Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warhammer 40k Dawn of War 2


aktiftablet

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:
ha evet, aa işte en azından dmg veriyo knock back yapıyo. ha howling basnheeyi falan uzakta tutmaya yetiyo mesela


howling banshee ye granade atan birliğinizi kullanın abi. bir de eldar'ın elektrik kaynağını paso farmlayın. şans eseri birbirimize çikarsak yapmayın bunları emi.


harita olarak 1v1 de yanyana başladığınız ve tam ortanızda vp olan haritadan nefret ediyorum. çöl hartasi bence baya iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:
yok yanı su anda orc oynamanın manası yok cidden.

tank bustalar hic bişey indiremiyo, plasmaya d-cannon'a 1 deployment daha yaptırmaktan baskaişlevleri yok. onudaherzaman tutturamıyolar. yetmiyo her plasmada iniyolar 4'ü birden. d-cannonda aynı sekilde.


Tankbustas orklarin en iyi birimlerinden biri, hatta en iyi birimi. Elbette onlerinden yine bol miktarda melee saldiracak, plasma ve d-cannon ile karsilili atismayacaklar.

Orklarin bazi eksiklikleri var. T1 birimleri oyun T3'e geldiginde fazla gucsuz kaliyorlar, halbuki diger irklarin T1 birimleri icin ayni durum soz konusu degil. Bunun disinda Stormboyz, Lootas ve Kommando Squad cok gucsuz.

Bence su anda, yani yeni patch oncesinde, denge su sekilde:
Tyranids > Space Marines > Orks > Eldar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

orkların eldarlardan ıyı durudma olduguna katılamıyca.

tankbustaya iyi diyoruz ama, tek işlevi vehicle patlakmak bide arada bi orctan baskasına işe yaramayan barrage atmaktan baska bir olayı yok.
lakin o kadar daha taşa sıkıyolarki gerektiğinde o vehicle'ı patlaktan acizler.

yanı zaten fc iki vurusta bi slugga squad temizliyo. spore'lar ayrı komedi zaten nobz bile kalmıyo ortada.

en buyuk sorunlardan biride, belliki unitelerin verdiği xpler hesaplanırken orcların nidlerin durmadan adam kaybedip reinforce ediceği düşünülmemiş. coğu zaman yakıpsız retreat eden dığer ırklara karşı nid ve orc cok fazla xp veriyo.

hayır dengesizlik bi yana, cok ciddi buglar var. görüneyen plasma nadeler, saatelr sonraretreat eden eya hic eteyen etsede cok yavas kosan veya hala supress bır şekilde eden uniteler. marinede cok gelmedi basıma ama orkta hep oluyo.

ayrıca nobz'un baya vahim bir pathfinding var. kalabalıkta etrafı adam kaynerken hic bir şeye saldırmayıp sadece mal mal dolanıyolar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir eldar oyuncusu olarak az çok nid'lere yapalinabilincekleri kestirip yapabiliyorum. ama sm'e karşı nedense bir şey yapasım gelmiyor çünkü aynı mantıkta olan ünitelerin çok daha güçlüleri var sm'de. ve sm'in t1 ünitlerinin hepsi t2 de falan parlarken bizim ünitlerde bir tek gurdian'a warlock koyabiliyoruz. oysa taktikler anti mekanik olabiliyor. veya anti inf.

ki diyorum zaten asm ile warrior squad'a ağır nerf lasım veya oyuna anti heavy inf diye bir şey getirsinler.

açikcasi orkların durumu bence de eldar'dan kötü. düne kadar ortalama bir oyuncu olmama rağmen ( belki de değilimdir daha kötüyümdür bilmiyorum) orklara hiç oyun vermemiştim. sonra baya yüksek TS li iki ork'a denk geldim kaybettim. ama onun kıstası sanırım tecrübe fazlasıydı.

buglar konusunda abi ben elli kere yazdım inşalah düzlerler. bakindim tüm forumlarda konuyla ilgili sıkıntılar büyük.( gerçi hoş ben pathfindingleri sorunlu dedim de yok geri vitese atiyor yavaş yavaş gidebiliyorlar denmişti alsdja.)

bu arada ünitlerin ateş önceliği de kötü. tac marin var power nod'un yanında falkonu kaçiriyorum. falkon abim power nod'a sıkıyor. ve sürekli cover ariyor olmaları da kötü.


dün replay izliyordum. d-cannon'un birisi kara delik açti işte 3 terminatör tam içine giriyordu ki diğer d cannon ateş etti ve kurtuldular hayatimda böyle olay görmedim süperdi hehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pronoit said:


ki diyorum zaten asm ile warrior squad'a ağır nerf lasım veya oyuna anti heavy inf diye bir şey getirsinler.



Var zaten, power ve plasma silahlari heavy infantry'e karsi etkili. Fakat ASM heavy infantry degil infantry.

Birim tiplerinin listesi:

http://dowcodex.com/Unit:Contents
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün komutan ve agnusdei ile yaptıgımız oyun sırasında cheat/exploit oldugundan süphelendigimiz bir olay yaşadık.

ilgili replay: http://rapidshare.com/files/219052685/6p_arena.2009-04-09.00-30-03.rar.html

Azariel24 adli rank 35 oyuncunun hive tyrant'ı cok az savastan cok kisa surede level 6 olarak cikiyor, cok cok hizli level atliyorak az çarpışmayla 9 dk da level 10 oluyor. (ne bu nasıl oluyor, cheat yapıyorsun dedigimizde yalnızca küfredip noob oldugumuzdan bahsetti)

ayrıca oyun sonunda bir nid'e göre cok cok az sayida birim kaybediyor. eger bileginin hakkiyla yaptiysa helal olsun. benim icime sinmedi ve http://support.thq.com/thq/consumer/question.asp uzerinden thq'ya ve [email protected] a bildirdim durumu.

diger gozumuze carpan noktaları oyungezer forumunda blackknight1453 şu şekilde toparladı:
------------------
Az önce bitirdim replay'i ve kesinlikle bir anormallik olduğu su götürmez bir gerçek. Gözüme çarpan abukluklar şu şekilde:

1-Diğer tüm alanlarda komutan ve Agnus düşmanı tepelerken malum HT güneyde 3-5 tane ufak Tyranid ve 1 level 1 hero öldürerek level 6 oluyor. Olacak iş değil.

2-Daha oyunun 9. dakikasında yine aynı HT leveli 9 a vurdurmuş oluyor. Bu kadar tecrübem var betadan olsun son versiyondan olsun ömrümde böyle birşey görmedim. Bir oyuncunun herosunu level 9-10 a çıkarabilmesi anca tier 3 e geçilmiş uzun oyunlarda mümkün olabiliyor ki yine belirtmek lazım hem düşman herolarına aman vermeyip sapır sapır öldürmesi lazım hemde müttefik heroları kurtarması lazım ki 14-15. dakikalarda 8-9 olabilsin ve yine belirtmek lazım 2 belki 3 oyuncu devamlı heronun olduğu bölgeye hücum etmeli ve o hücumlar kırılmalı. Yani ölme eşeğim ölme.

3-Replay sırasında dikkat ettiyseniz sadece hero değil birimlerde hızlı exp. kazandı. Özellikle bir çarpışmada level 2 olan warriorlar da garip geldi bana. Aynı arkadaşlar neredeyse full exp. barını 3 jenaratör patlatarak fulleyip level 3 oldular.

4- Hero dediğimiz şey tüm ordu ile exp.'ı paylaşan bir arkadaş yani sizin müttefikleriniz sapır sapır dökülürken kuzey ve merkezde siz güneyde tek başınıza level 9 yapamazsınız. Geç dönem bir oyunda 2-3 düşman toplanıp hücum eder ve siz hepsini öldürürseniz o başka ama bu dünyada kimse bana 2 manga ufak nid ve 1 adet level 1 hero öldürüp level 6 yı bileğimin hakkıyla yaptım diyemez.

5- Tüm bunları görmezden gelin diyelim. Bu oyunda 6 adet hero var ne hikmetse oyunun sonuna doğru level 4-5 adam bulamazken, oyunun neredeyse tamamı boyunca tüm herolar 2-3 olarak gezerken bu arkadaş 6-9-10 şeklinde level atlıyor ve tekrar ediyorum 9 dakikada level 9
------------

sizin başınız benzer bir durum geldi mi? geldiyse nereye bildirdiniz, sonuç ne oldu?

teşekkürler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

üstteki rapid linkinin silinecek olmasına karsı (malum max 10 download) : http://rapidshare.com/files/219193836/6p_arena.2009-04-09.00-30-03.rar

edit: nedenini anlayamadım ama üstteki mesajı editleyemiyorum ama bunu editleyebiliyorum. double message icin kusra bakmayın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet maalesef hile yapmıyormus. Relic forumunda actıgım baslikla ögrendim. tyranid tier 1 yaratıkları xp almadıklarından oyuncunun aldıgı tüm xp hero'da toplanıyormus. yani adamın rank 2 birimi yoksa tüm xp yi alan hero deli gibi level atlıyor. hatta ölüyken bile!
nid oyuncusu olmama ragmen ben bile rahatsız oldum bundan.

not: relic forumuna actıgım mesaj Dr Badman tarafından "Relic'i hacker'lara ve cheater'lara" hedef göstermek nedeniyle silindi. mesajda size yazdıklarımdan bir fazla kelime yoktu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Patch geldi war2 ye, yeni harita eklendi.

Warhammer 40,000: Dawn of War II


*New Team Battle map added! "(6p) Tiber Outpost" is now available for play in Custom Matches
*Tyranid Warrior Adrenal Gland upgrade damage reduced from 52 to 40
*Energy Shields no longer regenerate while active; This includes the Zoanthrope, Falcon, Hive Tyrant, Warlock, Force Commander, Mekboy and Techmarine
*Energy Shield conversion modifier reduced from .2 to .25
*Energy Shields now have an 8 second toggle on / toggle off time
*Falcon Energy regeneration reduced from 3 to .5
*Melee damage reduction versus Rippers reduced from .25 to .3
*Zoanthrope Focus Blast now immobilizes vehicles for 12 seconds from 15
*Guardian Battle Equipment cost increased to 50/15 from 40/10
*Carnifex cost increased to 600/135 from 550/125
*Tactical Sergeant's melee special attack reduced to 28 from 50
*"And They Shall Know No Fear" now debuffs Tactical Marine melee damage by .6
*Spore Mines can no longer enter Ravener Tunnels and Webway Gates
*Warp Spider deathspinner damage increased from 20 to 30
*Warp Spider Exarch dual deathspinner damage increased from 30 to 35
*Implemented final fixes for the Population Cap issue as noted in Patch 1.1.3. This included reverting the temporary changes made in Patch 1.1.3
*Fixed an issue where campaign completion achievements were sometimes not awarded
*Fixed an issue where players were awarded a win in Ranked multiplayer matches after modifying local files
*Fixed an issue with automatching code to help provide better quality matches based on TrueSkill Rankings
*Fixed an issue allowing players with mismatched data to be grouped together
*Updated BugSplat error reporting to new version
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yeni map i sevdim, infantry ağırlıklı aracın rahatça dolanıp savaşabileceği alan pek fazla yok gibi. Garrison lar çok anlamlı yerlerde olmasa bile oyun başında avantaj sağlar görünüyor. Gayet de büyük olmuş fakat nedir bir tane map gelmiş şaka gibi...

Patch de orc a ne buff ne nerf, ne halin varsa gör denmiş (mekboy hariç, energy shield genel nerf ından payını almış)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gladmir said:


Patch de orc a ne buff ne nerf, ne halin varsa gör denmiş (mekboy hariç, energy shield genel nerf ından payını almış)


Diger ırklara gelen nerfler dolaylı olarak ork buffı oluyorlar. Ozellikle tactical squadlara gelen nerf en cok orkların isine yarayacak. Energy shild nerfu de orktan ziyade diger ırkları etkiliyor.

Orklar açısından tek zararlı olabilecek gelişme warp spiderlara gelen buff. Oradan oraya zıplayan warp spiderlar slugga boyları maymun edebilir. Sanırım böyle bir durumda shoota boyz ağrlıklı oynamak daha faydalı olur.

Bu arada, Relic bu patchten sonra büyük bir patch geleceğini söylemisti. Tahmin ediyorum kı o patchte orklara bazı bufflar gelecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

açikcasi oyun oynanmaz hale gelmiş. yapilan bufflar ile debuff lar acayip dengesiz ve açikcasi bir mantikta bulamadim. ts30+ adamları yeniyordum pazartesinden önce bu haliyle bir süre oynamamaya karar verdim.

eldar oynayanlara tavsiye tier 2 ye rushlayın warp spider squad çikip. guide+doom+fortune kullanın. ama dedim gibi ben hiç ama hiç memnun kalmadım hatta oyundan soğudum.

bu ara 3 oyun attim. 3 oyunda da ya bende ya karşı tarafta bug oldu. patch patch diye zilyon yere anons edene kadar bugları halletselermiş. sevmedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Arkadaslar ben su anda bu oyunu internet cafede oynamak zorundayım ee hepinizin bildigi gibi cogu internet cafede oldugu gibi burdada deepfreeze programı var. Sorum su aoalcak savelerim durdugu halde profil yuzunden save dosyaları bi turlu calısmıyor acaba ayri bi yerede profil dosyası kaydediliyormu ? yada bununla ilgili bi bilgisi olan varmı ??
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

en son gelen patchten sonra bin tane garip olayla karşilaştim oyuna girememe vs vs vs diye. kötü oldu bir de sanirim az önce oyundan düştüm winning steakte gitti heh. sinirlendim. cidden oyun keyfimin içine ettiler reliktekiler . nese efendim kaos u getirirlerse kisa zaman içinde affedebilirim. bu kadar buglı oyun mu olur ya yuh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...