Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

S2000 cr aşkım bitanem


Suark

Öne çıkan mesajlar

Bir arkadaşımda var, araç iyi veriyor yanı. Ama yüksek hızlarda ESP yi devreden çıkarmıyormuş. Kontrolünün kolay olmadığını söylüyor.

Bir de fren yaparken motoru da kullanın. 11.0 sıkıştırma olduğu ve VTEC olduğu için yavaşlamada iyi oluyor. Frenleri çok kuvvetli değil çünkü.

Zaten 5500 devirde 150 bg üretiyor. VTEC açılınca coşuyor.

Türkiye'de alınacak mantıklı araçlardan biri kendisi. Kaskosu da performansına göre çok da yüksek değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laorx said:
Arkadan itişli olması çok eğlenceliymiş evet, kıçını sağa sola vurdura vurdura gitmek ayrı bi zevk diyorlar ehueh, ama bi honda satış bayii bana demiştiki bu arabadan 10 tane satıyosak 6-7 tanesi kesin geri tamir için geliyo demişti, çünkü insanlar arkadan itişli böyle bi arabayı kullanma tecrübesi olmadan basıyolar.


Araba dedigin arkadan itişli olacak..Ne el freni ne baska bisi..Gaza yüklendinmi arka taraf dans edicek :D

mino arkadasımızda

Bir arkadaşımda var, araç iyi veriyor yanı. Ama yüksek hızlarda ESP yi devreden çıkarmıyormuş. Kontrolünün kolay olmadığını söylüyor.

demiste.evet haklı.Arkadasımın camorosunu kullanmıstım bi keresinde de.Neredeyse gaza cok az yuklenmende bile arka taraf kendini hemen salıyordu.viraj dönüşlerinde arka taraf kendini savurmaya cok meyilliydi.S2000 nasıl bi yol tututsa sahip bilmiyorum ama beygir gücü yükseldikce arabayı zapt etmekte zor oluyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yanlış anlaşıldı :D

ESP devreden çıkabiliyor, sadece arkadaşım yüksek hızlarda ESP yi devreye sokuyor. Yoksa isteyen ESP siz kullansın otobanda.

Bir Lotus Elise olmadığı için anlayabiliyorum ben de.

2. vites biterken direksiyonu hafif çevirince bile arkayı kaydırabilen bir araç çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

suark eger araban ozunde cok dengeli bir arac degilse(f430 dengelidir f599 yerinde duramaz ornegin) esp cok ama cok lazim birsey, ozellikle bu honda nissan vs tipi, spor araba kulturu olmayip deli gibi motor dayanan arabalarda cok fazla lazim. Ayni sekilde mercedesin e serisi yapip 6000 cc dayarsan vs. Aama arkadan cekisli her aracta lazim.

Yuksek hizlarda esp cok onemlimi bilemiyecem cunku ben 200km nin ustunde adam akilli hic bir spor arabada ESP nin devreye girdigini gormedim, esp nin devreye girebilecegi kadar sert bir viraja giriyorsaniz o hizda zaten alamazsiniz(sadece porsche haric, ozellikle caymanlar kayma delisi aletlerdir)

esp siz spor araba f40 gibi oluyor veya eski turbo porscheler gibi, cok iyi bir pilot degilsen elinden ucuveriyor araba.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

içi çok kötü ve kullanışsız bu s2000 lerin tamamen spor amaçlı yapıldığından garipsememek lazım.
Opel GT ve Honda S2000 testini okumuştum. hemen hemen fiyatları aynı motorları da hemen hemen aynı sadece opelin 20hp fazlası var.
opelin daha hızlı olduğunu ancak s2000 in daha keyifli olduğu yazıyodu.
ancak böyle bir araç ihtiyacım olsa düşünmeden ariel atom alırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

s2000 ve içi kötü mü o_O. Bence gayet yerinde herşey. Kalitesi de güzel. O arabaya uyuyor. Kliması deri döşemesiydi radyosu teybi var. Yeterli bence. Frenler hariç :D

Ariel Atom başka bir tarz, ön cam bile yok onda. Kaskla kullanmak lazım onu. Performansına denecek yok o ayrı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rondar said:
içi çok kötü ve kullanışsız bu s2000 lerin tamamen spor amaçlı yapıldığından garipsememek lazım.
Opel GT ve Honda S2000 testini okumuştum. hemen hemen fiyatları aynı motorları da hemen hemen aynı sadece opelin 20hp fazlası var.
opelin daha hızlı olduğunu ancak s2000 in daha keyifli olduğu yazıyodu.
ancak böyle bir araç ihtiyacım olsa düşünmeden ariel atom alırım.


Ariel Atom kit car. İstersen montajını kendin yapabiliyorsun. O yüzden demonte halde ülkeye araba vergilerini ödemeden sokmak mümkün... aklında olsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

s said:

Pahalı donanımlar, masraflı yedek parçalar olmadan 0-100km yi 2.4 saniyede tamamlayabilen ve pist testlerinde Ferrari Enzo'ya bile 1 saniye fark atan bir otomobile sahip olmak isteyenler için tek ihtiyaç bir kask. Hava girişi kulağınızın hemen arkasında olduğu için bir de kulak tıkacı lazım olabilir.

Bugatti'nin bile 2.5 saniyeydi be. Yuh Bu arabayı görmem iyi oldu =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...