Mino Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Bir arkadaşımda var, araç iyi veriyor yanı. Ama yüksek hızlarda ESP yi devreden çıkarmıyormuş. Kontrolünün kolay olmadığını söylüyor. Bir de fren yaparken motoru da kullanın. 11.0 sıkıştırma olduğu ve VTEC olduğu için yavaşlamada iyi oluyor. Frenleri çok kuvvetli değil çünkü. Zaten 5500 devirde 150 bg üretiyor. VTEC açılınca coşuyor. Türkiye'de alınacak mantıklı araçlardan biri kendisi. Kaskosu da performansına göre çok da yüksek değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 yeni cr lerde direk espyi falan devreden çıkabiliyormuşsun. Kapatabiliyormuşsun herşeyi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 2006 dan itibaren ESP standart oldu zaten. Komple devreden çıkarılabiliyor. Ama yüksek hızda cidden tavsiye etmiyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ExaltedAngel Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Araba dediğin M3tür..Gerisi yalandır,fasafisodur... Ne ferrari ne diablo dinler nede s2000. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Selam, Peki otomobil dediğimiz şey nedir? :)) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CwzX Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 otomobil dediğimiz şey anadol dur bence =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ExaltedAngel Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 paramecium said: Selam, Peki otomobil dediğimiz şey nedir? :)) Saygılar. Otomobil dediğimiz şey z3 tür m technic... Sizede saygılar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Selam, Desene BMW M5 ile bir şeyler yaptığını sanıyor :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ExaltedAngel Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2007 Genellersek Araba-Otomobil = BmW , çakal kasa m3 makbüldür,2008 m6 rüyadır,cennetten bahçedir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Satanael Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Laorx said: Arkadan itişli olması çok eğlenceliymiş evet, kıçını sağa sola vurdura vurdura gitmek ayrı bi zevk diyorlar ehueh, ama bi honda satış bayii bana demiştiki bu arabadan 10 tane satıyosak 6-7 tanesi kesin geri tamir için geliyo demişti, çünkü insanlar arkadan itişli böyle bi arabayı kullanma tecrübesi olmadan basıyolar. Araba dedigin arkadan itişli olacak..Ne el freni ne baska bisi..Gaza yüklendinmi arka taraf dans edicek :D mino arkadasımızda Bir arkadaşımda var, araç iyi veriyor yanı. Ama yüksek hızlarda ESP yi devreden çıkarmıyormuş. Kontrolünün kolay olmadığını söylüyor. demiste.evet haklı.Arkadasımın camorosunu kullanmıstım bi keresinde de.Neredeyse gaza cok az yuklenmende bile arka taraf kendini hemen salıyordu.viraj dönüşlerinde arka taraf kendini savurmaya cok meyilliydi.S2000 nasıl bi yol tututsa sahip bilmiyorum ama beygir gücü yükseldikce arabayı zapt etmekte zor oluyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 arkadan cekisli bayag bir spor araba kullanmis biri olara diyebilirim ki esp devreden cikartmak falan ahmaklik, kesinlikle suremiyorsunuz araci. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 esp nin iyi bişey olması gerekmiyormu? hani fantazi arayanlar esp yi çıkarır diye düşünürdüm hep. Hani diyorum kötü olsaydı, arabayı tasarlayan adamlar yuksek hızda devreden cıkcak sekılde yaparlardı dıye dusunuorum yannısmıyım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Yanlış anlaşıldı :D ESP devreden çıkabiliyor, sadece arkadaşım yüksek hızlarda ESP yi devreye sokuyor. Yoksa isteyen ESP siz kullansın otobanda. Bir Lotus Elise olmadığı için anlayabiliyorum ben de. 2. vites biterken direksiyonu hafif çevirince bile arkayı kaydırabilen bir araç çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2007 Selam, ESP olmadan önce ne yapıyordu insanlar peki :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Kasım 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2007 Kontrollü süremiyorlarsa kazalara yol açıyorlardı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Kasım 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2007 suark eger araban ozunde cok dengeli bir arac degilse(f430 dengelidir f599 yerinde duramaz ornegin) esp cok ama cok lazim birsey, ozellikle bu honda nissan vs tipi, spor araba kulturu olmayip deli gibi motor dayanan arabalarda cok fazla lazim. Ayni sekilde mercedesin e serisi yapip 6000 cc dayarsan vs. Aama arkadan cekisli her aracta lazim. Yuksek hizlarda esp cok onemlimi bilemiyecem cunku ben 200km nin ustunde adam akilli hic bir spor arabada ESP nin devreye girdigini gormedim, esp nin devreye girebilecegi kadar sert bir viraja giriyorsaniz o hizda zaten alamazsiniz(sadece porsche haric, ozellikle caymanlar kayma delisi aletlerdir) esp siz spor araba f40 gibi oluyor veya eski turbo porscheler gibi, cok iyi bir pilot degilsen elinden ucuveriyor araba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rondar Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 içi çok kötü ve kullanışsız bu s2000 lerin tamamen spor amaçlı yapıldığından garipsememek lazım. Opel GT ve Honda S2000 testini okumuştum. hemen hemen fiyatları aynı motorları da hemen hemen aynı sadece opelin 20hp fazlası var. opelin daha hızlı olduğunu ancak s2000 in daha keyifli olduğu yazıyodu. ancak böyle bir araç ihtiyacım olsa düşünmeden ariel atom alırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 s2000 ve içi kötü mü o_O. Bence gayet yerinde herşey. Kalitesi de güzel. O arabaya uyuyor. Kliması deri döşemesiydi radyosu teybi var. Yeterli bence. Frenler hariç :D Ariel Atom başka bir tarz, ön cam bile yok onda. Kaskla kullanmak lazım onu. Performansına denecek yok o ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Bence aksine hiçbişey yerinde değil hepsi ters :) Opel'in GT'si veya daha önceki Speedster'inde hidrolik direksiyon, cam otomatiği falan hiçbişey yok. Çok hafif bir araç ve performansı baya iyi diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rondar Mesaj tarihi: Kasım 20, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2007 speedster de yoktu eve ama gt de var diye biliyorum. hatta içinede binmişliğim var olduğundan neredeyse eminim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Kasım 21, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2007 Speedster elise ile aynı zaten, onda ıvır zıvır olmaması normal. ama GT farklı. Onda biraz donanım var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Rondar said: içi çok kötü ve kullanışsız bu s2000 lerin tamamen spor amaçlı yapıldığından garipsememek lazım. Opel GT ve Honda S2000 testini okumuştum. hemen hemen fiyatları aynı motorları da hemen hemen aynı sadece opelin 20hp fazlası var. opelin daha hızlı olduğunu ancak s2000 in daha keyifli olduğu yazıyodu. ancak böyle bir araç ihtiyacım olsa düşünmeden ariel atom alırım. Ariel Atom kit car. İstersen montajını kendin yapabiliyorsun. O yüzden demonte halde ülkeye araba vergilerini ödemeden sokmak mümkün... aklında olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 s said: Pahalı donanımlar, masraflı yedek parçalar olmadan 0-100km yi 2.4 saniyede tamamlayabilen ve pist testlerinde Ferrari Enzo'ya bile 1 saniye fark atan bir otomobile sahip olmak isteyenler için tek ihtiyaç bir kask. Hava girişi kulağınızın hemen arkasında olduğu için bir de kulak tıkacı lazım olabilir. Bugatti'nin bile 2.5 saniyeydi be. Yuh Bu arabayı görmem iyi oldu =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 0-100 bi olay diil. 1 saniyede çıkan arabalar da var... Bunun 0-200 ü 0-250 si var. Veyron hepsinde yer bu atomu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2007 Selam, 0-200-0 km/h testleri de ilginç sonuçlar veriyor. Özellikle yüksek hızlarda fren tepki sürelerinin size nelere mâl olduğunu rahatça görebiliyorsunuz :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar