Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 2 tane 2h kullanmak göründüğü gibi değil ama, sonuçta arada 1 saniyelik swing farkı, rage gen farkı var, heroic stirkelarda cok etkiler, white damage lerde de miss ettiğinde oluşan damage farkındn felan etkiler baya hayır anlamıyorum warriorlar 5k dps mi yapıyorlar da sürekli nerfleniyorlar onu çözemedim, sadece warrior ve dk ların glyph lerinde ağır dezavantajlar var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bogachan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 yaw işte pvp nerf bu, zaten furrye heal reduction geldi bunu böyle yapmasalar ms warrior kalmaz ortalıkta :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 30% değil yaklaşık 15-20% arası.(white dmg toplam dpsin yaklaşık 50-60%ı fury warrior için) misslerden kaybettiğimizle hesaplarsan en iyi ihtimalle 10%luk bir dps increase sağlıyor TG. rotationı bozmamak için de her sockete hit gem takmak gerekiyor ayrıca (flurry ve deep wounds uptime gg) öte yandan 25/46 gibi bir build yaparsak weapon spec kazanıyoruz (axe 5% crit 5% crit dmg) ve 9% hit yapıp kalanı full str/crit gidebiliyoruz. gayet süper bi flurry/deepwounds uptime oluyor. TG bu haliyle kalırsa ben ne yapacağımı biliyorum en azından. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Sadece beyaz damage'ler değil sarılarda artıyor, ondan %30 dedim. 2x1h ile vurduğun WW, ile 2x2h ile vurduğun arasında da var %30 fark sonuçta, o sebeple dedim direk %30. Deep woods içinde sürekli açık kalmasada 1h'ye nazaran cok daha abartı crit değerleri göreceğin için çokda abartı bleed değerleri olacak, sürekli up olmasada olur. Flury sürekli up olur next 3 swing değilmi. %35ten fazla crit varsa ki illaki olur yeni rampage %5 crit veriyor sonuçta, flury hiç kapanmaz. Yani tek olay şu, WotLK ile warriorların ilk cape dayayacakları stat hit sonra expertice olacak. Bu 2 stat cape olunca çok ciddi dpsler çıkaracak furryler. Hatta raidde hand of salvation atılan tek sınıf bile olabilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sleepingdeath Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 classic talent sistemine ek olarak talent dağıtacaz baska bi yolu yok bunun warrioru karıstıra karıstıra bı hal oldular hayırlısı işimiz walla warlocka 1 tane spell koysunlar direk win buton yerine bizede bi tane spell/macro yapsınlar kısadan /forfeit çekeriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Upgrade itemlar geliyormuş. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Dennis said: Herkes dk'a abanmasın diye yapılmıs ucuz numaralar bunlar, nerf gelir kesin. Herkes dk abanamaz zaten kanımca. Hatta iyi guildler şu anki karakterlerine bir an once 80 olunmasını kural koşucaklardır, kimse arada dk kasmaz o koşturmacada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Titan Grips'in gucunu hesaplarken goz ardi edilmemesi gereken bir diger nokta, 2H silahlarin uzerindeki statlarin 1H silahlarin uzerindekilerin iki kati degerinde olmasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 1H -> 2H arasındaki stat farkları, T7 - T8 gearli bir warrior için çok büyük fark yaratmaz diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rikkie Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Masq. Açıldı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 FreEmoon said: Sadece beyaz damage'ler değil sarılarda artıyor, ondan %30 dedim. 2x1h ile vurduğun WW, ile 2x2h ile vurduğun arasında da var %30 fark sonuçta, o sebeple dedim direk %30. Yani tek olay şu, WotLK ile warriorların ilk cape dayayacakları stat hit sonra expertice olacak. Bu 2 stat cape olunca çok ciddi dpsler çıkaracak furryler. Hatta raidde hand of salvation atılan tek sınıf bile olabilirler. hit gemleyince zor görürsün o crit değerlerini. bir de silahla artan tek dmg WW, o da ufak bir kısmını kaplıyor toplam dmg'ın. TG direk 30% dps buff diyemezsin, en fazla 20% olur. 25/46 giderek topladığın gearı aynı zamanda 2h için de kullanabilirsin gemler hit olmayacağı için, bu da ufak bir dezavantaj. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Gemleri niye hit takıyorsun? Ben şunu anlıyamadım sizin hesapta. Siz normal şuan ki furry warrior'u kaç hitle oynuyorsunuz? Toplam hitiniz talenttten ordan burdan gelenle %20nin altındamı üstündemi? Beyazı ıskalaya ıskalayamı dps yapıyorsunuz. Beyaz ıskalamıyorsanız sarıda ıskalamaz sorun nerde şöyle açık açık yazarmısın. Senin dps rotation'da sadece Bloodthirst var weapon damage'den etkilenmeyen başka ne vuruyorsunda bir anda %30 dps artışından %20 ye düşüyorsun. Üstelik Bloodthirst bile 2h silahlardan alacağın fazladan 100+150 str (doğal olarak +200-300 AP olmuş oluyor), bir araba crit raiting ve başka statlar sayesinde genede Bloodthirst bile baya ciddi fazla vuracaktır. Bir dps rotation söylermisin kullandığın? Benim bildiğim Bloodrage (CD'si geldikçe) Spam-HS/Bloodthirst WW (CD'si geldikçe) Death Wish (CD'si geldikçe) Burda silahtan etkilenmeyen tek şey Bloodthirst başka ne kullanıyorsunki sen? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 HS de etkilemez toplam dpsi next attack olduğu için. şu an best-in-slot bir DW fury warriorun hiti yaklaşık 140-200 arasındadır. bu da yaklaşık 9-14% arasına denk gelir. TG'in avantajlarını sayıyoruz; 30% white dps (yaklaşık 17% toplam dps) extra statlar bloodsurge proclarıyla vurulan slamler WW dezavantajı; 15% ability miss (7%~ dps kaybı) TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece. diğer yandan 25/46 giderek weapon spec 5% crit 5% crit dmg 15% az ability miss kazanıyorsunuz ki bu ikisi TG specle ya aynı ya da daha yüksek DPS sağlıyor şu an. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 prosefesör olcak adamlarsınız yeminle :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Heroic Strike da etkilenir, cunku mainhand silahin ne kadar hizli ise o kadar fazla HS kullanabilirsin. Yani surekli olarak HS vurmak icin yeterli rage oldugunu varsayarsak, elinde 2 tane 2H tasiyan bir warrior daha az HS vuracaktir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oturanboaa Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Phlox said: HS de etkilemez toplam dpsi next attack olduğu için. şu an best-in-slot bir DW fury warriorun hiti yaklaşık 140-200 arasındadır. bu da yaklaşık 9-14% arasına denk gelir. TG'in avantajlarını sayıyoruz; 30% white dps (yaklaşık 17% toplam dps) extra statlar bloodsurge proclarıyla vurulan slamler WW dezavantajı; 15% ability miss (7%~ dps kaybı) TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece. diğer yandan 25/46 giderek weapon spec 5% crit 5% crit dmg 15% az ability miss kazanıyorsunuz ki bu ikisi TG specle ya aynı ya da daha yüksek DPS sağlıyor şu an. Abi ne dezavantajı ya saçmalıyosun. Warrior ların heroic saymazsan dmg ının %65-70 i beyez damage. Sen bunun için hit cap kasmadıysan "eyvah sarı dmgların %7 dps kaybetçek" diye düşüncek adam diilsindir zaten. %15 miss şansı senin dps ini komple %7 aşaa çeker ama sarı dmg dps ini sadece ~2.5 aşaa çeker. Bence bunu tartışmanız bile saçma pve yapçak adam zaten en az %20 hit kasar yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 bu mesajından endgame dps warriorlar hakkında pek birşey bilmediğin anlaşılıyo o yüzden tartışmaya girmek istemiyorum pek. neredeyse best in slot mesela şu, hit ratinge bak bakalım. http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Moonrunner&n=Droz Freemoon : düzeltme, HS dpsi yaklaşır 30% artar evet, basit bi hesap hatası ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ses Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Fury warrior'a %20 hit mi.Vah vah vah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 üstteki warrior direk ziyan yalnız 142 hit le ve o hasteyle biraz zor hs spam yada white attacklardan efektif dps alır, baya baya clueless adam, azzinoth offhandi ayrı ziyan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Oturanboaa said: Abi ne dezavantajı ya saçmalıyosun. Warrior ların heroic saymazsan dmg ının %65-70 i beyez damage. Sen bunun için hit cap kasmadıysan "eyvah sarı dmgların %7 dps kaybetçek" diye düşüncek adam diilsindir zaten. %15 miss şansı senin dps ini komple %7 aşaa çeker ama sarı dmg dps ini sadece ~2.5 aşaa çeker. Bence bunu tartışmanız bile saçma pve yapçak adam zaten en az %20 hit kasar yani. warrior hit cap kasmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 azzinoth olmamış ama gerisi gayet güzel, 10 str gemler yerine 5crit5str gitse bi de helmi değiştirse bi eksiği yok işte. o crit ve haste olsun 140 hit olsun nolcak :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 o kadar haste olunca efektif kullanabilmek icin 200 hit lazım bence en az Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 işte itemization sorunu var böyle. sunwell non set itemları haste dolu, hit çok az var. tartışılır gerçi 9% hitten sonra haste vs hit hangisi daha çok dps veriyor, ikisi de 15 ratingle 1% verdiğine göre haste daha iyi gibi, sonuçta hitin sağlamadığı rage gen ve daha çok heroic strike'ı sağlıyo :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Phlox said: TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece. Buna söylenecek birşey yok, armstan alamadığın her talent direk dps kaybı, ona lafım yok. Ama şu %15 miss = %7.5 dps kaybında hata var. Çünkü %3 talentten gelenle beraber furry warrior %18 hite ulaşıyor gördüğüm kadarı ile. Bu durumda sarılar %7 civarı missliyor dps kaybıda %7x%40'dan %3 falan oluyor bu durumda. Ki yeni furry warriolarımız hitini caplerken hem beyaz hem sarı dps arttıracakları için, WotLK'la beraber titanlı furryler %24 hite (talent + item + glyph + gem artık ne varsa) ulaşmaya çalışacakları kesin gibi. Ama senin talentinde işler değişiyor doğal o kadarınıda görecez hangisi daha yüksek dps yapıcak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2008 Aslinda benim ilgimi Fury'den ziyade Arms cekiyor su siralar. Surekli olarak overpower ve execute kullanabilen bir warrior raidlerde Fury kadar iyi damage verebilir. Tabii iki tane de debuff talenti var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar