EzerGecer Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 said: Opeller de; - Anahtardaki kitlenen tarafa 5 sn basılı tuttuğunuzda camlar otomatik olarak kapanmaya başlar. - Aracı stop edip kapıyı açtıktan sonra uzunları yakıp bırakınca farlar yanıyor 30 sn sonra kendisi sönüyor. - Eğerki ön silecekleriniz çalışırken geri vitese takarsanız arka silecek de (olan araçlar) çalışıyor. - Sinyal kolonu sola indirip arabayı stop edip çıkarsanız sol ön ve arka, sağ için sağ ön ve arka park ampulleri yanıyor. - Silecek koluna motoru kapattıktan sonra 4sn kadar asagıya dogru basılı tutunca silecekler yukarı kalkıyor. - Fasıla ayarı için; Silecek kolunu ilk yumaşak olduğu kısımda yukarı doğru kaldırın (ve bırakmayın) başlayın saymaya. Mesela saymayı da geçtim (benim yaptığım yöntem) yağmur şiddetine göre yapın. Yukarı çekili tutun (ama ilk kademeye oturmasın) ilk silmeyi yaptı diyelim. Bekleyin baktınız cam gene dolmaya başladı kolu yukarı çekin. Artık hep o aralıkta silecektir, ta ki siz tamamen durdurana kadar. Üst kademelere geçirtip daha sık sildikten sonra tekrar ilk kademeye getirirseniz verdiğiniz ayar doğrultusunda çalışmaya devam edecektir. - Depo kapağının içinde sibop kapağı sökme aparatı ve olması gereken lastik hava basınçları var. - Kapı kilitleme tusuna ikinci kere bastıgınızda kapılar içerden acılmıyor! Hırsız kelebek camını kırıp eliyle açamıyor kapıyı! Paramecium'dan en kısa zamanda Audi ipuçları bekliyoruz :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Güzel bir konu! Ama senin modelde mi olauyor sadece yoksa bütün opellerde mi bile! Birde hangi yıldan sonra? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 EzerGecer said: said: Opeller de; - Anahtardaki kitlenen tarafa 5 sn basılı tuttuğunuzda camlar otomatik olarak kapanmaya başlar. Benim araçta da var. Bir çoğunda da vardır sanırım. - Aracı stop edip kapıyı açtıktan sonra uzunları yakıp bırakınca farlar yanıyor 30 sn sonra kendisi sönüyor. - Eğerki ön silecekleriniz çalışırken geri vitese takarsanız arka silecek de (olan araçlar) çalışıyor. Olmayan arka silecekli otomobil kaldı mı? - Sinyal kolonu sola indirip arabayı stop edip çıkarsanız sol ön ve arka, sağ için sağ ön ve arka park ampulleri yanıyor. Tee ne zamandır var. 91 model Audi 80'de bile vardı. - Silecek koluna motoru kapattıktan sonra 4sn kadar asagıya dogru basılı tutunca silecekler yukarı kalkıyor. - Fasıla ayarı için; Silecek kolunu ilk yumaşak olduğu kısımda yukarı doğru kaldırın (ve bırakmayın) başlayın saymaya. Mesela saymayı da geçtim (benim yaptığım yöntem) yağmur şiddetine göre yapın. Yukarı çekili tutun (ama ilk kademeye oturmasın) ilk silmeyi yaptı diyelim. Bekleyin baktınız cam gene dolmaya başladı kolu yukarı çekin. Artık hep o aralıkta silecektir, ta ki siz tamamen durdurana kadar. Üst kademelere geçirtip daha sık sildikten sonra tekrar ilk kademeye getirirseniz verdiğiniz ayar doğrultusunda çalışmaya devam edecektir. - Depo kapağının içinde sibop kapağı sökme aparatı ve olması gereken lastik hava basınçları var. Basınçlar bende de var, bir çoğunda var. Bazı modellerde de bagaj kapağında veya sürücü kapısının eşiğinde. Sibop elle açılmıyor mu Opellerde? - Kapı kilitleme tusuna ikinci kere bastıgınızda kapılar içerden acılmıyor! Hırsız kelebek camını kırıp eliyle açamıyor kapıyı! Paramecium'dan en kısa zamanda Audi ipuçları bekliyoruz :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 said: - Aracı stop edip kapıyı açtıktan sonra uzunları yakıp bırakınca farlar yanıyor 30 sn sonra kendisi sönüyor. bu olay çoğu markada var ama standart donanım olarak sunulmuyor. adına da follow-me home diyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mADmaXimus Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Ford: Alirsin Ford Olursun Lord Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Silecek fasıla ayarı yukarı kaldırıp tutarak değil aşağı bastırarak yapılır. Opellerde artık yeni modellerde çift kilitleme özelliği bulunmuyor. Astra'larda Settings tuşuna dit sesi gelene kadar 5 sn basılı tutunca ekranda Test Mode yazar. BC tuşu kullanılarak gizli menüler arasında geçişler yapılabilir. V: T: olan ekrandan dijital hız ve motor sıcaklığı görüntülenebilir. Sinyal koluyla yapılan olay park lambalarının tüketimini yarı yarıya düşürmek içindir. Arabayı yol kenarına bırakırsan sinyal kolunu aşağı indirip sol parkları yakarsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larva Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 EzerGecer said: Opeller de; - Anahtardaki kitlenen tarafa 5 sn basılı tuttuğunuzda camlar otomatik olarak kapanmaya başlar. Ek olarak (VW ama muhtemelen bir çok modelde geçerlidir gene) de bu yaz öğrendiğim bir şey anahtardaki açma tuşuna 5 sn basılı tutarsanız camlar elinizi çekene kadar açılmaya başlıyor yaz sıcağında günrş altında pişmiş arabaya binmeden 4 camı açmak iyi olabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2008 3.20 cabrioda arabanın ustunu açıp kapayabiliosunuz da.camlarla birlikte tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Selam, Camlar+sunroof şeklinde bende. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Bende de 4 cam açılıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 BMW lerde km sıfırlama tuşuna 10sn basılı tutunca kadran testi yapıyor. Bütün kadranlar hareket ediyor ışıklar yanıyo sönüyo ekranlarta test renkleri geçiyo falan ilginç oluyo :D BMW de kumandalı anahtarın pilini değiştirme derdi yok. Anahtarı yerine takınca otomatikman şarj oluyor. Yine anahtarla ilgili bi özellik: Arabayı kilitlemeden gidersen kendi 10dk sonra kilitleniyor ya. Anahtarı içerde bırakıp gidersen kilitlenmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 oha tada bak bmwdeki haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 12, 2008 Selam, Benim arabada o 10dk süresi daha kısa, bazen yanındayken de kilitliyor. Ama korkudan anahtarı içerde bırakamıyorum :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar