s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 [ITEMDEF i_c_g_Kit] DEFNAME=i_c_g_kit NAME=Clay Golem Creation Kit ID=01EB8 TYPE=0 VALUE=5000 WEIGHT=15 SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10 ON=@Create COLOR=0747 ON=@DCLICK IF >=90.0 Sayu 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var ! RETURN 1 ELSE ELSEIF !(RAND(3)) && () SRC.message Golemi Yapamadiniz veya Malzeme Eksik ! RETURN 1 ELSEIF ( ) SRC.CONSUME=i_c_g_kit SRC.CONSUME=3 I_golem_clay SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine SRC.ACT.BOUNCE SRC.ACT.DCLICK RETURN 1 ELSE Sayu Clay Golem icin : 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot , 90 Tinker Skill'ine ihtiyaciniz vardir ! RETURN 1 ENDIF 1.burda ilk bolumde skill i kullamıyor her skıll de yapıyor 2.malzeme olmasa bile yapıyor sadece ELSEIF !(RAND(3)) && ( 3.bi bug daha var o da item if !(==) SRC.sysmessage golem kit Cantanizda Olmalidir! bunu da nasıl ekleyebilirim , cok sağolun yardımda bulunanlar için....
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 [ITEMDEF i_c_g_Kit] DEFNAME=i_c_g_kit NAME=Clay Golem Creation Kit ID=01EB8 TYPE=0 VALUE=5000 WEIGHT=15 SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10 ON=@Create COLOR=0747 ON=@DCLICK if ( != ) src.sysmessage cantana koyacan return 1 endif IF ( > 899) src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var ! RETURN 1 ENDIF IF !() || !() || !() || !() || !() SRC.sysmessage su yakmiyo hoca bu, git mallari al src.sysmessage 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot, golem clockwork diye bisey, bi de bu tutmakta oldugun kit RETURN 1 endif IF RAND(3)=1 SRC.CONSUME=i_c_g_kit SRC.CONSUME=3 I_golem_clay SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine SRC.ACT.BOUNCE SRC.ACT.DCLICK RETURN 1 else src.sysmessage %33 sansin vardi tutmadi, git yikan return 1 endif[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] [Bu mesaj Baggio tarafından 02 Şubat 2003 00:51 tarihinde değiştirilmiştir]
s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 3, 2003 mükemmelsin baggio inan daha denemedim ama sen yazdıysan dogrudur cok treşekkur ederim... [Bu mesaj dom tarafından 04 Şubat 2003 10:39 tarihinde değiştirilmiştir]
s_sinan Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 ON=@DCLICK if ( != ) src.sysmessage cantana koyacan return 1 endif IF ( > 899) src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var ! RETURN 1 ENDIF sayın baggio bu kısımda skıll test i yanlış oldu sanırım Gm tinker oldugu zaman yapmıyor skill 0 olunca yapıyor bi de sansa değil de her seferinde yapması için ( rand 3 ) nasıl değiştirmem gerek ??????
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 if rand(3)=1 ve else dahil daha aşağı kısmı silerek her seferinde yaptırabilirsin[hline]Join Me!
Sailor Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 5, 2003 şöyle yani: [ITEMDEF i_c_g_Kit] DEFNAME=i_c_g_kit NAME=Clay Golem Creation Kit ID=01EB8 TYPE=0 VALUE=5000 WEIGHT=15 SKILLMAKE=CARPENTRY 100.0, t_carpentry RESOURCES=i_log 10, i_ingot_iron 10 ON=@Create COLOR=0747 ON=@DCLICK if ( != ) src.sysmessage cantana koyacan return 1 endif IF ( > 899) src.sysmessage 90 Tinker Skill'ine İhtiyaciniz var ! RETURN 1 ENDIF IF !() || !() || !() || !() || !() SRC.sysmessage su yakmiyo hoca bu, git mallari al src.sysmessage 3 Golem Clay , 50 iron ingot ve 30 Bronze ingot, golem clockwork diye bisey, bi de bu tutmakta oldugun kit RETURN 1 endif SRC.CONSUME=i_c_g_kit SRC.CONSUME=3 I_golem_clay SRC.CONSUME=50 I_ingot_iron SRC.CONSUME=30 I_ingot_bronze SRC.CONSUME=I_Golem_clockwork SRC.NEWITEM=I_claygolem_figurine SRC.ACT.BOUNCE SRC.ACT.DCLICK RETURN 1 [hline]Join Me! [Bu mesaj Sailor tarafından 05 Şubat 2003 20:22 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar