mami Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Selamlar,Paticik script bölümündeki bleeding scriptinde diyelim ki sw lerde sadece katana ve cutlass,fencerlarda kryss,war fork,mace fightinglaede war fork için bleeding olayının olmasını istiyorum.Nasıl bir düzeltme yapmak gerekiyor?Script tüm sw silahları için ve diğer combat skilleri düşünülmeden yazılmış.Eheuhehe.Nankörmüyüm neyim?Ayrıca scriptte ... bölümünü sw silahları altındaki creat satırlarının altına on@equip.... diye yazın denmiş.Ancak benim scriptlerde (Nebula) sw silahları altında ayrıca başka bir on@equip var tabii console hata veriyor çift trigger oldu diye.Bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler....
mami Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Yogh mu bu konuda yardımcı olabilecek biri?
Black-ice Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 orda diyo istediğiniz silahın altına on=@equip ile başlayan event'i ekleyin diye.. istediğin silahların altına ekle onları olur..
mami Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 O script sadece sw silahları için uygun.
Black-ice Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 On=@Equip if ( >= 98.0) src.events +e_bleeding endif event'dan if ( >= 98.0)'i, Scriptten : elseif ( == t_weapon_sword) && ( >= 98.0) 'i silersen olur..[signature][hline]"Bir önyargıyı yoketmek, bir atomu parçalamaktan çok daha zordur " Einstein
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 >=, <= gibi seyler saglikli degil, >=980 yazacaginiza >979 yazin genelde.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
taz Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 said: Baggio, 17 January 2004 00:37 tarihinde demiş ki: >=, <= gibi seyler saglikli degil, >=980 yazacaginiza >979 yazin genelde. ahah bu ne şimdi? sphere çift mi görüo :D astigmat sphere fhsdkl. sonucta kod yani ha >= ha > ne farkeder :D
Nookie Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 harbiden ha :D Neye saglıklı deil baggio ?[signature][hline]Nookie Nookie I Like The Cookie ------------------------------------------
mami Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Bu olayı sağlıklı bulmayan arkadaşlar peki siz benim soruma sağlıklı bir cevap verebilecek misiniz?
mami Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Daha doğrusu sağlıklı bulan arkadaşlar.eueuheuhe
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 16, 2004 Eskiden sorun cikartiyordu, tek kullanmakta yarar var.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111
berkinyum Mesaj tarihi: Ocak 17, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 17, 2004 Kod sonuçta ancak baggionun dediği gibi sadece sphere için değil diğer programlama dillerindede tek kullanmakta yarar var. İyi programcılık alışkanlığı için yek kullanınız.
Larethian Mesaj tarihi: Ocak 17, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 17, 2004 55ide sorun çıkarıyor örnek olarak [Spell 1] DEFNAME=s_Clumsy NAME=Clumsy SOUND=snd_SPELL_CLUMSY RUNES=UJ CAST_TIME=0.5 <---- burayı ya 5 yada 0 olarak algılar ...[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... TR-Game Owner
Öne çıkan mesajlar