Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

resto druid & sword spec warrior 2v2 arena


Kenu

Öne çıkan mesajlar

sezon 2 yi 2k-2.1k arası bitirmiştik warriorda Gorehowl varken. bu sezon 1850 ye gelene kadar kıçımızı yırttık diyebilirim, nerdeyse her takım gear olarak bizden üstündü. neyseki warrior a s3 sword alabildik ama simdi de 2k ya ulaşamıyoruz bi türlü, 1960 a geldik dün akşam ve mace spec warrior-resto druid takımları yuzunden tekrardan 1900 e geriledik.

yüksek ratingli druid-warrior takımların nerdeyse 100% ünde warriorlar hep mace spec. ve 2v2 de karşılaştığımız takımların yarısı warrior-druid olunca işimiz iyice zorlaşıyo.

takımımdaki s3 sword kullanan warriordan memnunum iyi oyuncu, ama karşıda lolherald ya da s3 mace kullanan warrior-druid combosu varsa 60-70% kaybediyoruz, skillstunlar yüzünden.

merak ediyorum, yuksek ratinglerde sword spec war-resto druid oynayan var mı burada? ve mace spec warrior-resto druid takımlarına karşı zorlanıyolar mı bizim gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

takım arkadaşım swordun görünüşünü sevdiği için sword aldı :) bence de night elf dişide en güzel görünen silah sword. ayrıca aynı silahı raidlerde de kullanıp baya imba dps yapabiliyo. sword spec + WF = win

bu arada druid oynamayı çok kolay sanan arkadaşları public test realmde druid oynamaya davet ediyorum :)

resto druidin 2v2 de güçlü bir sınıf oldugu tartışılmaz ama 4 buttona basmaktan ibaret oldugu anlamına gelmez. bizi nerfleyebilirler pek aldırmam, yine oynamaya zevk almaya bakarım. ama öyle bi nerf gelmeli ki, sadece resto druidleri vurmalı. cylone a cooldown verirseni balance ve feral i de vurmuş olursunuz. entangle ve cyclone a shared DR verirseniz yine aynı.

ayrıca 2v2 nin dengeli oldugunu kimse söylemedi, bu yüzden nerf gelmeyebilir bile. nerflenmesi gereken tek şey varsa o da mace stun effect hehe ^^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Wissy said:
Mace Warriorlarin size sorun yaratmasi niye?


mace stun yüzünden

pummele gerek duymadan casting interrupt edip,

piercing howl/harmstring e rage harcamadan beni durdurabiliyo.

druid healerın en güçlü yönü crowd control ve mobility ama mace stun bütün planları bozuyo, ve çok sık yapıyo bunu.

bi kere fake cast diye bişey düşünemiyosun bile, yanında bi warrior varken caster formda durma süresini minimumda tutman gerek. çünkü biliyosun, mutlaka o stun gelecek yakında, ve CC-healing ne yapacaksan yapıp uzaklamak ya da bear forma geri dönmek zorundasın.

çok ama çok kez başıma geldi, intercept stundan trinketle çıkar çıkmaz mace ile tekrar stuna girmek.

ya da dibimdeki warrioru entangle edip sonra stun ve dolayısıyla dayak yemeye devam etmek.

tamam pvp de stun rulez, ve mace spec gitmekden daha doğal bişey yok, ama bi zamanlar mace stun nerflenecek diye bişey duymustum official olarak. s1 den beri arena dayım nerflendiğini hiç hissetmedim. ve şuanki haliyle komik derecede fazla procluyo.

realmdeki en iyi warrior (Zappie) bile s1-2 de sword iken, bu sezon mace seçti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Intercept range abuse etmeden zaten Druid/Warrior yenemezsiniz. Ettiginizde de zaten rakip Warrior size vuramayacagindan Druid'inden destek almadan silahi farketmez. Rakip Warrior `loose` bir sekilde seni kovalayabiliyorsa ve senin Warrior'un cc/snare yiyorsa bir seyleri yanlis yapiyorsunuz demektir.

Ozet : Druid 40 yarddan heal atabiliyor. Intercept rangei daha kisa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

numberten said:
Warrior druid ikilisini yenebilmek için 0 hatayla oynamanız lazım hatta cogu zaman 0 hata ile oynaman bile yenmen için yeterli olmuyor karsı takımın hata yapmasına bakıyor.

Su druidlere sağlam bir nerf gelse de 4 tuşa basabilen herkes 2k ratinge cıkamasa.

4 tusa basabilen her rogue cikiyorsa druid de cikmali.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kick Sinister Strike Shadowstep Kidney Shot Gouge Shiv
Arada bir de Blind Vanish Cos Sprint gibi cd kullanmaca.
Druid'e bakalim :
Rejuv Bloom Regrowth Abolish Poison Cyclone Root
Arada bir de Grasp, Innervate, NS gibi cd kullanmaca. Bir de form changeler var.
Evet cok zor ya Rogue oynamak. Oysa 4 tusa basarak druid 2k oluyor.
LOL
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

15k armorlı her türlü yavaşlatıcı efekti silebilen cok sıkıstımı diger rakibe charge atıp tüyen daha oyunun hemen basında 10 saniye rakibi oyundan düşürüp hemen arkasından entangling roots ile ayagını baglayıp 2 cyclone daha atan bir classı oynamak için cok pro olmak gerekir özür dilerim.

çok prosun ortak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla rogue oynayan isini biliyorsa bulur o druidi acilisi o yapar 10 saniye oyundan dusmez falan.
Ama acik hedefe cip$at ustune sinister spamliyip kidney vurmaktan ibaretse rogue anlayisiniz evet, imba druid ya...
Rogue gibi bir class su an 2 v 2 3 v 3'de tek basina takimini 2k'ya tasir. Tasiyamiyorsa kotudur.
End.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Wissy said:
Intercept range abuse etmeden zaten Druid/Warrior yenemezsiniz. Ettiginizde de zaten rakip Warrior size vuramayacagindan Druid'inden destek almadan silahi farketmez. Rakip Warrior `loose` bir sekilde seni kovalayabiliyorsa ve senin Warrior'un cc/snare yiyorsa bir seyleri yanlis yapiyorsunuz demektir.

Ozet : Druid 40 yarddan heal atabiliyor. Intercept rangei daha kisa.


evet ama bi yerde mutlaka bi şekilde o range kapanıyo ve sanırım kapanmak zorunda oyunun bitmesi için.

çünkü diğer druid de aynısını yapacak olursa, iki druidin birbirini kontrol edebilmesi icin de intercept range girmek kaçınılmaz oluyo çoğu zaman. öbür türlü sadece mana savaşı ve warriorların düeli olursa oyun bitmez zaten.

bu topici açmama sebep olan ve beni sinir eden şey aslında dünkü arena gecesiydi.

saat 2-4 arası sadece 2 takım 2v2 yapıyodu sanırım, biz ve diğer warrior-druid combosu.

diğer warrior da bizim guildden ve human... ilk üç maçı biz kazandık, bi nagrand arena 2 de blade's edge, perceptionlardan rahatlıkla kaçabildiğim oyunlardı. ama sonraki oyunlarda bizimle aynı arena da olduklarını bildiğinden... warrior başlarken perception açıp mountuna binmeye başladı. Ruins of Lordaeron olunca oynadığın mekan, perceptiondan kaçmak imkansız gibi bişey, direk spawn pointe geliyo, benim warriorum charge harmstring denemeleri başarısız olmakla kalmıyo diğer warrior a rage bile veriyo.

böyle 1-0 geride başlamış oluyoruz, ve diğer druid hala görünmez oldugundan direk warriorumu CC ye başlıyo, benim de ya deadzone umda kalarak ya da range abuse ederek onu interrupt ya da bear charge la warriordan uzaklaşma sansımı azaltıyo.

sadece silahı bahane etmek yanlış olur daha yapılabilecek başka şeyler de var. warrior'umun bana daha cok yardımcı olması lazım sanırım ya da bi kaç spelli reflect edebilse belki diğer druidin CC döngüsünü bozup ona zaman kaybettirip bana yardım edebilecek.

zaten diğer druid olmasa tek başına mace warriorun beni avlaması zor ama ben fazla defansif oynamak zorunda kaldığım icin mace stun tehlikesi yüzünden diğer druid rahatça CC uygulayabiliyo... ve ne zaman warriordan kurtulsam cyclone yiyorum warrior tekrar peşime takılıyo.

su sıralar, warrior umun pummel, spell reflect skilleri üzerine çalışıyoruz. ama haklısın positioning arena'larda herşey. yine de eşit oynanmış bi oyunda mace warriorun kazanma ihtimali daha fazla sanırım. Arena da bu sezon karşılaştığım warriorlara bakacak olursam.

Rogue'lar icin de aynısı geçerliydi. Illidan kılıcı kullananlar ve mutilaterlar hariç tabi.

Mace sux tbh :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

numberten said:
15k armorlı her türlü yavaşlatıcı efekti silebilen cok sıkıstımı diger rakibe charge atıp tüyen daha oyunun hemen basında 10 saniye rakibi oyundan düşürüp hemen arkasından entangling roots ile ayagını baglayıp 2 cyclone daha atan bir classı oynamak için cok pro olmak gerekir özür dilerim.

çok prosun ortak.


15k armor sadece bear formda var ve bearformdayken kimseyi healleyemiyosun. savaşın kaçta kaçını bearformda geçirip takımını nasıl healleyebileceğini hiç düşündün mü?

ya paladinlere hiç baktın mı bilmem, 18k armorları var ve healleyebiliyolar, ya da shamanlar, shieldle 12k armor ve endless mana.

cyclone ve entangling roots dersen ikisi de casting gerektiren speller, takım arkadaşların druidi interrupt edemiyosa bu druidin suçu değil.

ayrıca mana burne immune oldugumuzu söylemeyi unutmuşsun :P mana burnden gidecek 600 mana yerine biz 600 küsür manayı shapeshifte veriyoruz, evet cok imbayız :)

bu arada druidden bir önceki sınıfım rogue idi benim de. ayrıca mage de oynadım zamanında (ilk karakterim) ayrıca lvl 64 warriorum da duruyo bi yerde. ne kadar inandırıcı olur bilmem, ama objektif olacak olursam, druidin en az diğer sınıflar kadar skill gerektirdiğini düşünüyorum daha fazla değilse eğer. ve aksini iddia edenlere de saygı duyarım ama merak da ederim hiç druid oynamışlar mı diye.

ayrıca bir classın bir bracket te güçlü olması onun oynamasının kolay olduğu skill gerektirmediği anlamına gelmez. druidlere karşı sorun yaşıyosan, bi topic de sen aç orda yardımcı olmaya çalışalım. eminim daha öğrenmen gereken çok şey var. hepimizin var.

edit:yazım hatası
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Druid i stealth te bulmak işini bilmekten çok şans işi.

Ava gidip avlanma misali druid sizi görüp stun ı da koyarsa gt gibi kalması da cabası.

En temizi warrior üzerinde başlamak, druid e blind atıp beklemek. Trinketlarsa yapılıcak şey, warriorun üzerindeki cp lerle snd açıp druide vanish cs ks. AR, CB gibi bir cd varsa ve bearform a sokma gibi bir gaflete düşmezseniz 90% yatıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warrior vs Warrior ve Druid'lerin 40 yardda oldugu durumda kimin Warrioru daha iyiyse ve orta vadede rejuv, bloomla daha iyi duruyorsa o taraf avantajli. Diger druid control-assiste gelmek zorunda kaliyor ve intercept yiyor. Burdan sonra bosta kalan druid rakip warriora cc ve kendi warrioruna rakip druid ustunde assist yapma sansini kazaniyor. Yani kisaca Sword>Mace bile denebilir yerine gore. =]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

genelde benim warrior um daha çok heal istiyo, çünkü her mace stundan sonra 3-4 saniye hiç bişey yapamadığı gibi bi de dodge/parry olayı ortadan kalkıyo.

ama itiraf etmek gerekirse sword specin bize oyun kazandırdığı da oldu bi kaç defa savaşta bitirişi yapmak içi burst damage gerektiği anlarda.

healer affallayıp kalıyo öyle olunca :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...