behran Mesaj tarihi: Ekim 26, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 26, 2007 Eski sayfalar "outdated" olmuştu. bende size faydası olabilcek birkaç şeyi topladım.Umarım faideli olabilmişimdir : ) maksat yenilere faydamız olsun Yeni karakter Yaratma ile basliyoruz. Yeni Karakter Oyunda 4 adet irk ve 5 adet temel stat var. bu 5 temel stat (Attributes denir) Intelligence, Perception, Charisma, Willpower ve Memory oyuna baslarken düzenleniyor ve ileride degistirme sansiniz yok. O yüzden düzgün seçilmesi gerekiyor. Düzgünmü düzgün demek derseniz bu statlar skill ögrenme zamanina dogrudan etki ediyor buda gelismenizi uzatip kisaltabiliyor. Bir skill süresini belirleyen 2 stat vardir. Primary ve secondary att. lerdir ve önemli olan primarydir.secondary genelde saat olarak bir kazanim saglar. Skill agacina göz atarsak sanirm bir fikir elde edebiliriz. //Oyun çıktıgından beri primary ve secondary skillerin hangilerinin olduğunun yapımcılar tarafından birkaç kez değiştirildiğni htrlatmakta fayda var.ondan dengeli bir char açmanız faydanıza olur Primary / Secondary Corporation Management: Memory / Charisma Drones: Memory / Perception Electronics: Intelligence / Memory Engineering: Intelligence / Memory Gunnery: Perception / Willpower Industry: Memory / Intelligence Leadership: Charisma / Willpower Learning: Memory / Intelligence Mechanic: Intelligence / Memory Missile Launcher Operation: Perception / Willpower Navigation: Intelligence / Perception Science: Intelligence / Memory Social: Charisma / Intelligence Spaceship Command: Perception / Willpower Trade: Charisma / Memory Irklara gelecek olursak.Amarr, Caldari, Gallante, Minmatar her biri kendi içerisinde 3 alt siniflara ayrilir. Burda her alt sinifin att degerleri benzersizdir ancak karakter açilirken gidilebilecek bölüm 3 tanedir.tabi bunlar oyun hikayesindeki gibi isimler farkli ancak islevleri ve kazandirdiklari benzerdir.isim farki derken soldier olacak olan amarr seçilmisse "Royal Navy" ye Gallante ise "Federation Navy" ye gider. Baslangiçta charlar 3 bölüm seçebilir.Bu seçim karakterinizin oyuna hangi skillere sahip olarak gelecegini gösterir.Düzgün seçilebilcek seçimlerle bazi skill 5 olarak bile gelebilmesi mümkündür.Bölümlere geçiyorum.linklerdeki resimlerde baslngiç seçimlerine göre hangi skillere sahip olarak gelindigini görebilirsiniz. Military Business Industry Bütün military ve business mining 1 ve learning 1 ile geliyor ve bunu yapan kisi onlar bu dosylara eklememis açılan dosyalarda yıldızların manası gri renkli skilleri hemen alabilmenize olanak verdiğini göstermektedir Daha ayrıntılı bilgi için tık Agents... Uzayın derin sessiz boşluğunu birasda olda dolduran anlam kazadandıran bişi varsa onlarda agentlarımızdır : ) Agent nedir? Agent wow yada benzeri bir MMO oynamış herkezin bildiği Eve Online için bizlere "Quest" veren npc lerdir.Onları çeşitli istasyonlarda bulabilirsiniz. Eve dünyasında birçok şirket mevcut ve şirketlerin yaptıkları işler farklı oldugundan saip oldukları agentlerin bölümleride haliyle farklı oluyor.Ama bölümleri farklı olsada genel olarak bir agent size kill mission, trade, taşıma yada mining görevi verebilir. Forumdan bulduğum şu listeyi sizinle paylaşıyorum : Administration: 50% Kill, 50% Courier Advisory: 34% Kill, 66% Courier Archives: 5% Kill, 90% Courier, 5% Trade Astrosurveying: 40% Kill, 30% Courier, 25% Mining, 5% Trade Command: 97% Kill, 3% Courier Distribution: 5% Kill, 95% Courier Intelligence: 85% Kill, 15% Courier Internal Security: 95% Kill, 5% Courier Legal: 50% Kill, 50% Courier Manufacturing: 5% Kill, 95% Courier Marketing: 5% Kill, 95% Courier Mining: 5% Kill, 85% Courier, 10% Mining Production: 5% Kill, 95% Courier Public Relations: 34% Kill, 66% Courier R&D *: 0% Kill, 50% Courier(S), 50% Trade Security: 90% Kill, 5% Courier, 5% Trade Storage: 5% Kill, 95% Courier(L) Surveillance: 95% Kill, 5% Courier ------------------------------------------------ Kill: Bir yada birkaç npc patlatma Courier: 2k m3 den az mal taşıma görevleri Courier(L): 20k m3 e varan boyutlarda taşıma görevi Courier(S): Bazı science skillerine bağlı taşıma görevleri Trade: Markettten mal alıp taşıma görevi Mining: Maden taşıma //Oyuncuların oluşturduğu bir liste olup resmi CCP den gelen veri değildir ---------------------------------------- S:Tamam görevleri anladıkta ödül yokmu ödül :) C: TAbiki var :) agentlerin verdiklerin ödülleri değerleri agent info da gözüken "Quality" ye bağlı olarak artıyor.lvl 3-4 agentlar göreve bağlı olarak implantlar verebiliyor. ancak lvl4 görevlerin oldukça zor oldugunu solo olarak çok uğraştırdığını söylemem lazm :) ----------------------------------------- S:Benim agentin kalitesi düşük yükseğe nasıl geçebilirim ? C:Oyuncu bir şirketin agent iyle görev yapmaya başladığında o şirket ve agentle arasında bir standing yani benim "seni seviyorum katsayısı" dediğim bağ oluşur.0-10 arası olabilir. her görev yaptğınızda şirketle aranızdaki standing 0.00 dan artamaya başlar ve daha iyi agentlerle iş yapabilmek için o agent in istediği standing i yakalamanız gerekir ------------------------------------------ S:Bir sürü görev yapyıorum standing çok yavaş artıyor? C: Social Skillerine Hoş geldiniz!. Social daki skiller standing artşına yüzde olarak -"connections" dışında o doğrudan skill başına 0.4 standing veriyor- katkı sağlarlar. Social skilleriyle ilgili bilgi // Gelelim Agent nerden bulabilir yada hangi corp da ne agent var Burdan // Ayrıca Offical agent bilgi sayfası // Eve-info agent missions // Eve forum sayfası ------------------------------------------ Loyalty Point (lp) LP nedir? şudur: bir şirketle iş yapmaya başladığınzda aynen wowdaki honor point gibi bir puan alırsınız ve buna göre o şirketin size önerdiklerinden bazılarını alma şansınız olabilir. örneğin Amarr navy de yeterli LP si olanlar Apocalypse in Navy issue olanını alabilir! LP şuna göre değişir. * agent quality * mission "difficulty factor" * agent solar system security rating * advanced connection skill leriniz Fitting.... Forumlardan topladığım oyuncuların aralarında fitlerini paylaştıları sayfalar.bir faydası olması için koyuyorum. Assault Frigates Battleships - Part I - Amarr & Caldari Battleships - Part II - Gallente & Minmatar Battleships - Part III - Factional Battlecruisers - Part I - Amarr & Caldari Battlecruisers - Part II - Gallente & Minmatar Carriers Command Ships Covert Ops Cruisers Part I - Amarr & Caldari Cruisers Part II - Gallente & Minmatar Cruisers - Part III - Factional Destroyers Dreadnoughts Frigates - Part I - Amarr & Caldari Frigates - Part II - Gallente & Minmatar Frigates - Part III - Factional Heavy Assault Cruisers (HACS) Industrials Interceptors Interdictors Logistics Mining Barges Recon Ships Stealth Bombers Titans Transports EVE-MON Eve mon oyuna girmeden skillerinize bakabileceğiniz plan yapabileceğiniz faydalı bir programdır.Kullanımı basittir. Burdan çekebilirsiniz program bilgisi Announcing to the public, for the first time: EVEMon - An easy-to-use, lightweight character monitor and skill planner EVEMon has been in development for quite some time now, as Goonfleet's own skill manager. But now, the time has come for it to be unleashed upon the rest of the EVE Universe. * Easy To Use: Just download, install and enter your information or point to a saved character XML file to get started. It just works. * Live Displays: All skill and training time displays throughout EVEMon are live. They automatically update as your training progresses. * Fully-Featured Skill Planning: Everything you'd expect from a robust skill planner, including Learning skills auto-suggestions, implant effectiveness calculators, graphical skill trees, and more. * Customizable Displays and Output: Columns in the skill planner are fully customizable; character info and plans can be saved in numerous formats, including plain text, HTML and XML; the monitor and skill planner can be run in "work safe" mode to disable images and colors for easier use in places you shouldn't be running EVEMon (you naughty thing, you). * Skill Templating and Sharing: Skill templates can easily be created and shared with other EVEMon users, each template automatically personalizes to include all necessary skills when a template is loaded. * Personalized Event Notifications: Send email, play sound files and more when skill training completes. * Windowed EVE Relocation: If you play EVE on a multi-monitor system, EVEMon can reposition windowed EVE automatically to fill a monitor of your choice. * Modular: Features you don't use, don't load. * Open Source: You don't have to trust me when I say EVEMon is safe and secure, you can verify it for yourself. If you're not a programmer yourself, you can still benefit from the trust of scores of people who have already read over the EVEMon source code. You're fully encouraged to tinker with EVEMon, and even submit improvements back for inclusion in the main source tree. * Actively Developed: Changes are checked into the EVEMon source tree every day, and new features are added constantly. If EVEMon doesn't do it today, it very well could tomorrow. EVEMon regularly checks for updates and offers the option to automatically install them when they're available. +++++++++++++++++++++++++++ Turrent Tracking guide Missile guide +++++++++++++++++++++++++++ Eve Fitting tool Skillsiz yada skilleriniz etkisiyle istedğiniz gemiyi fitlemenize olanak veren harika bir program.tık kullanımı burda TambourineMan tarafından annatılmış +++++++++++++++++++++++++++ Electronic Warfare EW Guide 1 Jamming Probabilities Submitted The Definite Guide to EW Submitted +++++++++++++++++++++++++++ Capacitor Guide +++++++++++++++++++++++++++ basics of POS, Ice Mining, Moon mining, Moon Surveying ------------------------------------------ Mining i unutmamak lazm : ) Oyunda npc vurarak güzel para yapabilirisiniz ancak gene para ve üretim için kazmak tek yoldur denebilir. Refining calculator
Buzx Mesaj tarihi: Ekim 26, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 26, 2007 Exploration guide. Exploration video tutorial. Exploration video tutorial.
jagd Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Mission database http://eve-survival.org/missions/
behran Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 7, 2007 DAMAGE DONE Amarr Navy - EM / Thermal Angels (Minmatar) - Explosive Angel Cartel (Minmatar) - Kinetic / Explosive / Thermal Blood Raider (Amarr) - Thermal / EM Caldari Navy - Kinetic / Thermal Centii: EM and thermal. Coreli: Kinetic and thermal. E of M - Thermal / Kinetic Freedom Fighters (Minmatar) Thermal / Explosive Gallente Navy - Kinetic / Thermal Guristas (Caldari) - Kinetic / Thermal Khanid (Gallente) - EM / Thermal Maru - EM / Thermal Mercenaries - Thermal / Kinetic Minmatar Fleet - Thermal / Explosive Mordu’s Legion(Caldari) - Kinetic / Thermal Odamian - Kinetic / Thermal Republic Fleet - Explosive / Kinetic / EM Rogue Drones - Thermal / Kinetic / EM Rogue Pirate - EM/Explosive/Kinetic Sansha's Nation (Amarr) - EM / Thermal Serpentis (Gallente) - Thermal / Kinetic The Seven - All
behran Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Mevcut sistem açılabilecek char seçenekleri / en baştaki +5 verilmeden gidildiğindeki tablodur race / bloodline / ancest : PER INT MEM WIL CHA ; Caldari achura invent : 7 12 6 6 3 ; Caldari achura stargaz : 8 8 9 6 3 ; Caldari achura monk : 9 8 6 8 3 ; Amarr khanid cyberkn : 11 6 4 8 5 ; Caldari deteis scienti : 6 10 7 5 6 ; Minmatar sebiestor tinker : 5 11 6 6 6 ; Amarr nikunni bordrun : 10 6 6 4 8 ; Minmatar sebiestor rebel : 8 7 6 7 6 ; Caldari civire entrep : 9 5 8 6 6 ; Minmatar vherokior drifter : 6 9 8 3 8 ; Minmatar brutor slave : 11 4 4 9 6 ; Gallente Gallente immigr : 10 6 4 6 8 ; Gallente jin-mei jing ko : 10 5 5 7 7 ; Caldari deteis mercha : 5 7 11 5 6 ; Minmatar brutor worker : 9 4 8 7 6 ; Gallente Gallente miner : 8 6 8 4 8 ; Amarr khanid union : 8 7 4 8 7 ; Amarr khanid zealot : 8 5 6 10 5 ; Caldari civire merc : 9 5 4 10 6 ; Amarr Amarr wealthy : 4 7 9 10 4 ; Gallente intaki reborn : 3 8 11 6 6 ; Gallente jin-mei saan go : 6 7 7 7 7 ; Amarr Amarr relig : 4 7 6 14 3 ; Caldari deteis tubech : 5 7 7 9 6 ; Gallente intaki artist : 5 8 7 6 8 ; Caldari civire disse : 9 5 4 8 8 ; Minmatar brutor tribal : 9 4 4 10 7 ; Minmatar vherokior mystic : 4 8 8 6 8 ; Minmatar vherokior retail : 4 7 11 3 9 ; Amarr nikunni navyvet : 7 5 6 8 8 ; Amarr Amarr liberal : 4 7 6 11 6 ; Gallente Gallente activis : 8 6 4 4 12 ; Minmatar sebiestor trader : 5 7 6 6 10 ; Gallente jin-mei sang do : 6 5 5 10 8 ; Gallente intaki diplom : 3 8 7 6 10 ; Amarr nikunni frmerc : 7 5 6 4 12 ;
Quo-Vadis? Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 19, 2007 http://eveinfo.com/ Mission Refine agents vs.vs.
Draco Mortis Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Güzel olmuş behran eline sağlık
behran Mesaj tarihi: Ocak 8, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 8, 2008 Leila nın yazıları buraya copy'ledim.... GEMİ DUZENİ (FİTTİNG) Baslamadan once su atasozunu kenara yazalım Savasa geldiginde herseyin yarısı sansdır. Herkez yenilebilir, mukemmel bir gemi veya gemi (setup) düzeni diye birsey yoktur... Her gemide 3 ana slot vardır, bu slotların miktarını geminin infosundan yada uzay şstasyonlarında bulunan fitting kısmından gorebiliriz. Bu 3 ana slot : H(high)yuksek, M(Medium)orta ve L(low) dusuk olarak adlandırılırlar. İstasyonlarda fittingsde en dıstaki halka H ortadaki M en icteki ise L slotudur ve her slot kendine ozgu ekipman alır. Ornegin yuksek slotlara ( H ) Silah ve roket rampaları yada maden lazerleri takılır... 1.Powergrid ve cpu Gemiye yerlistirmek istediginiz her modulun (lazerler, ek hangar modulleri, hız arttıran moduller vb...) sag tus ile infosuna baktıgında goruceginiz gereklilikleri (requirement) vardır. Her geminin kendine ozgu powergridi ve cpu su vardir, gemi ekipmanlari ya cpu yada powergrid ekipmanlarina gereksinim duyar(cogu zaman ikisinede) ve geminizde yeterli miktarda cpu yada powergrid yoksa gemiye taktiginiz bu moduller calisir hale gelemezler. Engineering skilli ile powergridinizi (%5 her lvl) ve Electronic Skilli ile de cpunuzu (%5 her lvl) arttırabiliiz. Gerekli guc olmadıgında moduller calismiyacagindan modulleri satin almadan once gerekli powergridi ve cpu gozonunde bulundurmak onemlidir. Eyer geminizin cpu ve powergridinizin ustune skillerinizi eklediginde hala gerekli guce ulasamiyorsaniz powergridi ve cpu arttıran modulleri geminize takabilirsiniz. Bu moduller : Powergrid icin : Reactor Control Units Auxillary Powercores (Energy Management skill lvl 4 gerekli bu modul icin ve frigatelerde yada indieslerde kullanıslıdır) Power Diagnostics CPU icin : Cpu modulleri 2. Capacitor and Cap Recharge (guc deposu ve guc deposunun sarjı) Her geminin bir capacitoru ve bu guc deposunun sarj zamanı (cap Recharge time) vardır. Capacitorunuz geminizin kontrol panelinin ortasındaki enerji yuvarlagidir. Capacitorunuz (guc deponuz) geminizin ne kadar uzaga warp olucagını belirler. Ayrica bie onceki bolumde gemiye taktigimiz bir cok modul (lazerler, silahlar, elektronik savas aygıtları vb...) calismak icin belli bir guc ister bu gucu capacitor saglar. BU gucu powergrid ve cpu ile karistirmayalım arkadaslar. Cpu ve powergrid gemiye modulleri takmak icin Capacitor ise bu gemiye taktigimiz aygitlari calistirmak ve calisir halde tutmak icindir. Gemiye modulleri takmak onemlidir ancak capacitorun hacmi ve dolum suresi cok daha onemlidir, bir savasin ortasında enerji yoklugundan duran silahlar bizi olume, maden kazarken duran lazerler ise zaman kaybına ve cinnete neden olur....unutmamak gerekirki onemli olan genis kapasiteye sahip capacitor degildir, onemli olan gemimizdeki hayati modulleri calıstırdıgımızda bu modullerin hic durmadan aktif kalmasıdır. capacitorumuzun hacmini ve tekrar dolum suresini (cap recharge) gemimize taktigimiz modullerle degistirebiliriz. Aynı zamanda bircok skillde bize bu konuda yardımcı olur : Capacitoru en cok etkileyen skiller : 1. Energy Management Skill (capacitorun hacmini arttırır 5% her lvl) 2. Energy Systems Operation (capacitorun dolum suresini azaltir 5% her lvl) 3. Controlled Bursts (silahların energy ihtiyacını azaltır5% her lvl) 4. Afterburner (afterburnerların suresini uzatır+10% her lvl) 5. Acceleration Control (increases velocity by 5% per lvl) 6. Warp Drive Ops (warp olurken gerekli enerji ihtiyacını azaltır -10% her lvl) Tum bu skillerin maksimum hale gelmesi cok uzun zaman alıcagından sectigimiz meslege gore skillerimizi de akıllıca secmeliyiz. SİLAH SECİMİ Turrets (lazerler, hybridler ve projectilelar) Silah secimine geldiginde tum silahlar icin (lazerler, hybrid toplar ve projectile toplar...bi garip oldu bu ) belli baslı kurallar vardır. 1.Geminin bonusu-her geminin verdigi bonuslar vardır. ornegin %5 her skill lvlda geminin vericegi zararı yada silahların atıs menzilini arttıran bonuslar. 2.Her gemi H-Slotuna silah takabilir ve her geminin kac adet ve cesit silah takabilecegi belirlidir. Ornegin 4 H-slotu olan bir gemi 2 missile launcher 2 Turret alabiliyorsa bu gemiye ucuncu bir missile launcher(roket rampası) takamayız. 3.Silahın menzili : Her Silahın (turret yada topların diyebilirim ancak turkcemizde cift anlam tasıyan bu kelimeyi kullandıkca yazı ciddiyetten uzaklasıcagını dusundum...burda silah derken lazerleri, hybridleri ve projectileları kasdediyorum) uygun menzili (Optimal range(OR) ) ve hedef sapma mesafesi (Accuracy falloff (AF)) vardır ECW-JAM ECM (EW-Electronic warfare-elektronik savas) Eve dunyasında savas ve it dalası kilitlen, atesle ve yoketen ibaret degil arkadaslar. Yukarıdaki yazılarda gemilerimize nasıl yeni modul yerlestiricegimizi ve silah secimi gibi oyunun ana hatlarını olusturan konuları gorduk. Sıra nasıl PvP yani playerlara karsı nasıl savasıcagımızı ogrenmeye geldi. Elektronik savas (EW-Electronic warfare) eve savas taktiklerindeki en onemli konudur ve dogru birsekilde kullanıldıgında en guclu silahtır. Dusmanı kilitleyemezseniz onu vuramazsınızda...bu bolumde dusmanın radarlarını, motorrlarını ve silahlarını bozmayı vede bu saldırılardan en iyi sekilde korunma yollarını ogrenecegiz. Ana hatları ile ele alırsak elektronik savas : 1)Geminin algıyıcılarını etkiler (Algıyıcıların (kabaca radar diyebiliriz ) menzilini ve gucunu) ornek : bursts, jammers, sensor dampers 2)Geminin silahlarını etkiler (menzilini ve hızını) ornek : weapon disrupters 3)Geminin Cap (enerji deposunu) ını etkıler ornek : energy vamps (enerji emiciler) 4)Geminin hızını etkiler ornek : webifiers 5)Geminin Warp motorlarını etkiler ornek : warp scramblers Cogu EW modulleri M-Medium-orta slottur.(enerji vampirleri haric, bu silahlar H-high slottur) Etrafta (ve paticik forumda) okuyorsunuzdur savacı olmak isteyenlere ırk olarak caldari ırkı onerilir. Caldari ırkı Missile (roket ve fuzeler) larda uzmanlısmıslardır. Ancak bu ırkın savascı olmasındaki en buyuk etken cok sayıda M-Medium slotu olan gemileridir (Blackbird ve Scorpion) cok sayıda M slot cok sayıda EW modulu anlamına gelir....(Caldari birinci sınıf Battleship olan Scorpionda 8 tane M slot vardır (Yasasın kotuluk!!!!)) Ancak caldari gemilerinde L-Low slotlar azdır, yani yeterli miktarda cap (enerji arttıran) arttıran modul takamayız gemimize ve az enerji modullerimizin kısa sureli calısması anlamına gelicektir. Gemimize takıcagimiz bu modulleri almadan once bize gereken skillere soyle bir bakalım : Electronic Warfare (modullerin tekrarlama zamanlarını (cycle time) uzatır. Propulsion jamming Signature Analysis Sensor linking Weapon Disruption Electronics(lvl 4), Energy Mgt & Energy Grid Upgrades (lvl4) Moduller ve calısma mantıkları : JAMMERS(Karıstırıcılar) Jammersları anlamak icin once gemilerimizdeki algıyıcıların nasıl calıstıgını anlamamız lazım. Her geminin bir sensor (algılayıcı) gucu vardır.(Geminizin sensor gucunu geminizin infosundan ogrenebilirsiniz) Her ırk gemilerinde kendi ırklarına ozel sensor teknolojileri kullanmıstır. 4 ırk icin 4 farklı sensor teknolojisi : Minmatar - LADAR Caldari - Gravimetric Amarr - RADAR Gallante - Magnetometric Geminizin infosuna baktıgınızda ırkınıza gore bu teknolojilerden birinin daha guclu olacagını goreceksiniz. Ornegin Minmatar Battleshipi olan Tempest kullandıgınızı varsayalım. Buna gore gemimizin 14 LADAR gucu vardır ve bu sayı geminin ırkaına ve geminin klasına gore degisir.(www.eve-db.com dan gemilerin sensor guclerini ogrenebilirsiniz) Bir geminin sensor gucu "0"'a dustugunde bu gemi baska birseye kilitlenemez kilitlenmisse bile otomatikman hedefi kaybeder. Eger birseye kilitlenememisseniz o seyi vuramassınızda. Caldari gemilerinin guclu olmasının bir baska nedeni ise sensor guclerinin yuksek olmasıdır. Yani karsı tarafın sensorlarını kolayca karıstırabildigi gibi kendi sensorlarıda dusman saldırılarına daha dayanıklıdır...(Not : hernakadar Scorpion ve Blackbird guclu EW gemileride olsa dusuk ates gucleri yuzunden mutlaka ates gucu destegine ihtiyacları vardır. Bu durumda Yine bir caldari battleship olan RAVEN devreye giriyor. Kanımca oyundaki en iyi ikili Raven destekli scorpion) Evet demekki amacımız dusman geminin sensorlarını sıfırlamak. Bunun icin gereken modullere soyle bir bakalım. Ana Jammer (karıstırıcı) olan ECM MILTISPECTRALS lar adlarındanda anlasılacagı gibi tum sensor tipleri icindir. Her bir modul dusmandan -4 sensor gucu dusurur. Bunlaraek birde ırksal (Racial jammers) jammerslar vardır bu tip Jammerslar belirli bir ırka -6 kalan diger ırkların sensorlarına -2 verir. Tum bu moduller beraber calısabilirler. Yani gemimize 3 tane multispectral takarsak dusmana 3*4 = - 12 sensor gucu verir.(buda nerdeyse tum cruiserlar icin yeterlidir) Ancak hersey bu kadar basit degil malesef, Jammerslar yuksek enerji emerler ve gemimize takıcagımız 3-4 jammer eger yeterli Enerji modulu takmadıysak kısasure icinde gemimizin tum enerjisini emer. Enerji bittiginde jammerslar durur ve dusman yeniden hedefine kitlenebilir.(not : ırksal jammerların calısma suresi daha uzundur ve daha az enerji yerler) Her geminin birde targeting (hedefleme) menzili vardır ve bu menzil kullandıgınız gemiye ve skillerinize gore degisir. Geminizin hedefleme menzili (targeting range) 10km ise 11 km uzaklıktaki bir gemiyi kitleyemezsiniz. Sensorlarımızın rangini arttıran bircok M ve L slot modul takabiliriz(gene caldari gemileri muazzam hedefleme menzilleri ile karsımıza cıkıyor burda.)
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 9, 2008 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2008 yalnız behran leila'nın yazdığı ecm ler baya bi outdated, yanlış bilgiler şu anda onlar kaldır istersen
Leila Kanz Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2008 Eski accountumu bir turlu aktive edemedigimden dolayi yeni bir kullanici adi ile araniza donus yaptim :) Bu guidelar tas devrinden kalmis en kisa zamanda yeniliycem, bu hafta icinde yenisini gonderirim.
DareJedi Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2008 haha ewt biraz oyle olmus deniz :) abi bu behran alan sorumlusu yapmasak bi sakincasi olurmu aceb? Behran abi kusura bakma bisey dedigim yokta oyunda yoksun ztn :) oyunda olan birine werilsin bari.
Exodous Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Valla Dare haklı. Behran zaten bıraktı. Dare hem oyun içinde de herkese yardımcı olan bir arkadaştır. O olsa iyi olur gibime geliyor.
DareJedi Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 hehe saol abi bakalim gorusmeler devam ediyo :) aslinda ben behran gitsin demedim ztn o gene kalsin ama bende mod. yetkisi alayimki eski seyleri sileyim topicleri toplayabiliyim daha duzenli olsun en azindan die soyledim ztn behrani tanirim ona sorsalar onun hayir diyecegeni sanmam ama bakalim :)
cengizhan11 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 bence eski seyler silinmesin ... simdi dare surekli sistem gereksimini herkez paylassin diye konular arcar sonra olay benim pc senin kini dover e doner hehehehehe
DareJedi Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2008 espri ne alaka :P insanin onu dusunebilmesi icin biraz art niyetli olmasi lazim onu yazdim cunku oyunu yavas die oynayamayan arkadaslar oluyo 10-15 fps ile eger onlardan birine denk gelirmiyim diye yazdim olurda sikayetci olan olursa ona gore settings ayarlari fln werebileyim diye yaptim ama sen heralde pc yarisi yaptiriyorum sandin. Saglik olsun ne diyelim. Ayrica 2004 te adamin yeni basladim bana yardim edermisiniz topiginin sana faydanasi ne abi anlamadim :) Weya 1.5 sene once gemideki 6 slot warken simdi 5 slot war sana 6 slotlu fitin anlami nedir? Veya 4 sene onceki corp yazilari niye dursun corpun kendisi bile kalmamis ztn heee yok sen hatira onlar diosan hatira topici altinda toplanir. Herseyin bi cozumu wardir sonucta eve kismini bi aciosun 14 sayfalik bissuru yazi cikio yarisi nerdesiniz, nasil bulcam, ne yapabilirim, corp reklamlari, eski fitler, linkleri olmus resimler bunlarla dolu we cok eskiler artik o anlatilanlar olmaz bile bi faydasi yok yani onun icin duzenlensin istedim. Neyse ztn buna forum admini karar wercek ne diyelim. Sonucta baska platformlardada yardim ediyorum.
mani Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 yeni konu açmıyım dedim burdan sorayım. Bi ara karakterlerin NPC station larda dolaşması olayı gelecekti. O tarz bi eklenti yapılacağı konuşuluyordu. Herhangi bi gelişme var mı bu konuda ?
-Dark_Angel- Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Mesaj tarihi: Ekim 6, 2008 Hala konuşuluyor hatta demosu flnda çıkmıştı görüntüler vs. bilmiyorum tam.
Mickey Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2009 Deneyimlerinize dayanarak primary/secondary statlarımı ne secmeliyim ve hangi ırkı oynamalıyım ? Oyunda yapmak istediğim şey iyi bir farmer olmak, mining ve endüstri alanında uzmanlaşmak, bu doğrultuda fikirlerinize ihtiyacım var...
Creed Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 mani said: yeni konu açmıyım dedim burdan sorayım. Bi ara karakterlerin NPC station larda dolaşması olayı gelecekti. O tarz bi eklenti yapılacağı konuşuluyordu. Herhangi bi gelişme var mı bu konuda ? gözlerim yaşararak okudum bunu bakk... tarihe bak tariheeee yafusak CCP... hafife aldi ambulationı sonra kivirdida kivirdi.. 2010 oldu beeeee serepsiz ccp /nefretini kusar raahtlar../ bide bi sürü seyi silmek lazim bu stickylerden bi ara .p dare cok tembel gördüm seniii
Creed Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 Mesaj tarihi: Mart 19, 2010 dansözlük kurslarinami yazildin neyaptin p:
wampelt Mesaj tarihi: Ekim 21, 2010 Mesaj tarihi: Ekim 21, 2010 cem abi ne yaptı ccp yine sana :) bi barışamadın gitti şu adamlarla :))
Öne çıkan mesajlar