Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

2 tane 2h kullanmak göründüğü gibi değil ama, sonuçta arada 1 saniyelik swing farkı, rage gen farkı var, heroic stirkelarda cok etkiler, white damage lerde de miss ettiğinde oluşan damage farkındn felan etkiler baya

hayır anlamıyorum warriorlar 5k dps mi yapıyorlar da sürekli nerfleniyorlar onu çözemedim, sadece warrior ve dk ların glyph lerinde ağır dezavantajlar var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

30% değil yaklaşık 15-20% arası.(white dmg toplam dpsin yaklaşık 50-60%ı fury warrior için) misslerden kaybettiğimizle hesaplarsan en iyi ihtimalle 10%luk bir dps increase sağlıyor TG. rotationı bozmamak için de her sockete hit gem takmak gerekiyor ayrıca (flurry ve deep wounds uptime gg) öte yandan 25/46 gibi bir build yaparsak weapon spec kazanıyoruz (axe 5% crit 5% crit dmg) ve 9% hit yapıp kalanı full str/crit gidebiliyoruz. gayet süper bi flurry/deepwounds uptime oluyor. TG bu haliyle kalırsa ben ne yapacağımı biliyorum en azından.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sadece beyaz damage'ler değil sarılarda artıyor, ondan %30 dedim. 2x1h ile vurduğun WW, ile 2x2h ile vurduğun arasında da var %30 fark sonuçta, o sebeple dedim direk %30.

Deep woods içinde sürekli açık kalmasada 1h'ye nazaran cok daha abartı crit değerleri göreceğin için çokda abartı bleed değerleri olacak, sürekli up olmasada olur. Flury sürekli up olur next 3 swing değilmi. %35ten fazla crit varsa ki illaki olur yeni rampage %5 crit veriyor sonuçta, flury hiç kapanmaz.

Yani tek olay şu, WotLK ile warriorların ilk cape dayayacakları stat hit sonra expertice olacak. Bu 2 stat cape olunca çok ciddi dpsler çıkaracak furryler. Hatta raidde hand of salvation atılan tek sınıf bile olabilirler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Sadece beyaz damage'ler değil sarılarda artıyor, ondan %30 dedim. 2x1h ile vurduğun WW, ile 2x2h ile vurduğun arasında da var %30 fark sonuçta, o sebeple dedim direk %30.

Yani tek olay şu, WotLK ile warriorların ilk cape dayayacakları stat hit sonra expertice olacak. Bu 2 stat cape olunca çok ciddi dpsler çıkaracak furryler. Hatta raidde hand of salvation atılan tek sınıf bile olabilirler.


hit gemleyince zor görürsün o crit değerlerini. bir de silahla artan tek dmg WW, o da ufak bir kısmını kaplıyor toplam dmg'ın. TG direk 30% dps buff diyemezsin, en fazla 20% olur. 25/46 giderek topladığın gearı aynı zamanda 2h için de kullanabilirsin gemler hit olmayacağı için, bu da ufak bir dezavantaj.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gemleri niye hit takıyorsun? Ben şunu anlıyamadım sizin hesapta. Siz normal şuan ki furry warrior'u kaç hitle oynuyorsunuz? Toplam hitiniz talenttten ordan burdan gelenle %20nin altındamı üstündemi?

Beyazı ıskalaya ıskalayamı dps yapıyorsunuz. Beyaz ıskalamıyorsanız sarıda ıskalamaz sorun nerde şöyle açık açık yazarmısın.

Senin dps rotation'da sadece Bloodthirst var weapon damage'den etkilenmeyen başka ne vuruyorsunda bir anda %30 dps artışından %20 ye düşüyorsun. Üstelik Bloodthirst bile 2h silahlardan alacağın fazladan 100+150 str (doğal olarak +200-300 AP olmuş oluyor), bir araba crit raiting ve başka statlar sayesinde genede Bloodthirst bile baya ciddi fazla vuracaktır.

Bir dps rotation söylermisin kullandığın? Benim bildiğim

Bloodrage (CD'si geldikçe)
Spam-HS/Bloodthirst
WW (CD'si geldikçe)
Death Wish (CD'si geldikçe)

Burda silahtan etkilenmeyen tek şey Bloodthirst başka ne kullanıyorsunki sen?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HS de etkilemez toplam dpsi next attack olduğu için.

şu an best-in-slot bir DW fury warriorun hiti yaklaşık 140-200 arasındadır. bu da yaklaşık 9-14% arasına denk gelir.

TG'in avantajlarını sayıyoruz;

30% white dps (yaklaşık 17% toplam dps)
extra statlar
bloodsurge proclarıyla vurulan slamler
WW

dezavantajı;
15% ability miss (7%~ dps kaybı)

TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece.

diğer yandan 25/46 giderek weapon spec

5% crit 5% crit dmg
15% az ability miss

kazanıyorsunuz ki bu ikisi TG specle ya aynı ya da daha yüksek DPS sağlıyor şu an.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Phlox said:
HS de etkilemez toplam dpsi next attack olduğu için.

şu an best-in-slot bir DW fury warriorun hiti yaklaşık 140-200 arasındadır. bu da yaklaşık 9-14% arasına denk gelir.

TG'in avantajlarını sayıyoruz;

30% white dps (yaklaşık 17% toplam dps)
extra statlar
bloodsurge proclarıyla vurulan slamler
WW

dezavantajı;
15% ability miss (7%~ dps kaybı)

TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece.

diğer yandan 25/46 giderek weapon spec

5% crit 5% crit dmg
15% az ability miss

kazanıyorsunuz ki bu ikisi TG specle ya aynı ya da daha yüksek DPS sağlıyor şu an.


Abi ne dezavantajı ya saçmalıyosun. Warrior ların heroic saymazsan dmg ının %65-70 i beyez damage. Sen bunun için hit cap kasmadıysan "eyvah sarı dmgların %7 dps kaybetçek" diye düşüncek adam diilsindir zaten. %15 miss şansı senin dps ini komple %7 aşaa çeker ama sarı dmg dps ini sadece ~2.5 aşaa çeker. Bence bunu tartışmanız bile saçma pve yapçak adam zaten en az %20 hit kasar yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu mesajından endgame dps warriorlar hakkında pek birşey bilmediğin anlaşılıyo o yüzden tartışmaya girmek istemiyorum pek.

neredeyse best in slot mesela şu, hit ratinge bak bakalım.
http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Moonrunner&n=Droz

Freemoon : düzeltme, HS dpsi yaklaşır 30% artar evet, basit bi hesap hatası ^^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oturanboaa said:


Abi ne dezavantajı ya saçmalıyosun. Warrior ların heroic saymazsan dmg ının %65-70 i beyez damage. Sen bunun için hit cap kasmadıysan "eyvah sarı dmgların %7 dps kaybetçek" diye düşüncek adam diilsindir zaten. %15 miss şansı senin dps ini komple %7 aşaa çeker ama sarı dmg dps ini sadece ~2.5 aşaa çeker. Bence bunu tartışmanız bile saçma pve yapçak adam zaten en az %20 hit kasar yani.

warrior hit cap kasmaz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte itemization sorunu var böyle. sunwell non set itemları haste dolu, hit çok az var. tartışılır gerçi 9% hitten sonra haste vs hit hangisi daha çok dps veriyor, ikisi de 15 ratingle 1% verdiğine göre haste daha iyi gibi, sonuçta hitin sağlamadığı rage gen ve daha çok heroic strike'ı sağlıyo :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Phlox said:


TG'in counterbalance'ı 51 fury vermek zaten, furyde dps artıran 46 adet talent var, 4 talentı çöpe atıyorsunuz böylece.


Buna söylenecek birşey yok, armstan alamadığın her talent direk dps kaybı, ona lafım yok.

Ama şu %15 miss = %7.5 dps kaybında hata var. Çünkü %3 talentten gelenle beraber furry warrior %18 hite ulaşıyor gördüğüm kadarı ile. Bu durumda sarılar %7 civarı missliyor dps kaybıda %7x%40'dan %3 falan oluyor bu durumda.

Ki yeni furry warriolarımız hitini caplerken hem beyaz hem sarı dps arttıracakları için, WotLK'la beraber titanlı furryler %24 hite (talent + item + glyph + gem artık ne varsa) ulaşmaya çalışacakları kesin gibi.

Ama senin talentinde işler değişiyor doğal o kadarınıda görecez hangisi daha yüksek dps yapıcak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...