Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

bi sorumum daha var scripts


s_sinan

Öne çıkan mesajlar

[ITEMDEF i_c_g_Kit]
DEFNAME=i_c_g_kit
NAME=Clay Golem Creation Kit
ID=01EB8
TYPE=0
VALUE=5000
WEIGHT=15
SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry
RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10

ON=@Create
COLOR=0747

ON=@DCLICK
IF >=90.0
Sayu 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var !
RETURN 1
ELSE
ELSEIF !(RAND(3)) && ()
SRC.message Golemi Yapamadiniz veya Malzeme Eksik !
RETURN 1
ELSEIF ( )
SRC.CONSUME=i_c_g_kit
SRC.CONSUME=3 I_golem_clay
SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron
SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze
SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork
SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.ACT.DCLICK
RETURN 1
ELSE
Sayu Clay Golem icin : 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot , 90 Tinker Skill'ine ihtiyaciniz vardir !
RETURN 1
ENDIF

1.burda ilk bolumde skill i kullamıyor her skıll de yapıyor
2.malzeme olmasa bile yapıyor sadece
ELSEIF !(RAND(3)) && ( 3.bi bug daha var o da item
if !(==)
SRC.sysmessage golem kit Cantanizda Olmalidir!
bunu da nasıl ekleyebilirim ,
cok sağolun yardımda bulunanlar için....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF i_c_g_Kit]
DEFNAME=i_c_g_kit
NAME=Clay Golem Creation Kit
ID=01EB8
TYPE=0
VALUE=5000
WEIGHT=15
SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry
RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10

ON=@Create
COLOR=0747

ON=@DCLICK
if ( != )
src.sysmessage cantana koyacan
return 1
endif
IF ( > 899)
src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var !
RETURN 1
ENDIF
IF !() || !() || !() || !() || !()
SRC.sysmessage su yakmiyo hoca bu, git mallari al
src.sysmessage 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot, golem clockwork diye bisey, bi de bu tutmakta oldugun kit
RETURN 1
endif
IF RAND(3)=1
SRC.CONSUME=i_c_g_kit
SRC.CONSUME=3 I_golem_clay
SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron
SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze
SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork
SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.ACT.DCLICK
RETURN 1
else
src.sysmessage %33 sansin vardi tutmadi, git yikan
return 1
endif
[hline]Gesp (a.k.a Baggio)
Level 50 Eldritch of Soul Reavers
Email: [email protected]

[Bu mesaj Baggio tarafından 02 Şubat 2003 00:51 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ON=@DCLICK
if ( != )
src.sysmessage cantana koyacan
return 1
endif
IF ( > 899)
src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var !
RETURN 1
ENDIF

sayın baggio bu kısımda skıll test i yanlış oldu sanırım Gm tinker oldugu zaman yapmıyor skill 0 olunca yapıyor bi de sansa değil de her seferinde yapması için ( rand 3 ) nasıl değiştirmem gerek ??????
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şöyle yani:

[ITEMDEF i_c_g_Kit]
DEFNAME=i_c_g_kit
NAME=Clay Golem Creation Kit
ID=01EB8
TYPE=0
VALUE=5000
WEIGHT=15
SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry
RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10

ON=@Create
COLOR=0747

ON=@DCLICK
if ( != )
src.sysmessage cantana koyacan
return 1
endif
IF ( > 899)
src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var !
RETURN 1
ENDIF
IF !() || !() || !() || !() || !()
SRC.sysmessage su yakmiyo hoca bu, git mallari al
src.sysmessage 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot, golem clockwork diye bisey, bi de bu tutmakta oldugun kit
RETURN 1
endif
SRC.CONSUME=i_c_g_kit
SRC.CONSUME=3 I_golem_clay
SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron
SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze
SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork
SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.ACT.DCLICK
RETURN 1
[hline]Join Me!

[Bu mesaj Sailor tarafından 05 Şubat 2003 20:22 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...