fedaykin Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Yeni L200 Linkini verdiğim Mitsubishi L200'ün 4x2 otomatk olanını almayı düşünüyorum. Esas olarak aklımda olan araçlar geniş bir yelpazede olsa da, şu an en ağır basan bu ve Volvo V50. Bir ihtimal volvoda ciddi bir indirim alabileceğim, öyle olursa onu alırım herhalde ama normal şartlar altında bunu düşünüyorum. Bunu bir şekilde kullanan veya tanıdığının olan var mı acaba. Nasıldır, servisi iyimidir vs. vs. Neden bu araçlar derseniz de bana 3 sıralı bir araç lazım. En önde ben ve eşim, arkada çocuk, en arkada köpek formunda. Ayrıca eşimde kullanacağından ayuların sıkıştırmadan önce 5 kez düşünmesine yol açacak olması da önemli bir faktör. Ayrıca kaza anında fiatlar gibi kağıt olmamalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Bildiğin traktör. O kadar diyorum. Nissan Navarayı'da düşünmeni tavsiye ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 V50 de "Mutlu Amerikan Ailesi" arabasi... Ama guzel Volvoyu tercih ederdim, oburu harbiden traktor =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 bu sınıfta nissan navara derim. edik: tabiki öncelik v50nin :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 4x4 bile olmayacaksa bu kadar konforsuz bir araba almanı önermem. V50 çok daha hoş bir seçenek gibi görünüyor. Kız arkadaşımı böyle bi arabanın içinde düşünemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2008 O motor sesi yeter zaten L200'ün traktörler bile artık daha az ses cıkartıo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Selam, L200 gibi bir aracın sunacağı güvenlik bence sorgulanmalıdır. Amacı çiftlik/şantiye kullanımı gözeterek yapılmış olan bir araç ile V50 gibi bir aracın kıyası mümkün olmamalı. Eşinin kullanabilirliğini de hesaba katmanı, şehir içinde ve uzun yolda sorunsuz ve stressiz rahat kullanım sunacak bir aracı seçmeni öneririm. Eğer büyüklük gibi bir mecburiyetin yoksa güzel station araçlar var piyasada. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 bi kere en uyuz olduğum şey böyle çift kasa pickuplarda, arkadaki koltukların yüksekliği. Araç arazide gidebilen bişey olduğu için zemin çok yüksek, ama aynı zamanda yolda da gidebilmesi için tavan normal araba tavanı gibi alçak, e arka koltukta oturdun mu dizlerin göğsünde gidiyosun. O kadar para verip arkasında böyle oturacağım araca hoş bakmam :) (tabii yaptığım aktivitelere de bakar gerçi. doğa sporları vs. oraya buraya araziye gidiyosam bunları tercih ederim de...) Volvo konfor olarak bunlara 10 basacaktır ama. Bi şey daha var, iri yarı olsalar da, ABD standardındaki çarpışma testlerinde bu tür pickupların büyük bölümü yetersiz sonuçlar aldı aklınızda bulunsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 V50 gibi bir seçeneğin varken, 4X4 almıyorsan, araziye çıkmayacaksan, eş-çocuk-köpekle stabilize yollardan çiftliğinize gitmeyecekseniz, av gibi bir uğraşın yoksa... L200 büyük gereksizlik. Söylenildiği gibi o sınıfın en iyisi Navarra, bununla birlikte arkadaşımın babası yolda kaza yaptı, karşı şeritte uyuyan bir abi gelip kafadan ona çarpmış ve Navarra'nın airbagleri açılmamış, ön bölme ezilip içeri göçtüğü için her iki ayağı da sıkışıp kırılmıştı ayrıca. Şu an Nissan ile mahkemelik. Koca cüssesine aldanmamak gerektiğini vurguluyor. Kamyonet-pick up tarzı almadan bir de şunu düşün, bu araçlar ciddi toraman ve kullanımı da otomobil gibi rahat değil, eşin sonra başının etini yemesin "Bunun direksiyonu dönmüyor, bununla park edemiyorum, bu alet köşeleri dönemiyor" diye. Bütçene bağlı olarak Paramecium'un belirttiği gibi güzel SW araçlar alabilirsin. Bir de köprü sorunu var. Ben zamanında kendi arabam alınmadan bir ara Nissan Pickup Rallyraid'e sarmıştım, benim arabamla aynı fiyattı. Sorduğumda öğrenmiştim ki 1. Köprüye girmeleri kesinlikle yasak, ruhsatta artık bir şey yapıyorlar mı bilmiyorum ama sene 2005te bu sınıf araçlar direk kamyonet diye çıkıp 1. Köprü'ye giremiyordu. Zaten ailem aleti görünce "saçmalama oğlum" diyerek vazgeçirmişlerdi. V50 alacaksan canavar gibi araçtır, içi rahattır, yeni kasa Volvo'nun manevra kabiliyeti canavar gibi ve bagaj bölmesi dünyayı alır. Kötü yanları ise 2. elde zayıf kalır ve eğer bozuk yola gireceksen Volvoların altı alçak olduğundan biraz işkence çekersin. Birilerinin sıkıştırması dertse annemde eski kasa S40 T4 var, acemi bayan ayağına yatıp karşı tarafı iyice gaza getirdikten sonra arkadaşı paketleyip koyuyor yolun kenarına. V50 ufak bir araba değil, düzgün bir SW alacaksan da öyle ufak sıkıştırılacak bir araba olmayacaktır, motoru da iyi olursa eşin annem gibi yapabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Navara'yı tabii ki bende düşündüm ama arkadaşın otomatik olanının fiyatı 56.000 YTL. L200 otomatik ise 43.000 YTL Aralarında ufaktan bir 13.000 YTL fak var. V50'nin 1.6 motoru ise 46.000YTL ile 58.000 YTL arsı değişiyor ve bunların hiçbiri otomatik değil. Otomatik olmasa 50-55 bin YTL civarı olan bir modeli her halükarda tercih ederim gibime geliyor (sitesinde versiyon farklarına göre ne değişiyor yazmamış adamlar, gelip bakın diyorlar resmen). 40.000'in altına inme durumu bir şekilde olursa ki öyle bir ihtimal var o zaman diekt onu tercih ederim. Ancak bu gerçekleşmezse zaten maddi olarak devre dışı kalıyo o seçenek. L200 boyu 5075mm, V50'nin boyu 4522mm yani aralarında sadece yarım metre fark var. Navaranın boyu ise 5220 yani en uzunları o. Ayrıca dönüş çapı olarak Navara 13 metrenin üstünde olmalı (daha kısa olan Pick-up modelinin dönüş çapı 13.4 metre), V50'nin dönüş çapı ise 11.1 metre, L200 ise 5.9 metre. Kısaca L200 ile park etmek ve abuk subuk yerlerden dönmek çok ama çok daha kolay. Ayrıca park sensörü de takılabiliyor. Şimdi önemli soru, o bildiğin traktör lafını yeni L200'ü bilerek mi söylüyorsunuz yoksa eski l200 için mi kullandınız. Henüz çalışanını göremediğimden ben sadece internet verileri ile araştırabiliyorum da. Birde mitsubishinin servis işi nasıldır bilen var mı. Mesea Opel'de yedek parça kabus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Euroncap'i inceledim de L200 4 yıldız alırken Navara'nın 2008 de revize görmemiş hali 0.5 yıldız almış. Şaka gibi yarım yıldız nedir yahu. Yeni Navara ise anck 3 yıldıza kadar çıkabilmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Bence de SW ler daha iyi bir çözüm olacak gibi. Türkiye'de tutmaz diyordum ama yavaştan bir kaç tane Passat Variant gördüm. 1-2 tane de audi nin SW'sinden gerçi bir tanesi yabancı plakaydı sanırım. Ama işlevsel arabalar. Golf Plus bile tercih edilebilir belki köpek çok büyük değilse? Ya da ticari araçlarda oldukça kullanışlı gözüküyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 L200'ün arkası makaslı mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Makassız olma ihtimali var mı ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Niye olmasın ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rApbOyZ Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Nissan navara varken buna hiç bulaşma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 rApbOyZ said: Nissan navara varken buna hiç bulaşma fedaykin demiş ki fedaykin said: Euroncap'i inceledim de L200 4 yıldız alırken Navara'nın 2008 de revize görmemiş hali 0.5 yıldız almış. Şaka gibi yarım yıldız nedir yahu. Yeni Navara ise anck 3 yıldıza kadar çıkabilmiş. Fedaykin bu durumda V50 bütçeni kasar. Ama o paralarda büyük araçlar ancak ticariler var işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2008 Pick upların makaslıdır arkaları, babamda nissan pick up vardı arkası boşken sert viraj alırsanız arkayı bırakıyordu. O yüzden ya bagaj ağırlığı takılırdı ya da paşa paşa 4h ye alırdık çekişi daha dengeli giderdi. Navara'yı bilemeyeceğim ama onun harici pickuplarda sağlam dizel sesi var gor gor şeklinde. Yalnız bu araçlar birinci köprüyü kullanamıyor onu da hatırlatmakta fayda var. Ayrıca bu danalar 5 küsür metre, manevra kabiliyetleri bir araba gibi değil haliyle. O yüzden station bir binek araç daha mantıklı olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Selam, fedaykin said: ...Ayrıca dönüş çapı olarak Navara 13 metrenin üstünde olmalı (daha kısa olan Pick-up modelinin dönüş çapı 13.4 metre), V50'nin dönüş çapı ise 11.1 metre, L200 ise 5.9 metre. Kısaca L200 ile park etmek ve abuk subuk yerlerden dönmek çok ama çok daha kolay. Bir yanlışlık olmasın?!? Forklift mi bu yahu? O çap değil de yarıçap olmasın ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 ticarilerde mitsubishi'nin servisi çok ama çok pahalı ama bir o kadar da çok ama çok iyidir. bineklerde durum ne bilmiyorum ama fark olduğu sanmıyorum. yedek parça ve servis konusunda sıkıntın olmaz ama fiyatlarını araştır bence. daha sonra soğutmasın seni arabandan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 paramecium said: Selam, fedaykin said: ...Ayrıca dönüş çapı olarak Navara 13 metrenin üstünde olmalı (daha kısa olan Pick-up modelinin dönüş çapı 13.4 metre), V50'nin dönüş çapı ise 11.1 metre, L200 ise 5.9 metre. Kısaca L200 ile park etmek ve abuk subuk yerlerden dönmek çok ama çok daha kolay. Bir yanlışlık olmasın?!? Forklift mi bu yahu? O çap değil de yarıçap olmasın ;) Saygılar. Niye bak 5 metrelik araba kendi ekseninde dönebiliyor ne güzel işte :) Tek rakibi Lotus Elise! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Arac paletliyse olabilir o tarz bisey. =P saka bi yana onun donme aricapida 11.8 e falan denk geliyordur duz hesap. v50 aralarindan gulumsuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2008 Eheh lol evet yarıçapı çap olarak algılamışım :) Her tarafta çap yazarken bu düdük makarnaları yarıçapı yazınca kafam otomatik olarak çapa gitmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2008 Fedaykin, bizim otoparkta bir tane vardı, bu sabah sahibine de tesadüf ettim. Adamın ikinci aracıymış, şantiyeye gitmek için kullanıyormuş, artık bunu eşine söylersen ne düşünür bilemiyorum :) "Şantiye şartlarına çok uygun, güzel yük taşıyor, konfor mu o da ne" gelen yorumlar arasındaydı. Bu sabah resmen patinaja çalıştım, çok komik, bu kadar denk gelmezdi herhalde:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar