Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

O ne biçim karakter yaratma ekranıymış ya helal olsun walla adamlara.Mo dada bunun kadar olmasada bi Aoc deki kadar bi karakter yaratma olsa fena olmaz hani.Oyuna yeni giren adamın ilk baktığı ve oyun hakkında eleştirisini yaptığı kısım bu kısım heralde.Eğer sen vasat bi karakter ekranı yaparsan adam daha oyuna girmeden oyunun kalitesi hakkında şüphe eder

Öle çok abartı bişeye gerek yok zatende mesela bana kalırsa karakterler birbirine acayip benziyo.Saç stilleri birbirinden berbat peruk gibi hepsi.Gerçi grafikleri karakter harici bana kalırsa gayet tatminkar zırhlar olsun şehirler olsun vs.ama karakter görüntüleri,animasyonları çok vasat gerçektende.Böle vidyoları gördükten sonra dahada iyi anlaşılıyo.Ha bunu belli bi sebepten dolayımı yapmıyolar yoksa beceremiyolarmı bilemem.Bana kalırsa uğraşmamışlar pek.

Gerçi bizim dertlerimiz şuan daha detaylara inmemiş durumda henüz.Oyunun omurgasıyla ilgili sorunlar war hala.Dün girdim biraz 1 haftadan sonra desync sanki biraz daha iyiydi kılıcın takılı kalması vs. sorunlarınada pek rastlamadım.Genede çoğu can sıkıcı bug hala orda duruyo can sıkmaya devam ediyo.

Ama en azından ertelenmiş oyun sevindim doğru karar vermişler tebrik etmek lazım starvault u böle bi intihara kalkışmadıkları için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

275 Sayfayı özet halinde hızlı hızlı okuyup geçmek çok zor oldu =)
Anladıgım kadarıyla çıkış 1 ay daha ertelendi buda betanın 1 ay daha uzaması anlamınamı geliyor ?

Birde oyunu indirdikten sonra patchleri oyun üzerinden degilde ftp den falan indirme şansım varmı ?

Ftpden indiremesemde patchi evde bırakıp işe gitmeyi düşünüyorum. Hepsi kendi kendine inermi. Yoksa her patchten sonra oyunu tekrar başlatmak falan gereklimi ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben bu buglara hacklere takmiorum

bunlar olur abi client sided olduğu için herşey şimdi yeniden yapılandırıolar ya serverı sistemi ona göre ayar verirler, o yüzden çok sallamaya gerek yok

ondan daha önemli problemier var Mortal Online'ın böle bakınca küçük küçük gözünen ama toplu halde çoook olan. Onları haleltmeleri şart.

Neyse bekleyelim daha 1 ayımız var neler olacak neler eklenecek meark ediorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

belli olmaz, amerika'da işler çok iyi gidebilir, ya da hiç bi işe yaramayabilir işin doğrusu. İşe yaramazsa gör sen curcunayı asıl, direk yatar MO projesi o zaman, epik bi fail olur. Oyundaki bi sürü bugın desynci çözdükten sonra çok hızlı halledileceğine inanıyorum, esas sorun onca silah, zırh ve büyü nasıl dengelenecek, client side exploitları nasıl engelliycekler, hadi hayırlısı, halen ümidim var oyundan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi Myrmidon'larin ne mal oldugu belli, evet iyi oyuncu bir cogu ama yaptiklari dupe ve exploitin haddi hesabi yok. Kendi adamlari ayrilip soyledi zaten, clienti hackleyip icinden gizli recipeleri buldular, sonra da yaptiklarini dupelediler. Greater Health potionlar oyundan kaldirildi ama myrmleri kesince 500 G.HP cikan gordum, 5000 bandaj tasiyan mi dersin ne halti yiyorlar adamlar.

Kullandiklari silahlar da hep exploit silahlar, olmasi gerektiginden fazla weakspot vurusu yapan polearm armor ignore cekiyor surekli, bundan once de thrusting bladele ayni seyi yapiyorlardi. iyi oyuncular ama beta fln ayagina, exploitlerle geciniyorlar. Oyundan soguttular beni acikcasi, cunku bunlarla bas etmek icin onlar gibi exploit yapman lazim ve ben bunun icin oynayamam bu oyunu.

Oyunda acik bir sekilde combat dengesi bozuk ve duzeltmeye de ugrasmiyorlar. Release olcak 1-2 ay sonra minimum duzeltirler sonucta ingame content bir sey oldugundan da surekli bunu duzelteceklerini umarak oynayacaz ama para bosuna gidecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok abi yani öle adamlar warki adam yaya ben atlayım swift riding im falan war herif benle aynı hızda koşuyodu yayan speedin bokunu çıkarmış.Allahtan gmler gelince direk banlıyo böle adamları şuanda open beta olduğundan adamlar tamamen engelleyemez tabi ama releaseden sonra bukadar speed falan olmaz heralde.Uodada bi ara böle bokunu çıkarmışlardı acayip soğumuştum inşallah olmaz releasede.Böyle 3rd party programlarını vs.engelliyemiyolarmı ya uodaki serverlar bile bi nebze engelliyodu okadar gelişmedimi teknoloji

Bide şu armor penaltyları ekleseler artık combat baya bi değişecek heralde nezaman geliyo bi haberi olan warmı

edit:imla

edit:Sereglininde dediği gibi myrmidonlar kadar exploitçi bi guild daha görmedim adamlar bide yediriyolar kendilerine.İyi oynadıklarından falanda diil abi babannemede wer 5 kere ardarda weak spot koyan silahı babannemde keser milleti.Zaten oyunda skill bazlı falan deniliyoda %99 item bazlı bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu an istediğin kadar accountu anında açabildiğin için banlemek pek bi çözüm değil, skilleri kaybediyorsun ki onları da şu anki kasma hızıyla kasmak 1 gün bile değil. Yani banleme taktiğini uygulayamıyorlar. Release durumunda ciddiyetlerini görücez adamların.

Bi takım hackleri kolaylıkla bulabileceklerinden eminim, onun karşı hacki de olacak ama bi takım hackler var ki engellemeleri hemen hemen imkansız (mini radar tarzı geceleri adamların parlaması, hatta o anda göremeyecek olduklarının bile). Bunları da dönem dönem client tarafında çalıştıracakları kod parçalarıyla eski hackleri bulup milleti banleyecekler, o koda yakalanmayan yeni hack kodları çıkacak, SV yeni kod yazacak filan filan.

Sonuçta bu işi engellemek server maliyetini bikaç kat arttırmadan ve kodu ona göre yazmadan pek mümkün değil. Malesef oyun geliştirme toolları o seviyeye gelmedi henüz.

Firma işi ciddi tutmayı başarırsa (banlemek vs) oldukça etkili olabilir, sonuçta karakteri kaybetmek onca skill, onca geçmiş, onca item kaybetmek olacağından uzun süreli oynayanların kolayına yapabileceği bişey olmaz. Kaldı ki 30-40 euro da çöpe gidecek ama ne hırslı adamlar gördüm, onu da yapanlar olacak tabii
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya adamlar çok yanlış kararlar verdi şu open beta olayında.

tabi ki open beta sayesinde bu Desync vs muhabbetleri çıktı, ondan önce galiba pek yoktu az kişi serverda varken, open beta çıktı baya bi insan aktı oyuna baya kalabalıktı zaten ilk haftalar. Şehirler vs de full doluydu nerdeyse her şehir, Sonra bu desync muhabbeti işte sürekli bişeylerin yenilenmesi, millet çok bi "oyun releaselenmiş" havasına büründü. Biz de o şekilde oynadık paticikten 10-15 kişi falna oynuodu vente girdiimde 10 kişi onlinedı herkes bişeyler yapiodu. Gayet de iidii, keşfettik oyunun craftingini , combatını vs ama kimse daha bi ileri seviyeye gidemiodu çünkü nasılsa beta bu, dengesizlikler var her an işte karakter wipe gelebilir vs ile insanlar yavaş yavaş girmemeye başladı.

Şimdi ben de girmiorum 1 haftadır falan ama serverın populasyonu düşmüştür baya eminim ki, ama yani çook yanlış zamanda open beta olayına gittiler. Ne kadar şu yeni gelişmeleri beklsem de sanki 1 ay içersinde de releaselenecek bi durum yokmnuş gibi gelio, Sırf Desync olayı değil çünkü ben %80 desyncsiz oynadım bu oyunu. Hadi desynci hallettik, tamam artık releaseleyebilirz moduna girerlerse, çook yazık ederler.

Oyun ben de, release edilmiş, 1 ay geçmiş herkes bırakmış şimdi tekrar kurtarılmya çalışılan dier MMORPG ler gibi gelio daha betada olmasına ramen. O üzücü.

Bakalım 1 ay sonra tamam hallettik sorunlarınızı polishjledik oyunu vs dediklerinde patiden kaç kişi tekrar gelecek bu oyuna
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hep 1 ay sonraya erteleniyo zaten 1 ay sonrada bitmemiş şekilde çıkarcaklarını sanmıyorum 1 ay daha ertelerler onlarda farkındadır heralde durumun.
Yaptıkları patchler %90 çalışsa oynancak hale gelir oyun zaten 1 aydada patchlerde sorunları pek iyi çözemediler şimdiye kadar inşallah daha iyi sonuç alırız bundan sonraki patchlerde.Hele şu başlıca adamı delirten bikaç olayı halletseler gerisi kolay bana kalırsa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şöle bişey yazmış henrik, ne yaptıklarını biraz daha detaylı anlatan. Teknik sorulnara baya odaklandılar şu an gameplay arka planda. O işleri halletsinler, gameplaydeki sorunlar su gibi akar çünkü çok büyük sorunlar değil. Teknik problemleri atladıklarında odaklarını ogameplaye verdiklerinde çook hızlı bi şekilde oyun gelişir. Böle buglar, işte balance olayları, ıvır zıvırlar vs tooltipler, interace, world build, bunlar hallolur.

Henrik said:

Ok it seems like I have to make some things a bit more clear from my statement which it seems some people takes as far as they want in own conclusions so here comes some info to fill in some gaps.

This merge does not mean we are scrapping our old network solution from epic china and rebuilding it from scratch, that would indeed take more than 1 month to do. Same thing goes with UE3.

What we are doing is, merging on our own at the moment, which looks to be finished after today actually, a bit faster than we expected. We have now upgraded UE3.5x to UE3.5xx. We have also upgraded our network solution from 1.0 to 1.21 with a major important change in the network structure which we need to be able to get rid of our desync problem. Epic Games china have been working on this major change for some time now and they just delivered that to us 1 week ago. With our programmers working on 2 teams one team on day and one on night, giving us an overlapping 30 hours a day since we started 2 weeks ago which helped us getting this updates on track a lot faster than expected same goes for UE update.

With the merge in place we now need to go through all our content and features to test run them before we want to test them live on our beta server.

We send some of our programmers to the US because the leads and half of the team from Epic Games China are located in US. We work better with the American people both language wise and because they are the leads and main programmers for the network structure which means we will be able to work directly with the people that knows how to make the network structure to run best for MO. We will also be able to test live with the network team which will easily troubleshoot on location with our codes instead of distance troubleshoot with us in diff time zones which means delays and so on.

I hope this made it a bit more clearly for you all.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynen

teknik sorunlar + polish = tamamdır

sandbox olduğu için insanlar zaten oyun başlayınca yok craftingle uğpraşiim materyal topliim o madeni keşfediim bunu yapiim, skill kasiim, etrafı geziim , skill templateimi deniim falan derken byaa bi oyalanır

o süreçte contenti de dayarlar , content dediin şey de zaten , mobdur belki biraz questtir vsdir şöle bi de world event tadında gmlerin kontro lettiği büyük moblar oldu mu tamadır herkesi çekersin oyuna
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tabii kimse girmiyor şu anda, kendi açımdan söyleyeyim şu an denemek istediğim bişey yok, e serverin her köşesini biliyorum, niye giriyim şu anda, anca ortalıkta silah griefleyen adamlar var, e skill kassam silinecek, ortalığı gezsem gezmişim zaten. Herkes bu modda, oyunun desync olmadığı zaman gözümde 2-3 tane kritik bug var, onlar düzelirse çok rahat oynanır oyun, kalanı mide bulantısı olarak kalır tabii oyunda ama şu anda oyunu insanların oynamaması çok normal, e BF2 almışım, niye beta oyun oynuyum şimdi :) Ev yapsan wipe olacak, onu yapsan wipe olacak, yok release etsinler ya da test edicek bişey olsun girer yardım ederim :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...