DueLisT Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 arkadaslar iki model arasında secim şansınız olsa idi , hangisini almak daha akıl karı olurdu? luks-coupe bir arac alıyorsunuz 100.000euroyu gozden cikarmişsiniz ama aldıgınız arabada trip. vites yok ? manuel ile uğraş dur ama bunun yanında 2.7tdi cok yakın fiyatlı triptronik fakat quattro degil ??? bu nasil bir cıkmaz bole : ) diyecegim o dur ki quattronun performansa etkisi otomatik vites kullanımın rahatlıgı yanında ihmal edilebilir mi?Veyahut quattro nun performansa etkisini bana nasıl aciklayabilirsiniz?? Simdiden tesekkurler , hayal alemimde bu iki araci kapıştırıyorumda fatal error veriyor beyin. :)o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Selam, 3.0TDI quattro derim. Vitesi çok tatlı :D (adult içerikli hayallerinize ambargo koyarım...ehehehee) Ama pek quattro'ya iş düşecek şekilde kullanmam dersen otomatik bir 2.7TDI da mantıklı bir seçim. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 simdi elma armut diyeceksin ama 3.35 veya 3.30 cabrio yeni bmw yede bak derim. audiye o para verilmez o sinifta bence. ama soracaksan 3.0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Selam, Hayırrr.... sen de mi matama :( sen de mi bunu söyleyecektin.... *en koyusundan dram* Benzinli için 330 değil de 335 coupe düşünülebilir; tabi beyaz olmak kaydıyla :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DueLisT Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Selamlar matama , audinin verilen parayı haketmedigini dusunuyorsun,sebepleri nelerdir bu dusunceye seni iten? para , benim aklımda soyle bir soru var , gunumuzde arabalarda bi suru guvenlik onlemi artı teknolojik oyuncaklar var . 2.7tdi ile tatlı virajlı bir yerde hız yapiyorum diyelim ki , o dedigim teknolojik oyuncaklar benim savrulmamı onlemiycek mi? hızımı kesmicek mi? dolayısıyla kaza riskimi azaltmıycak mı? aynı yerde 3.0tdi ile gezinirken benim hissettigim fark ne olacak?? o fark icin deger mi? lutfen : ) :)o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 quattro nun çalışma prensibini bilemiyorum. ne olduğunu da tam olarak bilmiyorum. her yerde 4 wheel drive olarak gectiğini biliyorum. audi deki dengesiz ağırlık dağılımı eksikliğini asymetrik bir güc dağılımı sağlayarak sanki 50-50 hissi vererek sürüş zevkini arkadan çekişli araçlar seviyesine çekerken arkadan çekişli (bmw, mercedes in bir çok modeli) araçlarda bulunmayan 4 tekerden çkişin tüm avantajlarını araca kazandırdığını biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 2.7 RWD mi ? oleyse 2.7 =) quattro butun zevki kaciriyor kanimca.. canimca. o yuzden matama abimin gozlerinden opuyorum negzel bmw demis ordan :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DueLisT Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 ben front wheel drive diye biliyorum ama en iyisini para bilir ,soz parada ,para ? (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 beni iyi kotu taniyorsan spor arabalarla alakamin bayag iyi oldugunu bilirsin. Acikcasi audi kullanmis her insan gibi soyleyebilirimki o bmw nin hizlanmasi, hissettirmesi kesinlikle yok, bir kalaslik hakim aracta. Birde guzellik gorecelidir ama bir cabrio bmw kadar asla can yakmaz audi. Tercih senin ama bir dene derim ikisinide ozellikle cabrio bir arabayi dene bir daha bakmazsin coupe a Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 quattro yalan olur bence 2.7tdi bende 3 coupe düşünürdüm 3.35 filan bu arada testi vardı patinajda s5 in eline veriodu 3.35 bunu unutma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Audi A5 in gerçeğini gördüğümde "oha" olmuştum. Resimlerinden çok çok daha güzel bir coupe. İç mekan kalitesi olarakta BMW nin eline verir. Dolu bir A5 in içi gerçekten çok kaliteli oluyor. Ama işte bu Quattro'yu her motorla vermemesi ve otomatik vitesi de her motorla vermemesi yüzünden puan kaybediyor. Ben şahsen 3.0 TDI Quattro bir audi alıyorsam otomatik olması allahın emridir bana göre. Quattro aslında güzel bir şey. Yağmur kar kış demeden her koşulda iyi çekiş sağlıyor bu da her gün kullanılabilirliğini arttırıyor. Sıradan şöförler için de daha iyi viraj almalarına imkan tanıyor... ama arabaya hakim olabilen tecrübeli bir şöförün elinde quattro daha ağır kaldığı için ve hızlı virajlarda önden kaydığı için dez avantaj... uzun lafın kısası A5 coupe yani spor bir araba. Spor araba dediğin de önden çekişli olmaz. O yüzden her ne kadar çok beğensem de ben de gider BMW 3 coupe alırdım... Arkadan itişin keyfi hiç bir araçta yok. Onu geçtim, bir BMW nin karakteristiği, kullanım keyfi, yol tutuşu, hız hissi hiç bir arabada yok. Audi den daha pahalı, iç mekanı audiden çok daha kötü olmasına rağmen BMW yi sattıranda sürüş keyfi zaten... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DueLisT Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 galiba 2. el 335Ci almak daha mantıklı , 80.000Eu civari galiba arac. şu da var ben bu aracları denemedim , deneyince de fikir şekillenir her ne kadar alıcak veya almıcak olsam da benim aklımı kurcalayan quattro nun surus zevkine olan etkisi , bakalım. bu arada arkadaslar kendimi sizi kandırıyo gibi hissettim mesajlarınızdan sonra ben su anda araba almıyorum ama aklımda olanlar bunlar o yuzden yazdım.Dusunuyorum sadece , malumki bu kadar para arabaya vermek acitiyor biraz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Afterdeep Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Valla arkadaslar ilerde bir gun alacak oldugumde ne BMW ne de Mercedes alacagim. Taksiden fazla cunku bu arabalarin spor modelleri, ozellikle de BMW. Bende de malesef cok insanda olan seyleri almama problemi var. O nedenle A5 derim ben sana ama kendi bakis acimdan tamamen. A5'in BMW - Mercedes kadar fazla olacagini dusunmuyorum. Ben o kadar para verene kadar 2. el temiz bir RX8 alirdim sahsen, cok begeniyorum o arabayi nedense. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Selam, 335 vs S5 kıyasını unutmayalım lütfen :) MrMarv'a katılıyorum; otomatik ve quattro kombinasyonunu istediğin motorda denk getirebilmek mucize : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Herhangi bi arkadan itiş otomobil, mesela mercedes e serisi, o arabada arabanın kıçı attığında panik oluyorsun. çünkü kontrolden çıkıyor. O yüzden A5 quattro kullanınca kendini daha bi güvende hissediyorsun. böyle arabanın yere bastığını hissediyorsun, limitlerini zorlamak için cesaretin artıyor... gelelim BMW ye =) bir önceki kasa M3 kullandım bol bol, o da arkadan itiş ancak araba eldiven gibi seni arıyor ve vücudunun parçasıymış gibi kontrol edebiliyorsun. arkasının savrulması bile senin hakimiyetinde. böyle olunca durum arkadan itişli araba daha zevkli oluyor haliyle... M3 örneği verdim kıyas için çünkü M3 lerde M kilitli diferansiyel var, viraj içinde kalan teker gücü boşa harcayamıyor. M olmayan 3 lerde diferansiyel yok o yüzden M3 kadar iyi hissettirirmi bilmiyorum ama genede bi mercedesten çok daha iyidir aracın dengesi şasi özellikleri falan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jarjar Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2008 madem o kadar para vereceksin hem 3.35 cabrio al veya 3.30 ne bileyim aksesuar koyarsın ,bişe yaparsın yahu hem coupe hem önden çeker hem 100 bin öro yapma etme yol tutuşu çok güzel, dtc açıkken kasmak gerekio abuk sabuk şeyler için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Gül gibi 3.35 dururken ne A5 i ya :) (paramecium un gazabından korkar:P) Araba dediğin arkadan iter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Selam, *rım rım rım rım rım...* Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Eyvah Mahmut Hoca!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeto Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 nedir bu butun topıclerde a5le ci ları karşılaştırma hevesi. quattro diye mukemmmel bi teknoloji varken hem de :P anlamadıgım sey herkes topgearda ki hostlar kadar kral surucu mu ki sanki powerslıdela gırılıyo vıraja da millet arkadan çekişli bmw en kralı fılan dıyo. yeni quattrolarda kullanılan guc dagılım sıstemı var mı mesela ci'da? bmw yı mukemmele yakın bır surucu olmadan a5i zorladıgın kadar zorlayabılır mısın spin atmadan =) not: tasarım olarak o ucube yenı kasa ci'ları (eskısini ben de begenırdım) a5 gıbı bı tasarım harıkasıyla nasıl karşılaştırıyorsunuz anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 A5 tasarım harikası falan değil şimdi (estetik olarak tabi) gaza gelmeyelim :) Adamlar "Herr Mayer, biz bi coupe yapacaz, ama bu coupe'nin duyguları da harekete geçirmesini istiyoruz, şimdiye kadar ürettiklerimiz bizi erekte ediyor, ama diğer avrupalılar sadece güzel diyor." diyerek her zamanki düz tasarımlarına yan profilden kıvrım eklemişler. Aracın salt heybeti zaten etkileyici kılıyo görünüşünü zaten. BMW 3 serisinde öyle ince detaylar var ki, herkes anlamıyo tasarımını, çoğunluk beğenmediğini söylüyo bu yüzden. Bu BMW tasarımını sevmeme furyası da zaten Chris amcanın 7 serisi ile ortaya çıktı, araç fazla fütüristik idi BMW gibi muhafazakar bi firma için zamanına göre... Ama şimdi o iğrenç denilen far düzeni nerdeyse her arabada var, Fiat albea mıdır nedir o bile aynı şekilde yapıyo. Böle normal formda far, alttan bi dairesel başka bi fazlalık var falan... şimdi çalışmaya döniim. evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Yeto said: nedir bu butun topıclerde a5le ci ları karşılaştırma hevesi. quattro diye mukemmmel bi teknoloji varken hem de :P anlamadıgım sey herkes topgearda ki hostlar kadar kral surucu mu ki sanki powerslıdela gırılıyo vıraja da millet arkadan çekişli bmw en kralı fılan dıyo. yeni quattrolarda kullanılan guc dagılım sıstemı var mı mesela ci'da? bmw yı mukemmele yakın bır surucu olmadan a5i zorladıgın kadar zorlayabılır mısın spin atmadan =) not: tasarım olarak o ucube yenı kasa ci'ları (eskısini ben de begenırdım) a5 gıbı bı tasarım harıkasıyla nasıl karşılaştırıyorsunuz anlamadım. Bir kere 4 çeker sistemler kıyaslanacaksa BMW nin X-Drive ı da audi nin quattrosu kadar akıllı ve başarılı. Hatta AutoBild in son 4x4 testinde pek çok alanda audinin eline verdi BMW nin X-Drive ı. Sürüş yeteneklerine güvenmiyorsan bi virajı çok hızlı almak için illa 4 çekere ihtiyaç duyuyorsan 3 coupelerin de x-drive lı versiyonları var. Sürüş dinamiği olarak bir 335xi , Audi A5 Quattrodan daha iyidir, iyi olmasa bile aynıdır bence... Ama coupe dediğin araba arkadan itiş olur kardeşim. Top Gear daki gibi yanlamak abartı olur, onu yapacak yer türkiyede yok zaten. Ama BMW nin ESP si olan DSC sistemi öyle ince programlanıyor ki aracın arkasının bir miktar kaymasına izin veriyor, kontrolden çıkacak olursa devreye giriyor sadece. Bu da arabayla daha fazla eğlence demek... Quattro güzel güvenli ama eğlenceli değil. Trenle rayda gider gibi araba kullanmanın ne anlamı var? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nuwanda Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 a5 rwd olsa keske.. hepimiz dha mutlu olmaz mıydık? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2008 A5 RWD olsa ben 320i coupe yerine A5 1.8 TFSI alırdım düşünmeden ama 330,335 gibi motorlara gelindiğinde düşünürdüm işte =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar