intelyans Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 oyuncu nasil bi kodla ittan indirebiliriz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DIEMASTER Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Dismounttan mı bahsediyorusn ?[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
berkinyum Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 dismount scp si bulunan biri bana e-mail yollarsa sevinirim [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 istedigin eyleme sadce sunu yaz FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 ornekler ON=@MOUNT IF < 85 SRC.SYSMESSAGE Bu ata binmek için yeteri kadar guclu degilsin SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP RETURN 1 ENDIF[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 said: Dozer, 31 December 2003 17:07 tarihinde demiş ki: ornekler ON=@MOUNT IF < 85 SRC.SYSMESSAGE Bu ata binmek için yeteri kadar guclu degilsin SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP RETURN 1 ENDIF[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy ON=@MOUNT ?? boyle bir trigger varmi ?[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 yok, on=@equip le yapcaksın eger equip ettigin itemın layerı LAYER_HORSE sa, check et ve gerekeni yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 MOUNT bilhassa koydum hangi triggerda kullanmak istiyorsa onu yazsın oraya. ORNEK bir yerden gecerken attan indirmek için ON=@STEP if ( > 0) SRC.SYSMESSAGE Buradan atla gecemezsin. in uleyn SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP RETURN 1 ENDIF ON=@STEP if ( > 0) SRC.SYSMESSAGE Buradan atla gecemezsin. in uleyn SRC.dclick RETURN 1 ENDIF ikiside aynı işi yapar.... [Bu mesaj Dozer tarafından 31 December 2003 18:34 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Dclick ile unequip aynı isi yapmaz unequip senin 25. layerindeki esyayi direkt olarak cantana atar dolayısıyla dlick en mantıklısı. ON=@Environchange If (Rand(50)==1) // Çok düşmesin yazık adamda If say Euzubilllahimineseytanirracim dclick endif endif[hline]Icq : 162015742 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Bloodles sasıyorum sadece o kadar. 25. layeri uneqip etmek attan inmek demek. siz boylemi developerlık yapıyorsunuz.. 25. layer yani layer_horse a altın koysana bakalım becerebilecekmisin. Olurya becerirsen elin değimişken bir de sphere'e el atta yeni bir versiyon yaz..[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 senin de yardım anlayısın bu mu dozer? bir yanlışı düzelteceğine direk ateş püskürmek niye? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catdog Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 allah allah onuda ilk defa senden duydum unequipin attan inmek oldugu denemedin mi sen ? bildigim kadarıyla attan inmez cantaya duser dene ister bi arkadas yardımcı olmaya calısmıs ama sen bıraz kaba davranmısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Hmm arkadas biraz olayı yanliıs anladı galiba. soyle anlatayım. senin altındaki at itemdir. edit penceresinden bi bakıver bi zahmet. gordun mu? onu unequip demek. o esyayı direkt olarak bırakmak demek dogal olarak at kaybolacaktır. onun mount itemi ya cantana dusecektır yada kaybolacaktır. kendine dclcik senin inmeni saglaacaktır. bu arada sunu belirteyim cok kaba bir cıkıs yapmıssın. sahsen kınadım.[hline]Icq : 162015742 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Bloodles biraz sert çıkmış olabilirim ama emin ol yersiz değil. Bak hala daha hatalı oldugunu kabul etmek yerine hata yapmaya devam ediyorsun.... At yani binek item değildir. Sen ata bindigin zaman edit ile baktıgın pencereye t_eq_script bir item konulur. Bunu unequip ettiginde bu item edit penceresinden kaybolur, sen attan inersin at kaybolmaz. Denedinmi diye soran arkadaş, önce bir dene sonra yorum yap. Kızgınlıgımı soyle özetleyeyim. Ben Ultima Online'ın ulkemizde geldiği hale kızgınım. Yardım isteyen arkadaşlara yanlış bilgi verip onların bilgilenmesini bir şekilde engelmeye kalkışanlara kızgınım. Bir hayli uzun bir suredir bu forumu izliyorum. Gördüğüm tek şey herkesin bir diğerinden fazla bildiğini iddia etmesi ama Copy-Paste den başka bir şey bilmemesi... Bir tuttutmuşunuz ........ scritpleri Ocak serisi yılbaşı serisi şu sersi bu serisi. Bu forumun ismini ....... Scriplerti edit servisi diye değiştirmek gerektigine inanıyorum... O shardı küçümsediğim anlaşılmasın. O shard bu ülkede UO için bir dönüm noktasıdır. AMa bazı kendini bilmezler tarafından su istimal edilip bu gunlere suruklendi... Dogru bilgilenin dogru bilgilendirin.. Eskilerin dediği gibi her şeye cevap yazmak çok bildiğiniz anlamına gelmez. Aksine ne kadar bilgisiz oldugunu ortaya koyar.... Biliyorsanız cevap verin bilgi alsınlar bilmiyorsanız susun adam sansınlar..... [hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 01 January 2004 03:20 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DIEMASTER Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Pireyi deve yapıyorsunuz haddim deil ama yanlış varsa o yanlışı nazik belirtmek bence daha hoş bi çözüm olur ?[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 bir script konusunda takıldım peki ben adamı farklı bir yere mesela .move 5 0 5 dogrultusunda atınıda yandaki ahır gibi olan .move 0 0 5 e yollamak istiyorum.nasıl yapabilirim??[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Dozer hangi versionda unequip ile attan iniyor ? emin oldugum bir sey var 55i versionunda attan inmez. (cok idda etigin icin demedim). Buarada soyle birsey demissin " binilen at item degildir. type'si t_eq_script olur demissin" (yorumsuz) [Bu mesaj Bloodless tarafından 01 January 2004 11:13 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 said: Dozer, 01 January 2004 03:18 tarihinde demiş ki: Sen ata bindigin zaman edit ile baktıgın pencereye t_eq_script bir item konulur. Bunu unequip ettiginde bu item edit penceresinden kaybolur, sen attan inersin at kaybolmaz. Ata bindiginde atin mount itemi equip edilir, indiginde de o item unequip edilir ve tekrar npc at gelir. Sen onu unequip ya da bounce edersen mount item cantana duser buyuk ihtimalle, suan deneyebilecegim bir uo yok elimde ama Bloodless iddian uzerine zaten denemis ve olmamis. said: Yardım isteyen arkadaşlara yanlış bilgi verip onların bilgilenmesini bir şekilde engelmeye kalkışanlara kızgınım. Kimse kimseye yanlis bilgi vermek, engellemek, sabote etmek falan istemiyor burada; senin dedigin olay kasten yanlis bilgi verip yaniltmak oluyor, burada iddia ettigin sey ise Bloodless'in iyi niyetle yardim etmeye calismasina ragmen yanlis bilmesi. Daha kendi kendinle ters dusuyorsun yani, nerde kaldi baskasiyla anlasmak. Kizginsan da ozel mesaj atarsin, buraya da duzgun ve uygun bir dille uyari/sitem/herneyse yazarsin, olur biter. Kizginligim suna, sakinligim buna diye felsefe yapip da millete bagirip cagirmaya, durup dururken tartisma yaratmaya hem gerek yok, hem hakkin yok.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 [CHARDEF 0C8] //HORSE (Warm Tan)(light brown) DEFNAME=c_horse_tan NAME=Horse SOUND=snd_ANIMALS_HORSE1 ICON=i_pet_horse_tan ANIM=01fff CAN=MT_WALK|MT_RUN RESOURCES=15 i_ribs_raw, 10 i_hide FOODTYPE=55 t_crops,55 t_fruit,55 t_grain, 64 t_grass DAM=3,4 ARMOR=9 DESIRES=e_horses,c_man,c_woman TEVENTS=e_horses SHELTER=r_stables,e_Human_Greet AVERSIONS=e_carnivores3 DESCRIPTION=Horse (Beige) SUBSECTION=Land (Domestic) CATEGORY=Animals ON=@Create NPC=brain_animal FAME=0 KARMA=-1 STR={44 120} DEX={36 55} INT={6 10} PARRYING={35.0 45.0} MAGICRESISTANCE={25.0 30.0} TACTICS={29.0 44.0} WRESTLING={29.0 44.0} TAMING=45.0 //ALIGNMENT=NEUTRAL Bakın bu 55i deki spherechar.scp nin içindeki standart at. Baştan açıklayayım dogru bilgilenin. Bir item olmadıgını [chardef] ile tanımlanmasından anlıyoruz. [ITEMDEF 03ea0] //ship (really used as horse equipped) DEFNAME=i_mt_horse_gray TYPE=T_EQ_HORSE LAYER=layer_horse TDATA3=c_horse_gray (sphereitemb7.scp) buda sizin ata bindiginizde edit penceresi dediğiniz playerin memorisinde gordugunuz item. Siz ata bindiginizde olusur. Bunu unequip ettiğinizde attan inmiş olursunuz. Bu item bellekten silinir ama at silinmez dolayısı ile attan inmiş olursunuz. Binek hayvanların tamamı için chardef ile birlikte bineğin belleğe yerleşmesi için boyle bir item tanımlanır. Son olarak at bir item değildir. NPC dir. Siz ata bindiğiniz de edit penceresinde gordugunuz itemi unequip ederseniz de attan inersiniz. Player'e dclick yaparsanız da attan inersiniz.[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 .add i_bag .xlink 0400007fd (atimin mounted itemi) .xlink.unequip "You put the Nightmare in your pack." Npc olarak at nerde? Daga kacti, yok ortada. Mounted item nerede? "UNUSED" balonu ile cantanizda. Demek ki neymis; mounted item unequip edilince attan inilmiyormus, at sucuk yapilmis oluyormus. En azindan Uo kurmus oldum, bulunsun makinede, script test etmek falan gerekiyor ara sira, sagol.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Baggio script içinde kullan. Yukarda yazdıgım 2 scripti ekle ondan sonra yaz.[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Ona da eyvallah, buyur; [function hebe] SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP //tamamen senin yazdigin sey, trigger ile ugrasmak yerine functionda kullandim .hebe "You put the Nightmare in your pack."[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
berkinyum Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 unequiped olayında at çantana düşüyor diyorsunuz, denemedim ancak bu durumda "you put ..in your backpack" yazısı gözükecek illaki. dismount olayında attan düşme die bişi olamayacakmı?? at çantana düşecek sonra ona çift tıklanacak ve attan düşme görüntüsü bu şekildemi verilecek? peki "you put ..in your backpack" yazısı nolcak? invis falan olayı sözkonusu olabilirmi?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Hmm benim bunları yazarken unuttugum bişi varki sizler sanırım Nebula scritpleri kullanıyorsunuz. ve horse eventi kuvvetle muhtemel boş... O halde berkinyum yapacagın script su sekilde olucak [function dismount] if ( > 0) SRC.SYSMESSAGE Attan dustunuz SRC.dclick RETURN 1 ENDIF [plevel 1] dismount plevel 1 den sonrasını koyarsan player .dismount yazdıgında attan iner... [hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 01 January 2004 16:50 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 kavga etmeyin herkes kendini haklı çıkarmaya çalışıyo ve haklıda çünkü herker birilerine yardım etmeye çalışıyo ortam ısınsın ben size scp lerle alakalı çok şey sorcam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar