Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

WotLK Bilgileri


ssj4songoku

Öne çıkan mesajlar

DeMiRMaSKe said:
FreEmoon said:
Bu arada warriorun shield block olayı iyice yalan olmuş. Talent bile alsa 40 saniyede 1 kere kullanabiliyor. Baya güçlenmiş ama asıl mantığını kaybetmiş. İşin ilginci şuan oyuna eklense bu skill te oyun mekanikleri Illidan'ı warriorlar tanklıyamıyacak durumda olacaklar :D


Bildiğim kadarıyla bosslar artık Crushing blow vurmayacak ya da o tarz bişielr var. Shield Block daha çok ufak Shield wall gibi diyorlar.



evet crushing blow kaldırıldı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:
böyle bu hunter oyuncuları xunn. ne kadar bufflasan, hep "lol blizz, u dont care hunter class, we are WORST class of gameeeee" diyip dururlar.

ama oynamasını bilen raidde damageını da koyar, pvp de çok kalp da kırar.



tamam da class mekaniklerini öylesine saçma değişiklikler yapmışlar dı ki benim 3-4 yıl önce hunter oynamama sebep veren özelliklerin nerdeyse hic biri kalmamıştı

olay omg i r DMG olsa ztn git warlock aç rogue aç bişi yap yani ne var?

ver macro yu peti beastial wrathı aban dmge değil di benim derdim ;p

MM ve SU buffları gayet yerinde ve gerekliydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Shear: A 1.5 second cast debuff decreasing health of the main target by 60% for 7 seconds. Shield Block can and should be used.

Shiel block olmadan bunu durduramayacaklar, %40 HP ilede 7 saniye dayanmak biraz kasar.Nasılki druidler tanklayamıyor o hesap.


druid e basıcan full hp set onla giricek tanklıcak o zaman :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nasıl yani?

Ortalama pala dodge'u %15 diyelim, %15 parrysi olsun, Bossun base miss %5, Defancedan gelen miss %7 falan oluyor, İtemlerden zaten temiz %20 block oluyor. Libram of Repentance yaklaşık %5 block, Holy Shield %35 block.

Toplayalım %102 etti. Eee daha ne direk normal vuruş yemiyor adam, her atacktan ya 0 damage alıyor ya da kesin blocklanmış attack'ı yiyor.

Attack table detayları için bakınız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Nasıl yani?

Ortalama pala dodge'u %15 diyelim, %15 parrysi olsun, Bossun base miss %5, Defancedan gelen miss %7 falan oluyor, İtemlerden zaten temiz %20 block oluyor. Libram of Repentance yaklaşık %5 block, Holy Shield %35 block.

Toplayalım %102 etti. Eee daha ne direk normal vuruş yemiyor adam, her atacktan ya 0 damage alıyor ya da kesin blocklanmış attack'ı yiyor.

Attack table detayları için bakınız.


+1 E bu güncelleme paladin tanka kıyak omamışmı biraz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
Nasıl yani?

Ortalama pala dodge'u %15 diyelim, %15 parrysi olsun, Bossun base miss %5, Defancedan gelen miss %7 falan oluyor, İtemlerden zaten temiz %20 block oluyor. Libram of Repentance yaklaşık %5 block, Holy Shield %35 block.

Toplayalım %102 etti. Eee daha ne direk normal vuruş yemiyor adam, her atacktan ya 0 damage alıyor ya da kesin blocklanmış attack'ı yiyor.

Attack table detayları için bakınız.


bi kere şunu bilio olman lazım ki %102 bile zorunlu olarak %99 gibi bişi sayılıo. full dmg immune die bişi yok. illiş tanklayan rogue konusunda açıklanmıştı bunlar..


ha blocklanmış attack yiebilir o ayrı tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
If the total combined chance of a miss, dodge, parry, or block is 100% or higher (as in the case of a well-geared warrior using Shield Block), not only can the attack not be an ordinary hit, the attack also cannot be a crit or a crushing blow.


Öyle %99 diye birşey yok. Bu değerlerin toplamı %103,6'yı geçince (ki bu 103,6 olayı bizim elimizdeki değerlerin Level 70 bir moba karşı olması, onları 73 için düşününce değerler biraz düşüyor) Olay bitiyor, o zarda sizin crush-crit-normal hit yeme ihtimaliniz 0 (yazı ile sıfır) oluyor. Ki bu yukarıda da söylenmiş.

başka bir değişle WotLK'daki bir pala tank 8 saniyede bir shiledini açıyorsa ve itemleri+skilleri ile bu 103.6yı geçmişse asla normal hit ,crit yemez.

%99 olayı sadece hit konusu için geçerli olan birşeydir. Ne kadar hit kasarsanız kasın %1 ihtimalle misslersiniz.

O rogue videosunuda istediğiniz kadar izleyin. Tamamen melee immune eleman. Ne grulda nede illidanda yediği tek normal hit-crit-crush yok. Full ıskalamış illidanda, grulda. Adam sadece spellerden ve grulun tepeden yağan taşlarından hasar almış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warriora gelen değişiklikler ağır nerfde var, buffda var

said:

Warrior
Thunder Clap - Cooldown increased from 4 to 6 seconds.
Bloodsurge - Now makes Slam instant, instead of reducing its swing time by 100%.
Enrage - Melee damage bonus reduced from 5/10/15/20/25% to 3/6/9/12/15%, but now has unlimited charges.
Mace Specialization - Now generates 10 rage, but chance to stun removed.
Deathwish - Tooltip clarified. This is an enrage effect.
Improved Berserker Rage - Effect increased form 5/10 to 10/20 rage.
Blood Frenzy - Effect reduced from 2/4% to 1/2%
Shield Mastery - Now increased you block value instead of increasing the amount blocked by your shield.
Improved Charge - Rage generated increased from 3/6 to 5/10.
Improved Mortal Strike - New effect: Increases the damage caused by your Mortal Strike ability by 2/4/6/8/10% and gives your Enraged Assault ability a 6/12/18/24/30% chance to refresh the cooldown of Mortal Strike.
Rampage - New effect: Your melee critical hits cause you to go on a rampage, increasing melee critical hit chance of all party and raid members within 20 yds by 5%. Lasts 10 sec.
Bladestorm - Duration increased from 4.5 to 6 seconds.
Intensify Rage - New effect: Reduces the cooldown of your Bloodrage, Berserker Rage, Recklessness and Deathwish abilities by 11/22/33%.
Improved Shield Block: Cooldown reduction increased from 5/10 seconds to 10/20 seconds.
Shield Wall - Damage reduction increased from 50% to 60%.
Unrelenting Assault - Cooldown reduction increased from 1/2 seconds to 2/4 seconds.
Strength of Arms - 2 ranks now, down from 3. Effect increases from 1/2/3% to 2/4%.
Furious Resolve - New effect: Your normal melee attacks have a 50/100% chance to reduce all healing done to the target by 25% for 8 sec. This can stack up to 2 times.
Stalwart Protector - Now named Justified Killing. Effect increased from 1/2 rage to 3/6 rage, but no longer triggers on dodging.
Shield Block - Cooldown increased from 30 seconds to 1 minute. New effect: Increases your chance to block and block value by 100% for 5 sec.
Titans Grip - Now only 1 rank, attack speed decrease removed.
Improved Sunder Armor - Now named Puncture.
Heroic Leap - New icon
Trauma - New icon
Enraged Assault - Now has 10 second cooldown.
Wrecking Crew (New talent)- Your melee critical hits have a 20/40/60/80/100% chance to Enrage you, increasing all damage caused by 3/6/9/12/15% for 12 sec.
Unending Fury (New talent) - Reduces the rage cost of your Cleave, Whirlwind and Bloodthirst abilities by 1/2/3/4/5 and gives your Enraged Assault ability a 6/12/18/24/30% chance to refresh the cooldown of Bloodthirst.
Taste for Blood (New talent)- Whenever your Rend ability causes damage, you have a 10/20/30% chance of allowing the use of your Overpower ability for 5 secs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:
said:
If the total combined chance of a miss, dodge, parry, or block is 100% or higher (as in the case of a well-geared warrior using Shield Block), not only can the attack not be an ordinary hit, the attack also cannot be a crit or a crushing blow.


Öyle %99 diye birşey yok. Bu değerlerin toplamı %103,6'yı geçince (ki bu 103,6 olayı bizim elimizdeki değerlerin Level 70 bir moba karşı olması, onları 73 için düşününce değerler biraz düşüyor) Olay bitiyor, o zarda sizin crush-crit-normal hit yeme ihtimaliniz 0 (yazı ile sıfır) oluyor. Ki bu yukarıda da söylenmiş.

başka bir değişle WotLK'daki bir pala tank 8 saniyede bir shiledini açıyorsa ve itemleri+skilleri ile bu 103.6yı geçmişse asla normal hit ,crit yemez.

%99 olayı sadece hit konusu için geçerli olan birşeydir. Ne kadar hit kasarsanız kasın %1 ihtimalle misslersiniz.

O rogue videosunuda istediğiniz kadar izleyin. Tamamen melee immune eleman. Ne grulda nede illidanda yediği tek normal hit-crit-crush yok. Full ıskalamış illidanda, grulda. Adam sadece spellerden ve grulun tepeden yağan taşlarından hasar almış.



Q. What was that cheat death that we didn't see?
A. There actually is a hidden chance to be hit (confirmed by a blizzard poster), it's just very very small and is usually a non-factor with cheat death. It doesn't give me any problems because it's less than once every boss fight from my experience and the chances of two within a minute are pretty low.


Taken from Question Answer sheet of the untouchable (%102 avoidance) rogue wh tanks illidan


yani blizz illa ki bırakıo bi hit yeme şansı :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...