Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Universitelerde turban donemi basliyor


Penthesilea

Öne çıkan mesajlar

GEd'e katılıyorum sonuna kadar. Newdonis, sen bu aşamadığın için bazı şeyleri, bu sistemin bir parçası olmuşsun. Meslek okullarının amacı doğrudan mesleğe yönelmektir. Turizm meslek lisesine gidenler Üniversitede Turizm otelciliğe girmelidir sadece. Amacı budur bunun.

İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.

Meslek liseleri kendi dallarında ilerleyebilir. Normal liseler Üniversitelerde ki bölümler arasında seçim yapabilir, çünkü genel eğitim alırlar.

Artı olarak imamhatipler zaten kendi görevini aşmıştır. Şeriat yanlısı zihinler tarafından beyin yıkanma evleri haline gelmiştir. Bunun sorumlusu sadece AKP değildir tabi. Ama AKP bu ortamdan güç almaktadır.

Ayrıca bana bunları söyleyen profesörler'i afedersin NAAH karışlarsın :D.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GEd said:
ben sana anlatamıycagımı biliyorum sanırım.

ben imam hatipliden bahsetmiyorum burda sadece , meslek liseside dahil buna.
uzman yetiştirmek nedir diye sor bir kendine

uzman nasil yetiştirilik , akademisyen nasil yetiştirilir diye bir düşün.


uzmanlık lisede degil üniverstedir.
en azından türkiyede bu böyle.
ben lisede ögrendigim yuzde 80 lik bilgiyi iş hayatımda kullanmıyacam.
ha türkiye egitim sistemini degiştirir,lise dede uzmanlık alanları olur dedigine katılırım.


türkiyede akademisten ve uzman üniversitelerde yetiştirilir.
imam hatip üniverstemi? hayır lise.
demekki üniversiteye girebilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sg-1 said:
Abi demogoji yapıyorsun, farkında mısın?

Türbanı okullarda serbest bırakmak (ünide oldu sadece ama diğerlerinde de yakındır) kızlarının başını okuyor diye kapattırmayan ailelere koz vermektir, zorla kapattırmak için. Bunun yolunu tıkayan tek çareydi türban yasağı, bi mazeretti. Şimdi o da yok.

Bi çare üret şimdi. Ne yapabiliriz?


ne demogojisi? "su testisi kırılmadan kızı dövmek lazım" yaklaşımını neden kabullenecekmişim? tümüyle dayanaksız bir neden-sonuç ilişkisi kurmaya çalışıyorsun sonuçta. üniversiteye gidecek yaşta, başını örtecek olan zaten dışarıya çıkınca örtmüyor mu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mesajimin edit kısmını oku
sen turkıyede yanlıs bır eğitim sistemini gördüğün için öyle oldugunu sanıyorsun, uzman yetiştirmeye , akademisyen yetiştirmeye , kalifiye eleman yetiştirmeye ilkögretimde baslanır.

sen yanlıs bir eğitim sisteminin kalıplarından çık lutfen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:
GEd'e katılıyorum sonuna kadar. Newdonis, sen bu aşamadığın için bazı şeyleri, bu sistemin bir parçası olmuşsun. Meslek okullarının amacı doğrudan mesleğe yönelmektir. Üniversitede Turizm otelciliğe girmelidir sadece. Amacı budur bunun.

İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.

Meslek liseleri kendi dallarında ilerleyebilir. Normal liseler Üniversitelerde ki bölümler arasında seçim yapabilir, çünkü genel eğitim alırlar.

Artı olarak imamhatipler zaten kendi görevini aşmıştır. Şeriat yanlısı zihinler tarafından beyin yıkanma evleri haline gelmiştir. Bunun sorumlusu sadece AKP değildir tabi. Ama AKP bu ortamdan güç almaktadır.

Ayrıca bana bunları söyleyen profesörler'i afedersin NAAH karışlarsın :D.


hangi profesör söylemiş bunalrı sana?yalan söylüyorsun.yada o profesörler yalancı.git ansiklopedi oku makale oku ne bileyim ogren demokrasinin gerçek anlamını.ne varsa cahillikten zaten.


bilim ve din örtüşmez ne demektir?tüm bilimadamları dinsizmidir yani?nasıl bir dar kafalılık ve gericiliktir bu.
hem müslümanım hemde üniversitemde bilim okuyorum ben?gayet te örtüşüyor?
herkezin dini kendinedir,laikligi savunuyorsan bunu diyemezsin.

aslında bilim ve din örtüşmez diyen biriyle ne tartışıcam oda ayrı.
neyse sana kanıt olarak milyonlarca bir dinin mesubu olan bilimadamlarını havale ediyorum.

senin argümanlarınla cevap vermek gerekirse,sanırım fotografçılık okuyorsun,bu konular fotorafçılıklada örtüşmüyor sence bu işleri birakıp fotograf çek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:
İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.


aynı fikirde olmak isterdim ama maalesef aksi örnekler var. 8-)

said:
Monsignor Georges Henri Joseph Éduard Lemaître (July 17, 1894 – June 20, 1966) was a Belgian Roman Catholic priest, honorary prelate, professor of physics and astronomer.

Fr. (later Msgr.) Lemaître proposed what became known as the Big Bang theory of the origin of the Universe, although he called it his 'hypothesis of the primeval atom'.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GEd said:
mesajimin edit kısmını oku
sen turkıyede yanlıs bır eğitim sistemini gördüğün için öyle oldugunu sanıyorsun, uzman yetiştirmeye , akademisyen yetiştirmeye , kalifiye eleman yetiştirmeye ilkögretimde baslanır.

sen yanlıs bir eğitim sisteminin kalıplarından çık lutfen



biz türkiyeden bahsediyoruz başka egitim sisteminden degil.bu egitim sistemi şuan böyle dogru yada yanlış,fakat şu sisteme göre imam hatiplilerin üniversite okumaması için hiçbir sebep yoktur.nokta.


uzman yetiştirmeye ilkogretimden başladıgını bende düşünebiliyorum,ama türkiyede böyle degil,burda türkiyeyi tartışıyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
LathspeLL said:
İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.


aynı fikirde olmak isterdim ama maalesef aksi örnekler var. 8-)

said:
Monsignor Georges Henri Joseph Éduard Lemaître (July 17, 1894 – June 20, 1966) was a Belgian Roman Catholic priest, honorary prelate, professor of physics and astronomer.

Fr. (later Msgr.) Lemaître proposed what became known as the Big Bang theory of the origin of the Universe, although he called it his 'hypothesis of the primeval atom'.


yüzyılın kapagı heralde.bu kapagı tornacı olsa açamaz bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
LathspeLL said:
İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.


aynı fikirde olmak isterdim ama maalesef aksi örnekler var. 8-)

said:
Monsignor Georges Henri Joseph Éduard Lemaître (July 17, 1894 – June 20, 1966) was a Belgian Roman Catholic priest, honorary prelate, professor of physics and astronomer.

Fr. (later Msgr.) Lemaître proposed what became known as the Big Bang theory of the origin of the Universe, although he called it his 'hypothesis of the primeval atom'.



sam hiç kusura bakma tam sopalik hareketler .
6 milyar insanda 1-2 tane cikanı buraya koyup aksi örneklerde var dersen , sabahın bu korunde koltuğumun altından sana sopayi göstermekten başka bir şey yapamam ben.


o 2 tanesi butun ulkeyi kalkındırıo dımı.biz burda kendi işinde uzman insanlar yaratmaktan bahsediyoruz.valla uzun uzun anlaticam diyorum ama deymicegine biliyorum, ondan yeter yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GEd said:
Sam said:
LathspeLL said:
İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.


aynı fikirde olmak isterdim ama maalesef aksi örnekler var. 8-)

said:
Monsignor Georges Henri Joseph Éduard Lemaître (July 17, 1894 – June 20, 1966) was a Belgian Roman Catholic priest, honorary prelate, professor of physics and astronomer.

Fr. (later Msgr.) Lemaître proposed what became known as the Big Bang theory of the origin of the Universe, although he called it his 'hypothesis of the primeval atom'.



sam hiç kusura bakma tam sopalik hareketler .
6 milyar insanda 1-2 tane cikanı buraya koyup aksi örneklerde var dersen , sabahın bu korunde koltuğumun altından sana sopayi göstermekten başka bir şey yapamam ben.


o 2 tanesi butun ulkeyi kalkındırıo dımı.biz burda kendi işinde uzman insanlar yaratmaktan bahsediyoruz.valla uzun uzun anlaticam diyorum ama deymicegine biliyorum, ondan yeter yani.


sopalik orneklermi.alkışlanacak bir hareket,
siz seversiniz böyle alengirli cümleleri

"ideas are bulletproof"
yada sopaproof.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ideas : fikir

adam googledan bir yerden birşey yapiştirmiş ne fikri.

dini eğitim uzerinden akademisyen olmak diyorsan burda fikir, sen kendin 2 sayfa once " haklısın ama turkıyede boyle napalım" dedin.


neyse makara kukaraya devam, bilim irfan yolunda bir hayat diliyorum sizede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GEd said:

sam hiç kusura bakma tam sopalik hareketler .
6 milyar insanda 1-2 tane cikanı buraya koyup aksi örneklerde var dersen , sabahın bu korunde koltuğumun altından sana sopayi göstermekten başka bir şey yapamam ben.


off, çok sıkıştırdın beni şimdi. :(

said:
Nicolaus Copernicus (1473–1543)
Catholic canon who introduced a heliocentric world view. In 1620, his work was forbidden by his church "until corrected". The church demanded, in "about a quarto page of fine print" that nine sentences, by which heliocentrism was represented as certain, had to be either omitted or changed. This done, the book was still specifically banned in each edition of the index of prohibited books, with an expanded entry in the 1819 index, and not removed from the list until the final edition, in 1828.

Johannes Kepler (1571–1630)
His model of the cosmos based on nesting Platonic solids was explicitly driven by religious ideas; his later and most famous scientific contribution, the Kepler's laws of planetary motion, was based on empirical data that he obtained from Tycho Brahe's meticulous astronomical observations, which Kepler stole after Tycho died of mercury poisoning. There is circumstantial evidence that Kepler himself poisoned Tycho. He had wanted to be a theologian at one time and his Harmonice Mundi discusses Christ at points.


99 sn dolmadan daha fazla c&p yapamadım maalesef, link vereyim bari süper kombo niyetine. :/

sadece hristıyan teolojisiyle ilgilenmiş bilimdamlarının listesi

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sam gunumuz zamanlarından baya guzel ornekler.

ulkenın kalkınması ıcın boyle adamlara ıhtıyacımız var gercekten su andada.
satiş uzmanlarımız olsun, akademisyenlerimiz olsun , mesleki eğitim falan hep boyle guzel abilerimize ihtiyac var hehe




mahvoldum artık bu kombolarından sonra



milyonlarca gencin eğitimiyle verdigin örnekler arasindaki baglanti hakikaten ama süper, bende sana buna karsilik daha super ornekler veriyim, dini kökenli olmayanlari saga yaz , dini kökenli olanlari sola yaz.epey oyalar zaten


sopa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ooo güzel, öyle kıyas yapacaksak saç rengi, göz rengi, hatta ırkına göre ayıralım. bu kriterlerde en düşük değerlere sahip olan grupları okumaktan men edelim ve bütün eğitim bütçesini geri kalanlara ayıralım. elbette ki herşey ülkenin iyiliği için.

yanlış anlaşılma olmasın, lathspell'i alıntılarken "katılmak isterdim" demiştim ancak bir iğneleme değildi gerçekten de. teoride haklı gibi durmakla beraber gerçekte kanıtlanması mümkün olmayan birşey. çünkü elle tutulur örnekler var doğruluğunu yalanlayan.

dolayısıyla kestirip atamıyorum ben, kestirip atana da elim değmişken bu kadar basitçe izahı mümkün olan bir durum olmadığını göstermek istedim.

GEd said:
sam gunumuz zamanlarından baya guzel ornekler.


link vermiştim gerçi, zahmet olacak ama sayfanın sonlarına doğru.. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de katı sınırlara dayandırılsın demiyorum.
ama bizdeki gibi imam hatiplerin kurulus amaciyla , gelişme surecının sapmasinin bariz olarak ortaya cıkması durumu olunca insan birşeyler soylemek durumunda kalıyor.

ben o insanlar eğitim almasınlar demıyorum zaten, ama 300 bin cocuk okuyorsa imam hatipte bunların 250 bini baska mesleklere yöneliyorsa , ozaman bu işte bir yanlıslık vardır.

amacından sapmıstır ve cok zararlidir ülkeye, aynı sey meslek okullari icinde gecerli , ve bu tamamen eğitim sisteminin aksamasidir, ama bastakı hukumet bunu deiştirmek için en ufak bir caba göstermıyor

[video]http://de.youtube.com/watch?v=7ynyRPB9jHE?feature=oembed" width="459">

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapmaya said:
LathspeLL said:
GEd'e katılıyorum sonuna kadar. Newdonis, sen bu aşamadığın için bazı şeyleri, bu sistemin bir parçası olmuşsun. Meslek okullarının amacı doğrudan mesleğe yönelmektir. Üniversitede Turizm otelciliğe girmelidir sadece. Amacı budur bunun.

İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.

Meslek liseleri kendi dallarında ilerleyebilir. Normal liseler Üniversitelerde ki bölümler arasında seçim yapabilir, çünkü genel eğitim alırlar.

Artı olarak imamhatipler zaten kendi görevini aşmıştır. Şeriat yanlısı zihinler tarafından beyin yıkanma evleri haline gelmiştir. Bunun sorumlusu sadece AKP değildir tabi. Ama AKP bu ortamdan güç almaktadır.

Ayrıca bana bunları söyleyen profesörler'i afedersin NAAH karışlarsın :D.


hangi profesör söylemiş bunalrı sana?yalan söylüyorsun.yada o profesörler yalancı.git ansiklopedi oku makale oku ne bileyim ogren demokrasinin gerçek anlamını.ne varsa cahillikten zaten.


bilim ve din örtüşmez ne demektir?tüm bilimadamları dinsizmidir yani?nasıl bir dar kafalılık ve gericiliktir bu.
hem müslümanım hemde üniversitemde bilim okuyorum ben?gayet te örtüşüyor?
herkezin dini kendinedir,laikligi savunuyorsan bunu diyemezsin.

aslında bilim ve din örtüşmez diyen biriyle ne tartışıcam oda ayrı.
neyse sana kanıt olarak milyonlarca bir dinin mesubu olan bilimadamlarını havale ediyorum.

senin argümanlarınla cevap vermek gerekirse,sanırım fotografçılık okuyorsun,bu konular fotorafçılıklada örtüşmüyor sence bu işleri birakıp fotograf çek.


Selamlar, yine ben geldim.
Sanırım senin ve senin gibilerin beyinsel problemini anladım. Siz küçük parçaları birleştirip büyük resmi göremiyorsunuz. Orası eksik kalmış. Mecazi anlam ile gerçek anlamı ayırt edemiyorsunuz. Milletin attığı mesajda tek cümledeki mecazi anlama takılıp "yalan söylüüüün, demokrasiyi öğğğren bakaym, cahillll" deyip kalıyorsun.

Sen hala bana gelip Demokrasinin tanımını yapıyorsun. Sana daha evvelde dediğim gibi biliyorum ben ne olduğunu demokrasinin. Ama dediklerim o gerçekten kalın, içi boş, kalas kafana girmiyor. Girmeyecek. Girseydi zaten sen tekrar ve tekrar bu forumda olmazdın.

Yani en azından Rainman kadar bir yeteneğin olsa çözersin bişeyler ama oda yok. Hala "DEMOKRASİYİ ÖĞRENDE YAAA" diye ağlıyorsun. Demokraside her istediğin boku yiyebileceğini mi sanıyorsun nedir. Gittikçe batıyorsun.

Din ve bilim örtüşmez tabiki. Dünyanın önde gelen science lab'lerinde de insanlar varlığı belli olmayan garip şeylere tapıyorlardı zaten. Sen zaten bilim ve din örtüşür diyerek zeka seviyeni 34534. kez kanıtladın. Ben hala seni muhattap alıyorum ona şaşırıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
LathspeLL said:
İmamhatip okuluna giden ilahiyat üzerinde ilerleyebilir. İmamhatip'e giden adam astronot OLAMAZ, olmamalıdır. Bilim ile Din örtüşmez.


aynı fikirde olmak isterdim ama maalesef aksi örnekler var. 8-)

said:
Monsignor Georges Henri Joseph Éduard Lemaître (July 17, 1894 – June 20, 1966) was a Belgian Roman Catholic priest, honorary prelate, professor of physics and astronomer.

Fr. (later Msgr.) Lemaître proposed what became known as the Big Bang theory of the origin of the Universe, although he called it his 'hypothesis of the primeval atom'.


Bununda kapak olduğunu sanan zavallılar varmış. "Biraz ilerleyin BEAH" diyesim geldi. Adam iki önceki yüzyılda doğmuş be güzelim. O zamanlar ile şimdi ki zamanları nasıl bir tutup örnek verdin anlayamadım. Ayrıca adam "father" vasfını eğitimini tamamlayıp Belçika'ya dönüp bir katolik üniversitede part-time eğitmen olduktan sonra alıyor. Ondan önce adam normal bir eğitimden geçerek ilerliyor. Yani imamhatip'ten başlayıpda profesör olmuyor adam. KALDI Kİ 1900'de okulların muhtemelen çoğunluğu katolik okulu falandı.

Extra not: Meslek liselerinin kuruluş amacı (altını çizerek yeniden söylüyorum) kişilerin sadece kendi dallarında ilerlemesini sağlamaktır. Turizm meslek lisesine giren ya Turizm dalında işe başlar yada üniversite de Turizm ve Otelcilik bölümüne girer. Amaç budur. Ama ülkemizde imamhatiplerde elini kolunu sallayarak üniye girsin diye bu haklar esnetilmiştir. Sizin gözünüze de "demokrasi için" diye sokulmuştur, sizde kendinizi hümanist demokrat hissettiğiniz için sevindirik oldunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...