Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Durumun vehametini aktarabilir mi? Tesadüfen bugün gitmemem gerekti karşıya iş için, ama hiç iyi bi durumda olduğunu sanmıyorum trafiğin. Metrobüs anasını ağlattı trafiğin diye düşünüyorum.
di Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Saat 9'a kadar iyi oluyor ama sonrasinda yine sikismistir muhtemelen. Yine de ogle vaktinden iyidir sanirim. Sen bi dene sansini.
Horizon Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Bugün okullar açıldı ilk gün hani. Normal birşey. Metrobüs olmasada aynısı olurdu , önceden metrobüs yoktu trafik olmuyormuydu okulun ilk gününde :)
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Metrobüs = arabasıza kıyak, arabalıya işkence. Sahil yolu kadar E5, en ufak bir arızada 5km dur-kalk trafik. Gelsin fukara oyları, yola devam..
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 emniyet şeridi kalmadı E5te. en ufak bi çarpışma-kazada kilometrelerce trafiğe neden olur. Metrobüs yokken de trafik vardı ok de, yolu daralttılar, daha ne olsun. Daha da beter olmuştur sanırım. Hata sırf şerit azaltma da değil, çok abuk subuk yol dönüşleri oldu bazı yerlerde. Dikkat etmedim ama Şişliden daha Avrupa tarafına doğru giderken bi yerde E5 3 kere zigzag yapıyodu. Komedi ya. Libadiye'den kozyatağına gelmeye çalışan arkadaşım var şu anda sürünüyo yolda :) köprüye bile gitmiyo zaten.
Giovanni Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Baggio said: Metrobüs = arabasıza kıyak, arabalıya işkence. Sahil yolu kadar E5, en ufak bir arızada 5km dur-kalk trafik. Gelsin fukara oyları, yola devam.. +1 daha cok arabali olmali bence de arabasiz neymis yurusun anasini satayim
Horizon Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 DOğrudur şerit azaltılınca daha sıkıntı olmuştur ama zaten amaç arabalı vatandaşlarında bi kısmını toplu taşımaya çekmek. O şerit olsun olmasın araba sayısı arttığı için birşey değişmeyecek. ADamlar çok yakın metrobüs duraklarına otoparkta yapmışlar hemde ucuz baya. Bizim insanların ulaşım konusunda bencilliği bırakması lazım bana göre. Hergün sabit iş yerine giden biri toplu taşımayı kullanmalı çok zahmetli bir hat değilse. Haftasonu gezmek için alırsın arabanı çıkarsın , ya da alışveriş yapacağın gün araba ile gidersin işine. Hem trafik için bir katkı yapmış olursun kendin de trafikten kurtulmuş olursun , aynı zamanda ithal ettiğimiz petrolün kullanımının azalmasına katkıda bulunmuş olursun.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 metrobüsiki yakayı birbirine bağlasa tamam dicem bu yazdığına da, tam tersi E5'in her zaman en tıkalı olduğu yeri iyice daraltıp dönüş noktası yaptı bi de Zincirlikuyu durağıyla. Köprü trafiğini tahmin bile edemiyorum şu anda.
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mr_Hand said: metrobüsiki yakayı birbirine bağlasa tamam dicem bu yazdığına da, tam tersi E5'in her zaman en tıkalı olduğu yeri iyice daraltıp dönüş noktası yaptı bi de Zincirlikuyu durağıyla. Köprü trafiğini tahmin bile edemiyorum şu anda. Commandos 2 gibi olmuş biraz :p
Sintisyzer Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 ha yeni araba aldım, toplu tasıma daha iyi diye yok fiyatına satıp arabamı toplu tasımaya gecicektim ben de
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 kimse çıkmadı mı trafiğe ya? yoksa halen trafikte misiniz :D
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Ben çıktım, yol feci olacak diye biraz geç çıktım, 2. köprü her zamanki gibi inanılmaz rezildi, Üsküdar çıkışından kiliti, otobüs şoförü burda eziyet çekeceğimize 1. köprüde çekeriz dedi, oraya döndü. Altunizade çıkışındaki köprü altına kadar bomboş bir yolda gelince ben şoka girdim :D. 1. köprü çıkışı metrobüs şerefine rezalet tadındaydı, 8:45te çıktığım yola köprü kullaarak 11:20 de işe vardım :D. Güzel bir İstanbul sabahıydı.
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mr_Hand said: kimse çıkmadı mı trafiğe ya? yoksa halen trafikte misiniz :D http://tkm.ibb.gov.tr/ check it out dude!
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Çok boktan bişey kazara yan yola girme gafletinde bulunursanız orada mahsur kalabiliyosunuz. Niye yan yol var abicim? Yap 5 şeritli E-5 hepimiz rahat rahat gidelim metrobüse de küfür etmeyelim 3+2 şerit yapmanın mantığı nedir? Aradaki bariyer için kullanılamayan alanıda en sağa emniyet şeridi yaparlardı.
sg-1 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Horizon said: DOğrudur şerit azaltılınca daha sıkıntı olmuştur ama zaten amaç arabalı vatandaşlarında bi kısmını toplu taşımaya çekmek. O şerit olsun olmasın araba sayısı arttığı için birşey değişmeyecek. ADamlar çok yakın metrobüs duraklarına otoparkta yapmışlar hemde ucuz baya. Bizim insanların ulaşım konusunda bencilliği bırakması lazım bana göre. Hergün sabit iş yerine giden biri toplu taşımayı kullanmalı çok zahmetli bir hat değilse. Haftasonu gezmek için alırsın arabanı çıkarsın , ya da alışveriş yapacağın gün araba ile gidersin işine. Hem trafik için bir katkı yapmış olursun kendin de trafikten kurtulmuş olursun , aynı zamanda ithal ettiğimiz petrolün kullanımının azalmasına katkıda bulunmuş olursun. +1 Horicana rep verdim, başımıza taş yağacak.
MacLeod Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 5-10 sene sonra ist. belediye başkanı metrobüsü kaldırıp e-5 te trafik sorununu çözdük diye çıkarsa meydana hiç şaşırmam. E-5 gibi istanbul en çok kullanılan yolundan 2-3 şerit çalıp günü kurtarmak için köy muhtarının yapmayacağı bir projeyi yapıp bir de bunla övünen topbaşa en içten dileklerimi yolluyorum her gün daha kötüye giden istanbul trafiği için. bir şekilde kaynak bulup yer altından metro yapmak yerine uluslarlarası yol olarak kabul edilen bir yoldan emniyet şeritlerini çıkarıp 3 şerit çalmak cidden dahiyane bir iş.+rep topbaşa
sg-1 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Metrobüs anca günü kurtarır, kısa vadede belki bi rahatlık sağlar. Ancak uzun vadede en etkili çözüm metro olacaktır, yatırımların bu yöne kaydırılması şarttır.
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 bence çok başarılı bir çözüm yolu 38 dakikada kat etmek varken 238 dakikada kat edicem diye inat edenlerin canı cehenneme demişler bukadar basit
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 sg-1 said: Metrobüs anca günü kurtarır, kısa vadede belki bi rahatlık sağlar. Ancak uzun vadede en etkili çözüm metro olacaktır, yatırımların bu yöne kaydırılması şarttır. Abi geçen sene metro ya binen yoktu, taksim 4. levent arasındaki bir metroda max 30 kişi gidiyorduk. Son 2 aydır, sabahları ve akşam eve dönüş zamanları 1.000.000 insan oluyor, kliması da yetmiyor, ayakta durduğun yer zaten 10 15 santim, süzülen terin haddi hesabı yok. Ya üremeyi durdursunlar ya metro yu genişletsinler infilak edicez yakında.
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Bencil ve dar görüşlü bir bakış açısıyla gerçekten şahane bir çözüm olsa da, aslında öyle olmadığı aşikar. Dünyanın en mantıksız metro/tramvay karmaşalarından birine sahibiz, bunu genişletmek ve düzeltmek yerine en ana yoldan şeritler çalınıyor, kalanlar da ara sokak genşliğinde zaten. Bunun nesi kötü ki yani, mal mıyız neyiz itiraz ediyoruz, canımız cehenneme. Arabamız var çünkü, tü kakayız biz. (İşte bu mülkiyet düşmanı zihniyetten oy toplamak için de güzel bir çalışma ayrıca metrobüs, ilk mesajımda kastettiğim buydu bazı arkadaşlar başka yerlere çekse de.)
sg-1 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 said: Dünyanın ilk metrosu 6 km olarak Londra’da yapılmıştır. Bu metronun inşaası 1860’ta başlamış ve 1863 senesinde tamamlanmıştır. Bugün Londra metrosunda toplam demiryolu 400 kilometreye ulaşmıştır. İstanbul metrosu herhalde 1863'ten biraz daha iyidir. Metroya çok ciddi yatırımlar yapmak lazım. Yoksa daha çok ağlaşırız, trafik deyü deyü.
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 yok genişletmek günü kurtatır, trafik hacmini arttırır ve şimdilik yeterli gelir belki ama o trafik hacmi de illa ki 1seneye kalmaz dolar. haliyle esas çözüm araçları trafiğe çıkartırtmamakta. şehir içinde her yere park alanları koymazsın, hayvan gibi trafiğe çıkış vergisi alırsın vs. ve inanılmaz bi metro/toplu taşıma ağı yaparsın.. bilimsel çözümü budur ama bizde uygulanması gerçekten güç.
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Bu araba satışına da bir önlem alınmalı. Her allahın günü 100 150 araç trafiğe çıkmamalı, kaldırımların üstüne varıncaya kadar araba doldu artık, bir gün işe çıkmak için evden çıktığımızda 8 saat sora köşedeki bakkalın önünde inip eve yürümek zorunda kalacağımızdan korkuyorum. Trafik yazın İstanbul'da en azından rahat olurdu, köprüde trafik olmazdı falan ama bu sene kıştan farkı kalmadı. Şimdi bi de normal trafik sezonuna girdik. Milletin Ankara İstanbul arasını 3 3.5 saatte gittiği zamanları ben sabah işe gitmek, akşam dönmek için harcıyorum. 4 saat bir yol sürer mi arkadaş?
Öne çıkan mesajlar