. kez söylüyorum saygılar ^^
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Aslkjfhs e iyi madem sabah arayayım. Alakasız belki de sorayım, ne tarz bilgiler istiyolar? Gizli sorunun cevabını istemesinler de. Cevabı hatırlamıyorum, soruyu hiç hatırlamıyorum :P
knox Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 hatırlamıyorum dersin cd-keyi söylersin...
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Lol, yalnız değilmişim gerçi. Genel bi sorunmuş, çoğu kişi aynı dertten muzdarip. 20 sayfa olmuş şimdiden. Mavilerden de cevap gelmiş, çözünce bildirecez hepinize demiş. Telefonlar da kilitliymiş ayrıca yoğunluktan, lol. http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6104961420&sid=1&pageNo=1
Solaran Mesaj tarihi: Ekim 7, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2008 Acc management tan yeniden bi ödeme planı yapınca düzeliyo ;)
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 7, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 7, 2008 Ehe, ödemeyi değiştirmeme gerek kalmadan, otomatik olarak düzelmiş şimdi. Genel sorunmuş meğer.
Öne çıkan mesajlar