Azmodai Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2010 narsor, hala patch cekiyorum bitince ben de katilirim size. Oyunu da iyice ogreniriz, launchta guzelse hala, oynanir dersek guild kurariz soyle guzelinden pati icinde falan. Gevur zerg guildleriyle benim de ugrasasim yok, eger EvE gibi guzel bir ekonomik sistem otutursa kral olur. Bu arada main charim kesinlikle pure crafter olacak, o konuda eminim.
narsor Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 bakariz duruma arkadaslar, baslangic 1-2 ay sonuk ve bol bugli olabilir, oyleyse ara verip tekrar girmeyi de dusunebiliriz, simdilik oynanabilecek biseyler bulunabilecek gibi duruyor. Buradan 6-7 kisilik uyumlu bir ekip cikarirsak, online 2-3 kisi bir araya geldiginde gayet rahat takilabilecegi icin eleman sorunu cekmeyiz, refining isini cozup kendi evimiz ve craft alanimiz olursa cok rahat ederiz sonra, sirtimiz kolayina yere gelmez ama hersey zerg guild sayisina ve milletin tutumuna bagli, e onu da gorucez. Bekleriz Azmodian, gel hocam oyuna. @smarthan bilgisayarin kilitlenme sorununu cozebildin umarim :)
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 güzel olur ya, umarım iice polishlerler şu oyunu da keyif alırız ya. darkfall da community oluşturamadık burda oluştururusak çok temiz olur Azmodai toplarsa insanları crimson horde altında zaten baya büyük olur hhehe. Ama bu sefer erkenden davranmıcak iice bi test etsin ki kesin içi rahat edince herkesi gaza getirecez. ^_^
smarthan Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 windows 7 kurdum. irql den kurtulduk memory management başladı. ramlerde sorun var sanırım. bi ara değiştiririrm. çok olmuyor neyse ki. bu arada daha steppe horsedan başka binek yok demi ?
narsor Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 ortalikta herhangi bir npc yok, sorun yasiyorlar onun uzerinde calisiyorlar, lagin kaynagi sanirim npc'lermis. bu durumda ortalikta at bile yok
Pluton Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Şubat ortasında yeni bilgisayarım gelicek ve işlerdende kurtulucam o zaman çıksada çıkmasada alıcam oyunu bakalım.
narsor Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2010 hadi smarthan ben bayagi bi madenci oluyorum ufaktan, gir sende craft kas, silah yapalim :) Anlatirim nasil silah kasacagini baslangici biraz odun kesip abuk subuk silah yapmaya bakiyo. Yakinda maden elde ederim herhal
Hastadam Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Oyunun clientını download etmeye kalkışsak, patchlerle beraber falan kaç jigabayt tutar.
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Beta acc. var mı ki? jigabayt derken?
zipzip Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 http://www.mortalonline.com/beta/ şöyle bişey var
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mortis said: beta için oyunu satın alman gerekio abi =) anca open beta olursa dejavu
zipzip Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 bi önceki sayfaya bakmadın farzettim sen öyle sorunca
Hastadam Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 dreagloth said: Beta acc. var mı ki? jigabayt derken? Öncelikle jigabayt derken gb dediğim gayet açıkda:) neyse oyun beta aşamasında şuan fakat pre-order yapılıyor anladığım kadarıyla, dün digital olarak satın alsam mı diye düşünüyordum, biraz internette araştırma yaptım client'ın büyüklüğü ne kadar acaba diye ama pek bişey bulayamancı buraya sorayım dedim.
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Oyunu almadan, burdaki betacıların oyunu almakla ilgili yazdıkları okumanı tavsiye ederim.
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 evet oyun şu an yeni özellikleri gelmiş olsa da bazı instabilitelerden ötürü düzgün oynanamio hala polishlemeleri gereken çok şey var. Ocak sonu çıkacak deseler de daha var, Yazın çıksa temiz olur hehe. ÇÜnkü bi kere piyasaya çıktı mı ilk impressionı verdi mi insanlara , o düşünceler kolay kolay değişmio.
narsor Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Client yaklasik 3GB, oyunun son durumu icin son 3-4 sayfayi okumani tavsiye ederim. Gelisme oldukca bildiriyorum oyunun durumu hakkinda
Hastadam Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Son 10-15 sayfayı okumuştum zaten ve oyunun güzel olcağına hiç şüphem yok. Tabi hemen almak istememin sebebi, ilerde kalmaz falan diye bi tedbir alayım dedim.
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Digital dl. çıktı çıkalı biten oyun gördün mü? Her türlü kalır merak etme.
Dwinz Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 bence ilk ızlenımler şu an bıle guzel olacak. çnku çok şey vaadediyor sandbox bi yapı oldugu için.
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Dark and Light, Darkfall Online, tehlikenin farkında mısınız?
Dwinz Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 farkında olmak istememek daha çok heyecanlandırıyor diyim.
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 evet belli olmuo ne yapacakları yani Darkfall un da çok eğlenceli şeyleri oldu fakat ne yazık ki DEveloperlar kapalı kutuydu, ne amaçladıklarını vs belli etmiolardı. Yanlış bi sisteme gittiler, Skill cap koymayarak, specilizationı olayını yok ettiler, Başka yollardan specilization yapmaya çalıştılar ama onlar da çok yapay oldu. Bu da craftingi vs yi etkiledi kimse srıf crafter olmadı herkes kendi kendine yetmeye başladı. Guild şehirlerini fazla npc şehiri gibi yaptılar herşeyi koydular böle olunca da kimse guild şehirlerinden çıkmadı. Npc şehirleri öldü, ekonomi hiç oluşmadı. Oyun sadece guildler arası massive savaş haline döndü. Sırf PVP den ibaret olan bişey oldu. PVEyi de uzun bi süre fixlemediler, mob kesmek çook zordu yoruodu adamı içinden de düzgün bişey düşmüodu vs. Fakat SV ye bakınca bu tarz olayların tam tersi var: Adamlar Sandboxın farkında bi kre, asla bizim oyun pvp odaklı olacak demediler, crafter, pvpci , pveci her türlü oyuncu için sandbox ortamı yaratıcaz dediler. Ayrıca Skill cap koydular, ki o 2-3 sayfa öncesinde developerın mesajını pasteledim adamlar özellikle speclization istiolar, bir sürü skill koydular bi crafting skillerinde bile, maden çıkarma ile craft etme specilalistlerini ayrı karaktlerde istiolar . Ne kadar iş bölümü o kadar insana bağımlılık ve mmorpg ortamı. Şu an tasarım olarak doğru yoldalar. SKiller güzel düşünceler güzel. Tek sorun uygulayabilecekler mi. Darkfall yapmak istediklerini uyguladı ama design da çok sorun vardı. SV umarım başarır bu planlarını . o zaman güzel olur.
Sylian Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 dreagloth said: Dark and Light, Darkfall Online, tehlikenin farkında mısınız? Darkfall oynamadım ama Dark and Light ile alakası yok o yüzden boş yere panik yapmaya gerek yok. Mortal'ın betasında bile çok eğlendiğim anlar oldu oysa DnL oynanamıyordu bile. Velhasıl SV şu an doğru yolda, oyun büyük ihtimalle inanılmaz bug'lı çıkacak ama sonuç olarak zamanında UO'yu sevmiş kişilerin Mortal Online sevmemesi için bir neden göremiyorum.
Mortis Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2010 kombatı karambol olmasın şöle zevkli olsun o insanları bağlar hani craft falna flan şeyler düzelir çünkü doğru mantıktalar onlar düzgün olur . Ve herkesi bi önemli hissettirmen lazım oyunda yani herkes emeğinin karşılığını görmek ister işte crafter böle güzel zırhlar yapıp belli bi isim yapıp eşyalarının satıldığın ıgörmek ister, işte ne biliim pve yapan adam böle bi yerleri gezip dolaşan adam böle bazı rare itemlar keşfedip satar eder vs. Hani bunları düşünüolar, insanlara bu hisssi verirlerse oynar insanlar . fAakt yaptığın iş ağır ve boşa hiç bi faydası olmıcaksa sana ilerde sıkılıp bırakır insan. Bunu uygulaması kolay ve SV bunu becericek gibi gözüküo ama PVP ciler için de combatın eğlenceli ve biraz kabiliyet gerektiren bişey olması gerekio. Eğer çok karambol ve zevksiz olursa yine darbe vurur oyuna. Mesela darkfall un combatı, balance sorunlarını saymassak zevklidir. Darkfall gib ibişey yaparlarsa olur
Öne çıkan mesajlar