Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

Dworgian said:
New Engineer plans

Hand-Mounted Pyro Rocket - Permanently attaches a hand-mounted pyro rocket launcher, allowing a skilled engineer to deal 2070 to 2530 Fire damage to an enemy at range. The rocket can only be fired every 2 minutes.


Wuhu beleş 19.16 Dps! Pvpde iyi burst sağlayacak gibi gözüküyor :p.


Koraa said:

. # Felhunter: Paranoia and Tainted Blood have been replaced with Fel Intelligence and Shadow Bite.
# Shadow Bite (Felhunter): Deals Shadow damage plus additional 5% Shadow damage for each damage over time effect on the target. 6 sec cooldown.
# Fel Intelligence (Felhunter): Increases total Intellect and Spirit of party and raid members by 3%. Lasts until cancelled.
# New Talent: Improved Felhunter (Affliction) - Your Felhunter gains mana equal to 50/100% of the damage done by it's Shadow Bite ability, and increases the effect of your Felhunter's Fel Intelligence by 1/2%.
# Felguard: Health increased by 10%.
# Succubus: Health increased by 20%, armor increased 22%.
# Imp: Health increased 20%, Armor increased 16%, mana regeneration increased 200%.
# Voidwalker: Health increased by 20%, Damage increased by 16%. The amount of attack power the Voidwalker gains from it's master's spell damage has been increased by 45%.
# Consume Shadows (Voidwalker): Duration reduced to 6 seconds, and effect increased 66%. Now also greatly increases all nearby allies stealth detection while channeled.
# Summon Dreadsteed/Felsteed: Mana cost removed, global cooldown removed.
# Bane now also reduces the cast time of your Haunt spell.
# Infernal: Cooldown reduced to 15 minutes, down from 1 hour. Duration reduced to 1 minute, down from 5 minutes+. Health increased by 30%, damage increased by 60%, and armor increased 30%.
# Doomguard: Health increased 20%, mana increased 24%.
# Avoidance (Felguard) - Now reduces damage taken from area of effect attacks by an additional 80%.
# Avoidance: Now automatically learned for the Succubus, Imp, Voidwalker and Felhunter at level 10!


Gelecek buildda warlocklara gelecek değişiklikler :p. Petzzz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

%25 crit şans mı? 1145 mana mı? Belki T6-sunwell seviyesinde priesler mana sorunlarını 0'a indiriyorsa %25 crit olabilir ama , shadow priestlerin mansızlıktan mb atamaz duruma geldiğini çok sık görüyorum wws raporlarında.

10 dakika combata girmiş 50-60 tane mb atabilmiş bir SP; 1145 mana tasarrufu üstüne o dottan gelen beleş damage ile dahada çok mana (vanpirikten) getirisine karşı, 3 dakikada bir %25 crti şansını değişmez bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok dönmez SP değilim zaten, matematiksel olarak bir kontrol edeyim o şekilde dahamı çok getiri olur diye. Direk büyünün manaya odaklı bakınca öbür türlü daha mantıklı geliyor banada, olaya MB critinide katmak lazım.

Mind Blast 450 mana, critleyince fazladan 1500 falan vuruyor, 9 dakikalık combatta 4 kere inner focus+Mind Blast combosu yapılabiliyor. Ve bu da bize tüm combat boyunca %25x4'den ortalama olarak fazladan 1 tane Mind Blast critleme şansı vermiş oluyor. Katkımız +450x4=1800 mana ve +1500 damage

Devouring Plague 1145 mana criti falan yok. 9 dakikalık combatta 4 kere inner focus+Devouring Plague combosu yapılabiliyor. Katkımız 1145x4 = 4580 mana

Yani olay 9 dakakalık combatta fazladan 1500 damage'mi (2.5 dps) yoksa 2780 manamı (23mp5) oluyor?

Hımm evet duruma göre ikiside seçilebilirmiş, priestlere manasına göre 2.5 dps ile 23 mp5 arasında bir seçim yaparlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Solaran said:
Gangren said:
Atamayacak işte. Druid örneğini alırsak, 1000 Spellpowerlı bir Moonkin, 1000 Spellpowerlı bir Resto kadar healleyemeyecek.

En azından şu an için böyle biliniyor.


Ben ztn healer olcak demedim mesela sıkışan bi şaman kendini bi güsel heallıycak :D


İşte bizim dedigimizde eskisinden bir farkı olmuycak blizzin dedigine göre spell coef leri degiştiriyolar yani talentleri dogru vermedigin sürece o bonus healden faydalanamıcan sen pratikte hiçbi fark olmucak tek olayı set sayısını düşürmek tek set sadece talentlerini degiştircen adam gibi heal atmak icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bogachan gayet net açıklamış, aynen bunu yapmaya çalışıyorlar.

Nasıl olacağı tam bir muamma ama 2000 spell powerı olan biri eğer heal talentine vermedi ise 2000 bonus healı varmış gibi heal atarken, 2000 spell power olan biri heal talentlerine verince atıyorum 4000 healı varmış gibi heal atıcak.

Nasıl olacak? çıkınca görecez galiba :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...