Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Attan düşme..


intelyans

Öne çıkan mesajlar

said:
Dozer, 31 December 2003 17:07 tarihinde demiş ki:
ornekler

ON=@MOUNT
IF < 85
SRC.SYSMESSAGE Bu ata binmek için yeteri kadar guclu degilsin
SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy


ON=@MOUNT ??
boyle bir trigger varmi ?[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MOUNT bilhassa koydum
hangi triggerda kullanmak istiyorsa onu yazsın oraya.

ORNEK bir yerden gecerken attan indirmek için

ON=@STEP
if ( > 0)
SRC.SYSMESSAGE Buradan atla gecemezsin. in uleyn
SRC.FINDLAYER.LAYER_HORSE.UNEQUIP
RETURN 1
ENDIF

ON=@STEP
if ( > 0)
SRC.SYSMESSAGE Buradan atla gecemezsin. in uleyn
SRC.dclick
RETURN 1
ENDIF

ikiside aynı işi yapar....

[Bu mesaj Dozer tarafından 31 December 2003 18:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bloodles sasıyorum sadece o kadar. 25. layeri uneqip etmek attan inmek demek. siz boylemi developerlık yapıyorsunuz.. 25. layer yani layer_horse a altın koysana bakalım becerebilecekmisin. Olurya becerirsen elin değimişken bir de sphere'e el atta yeni bir versiyon yaz..[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hmm arkadas biraz olayı yanliıs anladı galiba. soyle anlatayım. senin altındaki at itemdir. edit penceresinden bi bakıver bi zahmet. gordun mu? onu unequip demek. o esyayı direkt olarak bırakmak demek dogal olarak at kaybolacaktır. onun mount itemi ya cantana dusecektır yada kaybolacaktır. kendine dclcik senin inmeni saglaacaktır. bu arada sunu belirteyim cok kaba bir cıkıs yapmıssın. sahsen kınadım.[hline]Icq : 162015742
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bloodles biraz sert çıkmış olabilirim ama emin ol yersiz değil. Bak hala daha hatalı oldugunu kabul etmek yerine hata yapmaya devam ediyorsun....

At yani binek item değildir. Sen ata bindigin zaman edit ile baktıgın pencereye t_eq_script bir item konulur. Bunu unequip ettiginde bu item edit penceresinden kaybolur, sen attan inersin at kaybolmaz. Denedinmi diye soran arkadaş, önce bir dene sonra yorum yap.

Kızgınlıgımı soyle özetleyeyim. Ben Ultima Online'ın ulkemizde geldiği hale kızgınım. Yardım isteyen arkadaşlara yanlış bilgi verip onların bilgilenmesini bir şekilde engelmeye kalkışanlara kızgınım. Bir hayli uzun bir suredir bu forumu izliyorum. Gördüğüm tek şey herkesin bir diğerinden fazla bildiğini iddia etmesi ama Copy-Paste den başka bir şey bilmemesi... Bir tuttutmuşunuz ........ scritpleri Ocak serisi yılbaşı serisi şu sersi bu serisi. Bu forumun ismini ....... Scriplerti edit servisi diye değiştirmek gerektigine inanıyorum...

O shardı küçümsediğim anlaşılmasın. O shard bu ülkede UO için bir dönüm noktasıdır. AMa bazı kendini bilmezler tarafından su istimal edilip bu gunlere suruklendi...

Dogru bilgilenin dogru bilgilendirin.. Eskilerin dediği gibi her şeye cevap yazmak çok bildiğiniz anlamına gelmez. Aksine ne kadar bilgisiz oldugunu ortaya koyar....

Biliyorsanız cevap verin bilgi alsınlar bilmiyorsanız susun adam sansınlar.....

[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy

[Bu mesaj Dozer tarafından 01 January 2004 03:20 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dozer hangi versionda unequip ile attan iniyor ? emin oldugum bir sey var 55i versionunda attan inmez. (cok idda etigin icin demedim). Buarada soyle birsey demissin " binilen at item degildir. type'si t_eq_script olur demissin" (yorumsuz)

[Bu mesaj Bloodless tarafından 01 January 2004 11:13 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dozer, 01 January 2004 03:18 tarihinde demiş ki:
Sen ata bindigin zaman edit ile baktıgın pencereye t_eq_script bir item konulur. Bunu unequip ettiginde bu item edit penceresinden kaybolur, sen attan inersin at kaybolmaz.

Ata bindiginde atin mount itemi equip edilir, indiginde de o item unequip edilir ve tekrar npc at gelir. Sen onu unequip ya da bounce edersen mount item cantana duser buyuk ihtimalle, suan deneyebilecegim bir uo yok elimde ama Bloodless iddian uzerine zaten denemis ve olmamis.
said:
Yardım isteyen arkadaşlara yanlış bilgi verip onların bilgilenmesini bir şekilde engelmeye kalkışanlara kızgınım.

Kimse kimseye yanlis bilgi vermek, engellemek, sabote etmek falan istemiyor burada; senin dedigin olay kasten yanlis bilgi verip yaniltmak oluyor, burada iddia ettigin sey ise Bloodless'in iyi niyetle yardim etmeye calismasina ragmen yanlis bilmesi. Daha kendi kendinle ters dusuyorsun yani, nerde kaldi baskasiyla anlasmak. Kizginsan da ozel mesaj atarsin, buraya da duzgun ve uygun bir dille uyari/sitem/herneyse yazarsin, olur biter. Kizginligim suna, sakinligim buna diye felsefe yapip da millete bagirip cagirmaya, durup dururken tartisma yaratmaya hem gerek yok, hem hakkin yok.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org
Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[CHARDEF 0C8]
//HORSE (Warm Tan)(light brown)
DEFNAME=c_horse_tan
NAME=Horse
SOUND=snd_ANIMALS_HORSE1
ICON=i_pet_horse_tan
ANIM=01fff
CAN=MT_WALK|MT_RUN
RESOURCES=15 i_ribs_raw, 10 i_hide
FOODTYPE=55 t_crops,55 t_fruit,55 t_grain, 64 t_grass
DAM=3,4
ARMOR=9
DESIRES=e_horses,c_man,c_woman
TEVENTS=e_horses
SHELTER=r_stables,e_Human_Greet
AVERSIONS=e_carnivores3
DESCRIPTION=Horse (Beige)
SUBSECTION=Land (Domestic)
CATEGORY=Animals

ON=@Create
NPC=brain_animal
FAME=0
KARMA=-1
STR={44 120}
DEX={36 55}
INT={6 10}

PARRYING={35.0 45.0}
MAGICRESISTANCE={25.0 30.0}
TACTICS={29.0 44.0}
WRESTLING={29.0 44.0}
TAMING=45.0
//ALIGNMENT=NEUTRAL

Bakın bu 55i deki spherechar.scp nin içindeki standart at.
Baştan açıklayayım dogru bilgilenin.

Bir item olmadıgını [chardef] ile tanımlanmasından anlıyoruz.

[ITEMDEF 03ea0]
//ship (really used as horse equipped)
DEFNAME=i_mt_horse_gray
TYPE=T_EQ_HORSE
LAYER=layer_horse
TDATA3=c_horse_gray
(sphereitemb7.scp)

buda sizin ata bindiginizde edit penceresi dediğiniz playerin memorisinde gordugunuz item. Siz ata bindiginizde olusur. Bunu unequip ettiğinizde attan inmiş olursunuz. Bu item bellekten silinir ama at silinmez dolayısı ile attan inmiş olursunuz. Binek hayvanların tamamı için chardef ile birlikte bineğin belleğe yerleşmesi için boyle bir item tanımlanır.
Son olarak at bir item değildir. NPC dir. Siz ata bindiğiniz de edit penceresinde gordugunuz itemi unequip ederseniz de attan inersiniz. Player'e dclick yaparsanız da attan inersiniz.[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

.add i_bag
.xlink 0400007fd (atimin mounted itemi)
.xlink.unequip
"You put the Nightmare in your pack."

Npc olarak at nerde? Daga kacti, yok ortada. Mounted item nerede? "UNUSED" balonu ile cantanizda. Demek ki neymis; mounted item unequip edilince attan inilmiyormus, at sucuk yapilmis oluyormus.

En azindan Uo kurmus oldum, bulunsun makinede, script test etmek falan gerekiyor ara sira, sagol.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org
Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

unequiped olayında at çantana düşüyor diyorsunuz, denemedim ancak bu durumda "you put ..in your backpack" yazısı gözükecek illaki. dismount olayında attan düşme die bişi olamayacakmı?? at çantana düşecek sonra ona çift tıklanacak ve attan düşme görüntüsü bu şekildemi verilecek? peki "you put ..in your backpack" yazısı nolcak? invis falan olayı sözkonusu olabilirmi??
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hmm benim bunları yazarken unuttugum bişi varki sizler sanırım Nebula scritpleri kullanıyorsunuz. ve horse eventi kuvvetle muhtemel boş...

O halde berkinyum yapacagın script su sekilde olucak

[function dismount]
if ( > 0)
SRC.SYSMESSAGE Attan dustunuz
SRC.dclick
RETURN 1
ENDIF

[plevel 1]
dismount

plevel 1 den sonrasını koyarsan player .dismount yazdıgında attan iner...


[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy

[Bu mesaj Dozer tarafından 01 January 2004 16:50 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...