Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

OGS'ye köprü indirimi kaldırılıyor


BiTcH_oFBaT

Öne çıkan mesajlar

milliyet.com.tr said:
8 ayda 350 milyon YTL'lik gelir sağlayan köprü ve otoyollara sessizce zam yapılıyor! Özelleştirme İdaresi KGS ve OGS'nin yüzde 20 indirimli geçiş hakkının kaldırılmasını istedi. Son söz Ulaştırma Bakanı Yıldırım'ın..

Boğaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinde, uzayıp giden araba kuyruklarının önüne geçmek için uygulamaya giren kartlı ve otomatik geçiş sistemlerinde (KGS ve OSG) geçerli olan yüzde 20 indirim kaldırılıyor. Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), köprü ve otoyol özelleştirmesi öncesinde KGS ve OGS'ye uygulanan indirimin kaldırılması için harekete geçti. İdare, bu yöndeki talebini Karayolları Genel Müdürlüğü'ne iletti. Ulaştırma Bakanlığı ve Karayolları Genel Müdürlüğü talebi değerlendiriyor. Karayolları Genel Müdürlüğü, indirimin kaldırılması düşüncesine sıcak bakıyor. Ulaştırma Bakanlığı yetkilileri, taleple ilgili incelemenin sürdüğünü belirterek, yılbaşından geçerli olmak üzere yüzde 20'lik indirimin kaldırılabileceği mesajını verdi. Bu konuda son kararı, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım verecek. Karayolları Genel Müdürlüğü yetkilileri de köprülerde KGS ve OGS'yi özendirmek ve yaygınlaştırmak için (nakit ödemeye göre) yüzde 20 indirim yapıldığına dikkat çekerek, "Uygulama başarıya ulaştı. OKS ve OGS kullanıcı sayısı 3.5 milyona ulaştı. Bu sistem aracılığıyla yapılan geçişler, yüzde 90'ın üzerine çıktı" dedi.

KÖPRÜDE NAKİT GEÇİŞ BİTTİ KGS ve OGS, trafik yoğunluğunu azaltmak, kuyrukları sona erdirmek üzere gündeme geldi. Nakit geçişi, iki köprüde tamamen kaldırıldı. Karayolları Genel Müdürlüğü, köprülerde acil durumlar ile İstanbul dışından gelen araç sahiplerinin zorda kalmaması için kart satışı ve kart dolumu işlemlerinin yapılmasına olanak sağlayan bir sistemi de köprü ayaklarında oluşturdu.


birazda burdan sok! sok sok!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
iide dünyanın heryerinde köprüye para ödeniyor parası çıksın çıkmasın


Büyüklerimden duyduğum kadarıyla söylüyorum. Köprü ilk yapıldığında konan ücretin, köprü kendi parasını çıkardığında kaldırılacağı söylenmiş. Tabi sonra köprünün iyi bir gelir kaynağı olduğu görülünce hiç bir yönetim bunu kaldırmamış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rock said:
said:
iide dünyanın heryerinde köprüye para ödeniyor parası çıksın çıkmasın


Büyüklerimden duyduğum kadarıyla söylüyorum. Köprü ilk yapıldığında konan ücretin, köprü kendi parasını çıkardığında kaldırılacağı söylenmiş. Tabi sonra köprünün iyi bir gelir kaynağı olduğu görülünce hiç bir yönetim bunu kaldırmamış.


politikacılara güven olmaz. adam ordan gelen deli gibi geliri niye kaldırsın ki, onları kullanarak üzerinden oy almak varken : )
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rock said:
said:
iide dünyanın heryerinde köprüye para ödeniyor parası çıksın çıkmasın


Büyüklerimden duyduğum kadarıyla söylüyorum. Köprü ilk yapıldığında konan ücretin, köprü kendi parasını çıkardığında kaldırılacağı söylenmiş. Tabi sonra köprünün iyi bir gelir kaynağı olduğu görülünce hiç bir yönetim bunu kaldırmamış.


dokunulmazlıklarda kaldırılıcaktı. bu sözler için o kadar eskilere gitmen gerekiyor...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BiTcH_oFBaT said:
Rock said:
said:
iide dünyanın heryerinde köprüye para ödeniyor parası çıksın çıkmasın


Büyüklerimden duyduğum kadarıyla söylüyorum. Köprü ilk yapıldığında konan ücretin, köprü kendi parasını çıkardığında kaldırılacağı söylenmiş. Tabi sonra köprünün iyi bir gelir kaynağı olduğu görülünce hiç bir yönetim bunu kaldırmamış.


dokunulmazlıklarda kaldırılıcaktı. bu sözler için o kadar eskilere gitmen gerekiyor...


Bu konu köprü ücreti hakkında. Trollük yapma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Breedan said:
İstanbul trafiğine ne kadar az araç çıkarsa o kadar iyi.
şimdi bu geçiş ücretini 5 e katlasan herkes toplu taşım tercih eder. O civarda trafik rahatlar.


Köprü ücretini arttırmak zorunlu olarak kullananları da etkiler. Bunun bence en temiz yolu otopark ücretlerini arttırmak. 5-10 kat yaparsan o zaman zorunlu herkes toplu taşıma kullanır. Tam hatırlamıyorum ama bu o bölgede işyeri olanları da etkilemiyor sanırım. Kendi iş yerlerinin bulunduğu sokakta herhangi bir ücret ödemiyorlar diye biliyorum.

fastreloader said:
geçiş ücretini 5 katlasan çift bilet yerine 5 bilet alır iett


iett otobüsleri değil ama halk otobüsleri veya dolmuşlar için dediğin belki geçerli olabilir. Onu muhakkak düzenlerler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Breedan said:
İstanbul trafiğine ne kadar az araç çıkarsa o kadar iyi.
şimdi bu geçiş ücretini 5 e katlasan herkes toplu taşım tercih eder. O civarda trafik rahatlar.


Süper mantık yürütmüşsün arkadaşım. Tam başımızdakilere göre bir taktik. Aslında Türkiye'de ne kadar az insan yaşarsa o kadar iyi, bir ekmek fiyatı da 7ytl olsun mesela. O zamanda şu ankinin %10'u 20'si yaşar, gül gibi gider ülke. Tam Tayyip mantığı vallaha takdir ettim. Bakan olacak adamsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Horizon said:
Köprü bakımı olabilir mi ? Pek ucuz birşey olduğunuda sanmıyorum.


Bakımlarda zam yapılmıyor. Bu sadece, nerden nasıl para kazansak durumu, ki açıkça belli zaten niyetleri.

Ayrıca köprünün niye ücretli olduğunu biliyorsunuz, köprünün yapımındaki masrafları karşılamak adına. O zamanda başımızdaki AÇ KÖPEKLERİN sebebi hep bu işte. Hala mı karşılayamadık, köprünün yapım masraflarını. 15 tane daha köprü yapıp, 6 tane de metro yolu yapardık muhtemelen şimdiye kadar toplanan parayla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zla said:
Süper mantık yürütmüşsün arkadaşım. Tam başımızdakilere göre bir taktik. Aslında Türkiye'de ne kadar az insan yaşarsa o kadar iyi, bir ekmek fiyatı da 7ytl olsun mesela. O zamanda şu ankinin %10'u 20'si yaşar, gül gibi gider ülke. Tam Tayyip mantığı vallaha takdir ettim. Bakan olacak adamsın.[/


fakir halkın otomobil zevkini hor görmeyin :D

rock said:
Köprü ücretini arttırmak zorunlu olarak kullananları da etkiler. Bunun bence en temiz yolu otopark ücretlerini arttırmak. 5-10 kat yaparsan o zaman zorunlu herkes toplu taşıma kullanır. Tam hatırlamıyorum ama bu o bölgede işyeri olanları da etkilemiyor sanırım. Kendi iş yerlerinin bulunduğu sokakta herhangi bir ücret ödemiyorlar diye biliyorum.


istanbula giriş vizeli olması lazım zaten.
amaç araç sayısını azaltmak
hava kirliliği vs cabası
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok eyalet sistemi değil de, özellikle bazı merkezlere araç ile girişte para alınması gerekmekten bence de, işi olmayan girmesin ya da merkezin biraz daha kenarında otoparka bıraksın. Londra'Da böyle olduğunu söylüyorlar mesela.

Ayrıca nufus&olanak problemi bulunan bazı illere de kalıcı göç ederken vize değil de o tarz bi sorgu olayı çıkartılabilir bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...