Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

tunca said:

işçilerin arkasına bunker koymayı denedin mi ?


İşçi değil ki bina haraslıyorsun. işçiler savunmasızsa zaten direk çıkıyor oyundan rakip :D. O kadar hızlı bina indiriyorlar ki terran olarak rakip yetişene kadar üssün uzak ucundan 2-3 bina düşmüş oluyor, rakip yetiştiğinde de sen ordan uzayıp gidiyorsun :D.

Gerçekten çok sinir bozucu ya, öyle böyle değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

önemli binalarını o kadar korumasız bırakmıcaksın o zaman, kenarlara supply depot koy tabi gelip gideni görmek için. cucenin de dedigi gibi bi kaç maraudre veya bunker içinde marine korumak için veya asıl forsunun korumaya gelmesine yetecek kadar zaman kazandırmak için yeterli
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reave ve lurker eksikliği hissedilmiyo.
sc1 gibi oynamay calsısınca anca hissediyosun o eksikliği.
vulture eksikliğide yok aslında, sorun haritalar unteielerden cok. tutucak kontorl edicen alan yok hacim yok. Siege tankda tek basına bu haritalarda bolge tutamıyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beta ilerledikçe eskilerin iyi oyuncularıyla scII hakkında yapılan röportajlar da çoğalıyor.

>Nazgul ile bir röportaj<

>Louder ile bir röportaj<

Değişik görüşler almak için iyidir.

Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D

İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak.

Bir kaç tane daha vardı; niyeyse bulamadım onları şimdi. Sonra ekleyeyim onları da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız simdiden, hatta patch bile gelmeden, o rapoırtajlarda yazılan bazı seylerin cokda doğru olmadığı ortaya cıktı acıkcası.

görüyorum ben insanlar yenı pathfindingle micro yapmnayı öğrendi bile. Blob wars olmaktan cıktı oyun. O roportajlar daha ilk haftadan kalma
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En super SC oyuncusunun bile ayni anda oyunda olan her birimi ayri ayri % 100 performansla kontrol edebildigini sanmiyourm. Bu nedenle micro bir yerden kalkarsa baska bir yere yonelecektir. Isciler daha az kontrol gerektirince, iscilere harcadigi zamani baska seylere harcayabilecektir oyuncu.

Kaldi ki bir strateji oyununda interface kullanma yeteneginin belirleyici olmamasi lazim bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

huun said:

Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D

İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak.




mikro said:

There is so little difference possible between two players when they’re attacking each other that the games just play out as build order vs. build order. Once you’re ahead it’s really hard to give away your advantage because even if your units get caught off guard they will still do the right thing in battle. Zergling surround and worker micro is something that was so important to the early game of Brood War, that decided games based on how you performed it. That element is completely gone now. If you have enough Zerglings you’ll just kill your opponent almost regardless of what he does.”


mikrosuz sc hmm tiberian sun?


olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
mikrosuz sc hmm tiberian sun?


olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun.


yok böyle birşey yanlış bir yorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

başkalarını bilmiyorum; ama benim itiraz da demeyelim de endişeli olduğum konu şu: oyuncunun üstündeki yükü alıyoruz derken aslında oyuncuya fazla birşey kalmıyor.

yani sonuçta bu bir rts. ne kadar derin ve ya farklı strateji olabilir ki? bw'nin bunca sene oynanmasının nedeni gerçekten spor gibi birşey olmasıydı. insanlar binlerce yıldır koşar; ama ne zamandır kim en hızlı koşuyor görmek için toplanıyorlar statlara.

nony gibi, ret gibi adamların denk geldikçe bakıyorum replerine micro için uğraşmıyorlar, zaten uğraşılmıyor da. kendi içinde tabii ki bir micro management oluşacak; ama ilk oyundaki gibi oyuncu yeteneklerini ön plana çıkaran, izlemesi keyif veren birşekilde olmayacak.

en büyük endişem sırf bu yüzden korelilerin oyuna yeterli ilgiyi göstermemesi. dünyanın öteki ucu ama adamlardan başka hiç bir ülkede bir oyun için milyonlarca dolar harcayacak kimse yok.

3-5 sene, her neyse biz zaten oynayacağız. gene de bu şekliyle e-spor olayında bir kilometre taşı olamaz gibi geliyor bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yenı pathfindingle uniteler daha rahat surrond ediyo daha rahat yol buluyo evet, ama sanki kendi kendine psi storm atıyolar gibi konusluyo.

ling vs lingde hala micro var, zealot vs lingde hala micro var.
Hatta yenı macro mekaniklerini daha adam gibi kullanmak gerekiyo, isciyi minerale gondermekten daha cok yetenek istiyo. apm artıyomu? evet artıyo, ama apm'e fazlasıyla yer var micro'da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunu bugün oynama imkanı buldum, daha ancak ünitelere falan bakabildim. Her şeyi geçtim de ultralisk'in yeni görünümüne çok darıldım vallahi, insan azıcık öznir ya. Nerde o eski ah tasma bağlasam da kapı önünde beslesem dediğim azman nerde bu dandik oyunlardan fırlama, dağ gibi hareket eden estetik özürlü hayvanat. içim acıdı valla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pronoit said:

huun said:

Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D

İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak.




mikro said:

There is so little difference possible between two players when they’re attacking each other that the games just play out as build order vs. build order. Once you’re ahead it’s really hard to give away your advantage because even if your units get caught off guard they will still do the right thing in battle. Zergling surround and worker micro is something that was so important to the early game of Brood War, that decided games based on how you performed it. That element is completely gone now. If you have enough Zerglings you’ll just kill your opponent almost regardless of what he does.”


mikrosuz sc hmm tiberian sun?


olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun.


bu boldlanan kısım yalan tamamen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...