Bogachan Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Mesela senin %33 critin var diyelim buna 10 da 3 de diyebiliriz. Oyun 1 ile 10 arasında bir sayı atıyor 1 2 3 gelirse critliyon digerleri gelirse critlemiyon. Şimdi adam sansız olurda sürekli 3 den büyük bir sayı gelirse hiç critlemez onu anlatmaya çalışıyorlar ama bu normal olanı bence sonuçta % kavramı olasılık yani şans:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darkthrone Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Bogachan said: Mesela senin %33 critin var diyelim buna 10 da 3 de diyebiliriz. Oyun 1 ile 10 arasında bir sayı atıyor 1 2 3 gelirse critliyon digerleri gelirse critlemiyon. Şimdi adam sansız olurda sürekli 3 den büyük bir sayı gelirse hiç critlemez onu anlatmaya çalışıyorlar ama bu normal olanı bence sonuçta % kavramı olasılık yani şans:) İşte bu yanlış. Olması gereken sistem benim crit %33.33 ise atıcağım büyü için 1 ile 1000 arasında bir değer getiricek. 5000 geldi. hit vur gibi çalışıyor. Bence olması gereken Ilk büyü hit cikti crit değerimi : %35.33 yap. ikinci büyü hit cikti crit degerimi : %37.33 yap. üçüncü büyü crit cikti crit değerimi :%35.33 yap. tabi bu crit değerleri arasındaki iniş artiş yine senin crit değerin ile hesaplanıcak bişi. Bu şekilde olmalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 ama işte critin olayı bu her casting de ayrı ayrı birbirinden bağımsız olarak hesaplanıyor aksi belirtilmedikçe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 @Darkthrone Öyle olsa critin hiçbir anlamı kalmaz, kimsede crit kasmaz, sonuçta sıfır critte olsa %70 crittte olsa o yaklaşık %50 ler seviyesinde sabitlenir, combatın ilk 30 saniyesinden sonra ne kadar crtin olduğuna bakmaksızın herkez %50 civarı crit şansla oynar oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darkthrone Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 FreEmoon said: @Darkthrone Öyle olsa critin hiçbir anlamı kalmaz, kimsede crit kasmaz, sonuçta sıfır critte olsa %70 crittte olsa o yaklaşık %50 ler seviyesinde sabitlenir, combatın ilk 30 saniyesinden sonra ne kadar crtin olduğuna bakmaksızın herkez %50 civarı crit şansla oynar oyunu. Yazımı tam okumamışsınız yada türkçe anlatımım berbat olduğu için ben izah edemedim. critical gelmemesi durumunda crit üzerine eklenen deger ile cıkacak değer, yine senin critin ile alakalı olacak. Mesela ; %30 critim var. benim %1,5 ekle/cikar. %5 crit oli olan adam %0,5 olucak. belki hit hit üzerine critical ciktigi zaman. Senin degisken critin tekrar resetlenicek. Vaktim olsaydı excel'de bir tablo hazırladım. Yada haklısınız bilmiyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 http://wotlk.wowhead.com/?talent=sVZxGzZEf0tM0hAcoxhAo wotlk'da paladin oynayabilirim sanırım böyle bir talent yaptım olur mu eksik gedik var mı, full dps biraz da pvp odaklı bir retridin daha önce lvl 34'den öteye palamı levellıyıp oynamadım o yüzden tavsiye var mı şunsuz olmaz diye? edit: o talentta crusader strike a tıklamayı unutmuşum tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 @Darkthrone Eğer ilk critte direk itemlerden gelen crit değerine resetlenecekse o zaman %5 %5 bile artabilir mantıksız değil. Hatta ilginç bir buff olur, combustion gibi bir sistem oyuna eklenmiş olur diyebiliriz. Ama crit atınca arttığı kadar hit atınca azalırsa oranın hiçbir önemi yok. Bir kere %50 civarına geldimi (ki ilk 30-45 saniyede hızla %50 yedoğru yaklaşır), ondan sonra %45-55 aralığında sabitlenir başlangıç ciritin ne olursa olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Freemoonun dediği doğru, 1e1 oranında artış azalış olursa limiti %50de sabitlenir critin bi anlamı kalmaz. Ama her critten sonra eskiye sabitlenen sistemin de bi anlamı yok, %1er artsa ortalama crit şansı %2; %5er artsa ortalama crit şansı %10 artmış olucak. Uzun vadede tek fark crit şansının yükselmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 aente said: http://wotlk.wowhead.com/?talent=sVZxGzZEf0tM0hAcoxhAo wotlk'da paladin oynayabilirim sanırım böyle bir talent yaptım olur mu eksik gedik var mı, full dps biraz da pvp odaklı bir retridin daha önce lvl 34'den öteye palamı levellıyıp oynamadım o yüzden tavsiye var mı şunsuz olmaz diye? edit: o talentta crusader strike a tıklamayı unutmuşum tabi. Crusader strike sız şaka gibi olur yani olmaz ... pve icin PvE pvP icin PvP bu tarz bişi olabilir sanırım ... ancak Wotlk da en az Dps oldugu halde hala her patch de nerf yiyen bir classı cok tavsiye etmem, bakalım ne olcak en son ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Şimdi retrodin pek ilgi alanıma girmiyor ama imp HoJ'lu bir build olmuyormu PvP'de, Çünkü 30 saniye talentten 10 saniye setten gelse 20 saniyede bir 6 saniye stun çok kral olurda. mümkün değilmi öyle bir build. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Seals of the purea vermeyin, onlar tank sealları. Ya blood/martyr yada command kullanır retri. edit : imp hoj lu şöyle bişey olabilir, o zaten elzem pvp için http://wotlk.wowhead.com/?talent=sZxGzoxhZVfMtr0kAcsMzAo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 AQ DAGGER! gief Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Toughness ve Divine Purpose stuck oluyormu? olmuyorsa birinden feragat edilebilir sanki. Ya %10 az armor ya %3 missden birini seçsek üstüne ordan artan talentleri kullansak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 retribution aura palaların spell dmgından etkileniyor mu sabit dmg mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 O tür talentlar stackleniyor hep. %10 armor bişey değil ama %80 slow reduction baya iyi. Yoksa imp furye gidilir. Bide bence divine storm pvpde işe yarayacak bi ability değil. Kullanmadan net bişey diyemiyorum ama şu haliyle mana/damage oranı çok kötü. Nerde 2 3 tane yan yana hedef bulacaksın da işe yarayacak? edit : yeni sistemde spell damagedan etkilenicekmiş retri aura damageı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 ya yeter artık tam pala kasacaktım biriniz çıktınız nerf dediniz umudumu kırdınız. bir aralar omagad retri pala öwnz deniyordu ne ara attılar nerf üstün nerfü.. e ben ne kasıcam şimdi. bi tane shamanım var 1.5 yıl oynadım ama başka serverda kaldı sıfırdan kasmak bayar. şimdi druid var zaten onlar pve yapıyorum. rog ve hunter ilgimi çekmiyor. warrior çok leziz de lvllamak zor gelir mi acaba. mage de kasmam. shadow priest - warrior - paladin kaldı geriye(lock da istemiyorum sanırım) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 heuhue deadwoll da paladin kasıyordu :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 aente said: retribution aura palaların spell dmgından etkileniyor mu sabit dmg mı? Etkileniyor, her şarj için +5% kadar fazladan vuruyor. Üstüne 1h spec varsa birde 1.05'le çarpılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 resmen çöktüm ya ne kasıcam ben şimdi, yeter artık 2 yıldır healör oynamaktan sonunda sıkılmaya başlıyorum inceden, ne kasıcam lan ben! DK gelincede on yüz milyon baloncuk tane dk açılacak eminim LFG'lerde 31 DK 7 rog 4 lock 8 healer 1 tank falan olacak böyle çirkin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Level 80'de o derece DK olmaz emin olun. Harbiden oynaması çooook kasıntı bir class. Hakkında baya ciddi yazı okumayan, günlerce talentlerle boğuşmayan kişiler hayatta uzun uzun oynayamaz. Level 80 olunca ortalıkta baya az oynamayı bilen DK olacaktır. Çoğu ile ilk yaptığın instancedan sonra ignore spam yaparsın tahminimce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zlaneth Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 aente said: resmen çöktüm ya ne kasıcam ben şimdi, yeter artık 2 yıldır healör oynamaktan sonunda sıkılmaya başlıyorum inceden, ne kasıcam lan ben! DK gelincede on yüz milyon baloncuk tane dk açılacak eminim LFG'lerde 31 DK 7 rog 4 lock 8 healer 1 tank falan olacak böyle çirkin Zaten temelde main charları 80 yapmak lazım, yoksa kimse 25 man dk raide gidemez :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 FreEmoon said: @Darkthrone Eğer ilk critte direk itemlerden gelen crit değerine resetlenecekse o zaman %5 %5 bile artabilir mantıksız değil. Hatta ilginç bir buff olur, combustion gibi bir sistem oyuna eklenmiş olur diyebiliriz. Ama crit atınca arttığı kadar hit atınca azalırsa oranın hiçbir önemi yok. Bir kere %50 civarına geldimi (ki ilk 30-45 saniyede hızla %50 yedoğru yaklaşır), ondan sonra %45-55 aralığında sabitlenir başlangıç ciritin ne olursa olsun. bu var zaten item olarak darkmoon faerie card trinketi , düşük ratinglilerde güzel bi buff olurken yüksk crit değerlerindekine çok az bi buff veriyordu aynı sey olacaktır , critlemedikçe stack up yapacak belli bi rakama ornegin 50% dediginiz gibi geldiğinde eski rakama resetlenecek e o mantıkla crit rating in düstükce +5% crit kazanma şansın artıo yani item olarak biriktirmek mantıksız hale geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Oda var tabi. Yani crit stacklayacak bir değişim en çok criti olmayanlara yarar haklısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aente Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 FreEmoon said: Level 80'de o derece DK olmaz emin olun. Harbiden oynaması çooook kasıntı bir class. Hakkında baya ciddi yazı okumayan, günlerce talentlerle boğuşmayan kişiler hayatta uzun uzun oynayamaz. Level 80 olunca ortalıkta baya az oynamayı bilen DK olacaktır. Çoğu ile ilk yaptığın instancedan sonra ignore spam yaparsın tahminimce. ya şimdi hala bt fln yapıyorum fln diye pek ilgilenmedim bu wotlk keyleri ile de, hala veriliyor mu? bi başlayıp dk'yı öğrenme şansım var mı bare? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 FreEmoon said: Oda var tabi. Yani crit stacklayacak bir değişim en çok criti olmayanlara yarar haklısın. Crit stackleyecek değişim, dps crite bağlı olarak değiştiği sürece yüksek yada düşük critte aynı miktarda fark yaratır. Aynı dps ama farklı crit yüzdesine sahip örneklerde dediğin doğru. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar