mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Selamlar, uzerinde calıstıgım bir script var, scriptin bir yerini cozemedim, amacım bi item (sroll) a cift tikladiktan sonra baska bi item sectigimde, o item a herhangi bi ozellik eklemek, digelim isim degisikligi, veya arti str eklemek, yada damage bonusu vermek.. bunu nasıl yapıcaz, beceremedim bi turlu.. birde sadece giyilen armorlara, ve silahlara, zirhlara yapılmasını istiyorum, yani Npc veya player karaktere olmıcak, veyatta herhangi normal esyayada... yardımlarınızı bekliyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaiDaN Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 scriptini buraya yazarsan bakarıs hemde o zaman yardımcı olabiliris..[signature][hline]www.rebornuo.com [Uo Modifiye] Admin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 renk değiştirmek icin oylesine birşey buna bakarak birsürü şey yapabilirsin.. [itemdef i_siyahboya] id i_dye name siyah boya type t_script on=@create color 1 on=@dclick target neyin rengini siyah yapcan? on=@targon_char src.sysmessage olmaz oole.. return 1 on=@targon_ground src.sysmessage olmaz oole.. return 1 on=@targon_item src.sysmessage 'i siyah yaptin.. src.targ.color 1 return 1[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 ya scriptin hepsini yazamam, neyazikki, sadece o kısımda yardima ihtiyac var, arkadasin yazdıkları bi nevi yardımcı oldu, ancak diyelim on=@targen_item (bu genel bir olay oluyor, ben sadece diyelim +5 damage vericem bi kilica ozaman ney gerekiyor?) yani tek tek on target diyip istedigim itemlarin id sinimi yazicam :) uzun olmazmi oyle:) yinede saolun, daha varsa fikir yazın... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 damage arttırmayı hiç denemedim ama : src.targ.dam 10 falan denersen olabilir, src.targ.damage dersen silahın darbesini ayarlar bildiğim kadarıyla ..[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Darkworld Strong Life UO - Intergame Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 ayarlanmasina ayarlanir damage, ancak benim kafamın takıldıgı yer (item) olayı, yani ben her iteme yapılsın istemiyorum, sadece silahlara... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 if ekleyeceksin o zaman: on=@targon_item if !(==t_weapon_fence) src.targ.dam 20 src.targ.color 079a src.targ.name of Fire else src.sysmessage Bu bir fence silahi degil! böyle birşey yaparsan eğer .dam komutu çalışıyorsa -denemedim bilmiyorum- silahın rengi sarı olur ismi ise mesela silah kryss ise kryss of fire olur ve damagesi'de 20 olur.. eğer silah fence değilse ise işlemi uygulamaz.. sen istediğin gibi değiştirebilirsin tabii type t_weapon_sword vb..[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Darkworld Strong Life UO - Intergame [Bu mesaj Black1ce tarafından 11 February 2004 17:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 ON=@Target_item If ==i_hede // i_hede scriptinin idsi hede hede hede endif [Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 11 February 2004 17:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 hmm, tamam anladim, ben butun weaponlar icin istiyorum olayı, yani oraya on=@targen_item if !(==t_weapon_fence,t_weapon_sword,t_weapon_vsvs) // boyle koysam hem sword hem fence hem digerleri icin gecerli olur demi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 yok canım: t_weapon koysan olur =) ben özellikli olsun diye öyle yazım[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Darkworld Strong Life UO - Intergame [Bu mesaj Black1ce tarafından 11 February 2004 17:30 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 off olmuyor.. :( kafayı kırcam... bak annatıyım derdini, simdi bir tane scroll yapmayı planlıyorum, scroll u yarattıktan sonra cift tiklayip bir silah sectiginde, O silaha +30 damage vermesini istiyorum, yani bless olayı.. silahın vurusuna 30 verdikten sonra remove lancak, vede silah ta "blessed by playername " yazıcak... vede bir silahın birkez bless lenmesi gerekiyor.. yeterlimi :)) bunu bi yazarsan sevinirim,.. ha bide eger insanlar iki tane bless deed kullanırsa aynı silaha oda olmaz, siklahın gucu hayvan gibi olur, bunu engellemek te isitoyrum... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 if !(==t_weapon_fence) || !(==t_weapon_mace) || ... t_weapon olmaz yani.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Her item tek bir type sahibi olabildigi icin, t_weapon_mace olan birseye t_weapon check ederseniz, yanlis gozukur. Silahlardaki DAM kismi sonradan ayarlanabilen birsey mi emin degilim, olmazsa magical yapar MOREY verirsin, oyle denersin. (on=@create'den onceki bazi seyler degismiyor oyun icinde, value mesela, komple base scripti degistirmek gerekebiliyor, DAM oyle mi bilmiyorum, denemedim)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 said: Baggio, 11 February 2004 17:47 tarihinde demiş ki: if !(==t_weapon_fence) || !(==t_weapon_mace) || ... t_weapon olmaz yani. evet şimdi aklım başıma geldi.. :D[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Darkworld Strong Life UO - Intergame Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 ya :((((( imdaaaaaaaaaat :) abi ! kıl olacam bi turlu olmuyor!!!!! allah askına bana biri scripti yazsın ya bakın benim script suan su halde :P komik gele bilir lutfen ( yeni yeni basladım scriptinge) [itemdef i_magicalbless] id i_scroll_heal name magical bless type t_scroll on=@create Color 0482 on=@dclick target Neyi Bless lemek istiyorsun? on=@targon_char src.sysmessage Playerlari bless liyemezsin.. return 1 on=@targon_ground src.sysmessage Playerlari bless liyemezsin.. return 1 on=@targon_item if !(==t_weapon_fence) || !(==t_weapon_mace) || !(==t_weapon_sword || !(==t_weapon_bow) || !(==t_weapon_mace) morey 100.0 attr attr_magic hitpoints {115 116} else src.sysmessage Bu bir silah degil! endif return 1 [EOF] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Ters koymussun :) Parantezlerin basindaki unlemleri kaldir, veya if-else icindeki komutlarin yerini degistir.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 hmm denedim yine olmadı :( beceremedim bi turlu ya, rica etsem o kısmı bana bastan yazarmısın on target tan itibaren.. vede sonra scroll kaybolsun kullandıktan sonra lutfen... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 on=@dclick target Neyi Bless lemek istiyorsun? on=@targon_item if (==t_weapon_fence) || (==t_weapon_mace) || (==t_weapon_sword || (==t_weapon_bow) || (==t_weapon_mace) src.targ.morey 100.0 src.targ.attr |attr_magic src.targ.hitpoints 115 src.sysmessage tamamdir remove else src.sysmessage olmaz oole endif return 1[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 morey eklemek hiç aklıma gelmemişti =)[signature][hline]Blackice a.k.a Vulture Mail me : [email protected] Darkworld Strong Life UO - Intergame Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mightywolf Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 "if" tarafında bi hata var, neyi istiyon felan die soruo.. isaretliyom katana veya bi weaponu, "olmaz ole".. diyor :P bi eksiklik veya fazlalık var oralarda :)) ihihi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 (emin olmamakla birlikte) şu şekilde dene bi (belki çalışır) if ((==t_weapon_fence) || (==t_weapon_mace) || (==t_weapon_sword || (==t_weapon_bow) || (==t_weapon_mace)) bu arada o dam nerden geldiyse helal olsun insanoğlu yaratıcılıkta sınır tanımıyor.. silahın verdigi damage morey'den ayarlanır. (baggio söylemiş gerçi ama) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 if ((==t_weapon_fence) || (==t_weapon_mace) || (==t_weapon_sword) || (==t_weapon_bow) || (==t_weapon_mace)) Type'larda hata yoksa su sekilde calisir.. Taz'inkiyle ayni degil, bir parantezi kapatmayi unutmusum basta :)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2004 (==t_weapon_sword hıı evet burası kapanmamıs :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar