Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

ya evet hard coutner olayı sc1 dede vardı, ama oyun o kadar uzun süredir oynanıyorki zaten yerleşmiş stratejilerde hard counterlardan kacınılmıs oluyonmuyo.

yoksa corsair mutanın, ht hdyranın hard counterı


bu kadar yok abi. tamam oynanarak bazi şeyler açilincak o bariz, ama bu oyunda şöyle diyim 2-3 yil sonra maximum haline gelecek stratejiler, çünkü aman aman oyuncuya birakılmış bir durum yok.

oysa sc 1 de mass arbiterin keşfedilişi bi miktar bayaği geç olmuştu kashdaasda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Patch 6 yayınlandı ve bu patchle birlikte tüm database sıfırlandı. Ladder, friend list herşey uçtu.

Patch 6 ile gelen değişiklikler:

said:
General
You can now report misconduct or block communication with a player after completion of a game by right-clicking on the offending player's name in the score screen and choosing Report Abuse or Block Communication.
You can now view any player's profile after completion of a game by right-clicking on their name in the score screen and choosing View Profile.
Updated unit and ability tooltips to be accurate in all regions.
Improved the visibility of units on zerg creep.
Improved the visibility of team colors for protoss units using warp-in to help distinguish between multiple protoss players.
Improved the system that handles promotion and relegation between Leagues.
Improved the Favored functionality to more accurately portray Even matches and display properly in the score screen.
Improved 2v2 arranged team matchmaking so games are found more quickly.
Improved replay functionality so missing maps will be downloaded from Battle.net when you view a replay.
Korea: Improved the logic for the age gate functionality.

Balance Changes
GENERAL
Pathing has been improved so units can now properly block ramps and choke points.
Made a change to how zerg creep affects doodads, such as trees, to prevent players from seeing the starting location of zerg players through the fog of war.

TERRAN
Viking
Cost changed from 125 Minerals and 100 Vespene Gas to 150 Minerals and 75 Vespene Gas.

Ghost
Cost changed from 100 Minerals and 200 Vespene Gas to 150 Minerals and 150 Vespene Gas.
EMP Round radius decreased from 3 to 2.

Factory
Cost decreased from 200 Minerals and 100 Vespene Gas to 150 Minerals and 100 Vespene Gas.

Tech Lab
Cost decreased from 50 Minerals and 50 Vespene Gas to 50 Minerals and 25 Vespene Gas.

Reactor
Build time increased from 25 seconds to 50 seconds.

SCV
Life decreased from 60 to 45.

Bunker
Build time decreased from 40 seconds to 30 seconds.

Marine
Build time increased from 20 seconds to 25 seconds.


PROTOSS
Colossus
Thermal Lances damage decreased from 23 to 20.

Observer
Cost increased from 25 Minerals and 75 Vespene Gas to 50 Minerals and 100 Vespene Gas.
Build time increased from 33 seconds to 40 seconds.

Stalker
Particle Disruptors damage increased from 8 (+6 Armored) to 10 (+4 Armored).
Weapon upgrade damage decreased from +1 (+1 Armored) to +1 (+0 Armored).

Dark Templar
Armor type changed from Biological-Psionic to Biological-Psionic-Light.

High Templar
Armor type changed from Biological-Psionic to Biological-Psionic-Light.

Dark Shrine
Build time increased from 80 seconds to 100 seconds.
Cost increased from 100 Minerals and 200 Vespene Gas to 100 Minerals and 250 Vespene Gas.


ZERG
Baneling
Volatile Burst damage increased from 15 (+20 Light) to 20 (+15 Light).

Roach
Burrowed regeneration rate decreased from 10 to 5.
Upgraded burrowed regeneration bonus decreased from +20 to +10.



Bug Fixes
Fixed an issue affecting the incorrect assignment of arranged teams to certain Leagues.
Fixed an issue affecting random teams that caused no points being awarded on wins and too many points being removed on losses in certain situations.
Fixed an issue involving the Bonus Pool display on the Quick Match and Leagues & Ladders pages.
Korean client: Fixed an issue affecting the ability for Korean players to properly view profiles. They can now see their League ranking on their profile page.
Fixed an intermittent UI crash on game shutdown.
Polish client: Fixed a crash which would happen any time a "Player is no longer being revealed!" message was displayed.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

TERRAN

- Memphise demiştim 2 gün önce SCV HP ve Marine build time a çok pis nerf gelecek, bu scv rush taktiğine çok alışma oyununu köreltirsin diye. Aynen de öyle oldu. İçimin yağları eridi.

- Daha dün Spec vs Tunca (PvT) maçını izlerken emp radius amma genişmiş demiştim. Onu da çok güzel yapmışlar. 3 den 2 ye inmesi şarttı. Yani tek bir empnin tossun bütün ealy-mid game ordusunun manasını sıfırlaması ve HP yi yarıya indirmesi zaten hayvansaldı.

- Viking'i göreceli olarak ucuzlatmışlar.

- Ghost'un fiyatı da göreceli olarak ucuzlamış, emp nerfunu azıcık da olsa teselli için sanırım.

- Factory'nin 200 100 den 150 100 inmesi "ya eskiden T paso Fac basardı, bu işte bir terslik var" anlamına geliyor. İyi de olmuş.

PROTOSS

- Colossus dagame'ının 23 den 20 ye inmiş. Yani marine'ı eskisi gibi ezemeyecek. Ama Toss'u çok daha zayıflatmaz diye düşünüyorum.

- Beni en çok şaşırtan observer oldu, 25-75 den 50-100 + build timer artması biraz aşırı gibi gözüktü bana.

- Stalker'ların damage olayının 8 + 6 armor dan 10 + 4 armor olması özellikle stalker vs muta combatında çok rahatlacak Toss'u. Çok masif bir olay bu.

- Dark Shrine fiyatını da arttırmışlar 100-200 den 100-250 ye çıkarmışlar ki DT çıkarmak daha da zorlaşmış. Buna şimdilik yorum yapmıyorum.

ZERG

- Roach'lara daha ciddi bir nerf gelir sanıyordum. Sadece regen rate nerflenmiş.

--------------------------

Ben çok beğendim yapılan ayarlamaları genel olarak. Oyunun çıkmasına çok az bir süre kaldı zaten, balance issueları en kısa zamanda çözmeleri lazım. Ki doğru yoldalar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Observer'ın fiyatının artması mid ve late game de oyunu etkilemez pek evet. Ama...Early game de DT ve Cloak Banshee ye karşı savunman zorlaşmış. Gerçi DT'nin çıkmasını da zorlaştırmışlar.

Ayrıca Toss, Terran ya da Zerg kadar kolay recon edemiyor. O observer senin rakibi recon etmen için en kıymetli aracın bunu da unutmamak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LombaK_Knight said:

- Daha dün Spec vs Tunca (PvT) maçını izlerken emp radius amma genişmiş demiştim. Onu da çok güzel yapmışlar. 3 den 2 ye inmesi şarttı. Yani tek bir empnin tossun bütün ealy-mid game ordusunun manasını sıfırlaması ve HP yi yarıya indirmesi zaten hayvansaldı.


psionic storm da aynı şekilde. birimler hayvan gibi stackleniyor ve hayvan gibi geniş vuruyor.

gerçi emp'nin de psionic storm'un da 1 e indirseler çapını gene değişen birşey yok.

birimlerin hit boxları genişletmeleri lazım, hem de baya bi geniş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun henüz çıkmadığı için birşey diyemiyoruz tabii bu dosyalara; ama aklınızda bulunsun kullanıcıların yaptığı haritalar artık bnet üzerinden dağıtılacak arkadaşlar.

mümkün mertebe kullanmamaya çalışın dışarıdan gelenleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...