Sam Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 zone loading konusunda haklısın ama ruleset gereği nerede flag'in açılıp nerede kapandığını anlayabilmek önemli. yine de haritanın tasarımını genel olarak beğeniyorum çünkü gerçekçi olacağım diye AoC gibi süründürmüyor (kimmerya dağları :X ) ama bir altdorf'ta gezerken gerçek bir fantezi şehrine yakın ölçekler söz konusu. bright wizard college, o katedral filan makineyi kastırmadan bundan ne kadar daha etkileyici olabilir bilemiyorum. ya da seyretmeye doyulmayacak manzara yaparsın ama keep savaşı yapmak için render işini folding@home üzerinden hesaplatman gerekir. (:P)
Stelarc Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 axedice said: Stelarc iyi güzel işe yarayan bi link koymuşsun da onun yeri burası değil. Oyun mekaniklerini tartışmak istiyorsan ayrı bi konu açar yada sorc konusuna gider bununla ilgili yazarsın. Bu konu wh yorumlarıyla ilgili, yeni başlayacak oyunculara izlenimlerimizi aktarıyoruz ki oyuna para vermeden önce bi fikir edinebilsinler. Şu uzaya gitme klişesini de yasaklasınlar yada kullananlara zorla fox tv falan izletsinler. Şakası bile yetersiz. Warın görsel tasarımı wow kadar başarılı değil, wow kendi çizgifilmimsi dünyasını gayet iyi yansıtırken warda warhammer dünyası yok pek. Bide asıl sorun wow gibi büyük bi dünya hissi yaratmıyor, pvp ve quest yapılacak birbirinden bağımsız bölgeler gibi daha çok. Zone/tier/lvl mantıkları iki oyunun da benzer ama wow seamless world olayını daha iyi kotarmış. Link'i daha faydalı yazışmalar yapılsın kavga edilmesi yerine diye örnek olarak verdim. Yoksa senin yaşın kadar forum kullanmışımdır, ne nereye yerleşecek anlarım ziyadesiyle. Klişeler genellikle zor anlayana kolay izahat için kullanılır, senin yaklaşım tarzını görünce iyi ki klişelere başvurmuşum derim... Tartışma olmasın diye atılan bir mesaja aklınca iki paragraf laf sıkıştırıp, altına iki satır forumda yüzlerce defa yazılmış bilgileri girince tatmin olmuşsundur umarım... Cevabını da aldın rahatladın.
axedice Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Rahatlayamadım, keza neyi niye yazdığımı anlayamamışsın. Burası sadece bir paylaşım/fayda değil tartışma platformu. Amacımız da yarar gözetmeksizin derinlemesine irdelemek. "Senin yaşın kadar paticikte takıldım" az çok biliyorum buranın işleyişini. Uzayda başarılar dilerim. Sam iyi güzel demişsin bw okulu olsun işte ayasofya çakması sigmarite temple olsun inevitabledaki citadel olsun mimari açıdan çok başarılı. O havayı yansıtıyor. Ama bi tane iki tane bunlar, şehirlerin büyük kısmı çok cansız ve yavan. Nerde o burtonvari undercity, özgür thunderbluff, asil stormwind, sağlam ironforge, nerde warun ruhsuz şehirleri. War sadece pvp sunuyor, daha eğlenceli oyun mekanikleri sunuyor. Wowda görülecek ve yapılacak çok daha fazla şey var, bi dünyası var öncelikle. Warun dünyası team fortress gibi, oyun bitince harita değiştiriyorsun.
Sam Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 valla bana da tam tersi geliyor ama kişisel zevk olsa gerek. wow'da ortamdan etkilendiğim tek bir an hatırlamıyorum doğrusu. hoş gerçi mmo'lar pek uygun değil bu işe odak noktaları başka olduğundan, o yüzden öyle bir arayış içerisinde değilim şahsen. bu nedenle eksiği yok o alanlarda dedim, öyle analizine girmeye lüzum görmüyorum zira bunlar "vay be ne ortam ama" dedirtme kapasitesinde oyunlar değiller. ha misal AoC ile kıyaslarsan daha zayıf derim ama kimmerya dağlarında koşmak o dağları keyifle seyretmekten bir hafta daha uzun sürüyor. o nedenle grafik < oynanabilirlik. öyle etrafa bakıp keyiflenmek ya da etkilenmek istersem zaten ut3, oblivion, crysis filan yüklü makinede.
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Tamam Sam yaz buraya. Hangi classla oynuyorsun ve 12 tuş yetiyor pvp için. Yaz lütfen. Yeten 12 tuşu da yazarmısın. frostbolt1 frostboltmax sheep nova icebarrier wand icelance blink removecurse water ele sum water ele attack water ele freeze water ele follow counterspell fireblast racial cone of cold iceblock arcane exp fireward frostward trinket1 trinket2 spellsteal invis evo managem coldveins coldsnap bliz1 Ne armor, ne yemek, ne buff, nede macro. Aklımın kenarından sadece iki combatin en azindan birinde kullanılan kısayollar bunlar. En öküz mage bile bu otuz taneyi kullanır. Evet Sam, yalan söylüyorsun.
Luxor Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 doğrudur kullanım sıklıkları değişmek kaydıyla zilyon tane kısayol vardı wowda. bende mage oynadım uzun süre, hem pve hem pvp. diğer classlarda da durum farklı değildir tabi. ama neyi ölçmeye çalışıyoruz yani onu anlamadım. spellerin yada abilitylerin belli bir rakamın altında yada üstünde olması çok bağlamıyor beni mesela. ( power word: kill spell im olsa yeter bana :P )şaka bi yana nicelik değil nitelik önemli. sonuçta warhammera da yeni abilityler gelecek, rank ile olmasa bile renown ile gelir, bi patch e bakar. kısacası detaylardan ziyade resmin geneline bakmayı tercih ediyorum şu noktada. ben WH ın oyun dinamiklerini beğendim açıkçası, wow kadar olmasa bile (ki zaten pve bazlı bir oyun değil WH) adamlar instance koymuş, solo quest koymuş bazıları tekli bazıları büyük chain questler halinde (questlerde de yok at toynağı düşmedi, yok karga pisliği düşmedi diye uğraştırmıyor 8 saat, neydi o öyle herbirinin 2 boynuzu olan 40 yeti keserdik bi tanesinden boynuz düşmezdi.), olmadı toplanın public quest yapın demişler (çok sayıda oyuncu ile yapıldığında anormal hızlı xp geliyor), olmadı senaryo yapın demişler (her tierde 3 ırkın farklı senaryosu var), olmadı rvr yapın demişler. guild sistemi güzel olmuş, herkesin kestiği her mob ve aldığı her renown point guildin büyümesine katkıda bulunuyor. büyüdükçe yeni özellikler açılıyor (tabard geliyor, banner özellikleri artıyor, banka genişliyor vs.), bunlar da gayet güzel. classlara bakınca özellikle takım oyunu bazında değerlendirilince, daha iyi bir denge söz konusu wow ve aoc ye kıyasla. açık ara diğerlerinin arasından sıyrılan yada tutup one shot yapan bir class henüz yok ortada. oyun hem casual hem hardcore oynayanlara hitap ediyor, kimse mağdur olmuyor. herkes dişine göre savaşacak alan buluyor ve sıkletine göre itemlara (hemde gayet iyilerine) fazla "kasılmadan" kavuşuyor. oyun zaten kastıra kastıra lvl almak, rep kasmak ve item grind etmek gibi işlerden oyuncuyu sıyırp, oyunun asıl özelliği olan rvr yapmaya teşvik ediyor. pve bazlı oyunu seviyorum diyenelere göre bir oyun değil zaten, o yüzden wow la kıyaslamamaya gayret ediyorum. ama bu tarz bir oyundan daha çok keyif aldım sonuçta. bi tek crafting olayını elden geçirseler fena olmayacak. şu durumda sanırım aoc deki gibi her guildde 1-2 master crafter olup, gerisi gather işlerine bakacak bir yere gelinmek isteniyorsa.
Popeye Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Ekmek said: Wow da klavyenin bütün tuşları kullanılıyor hakaten. Hepsine ice lance koyup kafa atarak oynayabiliyosun => sonra ver elini 1300 rating :p
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 war>wow şu an benim için, warhammerın taktiksel çeşitliliği yanında wow arena çocuk oyunu kalıyor, lore kısmına hiç girmeyelim, wowlorelol
Ekmek Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Popeye said: Ekmek said: Wow da klavyenin bütün tuşları kullanılıyor hakaten. Hepsine ice lance koyup kafa atarak oynayabiliyosun => sonra ver elini 1300 rating :p badge gearlı fire mage le o kadar oluyo =<
alyy Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 warhammer - wow kavgasına dönmüş topic ama bende rank 20 ye kadar oynayabilmiş biri olarak yorumlarımı yapayım artı, eksi ve kaygılarımı yazayım... (+) ları; *pq sistemi çok eğlenceli ve ilginç, *rvr lere rank sınırı olmaksızn girmek hoş, *ib oynuyorum, henüz rank 20 olmama rağmen skill lerim çok eğlenceli, kullanışlı ve hamen hepsini sürekli kullanıyorum *taktik sistemi süper karakterin yapısını anında değiştirmek çok hoş, (-) leri; *grafik animasyonları göze çok hoş gelmiyor (özellikle 4sene önce çıkmış wow a göre) *grafikleri inanılmaz görünmemesine rağmen oyunucuların çoğunun şikayet ettiği gibi gereksiz makinayı kasıyor, sistemim am2 4000 işemci ati3850 ve 2gb ram den oluşuyor, dwarf ların t2 senaryosunda 5fps ye falan düşüyor 10 ar kişi karşı karşıya geldiğinde ilerde 50 kişinin olduğu combatları düşünmek istemiyorum... *pvp de combatlar bana aradığım heycanı vermedi çok atraksiyon olmuyor combatlarda tanklar önde healerlar ve range dps ler arkada takılıyor healer ve tanklar iyise dps biraz teferruat kalıyor sanki, *oyunun atmosferine rvr lerdenden çok pq larda giriyorum sanki, pq lar özellikle karşılıklı yapılan pq lar bana daha heycanlı geldi, kaygılarım; *genel şikayetler arasında order ve dest arasındaki oyuncu sayılarındaki dengesizlik çok önemkli oyunun sonunu getirecek türden dengezlikler yaratabilir bence ilerde insanlar order ı bırakıp dest açmaya başlıyor çünkü öyle bi moda var şuan, orderla pug rvr lerin %90 ı kaybediyorz, buda yetenekli oyuncuların dest geçişini hızlandırıyor sanırım. *order da benim oynadığım realmde ve başka realmlerdeki arkadaşlardan aldığım duyumlara göre healer konusunda sıkıntılar var rvr lerde bazen healersız kalabiliyoruz, ve kaçınılmaz olarak kıyım a dönüşüyor oyun, dest de böyle bi sorun varmı bilmiorum, belki her rvr de belirli sayıda healer karaterin yerini garantiliyerek bu sorun çözülebilir, *oyunda şuan herkes karakterini rank 40 yapmaya çalışıyor, belli bi zaman sonucunda örneğin 3ay sonra karakterinizden sıkıldınız ve yeni bi karater açtınız diyelim oyunun yapısı ve rank sistemi rvr üzerine kurulu herkesin rank 40 olduğu bi realmde düşük rank larda rvr nasıl yapılır. bence yapacak çok fazla adam olmaz, rvr dışındada oyunda q lerle rank kasmak cidden uzun vakit alır gibi geliyo bana, bence pq larıda yapacak adam bulmak ciddi sorun olacaktır şuanda öyle zaten, kaldıki wotlk ile oyunun ciddi oyuncu kaybedeceği kesin, oyunucu sayısı bakımından maximum da yani oyun , wow a kaymalar olduğunda zaten kalabalık realmlerde bile yaşanan oyuncu bulma sorunu dahada ilginç bi hal alacak bence, *wow un kasma üzerine insanları zorlama üzerine kurulu olduğunu söyleniyor ama warhammer da öyle göründü bana renown kasmak için 80 e kadar insanlar kusana rvr yapacak bunu dengesizlikler yüzünden pekçok realm de dest daha hızlı yapacak gibi, rank 80 ulaşmak süreleri sallıyorum günde 15 saat oynayan için 1 ay sa günde 2 saat oynayabilen biri için 7-8 ay olacak, yani rakiplerine göre nası bi farkı var pek çözemedim ,sonrası için nası bi planları var açıkcası oyunun kıcılığını wow dan farklı olarak nasıl sağlarlar bilmiyorum, wotlk betayıda oynuyorum ve bence warhammer ı önümüzdeki aylarda gerçekten zor zamanlar bekliyor, warhammer a devam edecek gerçektençok beğenen arkadaşlar var biliyorum ama aradaki kararsız kalanlarıve warhammer ı wotlk e kadar vakit geçirmek için oynayan oyuncuları kaybettiklerinde oyunun fanları bu oyunu ayakta tutmak için yetmeyebilir...
Venator Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Oyun iyi bir işlemci istiyor, e7200'e upgrade ettikten sonra ne takılmalar kaldı, ne RvRlerde 5 fps animasyonları da full'e çekince herşey çok güzel gözüküyor şu anda. 5 fps ile oynuyorsanız gördüğünüz çok eksik olur. İyi bir makinada oynamanızı tavsiye ederim. Ayrıca, gereksiz kasma olayını cuma günkü patch ile düzelttiler? Bende yoktu zaten ama herkes ciddi düzelme var diyor? Combatı çok zevkli ve taktiksel esasında, ben çok sevdim. Bana eski guild wars'ı hatırlattı. PvPde tank ve healerlar gerçekten iş yapıyor, oyunun mekanikleri çok sağlam ve dengeli. N00bcoil gibi skiller pek oyunda yok, onun yerine taktiksel düşünmenizi gerektiren şeyler var bol bol. Dünya ve lore olarak bence Warhammer bin basar, ama gidip de sonra "ben quest text okumuyorum sadece manzaraya bakıyorum" derseniz bilemeyecem. Hikaye falan güzel, tome of knowledge olayı achievementlar vs. bayagı iyi. Dünya tam olarak seamless değil, tierlara ayrılmış durumda ama toplam olarak baya baya büyük. WoW'a göre çoook daha az kastırıcı, bi quest yapmak için 60 tane aynı mobdan kesmiyorsunuz. 1 milyon tane adam kestiniz 1 item almak için diye durumlar yok. Casual oyuncu olarak "işten geldim 2 saat RvR yapıp çıkayım" diyebilirsiniz ve bunu dediniz diye ezik kalmak zorunda değilsiniz. Evet reknown rankleri 80e kadar ve bunu kasmak baya baya sürecektir ama kastığınız şey hep aynı mobları kesmek değil pvp unutmayın. Ve de gayet dengeli eğlenceli bir pvp sistemi. Kalabalık olan serverlarda insan problemi? Eheh hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım. Guildiniz varsa abi şu PQ yapalım diyorsunuz geliyor insanlar. Hatta yolda yürürken PQdeki insanları görüp de aa dur yardm edeyim dediğim çok oluyor. WoWda solo kasmaya alıştınız da WARda zor mu geldi anlamadım sorunu? WAR'ın Wotlk ile söneceğini düşünmüyorum, millet merak edip wotlk'u alacaktır ama 3 ay sonra yine aynı sey oldugunu da görecektir. WAR'ın bir defa horizontal expansion dedikleri content genisletme pakedi cıkarma ihtimali var. Yani yeni classlar, yeni sehirler yeni content demek. WoWdaki gibi 10 level verdik hadi koclar değil. Wotlk, TBC ile de gördük örneklerini bir sürü oyuncuyu da oyundan soğutacak bence. WoWdan sıkıldıysanız, hep kendini tekrar ettiğini düşünüyorsanız gelin WAR'a ama hala "wow wow wow süper" diyorsanız e kalın yani WotlK gelsin bekleyin onu.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 horizontal expansion content update ile beles gelecek demislerdi
Venator Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 E ne güzel, beleş olsun daha ne ister insan :)
alyy Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 warhammer ı kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın sadece kendi fikirlerimi ve yorumlarımı yazdım oynadığım kadarıyla kendi oynadığım faction ve realm açısında değerlendirdim, ama sizin yazdıklarınızdan devam edersek... oyunu akıcı oynamak için e7200 almak zorudayım bu masraf demek grafik olarak çok bişi vermediği halde ortalamanın üzerinde bi sistem istiyor bu eksiklik bence pvp de taktikler olucaktır mutlaka premade lerde bu taktikler vardır hatta ama gene üstüne basarak "benim kendi oynadığım realm de ve order tarafında pug larda" taktik yapacak fırsat yok malesef healer olmadığı için olmuyor healer olsa bile şuanki görüntü genelde horoz dövüşü gibi kim kimin üzerine çökerse mezarlığa sıkıştırıp farmlıyor taktik bu sizce warhammer loru u çok daha güzel olabilir kesinlikle kişisel tercih saygı duyarım tabiki, warcraft ile karşıltırıyosunuz sanırım, ama bencede, oyunu çıkmadan önce bile okurken beni heycanladıran warcraft lore unu yaşamak karakterlerle hero larla iletişime geçmek çok keyifli, lore olarak sanırım zaten pve üzerine kurulu warcraft bunu sevenlerine fazlasıyla veriyor, şimdi işten geldim 2 saat rvr yapıp çıkayım gibi bi yalan bence yok onu anlatmaya çalışıyorum bu yalan varsa wow dada var işten gelip 2 saat bg yapabilirsiniz oyunu sadece pvp oynamak için, mantık aynı rvr leride 1 milyon kez yaptınızda sıkacaktır, sonuçta aynı yere çıkıyolar rank 80 olup mor itemlerle gezen adamlar çıkar 1aya kadar siz casual takılacaksanız 1yıl da aynı itemleri alrısınız bu bi çelişki arada fark olmazsa hardcore oyuncuları tutamazsnız fark olursa casual ları dengeyi kurmak önemli o yüzden mmo ların hepsi aynı hayatınızdan çok değerli zamanlarınızı alıyorlar malesef, q sistemide aynı ben saatlerce aynı mob u keserek eğlenen adamlar tanıyorum tercih meselesi size sıkıcı gelebilir, ben bayram tatili nedeniyle evde kalabildiğim zamanlarda, server ım kalabalık olduğu halde ve oyuncu yoğunluğu 10-20 lvl arasına yığıldığı halde akşam saattleri dışında malesef rvr ler için çok sıra bekledim ve pq mekanları çoğu zaman boştu, insanlar rank kasıyor rvr yapıyor bu dönemdede hadi gelin benim pq için boostlayın demek çokta hoş gelmiyor bana guild içinde de olsa , ama tabiki guild lede pq yaptığmız oluyor, pq lar adam istediği için bildiğiniz gibi "aaa bugün erken kaltım " hadi pq yapayım rvr yapayım diyemiyorusnuz onu demek istiyorum... wow un wotlk ile patlayacağıda sizin tahmininiz zaman la hangimizin haklı çıkacağını görebiliriz, tbc ile wow bişi kaybetmiş değil oyuncu sayısını katlyarak gidiyor ve bence wotlk ilede, oynadığım kadarıyla söyleyebilirim tavan yapacak gibi geliyor, ben şahsen wow dan sıkılmış değilim ama daha iyisini bulduğumda wow u anında bırakabilirim, şahsi fikrim olarak ben wow a devam edeceğim warhammer fanları içinde endişelerimi dile getirdim bu oyunu gerçekten severek ve beğenerek oynayanlar var, onlar da umarım, wotlk ile wowun geri alacağı ve çalacağı oyuncular + yukarda saydığım oyun dinamikleri yüzünden oyunu bırakmak zorunda kalmazlar...
Ekmek Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 daoc daki gibiyle rank eğrisi 1 yıldan önce çıkmaz rank 80
Venator Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 PUG'larda hiçbir zaman zaten taktik olmaz ki zerg olur. Guild Wars'ı bu yüzden hatırlatıyor bu oyun bana, PUG oldu mu karambol ama guild grubu oldu mu hemen farkediliyor organize bir tank/healer grubu oldu mu DPS de rahatlıyor oyun da daha zevkli oluyor. TBC ile wow eski oyuncularını kaybetti etrafımda çok gördüm tbc yüzünden bırakan adam. Zaten katlayarak gidiyordu, TBC ne ekledi ne zarar verdi alternatif evrende yaşamıyorsak bilemeyiz. WAR'da şu anda öyle hardcore oyuncuların aldıkları itemlardan çok skiller de önemli. WoWda iyi itemın varsa 1-shotluyorsun adamı burda o kadar basit değil. Ayrıca, wowdaki mavi honor gear/mor arena gear arasındaki fark WAR'da yok. Renown ile gayet güzel itemlara sahip olabilirsin, yalan değil o 2 saat takılayım kısmı. Grup koordinasyonu, taktik düşünce falan daha önemli WAR'da. Ama wowda düşük itemlı adamın yüksek itemlıyı kestiğini görmedim.
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 mani said: Ayrıca melee combat cidden canımı sıktı. Marauder olarak oynadım. Zaten koşuşturmaca olan melee combat sırasında birde kendi tarafınızdaki adamlar tarafından engellenmeniz sinir bozucu. Karakterlerin içinden geçme olayını yapmamışlar combat sırasında bu bana rahatsızlık verdi. Oynadığınız karakter üzerinde tam bir kontrol sağlayamıyorsunuz bu yüzden. Yani combattan kaçacaksın mesela kaçamıyorsun birileri senin yolunu blokluyor deli oluyorsun ondan sonra. Yada tam tersi adam kovalarken. bence rvrde diğer playerların içinden geçilmemesi daha güzel olmuş hem gerçekçilik açısından hem de oyun taktiği açısından ne biliyim önünü falan kesebiliyorsun ya da kaçmasını engelleyebiliyorsun.
Sam Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Kaede said: Ne armor, ne yemek, ne buff, nede macro. Aklımın kenarından sadece iki combatin en azindan birinde kullanılan kısayollar bunlar. En öküz mage bile bu otuz taneyi kullanır. Evet Sam, yalan söylüyorsun. evet çünkü pvp yapan bütün mageler cold spec gidiyordu. kendinden tümevurmaya devam etmişsin lakin rogue arkadaşa sordum ve o da bir toolbardan fazla kullanmıyor. benim kullandıklarıma gelince: attack SotC judgement BoF HoJ DF HL FoL DS BoP HoW cleanse bunlar herhangi bir pvp combata genel olarak yetmekle beraber trinket, self-heal ve self-cleanse için tuş atamıştım şahsen ki war'da da self-cast makro komutu varsa yapacağım şeyler bunlar. ne var ki war'da rank 1 kullanabilme uyanıklığı veya makrolara kahve yaptırıp çöp döktürme gibi olaylar bulunmadığından wow ile sadece gerçekten kullanılan ability/büyü çeşidini kıyaslayabileceğiz. ha bir de 40+! kısayol kullanırken 30 tane yazmışsın ki ben sorc'da 15 tuşu geçtim ve rank 26 henüz. summon yapamıyor sorc'lar pre-tbc mage gibi, o nedenle 40 olduğumda bir daha kıyas ederiz istersen. ha WP'ye paladin gibi bir toolbar ancak yetiyor ve o da rank 17. yetmeyecek 20'yi geçince muhtemelen.
Azmodai Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 _ILuVaTaR_ said: mani said: Ayrıca melee combat cidden canımı sıktı. Marauder olarak oynadım. Zaten koşuşturmaca olan melee combat sırasında birde kendi tarafınızdaki adamlar tarafından engellenmeniz sinir bozucu. Karakterlerin içinden geçme olayını yapmamışlar combat sırasında bu bana rahatsızlık verdi. Oynadığınız karakter üzerinde tam bir kontrol sağlayamıyorsunuz bu yüzden. Yani combattan kaçacaksın mesela kaçamıyorsun birileri senin yolunu blokluyor deli oluyorsun ondan sonra. Yada tam tersi adam kovalarken. bence rvrde diğer playerların içinden geçilmemesi daha güzel olmuş hem gerçekçilik açısından hem de oyun taktiği açısından ne biliyim önünü falan kesebiliyorsun ya da kaçmasını engelleyebiliyorsun. adamin icinden gecememek harika bir detay, artik sheildwallarin bir mantigi var, kacan bir adami durdurmanin oldurmenin tek yolu root atmak degil, onunu kesip kesebiliyorsun... healeri direkt arkana alip kalkani kladirinca onu koruyabiliyorsun falan, harika detaylar bunlar bence.
Szasstam Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Azmodai said: _ILuVaTaR_ said: mani said: Ayrıca melee combat cidden canımı sıktı. Marauder olarak oynadım. Zaten koşuşturmaca olan melee combat sırasında birde kendi tarafınızdaki adamlar tarafından engellenmeniz sinir bozucu. Karakterlerin içinden geçme olayını yapmamışlar combat sırasında bu bana rahatsızlık verdi. Oynadığınız karakter üzerinde tam bir kontrol sağlayamıyorsunuz bu yüzden. Yani combattan kaçacaksın mesela kaçamıyorsun birileri senin yolunu blokluyor deli oluyorsun ondan sonra. Yada tam tersi adam kovalarken. bence rvrde diğer playerların içinden geçilmemesi daha güzel olmuş hem gerçekçilik açısından hem de oyun taktiği açısından ne biliyim önünü falan kesebiliyorsun ya da kaçmasını engelleyebiliyorsun. adamin icinden gecememek harika bir detay, artik sheildwallarin bir mantigi var, kacan bir adami durdurmanin oldurmenin tek yolu root atmak degil, onunu kesip kesebiliyorsun... healeri direkt arkana alip kalkani kladirinca onu koruyabiliyorsun falan, harika detaylar bunlar bence. +1 en sevdiğim yanlarından biri adamın içinden geçememek, adamın önüne beden koyarak engel olabilmek. hele tank olarak bayıldığım bir özellik healer zeki ise arkanda move ediyorsa rakip ulaşmak için yırtınmak zorunda kalıyor sende o sırada düşür yavaşlat vur uzağa fırlat işte kafana göre :)
Popeye Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 mani'nin yazdigi kendi grubunun adamlari blokluyor seni cidden cok igrenc bir olay o
Fly Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 3-4 sn boyunca engel yapınca arkamda beliriyorlar, lag falan da değil hani, 2 sn de bir ufak miktar geri çekilince olmuyor ama 4 sn boyunca durduysam o adam mutlaka arkama geçmiş oluyor. bug mı , working as intended mı ?
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Sam said: evet çünkü pvp yapan bütün mageler cold spec gidiyordu. frostbolt max olur firebolt max icelance gider scorch gelir water ele gider flamewave gelir iceshield gider mana shield gelir cold snap gider dragon breath gelir iceveins gider pyroblast gelir Kaldı ki pvp oynuyorsan frostsun evet. Zorlama. Sam said: kendinden tümevurmaya devam etmişsin Kendimden tümevarıma gitmiyorum. Tümden kendime geliyorum. Gider bakarsın pvpde karşına çıkan magelere. Her frost olmayan için çentik atarsın aksini iddia edersen. Sam said: lakin rogue arkadaşa sordum ve o da bir toolbardan fazla kullanmıyor. Arkadaşına selam söyle hemo cs ks ea sprint prem prep rupt gorge clos shiv van stealth kick sap blind garrote gs evasion shs oh change dt trinket1 trinket2 Roguedan anlamam. Bunlar nerdeyse her combatta karşıma çıkanlar. Sam said: benim kullandıklarıma gelince: attack SotC judgement BoF HoJ DF HL FoL DS BoP HoW cleanse SoJ ? Exorcism ? Su attigin dmg yedigi zaman senin de yedigin sheep kırmaya yarayan blessing neydi ? TE ? trinket ? (duruma göre 2 olabilir) racial ? (duruma göre 2 olabilir) bandaj ? Bunları kısayolsuz mu kullanıyorsun ? Kaldıki senin mantığınla "herkes holy değil". Kendinden tümevarıma gitme lütfen. Ha 9 classtan birinin 3 specinden biri 15 tane kısayol kullanıyor diyelim. Gene de bir bardan fazla. Sam said: ha bir de 40+! kısayol kullanırken 30 tane yazmışsın ki ben sorc'da 15 tuşu geçtim ve rank 26 henüz. summon yapamıyor sorc'lar pre-tbc mage gibi, o nedenle 40 olduğumda bir daha kıyas ederiz istersen. Çünkü nade, manashield, ikinci gem, pot/hs, scorch, stopcasting, focus ve alakalı macroları, bandaj, arcane missiles, trinket kontrolü için character panel vs yazmak istemedim. Hiçbiri kısayolsuz kullanılmamasına, kullanılırsa efektifliğinden çok şey kaybetmesine rağmen. Burda WAR ile WoWu kısayolları ve combatlarda kullanılan skilleri yüzünden eleştiren sensin, başkası değil. Karşılaştırma gereği duyan da sadece sensin, başkası değil. Benim WAR hakkındaki bilgim yetersiz o yüzden yorumlamıyorum. İstersen 150 kısayola ihtiyacı olsun, aksini iddia eden olmadı ki ? Savunulan nokta WoWun senin dediğin gibi tek barla oynanan bir oyun olmadığı. Sam said: ha WP'ye paladin gibi bir toolbar ancak yetiyor ve o da rank 17. yetmeyecek 20'yi geçince muhtemelen. Ne güzel işte. Oynamak için yetenek isteyen paladin.
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Kaede said: Arkadaşına selam söyle aleykum selam `,1-8, F1-F5,q,e,r,f,g,mouse 3-4-5 toplam 22 tus ediyor, butun rogue abilityleri (talentlar dahil)+trinketlari bindlamis oluyorsun. cok sacma sapan bir muhabbet olarak gormekle birlikte not olarak diyebilecegim witch elf'de de an itibariyle yaklasik olarak ayni setup uygun. Tabii sam'in yazdiginda biraz basite indirgemek var, sahsen tek toolbar demedim ama iki oyun arasinda pek fark olmadigini soyleyip wow icin "lol 40+ mi? ahahahah" yorumu yaptim.
Ubermensch Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2008 cok tusa basilinca daha mi zor oluyor oyunlar? hmm...
Öne çıkan mesajlar