sehzade Mesaj tarihi: Ocak 12, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2008 simdik benim bi asd itemim war diyelim. eger bunun 1 kare etrafında x itemi warsa ve asd x'e deyerse x itemi silinsin istiyorm. yani asagıdakilerin tüm fonksyionlarını yane olabilcek hallerini deneidm ama olmuyor. ayrıca function sallamayı oyunda deneyince oluyor yane söle anlatiyim . bi katana add liyorum onu bi yere koyuyorum ve sonra ben .sallama yazıyorm .böyle yazınca oluyor . sorun functionda degil yane heralde . functionu eklemem yannıs galiba isteme . Kod: script [itemdef asd] id = i_Asd ... bla bla bla on=@create f_sallama // ilk böyle denedim olmadı ------------- on=@create timerf,1,f_sallama // buda işe yaramadı ------------ on=@create src.sallama vs. baya bi denedim ama olmadı . functionda söyleydi . ------------------------------------ [function sallama ] foritems 1 if (baseid) == i.x // bu x silinmesini istedigim item. remove endif endfor------ ilk böyle denedim olmadı sora bunun olabilcek tüm fonksiyonlarını aldım (yane src.baseid-act.baseid...cont.remove..targ.remove ) hepsini denedim olmadı . sora böle yaptım [function sallama ] foritems 1 if (baseid) == i.x || ( == ) remove endif endfor bndada olabilcek tüm fonksiyonları aldım act vs. ama olmadı. neden olmuyo anlamıyorum. scpte sorun yok cünk üoyndayken yapıyorum olmuyo. iteme yannıs sekildemi ekliyorum acaba nsl ekleyebilirim ? cok sıkıldım artık bu konuda ya . o kdr denedim olmadı . delircem bunaldım kuscam artıkı yardım ederseniz sevinirm. sidmiden tskrler arkadaslar .:) umarım sorunu anlamıssınızdır yardımlarınızı bekliyrm.
Black_Lupin Mesaj tarihi: Ocak 12, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 12, 2008 ON=@dropon_ground foritems 1 üzerinden dene bakalım
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 functiona mı ON=@dropon_ground ekliyim diosun ? benim bildigim functionlarda trigger eklenmiyo yoksa ekleniyomu ? nse tskrler ama nereye ekliyim diosn bunu ?
Black_Lupin Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 bunu yapmak için bir fonksiyona ihtiyacın yokki. [itemdef i_asd] id i_spellbook type t_script name yere dus (puf diye yok ol) ON=@dropon_ground foritems 1 gerisini yazmama gerek bile yok burada itibarenini sen zaten anlarsın. yani mantık şu eğer bu item yere bırakılırsa ve bırakıldığı alanın 1 karelik mesafesinde şu şu varsa .... dıdısının dıdısı
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 tamam tamam saten msjından öle dedigini anlayıp denemiştim ama yine olmadı yane söle yaptım on=@dropon_ground foritems 1 if ( == i_odun) remove endif endfor scriptle ugrsamayalı baya uzun oluyo eskiden kalma bi script ti bu . simdi yine deniyim dedim o yüzden yazdım buraya . o yüzden eğer hatalar varsa sölerseniz sevinirm . bide return 1 yazcakmıydım :S : ? tskrler bu arada :)
Black_Lupin Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 olmaması gibi bir durum yokki. <blockquote class="ipsQuote" data-ipsquote="" data-ipsquote-contentapp="forums" data-ipsquote-contentclass="forums_Topic" data-ipsquote-contentcommentid="" data-ipsquote-contentid="" data-ipsquote-contenttype="forums" data-ipsquote-timestamp="" data-ipsquote-userid="" data-ipsquote-username="script"> <div class="ipsQuote_citation ipsQuote_open"><a href="#" data-action="toggleQuote"> </a> script said: </div> <div class="ipsQuote_contents ipsClearfix" style="display: block;" animating="false">[itemdef i_asd] id i_spellbook type t_script name asd on=@create color 0480 [itemdef i_sdf] id i_spellbook type t_script name sdf ON=@create color 0492 ON=@dropon_ground foritems 4 if (<baseid> == i_asd) remove endif return 1 endfor</div></blockquote> kendin dene
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 yaw saten deneyerek sölüyorumda yine olmadı mlsf . nese tskrler ilgilendigin için . pöff acaba tpyelarından dolayı filanmı ya :S cünkü o foritems kısmında vs yanlıslık yok . sorun başka bi yerde ama anlamadım nese saol black_lupin
PrudenT Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 lupinin verdiği şekilde olmamasına imkan yok ortada başka bir sorun vardır. hata falan alıyor musun konsolda?
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 ewt bncede lupinin verdigindede benim önceki yaptıklarımdada sorun yok çünkü bnm yaptıgımdada oyunda kendim yazınca functionu işe yarıyordu . başka bi yerde hata vardır heralde ama konsolda sorun da cıkmıyo bi tane cıkıyodu da onla ilgili deil başka bi itemle ilgili bi hata veriyodu ama aklımda deil suan . aslında benim yapmak istedigim su . bomberman tarzı bişi yapıyorm . herşeyi tamam bi o itemin kaybolmasında sorun war. bomba var işte small crate den yaptım onda işte hata veriyor konsolda . small crate flag decay mı ne öle bişi yazarım birasdan :S işte bu bombadan asd itemi yane ateş cıkıyor ve diger itemi yane odun ( i_pier mi ne warya limanda filan da onu yaptm ) ona deyince odun silinsin istiyorm . işte functionu normalde odunun yanında yapınca siliniyordu ama diger türlü olunca olmuyıodu . anlamadım olayı yaw neden olabilir. kuscam artık her fonksiyonu denedim olabilcek herşeklini olmadı .
Black_Lupin Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 iyide güzel arkadaşım bunları yaparken bir fonksiyonu tetikletme amacını kavrayamadım ben gerenk yok gerçekten.
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 yaw orda fonksiyon derken her şeklini kullandım demek istedim . yane remove olmadı diyelim act.remove cont.remove :P vs . denemiştim önceden. onu anlatmaya calısıyorm . yane fonksiyon derken function anlamında deil. matematikten kaldı aklımda fonksiyon diye wardıya ondada 10 un 5 li fonksiyonu mu ne . herneyse :D işte böle . ayrıca functionla yapmaya calısmamın nedeni de aklıma functionla yapabilcegim geldi bide başka bi forumdada function üzerinden yapmaya calısmıslardı . o yüzden o sekilde deniyorm ama snn dedigini de yapınca olmuyor . hata scplerde deil görünüşe bkaılırsa . başka bi yerde ama anlamadım :S ikinizede tskrler bu arada
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 13, 2008 scpi baska biyere yazınca oldu anlamadım ama yane başka bi iteme yazınca . nese ama simdide sadece solundakilerimi ne siliyor yane sadece bi tarafındakileri siliyor. mesela hem altında hem yukarsında hem sagında ve solunda var diyelim sadece sagındakini siliyor . neden acaba ? foritems 1 if ( = i_odun) remove return 1 endif endfor bu sekilde kullanıyorm . neresini düzeltmem lzm ?
Mike Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 sövdünmü olm naptın editliyosun ahaha =) x,y kordinatıyla dene istersen kapı yanına item koyulmama geyiği vardi onu ınceleyerek yapabilirsin.
sehzade Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 15, 2008 ok saol bnmde aklıma o ggelmişti de nsl yapcagımı tam bilmiyodm . o konuya bkaiyim bi
Öne çıkan mesajlar