Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

animasoynlar falna kayio gibiymiş gibi gösterio bilmemen evet öle gözüküo da belli olmaz

çok zor fps oyunda öle kılıçlı oyunda çok efsane bi combat simule etmek dışardan bakınca

çünkü böle single player oyun değil chain böle kareografi şeklinde hareket yapabilesin. 3rd person oyunda değil ability spam tarzı her abilitye bi animasyon koy vs de değil . Fps olduğu için kılcıı direk vurduun yer önemli, öle olunca da böle kısıtlı oluo oyun. Yapcak bişey yok. Çok efsane gözükmez asla combat dışardan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla specialization olayi soyle, skill cape geldim ama daha almadigim bi suru extractor skillim var. Extraction disinda almaya calistigim da bi sey yok. Yani o derece specialization var olayin icinde, ben de cozemedim. gerci eksik kalan skiller genelde secondary ama yine de ilginc. Skill cape cok hizli yaklastim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

odun icin oyle extra isleme olayi yok, sadece odun kesmek icin 100 skill point harcayabilirsin, baska bisey gerekmiyor. Bu tabi kesme islemi icin, islemek yok yani. madenler oyle degil, once cıkarıyorsun (100 kazma skill gidiyor), sonra grinder'a filan sokuyorsun, (ona da gidiyor bi suru skill), sonra firiniydi filan derken is karisiyor. bi de daha birlestirme kismi var, ne biliyim oyle gidiyor iste
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslinda biraz beklemek iyi olacak sanirim smarthan, bug listesine bakiyorum da oyunda halen cok fazla kritik problem var, cozsunler elemanlar su problemleri bi, ugrasmaya cok da degmez simdilik.

bu arada refiner kasmak inanilmaz zahmetli, hesaplarima gore tek basina 1 hafta makro kazarak ve pesine extract ederek iyi bi skill seviyesine gelebilirsin, bilmiyorum ben mi yanlis hesapliyorum...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu biraz oynadim bugun, Bayagi sevdim. Bikere atmosferi basarili, grafikler cok iyi. Skill sistemi falan cok guzel ve genel olarak oyundan aldigim his olumlu yonde. Bence bu oyunu oynariz topluca, guild hakkinda ufak tefek hazirliklara da baslayabiliriz esasinda (hazir domain falan da varken).

Simdilik onemli detaylar:

- Dunyada npc yok, kaldirmislar hepsini sanirsam, dolu halini bi gormek lazim...

- Skillerde ve oyunun baska yerlerinde halen cok bug var, subat basi biraz erken olur kanimca oyunun cikisi icin

- Henuz adam gibi dovusmedim, ilk firsatta deneyecegim. Oyundan da cok bisi anlamadim henuz, user guide'i falan okumak lazim ama DFO da hissettiklerimle tamamen alakasiz. Evet burda da grind olacaktir, burda da maden cikarmak falan zahmetli ve bayik olacaktir AMA yapabilecegimiz cok sey var gordugum kadariyla ve cok craft skilli var.

Ben oynarim bunu arkadas.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iyi bari ilk feedbackler olumlu Azmo'dan

biraz daha vakit geçsin, release tarihi tam kesin olsun buglar düzelip biraz daha oynanabilir hale gelince

bi gaza getirme hareketi yaparsın tekrar toplarsın bütün paticiği Darkfall'da da yaptığın gibi başlarız hep beraber ^_^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MO nun forumlarindan biri yazmış said:
Had to make this thread cause i think i finally found my new MMO home. I know MO isnt oldschool UO but many that played UO have had a hard time finding a new MMO as their home.

It might look like a fanboy thread but i have done my part in criticising the game as you can see on many of my earlier posts. This thread is more a way to describe how the game have grown on me lately and the similarities i see with UO.

Been playing alot more MO beta lately and i have to say im getting more and more impressed by the game. It have really picked up since early beta. It have that old UO feeling i lost and never found again since UO went itembased with AOS february 2003.

A working skillcap and loads of skills, a good alignment system, a very nice crafting system, being able to place and build houses, place vendors/stables, a multi character system, thievery, taming, mages, dexers, alchemists, butchers, armor/weapon crafters, bow and shieldcrafters. (probably forgot some)

We will have every playertype thats needed to create a real sandbox in MO and an acceptance for all these playstyles. There will be "sheeps and wolfs" and a ruleset that bring balance for both.

Guildsystem with a similar wardeclarations system as the one we had in UO. Even ghostmode is UO.

Dungeons - went for the first time to Huergar cave tonight with some guildies and we were really blown away, that dungeon is something else. (wish all graphics in game was as good)

Griefing is as good if not better then the UO one (i know it's not for everyone).

MO is even though it's still in beta the funniest MMO i played since UO went itembased. It need polish and lots of bugremoving but the potential for this game is amazing if you enjoy fantasy sandboxes as UO.

MO isnt comparable with UO yet but i can see many similarities with UO and with time im convinced we will get even closer to that old UO feeling.

Edit: Played UO since beta to AOS and then private freeshards with a UOR ruleset.


oyuna girip bakmadım açıkçası , ama bi 50 sayfa falan okudum bu topicde.(evet içinde uo geçen her proje beni heyecanlandırıyor napim xP ). oyun hakkında gerçekten bir fikrim yok girmedigim icin, ama nedense şu yabancı elemanın duygularını sanıyorum bi cogumuz paylaşıyoruz . ne dersiniz mo yeni uo olabilirmi ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

su an oyunda boluk porcuk gordugum seyleri bugsiz calistirmayi basarirlarsa cok iyi bir baslangic yaparlar, UO'cular arasinda da bayagi tutar, bayagi bir MMO'ya bulastim ufak tefek, MO'nun digerleriyle alakasi yok kesinlikle. Sorun herseyi bir arada calisirken gormedim daha, halen hersey %50-%75 calisiyor. Ama dun okla bir iki kisiyle dalastim, savasirken ki lag olayi eskisine gore cok cok iyi ki bayagi sasirdim dogrusu (okla vururken lag daha da onemli oluyor milletin yonunu tahmin etmek icin)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...