Olivies Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 daha geniş alan galiba, veya mevcut alanı yayarak mı büyütüyor diye düşündüm de saçma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 yanı sunu soruyorum, atıroyum 4:3'ün kösegeni 30 hextir, widescreenindemi 30 yoksa dahamı fazla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 aynıdır, saçma avantaj sağlar yoksa widescreen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 evet o yüzden soruyorum zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Skyfire Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Anladıgım kadarıyla malesef wide daha avantajlı kaynak Görülebilir alan: 16:9>15:9>16:10>4:3>5:4 olarak gösterilmi$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 pff böle olmıycak demislerdi demekki yapmamıslar oha hayvan gibi fark varmıs pff rezalet ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 aslında fog of war ile ayarlayabilirler o durumu. ama ben hatırlıyorum ya "evet ne yazık ki geniş ekranlarda ufak bir avantaj olacak" demişlerdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 hayır neden zoon out yapmıyoki o zaman 4:3 te.. strateji oyunu icin daha verim halbuki yüksek etranlar, sonucta fps değilki bu 4 yöne bakman gerekiyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Olivies Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 olm spor olsun diye mi wide alıyor millet olcak tabi wowda da böyle vs. yanlış bilmiyorsam oyunlarda çözünürlk ayarları yaparken wide scren seçeneği olduğu her oyunda genişletebiliyorsun ekranı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 widescreen olmasın demiyorumki, hayvan gibi avantaj sağlıyo ama haksızlık var bariz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 iyi bare ordan bi avantajım olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deacon Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 wide screenler pahalı. oyunlarda avantaj için wide screen gerekli. -> oyunlarda avantaj için daha çok para harcayacaksınız. ah kapitalizm sdfds. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Olivies Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 oyunlarda bende nefret ediyordum wide muhabbetinden wow oynarken. Milletin ss lere bakıp oha negzel barlar varken ekran gözüküyor diye dfd, mecbur bende wide aldım istemeye istemeye. Yani oyunlar da artık wide varmış gibi kabul ediyor oyuncuda, seve seve alcaksın bitane. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 o sorun değil, crt var istediğim cözünürlükte kullanırım istersem 2010x1 de kullnırımda, gereksiz yanı. rts gibi dört yönünde kullnıldığı bir platformda gidip 4:3'ü yerin dibine sokmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LombaK_Knight Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 16:9 (ya da 16:10) oranı ile 4:3 ün aynı alanı strech etmeden göstermesi mantıken mümkün değil zaten. Zoom Out'a sınır getirilmesinin 2 sebebi var tahminmce: 1. C&C serisindeki gibi öküz gibi alanı oyunculara göstermek istememeleri...Bir nevi SC 1 geleneği diyelim. 2. Ekran kartının çizmek zorunda kalacağı üçgen sayısını öyle ya da böyle sınırlamış oluyorlar. Yani daha performanslı oluyor oyun. Ben de 20 inchlik 16:10 monitor var. Ama 4:3 monitor olsaydı da bir sıkıntı olmazdı çünkü zaten fog of war zaten elipse değil çember şeklinde. Ha yok o da olmadı diyorsanız benim monitörden hareretle tavsiye ediyorum. INCA IL 820 Ucuz, sıfır ölü pixel garantili, 2ms, renkler de gayet güzel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SC2TRCOM Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Cuce said: widescreen olmasın demiyorumki, hayvan gibi avantaj sağlıyo ama haksızlık var bariz. Selam, SC2 ilk çıktığında 20" 1400x1050 4:3 monitörle oynuyordum, 2 haftadır 24" 1980x1080 16:9 monitörde oynuyorum, pek birşey değişmedi açıkcası. Görüş açısı çok az artıyor, o da avantaj sağlayacak kadar değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Skyfire said: Anladıgım kadarıyla malesef wide daha avantajlı kaynak Görülebilir alan: 16:9>15:9>16:10>4:3>5:4 olarak gösterilmi$ bu linkte baya farkediyo yalnız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 StarCraft II Beta -- Patch 14 (version 0.16.0.15580) The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum. Balance Changes PROTOSS Archon Build time decreased from 17 to 12. TERRAN Viking Ground damage decreased from 14 to 12. ZERG Corruptor Corruption energy cost decreased from 100 to 75. Infestor Burrowed move speed increased from 1 to 2. Peristalsis upgrade removed. Overlord/Overseer Pneumatized Carapace cost increased from 50/50 to 100/100. Overseer Infested Terran energy cost decreased from 125 to 100. Roach Organic Carapace upgrade removed. Tunneling Claws now also increases burrowed regeneration rate from 5 to 10. Ultralisk Anabolic Synthesis upgrade removed. Health increased from 450 to 500. Speed increased from 2.25 to 2.9531. Bug Fixes Map Publishing: the default Battle.net host now points to the correct server. Time Expiration notices that were added for testing of the Guest Pass functionality have been removed. Fixed a crash when trying to open an old replay by double-clicking it in Explorer. Fixed a bug where Ultralisk splash damage was not being properly reduced against armored units. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Perspective Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 göremedim ama şu replayda minimapın siyah olmasını çözmüşlerdir umarım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2010 http://forums.battle.net/thread.html?sid=5000&topicId=23094049316#17 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Behlul Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 arada oynamak isteyenler benide eklesin name: lopeth Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 name'le ekleniyor mu artik? yoksa e-mail mi lazim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Behlul Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 hmm değişmiş sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2010 yukarıda kim kimdir topigi var orda genelde oynayanların e-mailleri falan var, oraya yaz istersen ve ordakileri ekle :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Haziran 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2010 patch 15 gelio reaperlere buff siegetanklara mini bir düzeltme fln olucak :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar