Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 reaper gelicek gibiyse marauder koyucaksın iste mineral line'a bikac tane. sonra erken helionmu yok 3 rax reactor+techlabmı ne yapıcaksın yaparsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 tunca said: işçilerin arkasına bunker koymayı denedin mi ? İşçi değil ki bina haraslıyorsun. işçiler savunmasızsa zaten direk çıkıyor oyundan rakip :D. O kadar hızlı bina indiriyorlar ki terran olarak rakip yetişene kadar üssün uzak ucundan 2-3 bina düşmüş oluyor, rakip yetiştiğinde de sen ordan uzayıp gidiyorsun :D. Gerçekten çok sinir bozucu ya, öyle böyle değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 önemli binalarını o kadar korumasız bırakmıcaksın o zaman, kenarlara supply depot koy tabi gelip gideni görmek için. cucenin de dedigi gibi bi kaç maraudre veya bunker içinde marine korumak için veya asıl forsunun korumaya gelmesine yetecek kadar zaman kazandırmak için yeterli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 replay koy da ona göre yorum yapalım böyle çok havada kalıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Oke bunla ilgili beni delirten yada benim delirttiğim ilk replayi koyayım buraya. Oynadığım oyunları kaydetmek pek adetim değildir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 özellikle kaybettiğin oyunların replerini alıp izlemek çok şey katacaktır sana. oynarken herşeyin farkına varamıyor insan. replerde neyi yanlış yaptığına ya da ne yapman gerektiğine daha rahat kafa yorabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 bide, tvtde wall yapma choke'a onun yerine binalarını birbirine yakın tut. basein kenarlarına early game'de suppy dikme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Ayrica kaydetmene gerek yok otomatik kaydediyo zaten. Replaylerin kaydedildigi yere bak duruyodur o bahsettiklerin. Koy yardimci olalim =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Vulture, Reaver ve Lurker. Ne zaman SC2 muhabbeti yapsam laf dönüp dolaşıp bunların eksikliğinin yarattığı boşluğa geliyor. :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 reave ve lurker eksikliği hissedilmiyo. sc1 gibi oynamay calsısınca anca hissediyosun o eksikliği. vulture eksikliğide yok aslında, sorun haritalar unteielerden cok. tutucak kontorl edicen alan yok hacim yok. Siege tankda tek basına bu haritalarda bolge tutamıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Beta ilerledikçe eskilerin iyi oyuncularıyla scII hakkında yapılan röportajlar da çoğalıyor. >Nazgul ile bir röportaj< >Louder ile bir röportaj< Değişik görüşler almak için iyidir. Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak. Bir kaç tane daha vardı; niyeyse bulamadım onları şimdi. Sonra ekleyeyim onları da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Yalnız simdiden, hatta patch bile gelmeden, o rapoırtajlarda yazılan bazı seylerin cokda doğru olmadığı ortaya cıktı acıkcası. görüyorum ben insanlar yenı pathfindingle micro yapmnayı öğrendi bile. Blob wars olmaktan cıktı oyun. O roportajlar daha ilk haftadan kalma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 En super SC oyuncusunun bile ayni anda oyunda olan her birimi ayri ayri % 100 performansla kontrol edebildigini sanmiyourm. Bu nedenle micro bir yerden kalkarsa baska bir yere yonelecektir. Isciler daha az kontrol gerektirince, iscilere harcadigi zamani baska seylere harcayabilecektir oyuncu. Kaldi ki bir strateji oyununda interface kullanma yeteneginin belirleyici olmamasi lazim bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 huun said: Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak. “ mikro said: There is so little difference possible between two players when they’re attacking each other that the games just play out as build order vs. build order. Once you’re ahead it’s really hard to give away your advantage because even if your units get caught off guard they will still do the right thing in battle. Zergling surround and worker micro is something that was so important to the early game of Brood War, that decided games based on how you performed it. That element is completely gone now. If you have enough Zerglings you’ll just kill your opponent almost regardless of what he does.” mikrosuz sc hmm tiberian sun? olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 bence çok acele ediyorsunuz daha betadan don dikerek bilmiyorum hatırlayanınızvarmıdır sc1 çıktığında da 2 hatcher + zergling başedilemez kabul ediliodu taktik olarak :p zamanla oturuo bazı seyler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 said: mikrosuz sc hmm tiberian sun? olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun. yok böyle birşey yanlış bir yorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 pronoit platinum lig div 1 de 1. felan sanırım oyun kolay gelmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 başkalarını bilmiyorum; ama benim itiraz da demeyelim de endişeli olduğum konu şu: oyuncunun üstündeki yükü alıyoruz derken aslında oyuncuya fazla birşey kalmıyor. yani sonuçta bu bir rts. ne kadar derin ve ya farklı strateji olabilir ki? bw'nin bunca sene oynanmasının nedeni gerçekten spor gibi birşey olmasıydı. insanlar binlerce yıldır koşar; ama ne zamandır kim en hızlı koşuyor görmek için toplanıyorlar statlara. nony gibi, ret gibi adamların denk geldikçe bakıyorum replerine micro için uğraşmıyorlar, zaten uğraşılmıyor da. kendi içinde tabii ki bir micro management oluşacak; ama ilk oyundaki gibi oyuncu yeteneklerini ön plana çıkaran, izlemesi keyif veren birşekilde olmayacak. en büyük endişem sırf bu yüzden korelilerin oyuna yeterli ilgiyi göstermemesi. dünyanın öteki ucu ama adamlardan başka hiç bir ülkede bir oyun için milyonlarca dolar harcayacak kimse yok. 3-5 sene, her neyse biz zaten oynayacağız. gene de bu şekliyle e-spor olayında bir kilometre taşı olamaz gibi geliyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 yenı pathfindingle uniteler daha rahat surrond ediyo daha rahat yol buluyo evet, ama sanki kendi kendine psi storm atıyolar gibi konusluyo. ling vs lingde hala micro var, zealot vs lingde hala micro var. Hatta yenı macro mekaniklerini daha adam gibi kullanmak gerekiyo, isciyi minerale gondermekten daha cok yetenek istiyo. apm artıyomu? evet artıyo, ama apm'e fazlasıyla yer var micro'da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Oyunu bugün oynama imkanı buldum, daha ancak ünitelere falan bakabildim. Her şeyi geçtim de ultralisk'in yeni görünümüne çok darıldım vallahi, insan azıcık öznir ya. Nerde o eski ah tasma bağlasam da kapı önünde beslesem dediğim azman nerde bu dandik oyunlardan fırlama, dağ gibi hareket eden estetik özürlü hayvanat. içim acıdı valla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 pronoit said: huun said: Benim açımdansa ikisinin micro konusunda benle aynı düşünmesi :D İyi haberse şu ki; herkes SCII'nin kolay kolay pas geçilecek bir oyun olmadığını düşünüyor. BW camiasının çok büyük kısmı ikinci oyunda da olacak. “ mikro said: There is so little difference possible between two players when they’re attacking each other that the games just play out as build order vs. build order. Once you’re ahead it’s really hard to give away your advantage because even if your units get caught off guard they will still do the right thing in battle. Zergling surround and worker micro is something that was so important to the early game of Brood War, that decided games based on how you performed it. That element is completely gone now. If you have enough Zerglings you’ll just kill your opponent almost regardless of what he does.” mikrosuz sc hmm tiberian sun? olay bir yere kanalize olacak o da makro. o da bir süre sonra replayde izlediğinin aynısını yapan bo'cular ile ezbere dönecek. eskiden en azından replayde gördüğünü yapabilmek için bildiğin mikro kasiyordun. bu boldlanan kısım yalan tamamen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 bu arada su adamın videolarını valla yellowunkilerden cok bekliyorum, ölüyorum gülmekten izlerken basın nbazlayıp izleyin hepsini kesinlikle http://www.youtube.com/watch?v=VGR3XrcL6Fg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 o yukarı koyduğu CC çok proca aslında sdlf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 ahaha bi macında proxy barrack kuruyo , ama böle o kadar proki. ilk scvlerden birini scout'a gönderiyo bakıyo base'e "hmmm mineral topluyolarmış" ditip cıkıyo sonra 7 deki baseden gidip 11'ın altına barrack kuruyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2010 beta çıkınca cdkey nereye geliyor ? yada geliyormu ? direk indirip oynuyormuyuz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar