Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Legendary Bow goes to a Rogue! "Drama"

Nessarien

Öne çıkan mesajlar

Ah ah yarıldım gece gece hunterlar ve roguelar g.chatte legendary bow espirisi yapıyorlardı başta anlamadım tabi meğer drama yaşanmış linki verdiler bende burada paylaşayım dedim.

Tutarsız sebepler uğruna, Area 52'de Vicarious ismindeki bir guilde düşen legendary bowu 2 hunter dururken bir rogue almış, daha doğrusu guild master vermiş.

Hadi GM kafasızın teki peki ya blizzard ? Hunterlar için eklenen bir bowa hunter tagı eklenmez mi? Madem öyle warglaive içinde bir kısıtlama olmasın. Herkes kullanabilsin. İşin tuhaf yani konu eski bir üyeleri tarafından dillendirilmiş biraz kontrol ettiğim kadarıyla ve bu iki hunter hala guildde ve dert yakınmamışlar.

Wow forum post: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=8765737195&sid=1&pageNo=1

News post: http://www.wowinsider.com/2008/08/07/forum-post-of-the-day-vicarious-legend/

MMO post: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=12370.0

''Legendary'' Rogue: http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Area+52&n=Analogkid

Hunters: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=5275930581&sid=1

said:
It was inevitable, it had to happen. Someday, the legendary bow, Thori'dal, the Stars' Fury would be handed over to a Rogue. It so happens this fantastic weapon dropped to the Vicarious guild of Area 52. Analogkid was awarded the bow in the company of two Hunters. Needless to say the Hunters are upset, and the post brought about an outcry from many posters along with a considerable amount of drama. Many believe that this bow belongs in the hands of Hunters, regardless of the situation.

Guild loyalty and preparedness are listed amongst the reasons why the Hunters were passed up for the legendary drop. Phase, from Vicarious defended the decision to hand Thori'dal to a Rogue:

Though I can't speak for Kharhaz on this matter I can see why he would want to give Analogkid priority on this over Tums and Zzerg. Analogkid has been raiding with us since we rerolled here and were doing kara and gruuls lair. He has had an excellent attendance and has given his best using full consumables alot of the time, even on farm content throughout all of raiding from t4 to sunwell and in this respect deserves loot, especially legendaries over people who transfered to our guild after we killed pre-nerf M'uru, a fight which i might add that was very trying for our guild.

Analogkid already totes both Warglaives of Azzinoth, weapons that are not available to the Hunter class. The OP, Rentaaki, reported that both of the Hunters that were passed up for the weapon found the affront to their loyalty to be disrespectful. Raid leaders do have discretion to distribute loot as they see fit. I'd like to believe that the guild has a system in place that justifies the distribution of loot. If the guild continues raiding, they may see Thori'dal drop again. It seems to me that the chances of getting another of these beauties to drop would be increased by giving it to Hunters first and then Rogues and Warriors. It's not my guild, and they can run it any way they want. For now, I think I'm going to be sick.
Sosyal ağlarda paylaş

Hakkaten ne büyük bir ziyan ya. Ben bırak hunter olmayı o guildde herhangi bir karakterim olsaydı sırf bu oyuncu kayıran anlayış ve liderlik ruhuna aykırı tavrı nedeniyle bırakırdım an itibariyle.

Tuhaf bir tavır ve anlayış gösterilecek bir yanı yok çünkü mantıklı bir karar değil. Bir master daha bilinçli hareket etmeli. Düşünerek kararlarını vermeli, duygusal değil :)
Sosyal ağlarda paylaş

öncelikle, bana Kil'Jaeden farmlatan guildin lideri o bow'u istediğine versin, hiçbirşey demem.

ayrıca, ben de olsam legendary düştüğünde guildde bir iki aydır bulunup progressiona katkısı muhtemelen bulunmayan adam yerine, guildin veteranlarından, sevilen, güvenilen, guild için çok şey yapmış birisine verirdim.

zaten bu guildin legendary itemın getireceği dps'ye ihtiyacı yok, o yüzden item-class-fayda ilişkisini sorgulamak pek mantıklı değil. benim için, legendary ler daha çok birer semboller guildin progression ı ve insanların gösterdiği eforu yansıtan, ve bence o silahı kullanabilen ve onun faydasını gören herhangi bi sınıfa gitmesinde bi sakınca yoktur.
Sosyal ağlarda paylaş

Bizde loot ffa'dır ve genel roll atılır kim istyorsa farketmez, üstüne her 8 raidin 5ine invite için hazır bekleyene bir yıldızımsı şey verilir. Böyle deli bir item düştüğünde bu yıldızların hepsini tek seferde feda edip alabilirsiniz.

Yani bizdede böyle bir item düşse, en eskisi son 5-10 raide girmiş olan değil 2, 12 hunterda olsa en fazla yıldızı olan alır geçer. Guilde yeni girmiş adama hemen hemen hiçbir guild legendery vermez, hele ilk düşen legendery'i için need bile yazdırtmaz raid chate.
Sosyal ağlarda paylaş

said:
The reason the Bow was awarded to Analogkid was due to both of the Hunter's in the raid being new to the guild. Albiet a "hunter" weapon or not, Analogkid has been with the guild since the very first Karazhan kill. Is it a Hunter weapon.... maybe. But that is our 7th Kil'Jaeden kill and will not be the last. We have 5+ months left to farm this pixelated boss for more Oranges

hunterların ve rogue'un guild rankleri aynı bi bu arada b aktım tüm guild roosterda 2 hunter varmıs ztn saçma ötesi olmus anında ninjalog cekerdim
Sosyal ağlarda paylaş

vodka da rogue a vermisti ama diger 3 hunter da oldugu icin bosa gitmesin diye vermisti eheh. drop rate yuksek ve hunter tag i buyuk ihtimalle ondan yok, ne zaman tum hunterlarda olursa sonra rogue ve warriorlara gider yani. tipki vodka da oldugu gibi.

bu heriflerin yaptigi sacmalik. raiddeki hunterlar o gun girmemis guilde, daha onceden apply yapip %98 att ile muru ve kj progressinde yer almis. oyundaki gelmis gecmis en iyi ve hunter icin tek legendary bow. loyal diye rogue a verilmesi, hadi canim..
Sosyal ağlarda paylaş

Abi şu raid kaçırmayan geyiğini bir zahmet bırakırmısınız. Zaten guildde 30 kişi var ne raid kaçırmamasından bahsediyorsunuz.

Ve evet 3 ay önce guilde gelmiş adama ben kalkıp legendry vermem, kimsede vermez hiç kusura bakmasın o hunter (ki zatenda kusura bakmamışlar guildlerinde kalmışlar hiçbir tartışmaya katılmıyor, itiraz etmiyorlar)
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...