Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadow Warrior Bilgi Paylaşım Topiği


Xaenin

Öne çıkan mesajlar

Shadow Warrior classı hakkında bilmek istedikleriniz veya söylemek istediklerinizi bu topiğe yazıp diğer arkadaşlarla paylaşabilirsiniz. Aynı zamanda oynadığınız veya oynanışını merak ettiğiniz diğer classlar için de topic açıp sorularınızı diğer üyelere yöneltmeniz inanılmaz derecede serbesttir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tank olarak benden cacık olmayacağını gördüm, t3 e geçmeden reroll yapayım dedim.

ancak warhammeralliance'da ağlıyor tüm sw'ler, ilk levellarda ne kadar gimpseniz 40. rankte daha da gimp oluyor , açmayın bir gün teşekkür edeceksiniz bana şeklinde yorumlar var.

birkaç level atladım akşam, sorcererlarla kıyaslanamayacak rezillikte hasar veriyor ama ranged&melee hybrid olabilitesi ilgimi çekti gibi , düşünmüyor değilim oynamayı.

ilgi çekici yanları, kullanım alanları vs nedir sw'ın ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

up.
bw kaynadığı için ortalık başka bir dps seçmem lazım, meleelerimizden witch hunter çok kötü duruyor, white lion da petli metli , istemiyorum.

sw'nin assault/skirmish tarzı hoşuma gitti de str alana balistik hediye kampanyası yok sanırım, e bu durumda nasıl oluyor ? oynayanlar arasında en az yakınılan stil de bu sanırım garip gözükse de , scout ağacı çok kötüymüş.

t4'te ne iş yapıyorlar bir de onu sormak istiyorum. engineer veya bunu seçmem lazım ; engi için elektromagnet yapacaksan buyur diyorlar, sw için de klas toptan bozuk deniyor.

t1 için cidden kötüler ayrıca, archmage ile 6 snde ~480 dmg verebiliyorum (searing touch) , sw ve enginin 2 snlik castleri 100 ü asla geçmiyor , zealotların scourge ü de 100 vuruyor.

ileriye dönük planlarım olduğu için sormak istedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla savas ortasında kacarken dondurmasa varlıgı ıle yoklugu bellı degıl savasta.Sivrisinek gibi vuruyor elını carpınca öluyor :D

Bir insan neden shadow la oynamak ısterkı.Sahsen cocukluktan elf archer rp hastası olmayan kımseye tavsıye etmem.

Luzumsuz gereksız bır eleman olarak kımse sızı cıddıye almadan dolasmak , mıllet savasırken sız kenarda celik comak oynamak ıstıyorsanız o baska :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

engineer ile karşılaştırırsak peki ?
evet amaçları farklı biliyorum da şöyle diyeyim :

engineer olursam electromagnet gitmek zorundayım sayılır, rifleman speci çöpmüş grenadier de "eh işte" seviyesindeymiş , ortaya adam toplayıp ölmekten başka fonksiyonum olmayacaksa açmayayım.

sw için de evet kimse iplemiyor swleri, kenarda takılsın muamelesi yapıyorlar resmen diyorlar. assault/skirmish build ilgimi çekti, uzaktan yumuşatıp melee dps e yakın efektiflikte saldırabilmeyi ; ancak onun da melee ve ranged dengesi nasıl sağlanıyor, onu merak ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben deneme için bununla biraz ilerleyeceğim.orderlarda gördüğüm kimse magus sorceressleri iplemiyor.direkt tanka dalıyoa diğerleri nukeleyerek bizi alıyorlar.axe bite pass daki elemanlar cok kötü oynuyorlar.ben en azından scout stance ile uzaktan kendi işimi yapacağım.zaten bana yaklaşırlarsa grup cökmüş demektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
oynadım, t3 e geldim, ek olarak t4'te olan bir sw'den de otlanma imkanım vardı, bir iki yorum yapayım dedim.

önce bw tabanlı bir qq, sonra qq ile karışık artı yönler :

[nerdrage]
evet bw'ler "pure" dps sınıfı sözde, warhammeralliance'da falan da baksanız sw düşük dps veriyor diye, karşıt cevap olarak "sw utility ve support classtır ot tezek => düşük dps bol utility ve saport !!123qwerty" diye önermeler verildiğini görürsünüz -engineerlar için de aynısı geçerli-.

adımız ranged dps ama ne hikmetse.

sadece sw için demiyorum, orderda da dest'de de sorc/bw harici sınıflara yok efenim utility yok bilmemne deniyor, biz/siz support classız/ınız utilitym(/n)iz var şöyle böyle.

diğer classlardaki utility namına olan hemen hemen her şey zaten bw/sorcda var, wha'da falan da bakarsanız çoğu ağlama topiği bu anafikir üstüne.

engineerlara "defensive ranged dps" açıklaması ve magnet + 2-3 interrupt knockback ile bir nebze retorikle karışık tatmin edici cevaplar var, ancak sw için durum bence daha vahim.
[/nerdrage]

"ranged/melee hybrid" den tutun "skirmish bazlı oynayan hedebödöf" şeklinde tanımlar var sw için, birkaç saat bakınırsanız wha gibi yerlerde insanların nasıl tanımladıklarına bakarak az çok anlarsınız zaten sorunun ne olduğunu.

melee kapasitesi var, evet gear ve spec o yöndeyse melee dpslerle kapışacak seviyede burst yapıyor.
hareket eder halde ability kullanma hedesi teoride iyi, skirmish specte de iyi hasar veren yetenekler var teoride.
scout gidip uzaktan nuke de yapabilir vay be.
melee ve ranged arası git gel yapabilen bir klas, stance mtance uu süper.

değil.

melee :
assault stance flak jacket/shield of aqshy nin süresiz ve yeteneklerinizi limitleyen hali. diğerleri de bonus veriyor elbet, ancak pek de "stance" havasına sokmuyor ; sizi yine limitliyor.

melee olayında sw ler hiç azımsanmayacak miktarda hasar verebiliyorlar doğru gearlanmışlarsa ancak melee dps değiller sonuçta, eksiklerini bazı yeteneklerle kompanse edebilseler de sonuçta assault stance'de med armorlu ranged dpsler. medium armora ulaşmak yetmiyor maalesef.

assault oynayanlar "ne ön saflardayım ne de healer koruyucusuyum ; midline'dayım ben, önce yumuşatıp sonra dalıyoms" şeklinde argümanlarla geliyor -skirmish için de benzerini düşünebilirsiniz, o da orta mesafeden vurkaçlarla çalışıyor en ideal şekliyle-.

sorun şu ki, oyunda hem ranged hem melee de iyi olma olayı yok ; ya ikisinde de gimp olacaksınız ya da birinde iyi. itemlarda str/balistic birlikte oluyor bazen ancak gimpleştirdiği gerçeğini değiştirmiyor bu.

"rangedla %30'lara çekip melee saldırmaca" argümanı da var hep ; anlayacağınız gibi kısa süreli iyi bir burst kapasitesinin dışında pek bir olaylarının olmadığını gösteriyor, o da moral ability sayesinde zaten.

sw'nin teoride bir melee dpsle kapışacak kadar iyi bir ağaca sahip olması çok havada kalan bir rol almasına yarıyor sadece.

survivability olarak katkısı yok değil gerçi, disarm var 5 snlik, diğer ranged dpslerden 5 sn daha uzun dayanırsınız işte en iyi ihtimalle.

skirmish :

zevkli mevkli ancak 65 fttesiniz (ilerde 45 fte düşüyor mythic'in tasarladığı derin skirmisher taslağına göre) ; ranged dps paçavraya döner o mesafeden.
kimse sizi iplemezken -spiral arrow spam haricinde- hem koşturup hem de ortalama bir hasar verme kapasiteniz var, isterseniz de gidip sfa'yı ae yapan taktiği alıp senaryoda 3456567 damage yaptım da diyebilirsiniz.
ancak skirmish stilinin 1v1 dışında adam gibi faydasını görmedim. tek başına bayrak taşıyanı avlarken iyi hoş ancak geniş çaplı düşünürseniz 45-65 ft = ölüme davet farkedilme durumunda.

scout :
scout stilinde de kabaca 110 ftten saldıran gimp bir bw oluyorsunuz, arada bir unshakable focus gelince dakika başı 1 bilemediniz 2 "yüksek rakam" elde edebiliyorsunuz ; 3.5k lık burst muhtemelen o anda geliyor.

ağaca bakarsak, sırf festering arrow + enchanted arrows yüzünden specleniyor, glass arrow ve fell the weak çok rezil durumda. ea'nın açıklamasında değil de işleyişinde bug varsa sw'ler bildiğiniz gereksiz yer kaplayan cisim konumuna düşmüş olacak fixlenme durumunda ; festering arrow fireballın 5sn cd'li, %25 daha yüksek baz hasara sahip olanı kısaca, ea de açıklaması bozuksa flame ve festering'in resistance ları iplememesini sağlıyor. bu şekilde 5snde bir (baz hasar + toplam dps*3) kadar vurabiliyorsunuz toughness haric hicbir mitigation olmadan.

ea nin işleyişinde bug varsa eagle eye 'ın %5 daha yüksek dpsi olanı , corporeal hasar veriyor bir de işte.

flame arrow falan da tamamen çöp değil de işte 88 fttte güvenli olacaksanız bir süreliğine, öne çıkın kalabalık grubun birine atın, hotlarına biraz köstek olur bir de scenariodaysanız bitince zomg i r dps demeniz için gereken malzemenin artışını sağlar.

kısaca, ideal şartlar altında dakika başı 2-3 abilityliğine bw seviyesinde hasar veren bir rolünüz oluyor.

ha bir de throat shot var.

genel olarak :
sw'ler bir bw kadar efektif oynamak için çok daha fazla çaba sarfetmek zorundalar.

duruma bağlı olarak stance dance ve kite, mesafe ayarı yapmanız gerekiyor (ve sık sık yapmanız gerekiyor bunu), oyundaki bwlerin büyük bir kısmı gibi turret misali durmamanız gerek yani.

//
komik olan şey ise, sw'den bw'ye geçip alışkanlık olarak daha dinamik oynuyorum şöyle böyle avantajları var cart curt diyince kimse sesini çıkaramıyor ; bwler de kite mite çabalayınca sw'den az mobil değiller.
//

vengeance mekaniği de çok kötü, career mech. olarak stance'ler verildği için değişmesi pek olası değil.

utility mutilty deniyor hep, evet bizi farklı kılan iki utilitymiz var kanaatimce : takedown ve shadow sting.

arka saflardayken vengeance+takedown healerlara kaçmak için fısat yaratmaca, azıcık nuke yese ölecek hedefleri durdurmaca, bayrak taşıyıcıları vs için güzel. vengeance sız da işte 10 snlik, 65 ftten yapılabilen, taktiklerle 15 sn süren, 15 sn cdli snare olarak görebilirsiniz, mesafeli snare yok sanırım -sh hariç- başka careerlarda.

ss de 9 sn süren cdsiz %50 heal debuff , engilerde yok, bwninki beşyüzle çarpar ona katlar ikibin de ara kat çıkar ancak 30sn cd'si var, spamleyemiyor onlar.

throat shot'ı da 110 ftten hemen hemen her ranged dpsi engelleyebildiğiniz için ekleyebilirsiniz.

geriye kalanlar herkeste olan şeyler.

sw nin herşeyiyle efektif olarak oynayabilmesi için ya 71.5 ftten saldırması gerekiyor (scout - flame arrow vs spamleyecekseniz 88 ft de olur gerçi.) ya da arkaplanda kıytırık nuke denemeleri yaparken healer vs leri koruması gerekiyor boşa gitmiş bir slot olmaması için.

scout/skirmish sinerjisi pratikte ne iyi ne kötü yani ; işe yarıyor ancak iki tarza da tam uymuyor.

assault/skirmish damage bazında değilse de o çok övülen "utility" bazında iyi sinerji yaratıyor, 45-65 ftten heal debuff snare vs başlayıp yakın mesafede klasik ranged dps ömrünün biraz üstüne çıkabiliyorsunuz.

buradan da daha genel soruna geleyim : sw'ler "jack of all trades mentalitesiyle hazırlanmış gibi olan yakın/uzak mesafe karakteri gibi gözüken ranged career". özünde alakası yok, çok marjinalseniz assault specleyip heyo diyorsunuz işte, bunun dışında rangedsınız sonuç itibariyle. bunun getirdikleri de dediğim gibi ranged olan ancak yakından saldırması beklenen bir karakter oluşu.

magus ve engi de böyle aslında (sh oynamadım bilmiyorum, gerçi onların skirmish treesi 45 fte indirmek yerine 98 fte çıkaran takik içeriyor)(grenade spec engiler de 98 ft ayrıca), bwler 80 fte inse yetiyor ancak diğerleri yakın temasa girmeye zorlanıyor malesef.

aklımdakileri yazdım işte, eksik meksik varsa vardır itiraz etmem :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dünden devam, atladığım birkaç kısım ve qqfest :

1.1 veya ileriki patchlerle bir şey gelene kadar bırakıyorum bunu, uğraştığım 23 levela ve o t4 karakteri daha önce inceleme fırsatım olmadığına yanarım. ib'mi 30 yapmıştım belki de şimdiye :

t2'nin 17-21 i arasında kendinizi ilk defa işe yarar hissediyorsunuz : şuraya gireyim dot shadow sting nukenuke OMG HEALER ÖLDÜRDÜM benimkine de dadandılar VENJANS TEYKDAVN WOOT şeklinde işe yaradığınızı hissediyorsunuz. t2'de morale açıkken 1.1k eagle shot crit görmüştüm mesela (gerçi 16-17 lik sorclar 1k düz atıyor ama olsun).

geriye kalanında şaka gibi, tanklar sizden hızlı adam öldürürse şaşırmıyorsunuz artık.

wha'ya falan da lütfen bakmayın, sfa spam yapıp "o kadar da kötü değil durum yeaa :))))" diyeninden "utilityim teykdavn atıyorum BEN ŞADOV VARIYORUM KÖTÜLÜKLERİN DÜŞMANI HEALDEBUFFVEDOTBOTUM" a kadar bir sürü abuk subuk şey var. her gün 3 sfaspam , 4 "arkadaşlar o kadar da kötü değil yea" , yirmi tane de "qqwhineplsthx vs utilitymiz var ondan böyle" temalı başlık açılıyor.

t4'te biraz daha oynadım :

t4'te scenariolarda bile illa ki skirmish/assault tarzında oynayan sw'yi gören oluyor, adam gibi iş yapmanız için kimse sizi görmeyecek, siz de başta vauv dedirten ancak kolu yanlışlıkla klavyeye çarpan bir bw'den daha zayıf olduğunu anladığınızda "._." şeklinde bakacağınız bir hasar kapasitesiyle takılıyorsunuz kenarda.

openrvr karman çorman, arada bir 10 snden uzun lileath sfa barrage spamle ortalama üstü aoe olayınız var işte ama her zaman o ideal koşulları sağlayamıyorsunuz ; ilgisi başka yöne dağılmış 10-15 kişilik bir grup bile 4-5 sn sonra aa free kill gelmiş diye size dönebiliyor.

şanslıysanız magnet spec engineerın biri topluyor , siz de spamfeste başlıyorsunuz, fena da değil aslında ; ancak bw olsa daha iyisini yapıyor.

yine de sw oynarken ya buna ya da festering arrow critlerine sevinebiliyorsunuz sadece, başka da sevindirik bir şeysi yok.


önceki postta da dedim, sw'ler yakın temasa zorlanıyor ; uzaktan takılmayı seçen sw zaten zayıf kapasitesini iyice azaltıyor.

moral -> festering arrow : 3-4k critle şanslıysan -> lag vs yoksa eagleeye/rapid shot : 2k falan critler bu da şanslıysan -> 1 dk arkada takıl ona buna ok salla -> ilk adıma dön.

wowda pompyro magelerle 3minute mage (veya kaçtıysa) diye alay ediliyorduysasa swler de aynı konumda, o 7 sn içinde 6-7k critleyebilme potansiyelleri korkunç gözükebilir ancak dakika başı heal almayan tek bir hedefi bu şekilde indirme olayları var sadece.

t4'te bunu bw/sorclar morale falan gerek duymadan yapıyor zaten, tek fark siz o 7 saniyede bir bw'den biraz daha güçlüsünüz, geriye kalan 53 snde arkada bekleyin moral gelsin dediğim gibi.

öte yandan bw/sorc harici hiçbir rdps memnun değil, yine de :
sh'lerin base damageları düşük ancak pratikte pet ve statler sayesinde sw'den aşağı kalır yanları yok.
engineerların da en azından interrupt turret vssi var, daha işe yarar hissediyorlar, ha bir de magnet. maguslar da az çok aynı.

sw'ler ofansif tanımlanan ancak rdps mentalitesiyle oynandığında defansifliğe zorlanan ; ofansif olmak istediğinde de middle range dps olan abuk bir career.

açmayın açtırtmayın, festering arrowun gazına gelmeyin.
[hr]
tldr : birkaç post öncesinde dendiği gibi, sw=sivrisinek, ek olarak dakika başı 7 snliğine helikopter böceği oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya arkadaşlar böyle saçmalık görmedim ben henüz 40 r olan bir shadow warrior varmı aranızda bu yorumları yapıyorsunuz senaryolarda yüksek r li sw ler hep ilk 3 e oynuyor dps de birde ters mantık düşünün,wowda bir mage 70 oldugunda 3k crit çakamazken itemlerle v.s 7-8 k yı bulamıyormu yani 40 r olmadan hiç bir karakter hakkında yorum yapmayın eng 1-10 arası süper 10*30 arası rezil 30-*40 r arası süper bir karakter buna ne diyeceksiniz ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Merak ediyorum sw ye etkisiz diyen arkadaşlar, bir sw tarafından etrafında dönülerek tatlı tatlı ve aşağılanarak öldürülmenin keyfine varmış mı hiç ?

Oyun çıkalı 1 ay oldu fakat, herkes bir pvp master-proses üstad.

Lol. :o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Shaklaban said:
30dan sora 324434 wounds + 43232 str taktigimi gelio ozaman acalim hepimiz shadow warior lol..domuz orumcek kus lvl 1 ne varsa tum yaratiklar daha etkili bu classdan


+1 haklısın valla.

oyundan şu anda bu class ı çıkarsalar kimse yokluğunu hissetmez
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oof of.

Hao said:
Merak ediyorum sw ye etkisiz diyen arkadaşlar, bir sw tarafından etrafında dönülerek tatlı tatlı ve aşağılanarak öldürülmenin keyfine varmış mı hiç ?

Oyun çıkalı 1 ay oldu fakat, herkes bir pvp master-proses üstad.

Lol. :o


öncelikle t1->t3 kendi karakterimle, t3->t4 de arkadaşımın karakteriyle 3 hafta boyunca oynadığımı belirteyim, 3 level kasıp şöyle böyle diye popomdan veri dışkılamıyorum yani ; iki cümlelik AMA ADAM BENİ ÖLDÜRDÜ YHAAA :(((( argümanlarınızı warhammeralliance'a saklayın, tşk.

1) sw'ye etkisiz diyen imbatorex23 pr0 pvp üstadı ben oluyorum sanırsam,

evet yüzlerce defa değilse de onlarca defa döne döne öldürdüm tanklar da dahil olmak üzere .

ücra bir köşede bir sw ile karşılaşırsanız ve aranızda 65-70 ftten fazla bir mesafe varsa evet, o sw sizi yarım saat bile sürecek olsa öldürür kite ede ede.

1v1 de döne döne öldürmek = meleeyi öldürmek.
tank ve mdpslerin root snare kırıcı özelliği var farkında mısınız bilmiyorum, tanklar en kötü ihtimalle takedowndan hemen sonra kaçar, marauderlar zaten kaçıp charge atsa 65 fit zaten, whirling pin atıp kaçmaktan başka assaulta geçip adamı öldürecek mi yani, lol.

gel gör ki ne hikmetse "oyun 1v1 değil ya :))))) siz etkilisiniz takımda" argümanları var her köşede, sahiden de oyunun yapısına da ters 1v1.

1v1 de güçlüler diye ağlıyorsanız ağlayın, ne diyeyim. oyun rvr oyunu, gidin her imba/gimp başlığında ama oyun rvr oyunu ama ot ama çöp diye belirtiliyor. yine de 1v1 de güçlü, dolayısıyla siz haksızsınız laflar hazırladım diyebiliyorsanız buna bravo denir sadece.

1v1 olmayan bir ortamda bir sw'nin ne yaptığını/yapabildiğini yakından incelemediyseniz trollükten öteye gitmeyen fikirlerinizi bir daha gözden geçirin derim.

2)ayın retorik ödülünü veriyorum, 1 aylık oluşu neyi kimi hangi organizasyonu bağlıyor anlamadım, ayakta alkışlamakla yetiniyorum.

geleceği görüp 1 yıllık halini yorumlamamı bekliyorsun sanırım ? ilk mmo'm bu değil, klişe olacağı için üzgünüm ama 7 yıldır mmolarla ilgileniyorum, pvp nedir ne değildir az çok biliyorum. bu oyunda klasik pvp/rvr yerine amuda kalkmış diferansiyel pvp yapmıyoruz, aynısı var zaten.

neyin 1 aylığı muhabbetini yapıyorsun öyleyse sorması ayıp ?

1 aylık oluşu buglarını dengesizliğini ilgilendirir sadece, ve swlerin şu andaki durumu nedir yazan onu yazdı zaten, 1.1 patchi ile veya iki asır sonra çıkacak 56734.0 patchi ile ne hale gelecekleri şu anda bizi ilgilendirmiyor.

superwiz said:
ya arkadaşlar böyle saçmalık görmedim ben henüz 40 r olan bir shadow warrior varmı aranızda bu yorumları yapıyorsunuz senaryolarda yüksek r li sw ler hep ilk 3 e oynuyor dps de birde ters mantık düşünün,wowda bir mage 70 oldugunda 3k crit çakamazken itemlerle v.s 7-8 k yı bulamıyormu yani 40 r olmadan hiç bir karakter hakkında yorum yapmayın eng 1-10 arası süper 10*30 arası rezil 30-*40 r arası süper bir karakter buna ne diyeceksiniz ?


damage done' dan bıktım ama artık yeter.

o scenariolarda gördüğünüz tablo KOCA BİR HİÇ i ifade ediyor, alıştıra alıştıra söyleyin kendinize. basit birkaç matematiksel örnek vereyim :

250 hps alan 5 kişiye saniye başı 200 er vurup bunu 1 dk boyunca yaparsanız 60000 damage verirsiniz, gelin görün ki adamlar size el sallar.

5k hpsi olan, 250 hps alan bir kişiye 500 dps verirseniz o adam 20 sn içinde ölür, 10000 damage vermiş olursunuz.

biri 60000 verip kimseyi öldüremiyor, diğeri 10000 verip 1 kişi öldürüyor. senaryolarda bu kadar ideal koşullar altında değilsiniz, ama az çok bu oluyor, hatta sw'nin lehine işliyor gerçek koşullar bir bakıma.

senaryolarda onyüzmilyon damage veren sw'ler sfa spam yapıyor, 17. rankteyken bwleri geçiyordum mesela o şekilde. ama gerçekte sizin ve karşı tarafın healerının rakamlarını arttırmaktan başka bir fonksiyonu yok, 5-6 kişiye 30 sn boyunca 150-180 vurmakla bir kişiyi 10 sn içinde öldürüp 30 sn sonra yeni bir hedef bulmak arasında dağlar kadar fark var.

sfa spam yapan yüksek damage done'ı ve şanslıysa çaldığı birkaç kill ile kendini kandırırken bir başkası takımına gerçekten katkı sağladığını bilerek övünür, aradaki fark burada.

yüksek damage done ile çıkan tanklar için de aynısı geçerli, uzun süre hasar vermeye devam ettikleri için yüksek damage done elde ediyorlar ancak bir dps de o kadar uzun süre hasar verse gayet rahat geçebilir.


bu kadar laf etmeme gerek bile yok aslında, wowda boss öldürürken toplam damage, combatın yüzde kaçında aktif olunduğu vb şeyleri biliyorsunuz muhtemelen.

şimdi combatın %100 ünde aktif olup 500 dps yapan adamla %50 sinde aktif olup 1000 dps yapan adamları düşünün. aynı damage done ve referans süreyi combatın uzunluğu olarak alırsanız aynı dpsi yapmış oluyorlar.

warhammera dönelim, oyun boss fight olmadığı için kimse %100 aktif olamıyor, kısa sürede yüksek hasar verenler savaşın daha ufak bir diliminde aktifken, diğerleri daha az "dps" verip daha uzun süre aktif oldukları için damage done'ları ona göre şekilleniyor.

sonuç olarak 15 dk boyunca tek bir hedefe x hasar verdiğiniz bir dungeonda olmadığınız için, sondaki damage done elle tutulur bir şey vermiyor size, bu kadar basit.

illa ki o tablodan bir şeyler çıkaracağım diyorsanız sizin damage'ınız ile karşı tarafın healını karşılaştırın. isterseniz kill'lere de bakın da o da çok bir şey ifade etmiyor (sw'ler çok güzel kill steal yapıyor).

sizin tarafın 200k damage ına karşılık karşıdan da yaklaşık o kadar heal gelmişsse buradan çıkarmanız gereken sonuç, siz o hasarı verirken karşı taraftan da heal geldiğini, ikisinin birbirini nötrlediğini , dolayısıyla da az kişinin öldüğüdür.

siz 500k hasar vermişseniz, karşı taraf da hiç heal vermemişsse efektif olarak 500k can götürdüğünüzü ve bol bol adam öldürdüğünüzü anlarsınız. genelde bu tür durumlarda da ezici bir üstünlükle yenmiş oluyorsunuz zaten.

daha normal galibiyet/yenilgi ve feci yenilgilere rağmen t3'te 120k damage 10k heal yapan archmageler falan da var mesela, e hadi herkes archmage açsın, adamlar süper dps yapıyor.

item konusuna gelince, aynı şekilde bir warlock da iyi itemları giyince mage i yine geçiyor, buna ne diyelim ?

sen üstünde mavi-yeşil renown ve pqlardan seviyen için alabileceğin en iyi itemlarlayken, çıplak biri aynı miktarda efor sarfederek seninle az çok aynı etkiyi yapıyor, üstüne itemları geçirince beşyüze katlıyorsa ama item ama hede diyemezsiniz. rr80 olup en über itemları alınca sizinle aynı seviyede olan sizden yine iyi olacak, nedir yani ?

t3'te t4'te kendinden bir sonraki adama 2 kat fark koyup damage'da 1. olan sw'leri göstermeyin mümkünse, ben de yaptım ve diyorum ki bw oynuyor olsaydım tamamen oyuna odaklanmış bir şekilde değil de bir yandan dizi mizi izlerken yapardım aynısını. sfa spam olmadan bile mümkün evet, iyi oynarsanız efektif olarak adam da öldürürsünüz , eşzamanlı olarak yüksek damage done a da sahip olursunuz.

uzun lafın kısası, ben 3. defa diyorum, google'dan sw ile ilgili topicleri aratsanız yüz defa denmişini bulursunuz :

sw'yi başka bir class kadar efektif oynamak için çok daha fazla efor sarfetmeniz gerekiyor
, bu yüzden de kendinizi heba etmeyin bu classtan açarak.

wowda pompyro mage olmaktan büyük zevk almıştıysanız buyrun açın, dakika başı 7 snliğine critlerle 5-6k ya varabilen rakamlara erişebiliyorsunuz.

sonra bir de bakıyorsunuz ki, bwler sorclar sizin 7 snlik dünyanın efendisi imajınızı 10-15 sn içinde siliyor ve 1 dkda bir değil, oyun boyunca yapıyorlar sizin yaptığınızı.

scenariolardan çıkıp orvr'ye geldiğiniz zaman (t4 bu arada, hani level 3 sanıyorsunuz ya, bir daha belirteyim) zaten şöyle oluyor :

-scout stiliyle oynayıp uzaktan festering arrow spamliyor, yakına gelmekte olanlara da heal debuff spam ve çok risk taşıyorlarsa 3dkda bir vengeance+takedown. melee train geliyorsa zaten herkes kaçıyor refleks olarak, ortada vilyım volıs gibi duracams root ae spamlicemsss :d derseniz durun ölün bana ne.

-skirmish oynayacak kadar çılgınsanız 1v1de arada bir epeen uzatıyorsunuz karşı taraf roottan kurtulma zamanını iyi ayarlayamazsa, daha da şanslıysanız bir gruba yaklaşabilip barrage lil' sfa spamliyorsunuz. çok daha şanlıysanız, yüzünüzden artık bal damlıyorsa o gruptaki adamlar çok yakın durmuş oluyor birbirlerine, sizin spamlere de ya ilgisizlikten ya da sw bu nasılsa bişey yapamaz diye iplemediklerinden spaminize devam edebiliyorsunuz ve güzel miktarda hasar veriyorsunuz.

diğer postlarımda da dedim, olsun yine diyorum :

sw olarak işe yarar hissettiğiniz tek tük anlar bunlar işte.
sw olarak işe yaramanız için neredeyse işini yapmaya uğraşan bir tank kadar etrafınızda olan bitenin farkına varmanız, stance dance, mesafe ayarı cart curt yapmanız lazım.
sw olarak bunları yapabilecek kapasitede olsanız bile mekanikleriniz zayıf kalıyor, bir yerden sonra tıkanıyorsunuz.

olabildiğince artısını eksisini yazmaya çalışıp zayıflığımızın nedenlerini yazmak için zorlamama rağmen iki üç cümlelik muhalefet yapmaya devam edecekseniz buyrun edin.

hululu said:
Shaklaban said:
30dan sora 324434 wounds + 43232 str taktigimi gelio ozaman acalim hepimiz shadow warior lol..domuz orumcek kus lvl 1 ne varsa tum yaratiklar daha etkili bu classdan


+1 haklısın valla.

oyundan şu anda bu class ı çıkarsalar kimse yokluğunu hissetmez


evet, engilerin hadi yine magneti var, günün gizli kahramanı moduna bürünebiliyor da ne sw ne de engi (ve mirrorları) lerin eksikliği hissedilir boyutta. belirgin utility olarak :

sw = 65 ft healdebuff , snare bot
engi = 65 ft magnet , 65->98 ft interrupt knockback bot , kb lerinden biri de buglı zaten.

bunların hepsini bir çatıda toplayıp düşük dps, bol utility diye sunsalar kabul edilir, ancak şu anda dmg specleyen bir healerdan çok da fazla değil verilen hasar , gelen 1-2 utility de careerları o alana kısıtlıyor, daha kötü oluyor durum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SW'den bu kadar şikayetçiysen iyiki SH açmamışın diyorum. bir BW'yi bile öldürmem 15 saniyemi alıyor (BW ile birebir zaten şansım yok yani yanlış anlaşılmasın, bahsettiğim şey senaryoda BW başka yere focuslanmışken...)

daha fazla diyecek bişeyim yok :D

1.1 ile beraber birşeyler değişecek umarım. yoksa kafayı yiyecem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...