Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

scripts


TilkiAndre

Öne çıkan mesajlar

ben sana kısaca anlatim şimdi arkadasın verdigi linke gir orda scp ler var onları kopyala yapıştırla yap ilk once spherede script bolumu var ordan herhangi bir dosyanın en altına ama eof altta kalacak sekilde ondan sora server penceresini ac r enterla tekrar r enter oke eklenmiş oluyo yazmayı diosan eger kendin zor iş sen bunlarla devam et hade Kolay Gelsin....[hline]..:Ölümün Benim Elimde:..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
RaiDaN, 23 December 2003 21:41 tarihinde demiş ki:
ben sana kısaca anlatim şimdi arkadasın verdigi linke gir orda scp ler var onları kopyala yapıştırla yap ilk once spherede script bolumu var ordan herhangi bir dosyanın en altına ama eof altta kalacak sekilde ondan sora server penceresini ac r enterla tekrar r enter oke eklenmiş oluyo yazmayı diosan eger kendin zor iş sen bunlarla devam et hade Kolay Gelsin....[hline]..:Ölümün Benim Elimde:..
yetersiz bellek dior
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya normalde scp calısması için eofun ustune yapıstıracaksın cunku ne kadar eklersen ekle eoflar altta kalcak sekilde yapcan ve bellek mellek :) die bişe cıktıgını ilk defa duyuyorum senin pc de var bişiler arkın dediği gibi yapabilcegim bişe yok..[hline]..:Ölümün Benim Elimde:..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
For, 23 December 2003 21:48 tarihinde demiş ki:
eofun altına yapistir diorum yetersiz bellek dior

notepadde belli karakter sınırı vardır. scp dosyasını wordpadle açıp yapıştırırsan, böle bi sorun kalmaz. dendigi gibi makineyle fln da alakası yoktur bunun.
bu arada scripti [eof]'un altına koyarsan eof un altındakiler iptal edileceğinden scriptin calısmaz. üste eklemen lazım..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Item: Oyunda kullandigimiz esyalara item denilmektedir.

Item Scriptleme:

[ITEMDEF I_DENEME_BOW]
ID=i_bow //esyanin gorunusu
Name=Deneme Bow //esyanin ismi
TYPE=15 //esyanin tipi t_weapon [Silah] gibi
COLOR=0481 //rengi [Beyaz]
DAM=16-30 //verdigi hasar
HITPOINTS=100-200 //Dayaniklilik
SPEED=99 //Hizi
SKILL=Archery //istedigi skill
REQSTR=30 //istedigi minimum str
TWOHANDS=Y //2 elide kullanma [Y=On N=off]
WEIGHT=3 //sizdee yapicagi agirlik
ON=@EQUIP //esya kullanildiginda
src.message Yayi kullaniyorum //mesaj versin

Evet boyle basit bir script yapmış olduk.
Scriptlerdeki sorulariniz için Eklenmiş scriptleri okuyunuz.

gönderen: _GaRGoYLe_

[Bu mesaj zgrw tarafından 24 December 2003 09:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
For, 23 December 2003 21:48 tarihinde demiş ki:
said:
RaiDaN, 23 December 2003 21:46 tarihinde demiş ki:
sen tam olarak yapamadıgın seyi ssole ben sana detaylı olarak solerim oke hade bekliyorum[hline]..:Ölümün Benim Elimde:..
eofun altına yapistir diorum yetersiz bellek dior
eofun altına bir şey koyarsan zaten program çalıştırmaz :)[hline]Lütfen Yerler Çöp Atmayın!
İmza:Kat Temizlikçisi
[Bu imza zgrw tarafından 11 December 2003 14:47 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...