Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

D&D Masaüstü ve PC Oyunları için ilginç karakter kombinasyonları


Bone

Öne çıkan mesajlar

Mesela UO'da Tamer-bard-mage var.
Ayıyı yolla o zombieyi döverken sen de arkadan büyülerle destekle adamını..
Ya da iki zombie savaştır.
bu zombilerden biri kazancak..
kazanmış olanı tam sevinirken arkadan bir büyü çek sevinci kursağında kalsın..

Tamer-bard-mage, UO'da ilginç bir karakter kombinasyonu.

Acaba D&D için de bu tip ilginç karakter kombinasyonları biliyor musunuz?

Yalnız söylerken başında
"bu NWN SOU için"
"bu BG 2 için"
"bu IWD 2 için"
"Bu masaüstü 3e için"
gibisinden söylerseniz çok iyi olur..

Mesela BG2'de ünlü bir karakter var, kensai mage.
Ama bu karakteri bir türlü anlıyamadım..

Sonra NWN SoU'da Capulcu ile oynarken adamın ilginç bir karakteri vardı shadowdancer sanırım..
Hem ofensif büyü yapıyor hem yaratık summon ediyor hem de hide in plain sight özelliği sayesinde ortadan bir anda kayboluyor..

Acaba sizin ilginç kombinasyonlarınız var mı?

Bir de mesela 1 level monk/3 level paladin
gibi seviyelerini featlerini felan da söyleyin..

yalnız monk/sorcerer
paladin/rogue
gibi olmayacak (aligment) karakterler söylemeyin[hline]Bir şeyi göremiyor olman,
orda olmadığı anlamına gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kensai Mage: Şimdi bg deki kensai nin olayı zırh giymemesi, acye, atak ve damagelara bonus almasıydı. 2nd ed ın dual class olayı sayesinde kensai başlattığın bi karakteri oyunun başında yada bonusları daha efektif olsun diye 9. lvlda mage e duallediğin zaman bi süre char işe yaramıyor ama mage lvlı da kensai lvlına eşit olunca 2 sınıfın özelliklerini kullanıyor ve mage gibi lvl atlamaya devam ediyor. Bu arada kaybı 70k xp ama baldurda bu o kadar da önemli bir fark yaratmıyor. Sen bide bu kensai mage e iyi ac bonus veren bi robe yada shield amulet koyunca hem ac hem attack bonus, hem specialize, hem #of attack iyi hemde mage gibi büyüler yapabilen bir karakterin oluyor. Ki buda iyi bişey. Üstüne stone skin, bi iki koruma büyüsü bide black blade of disaster al sana kasap.

Keza bg2 ve iwd1 de ranger/priest kombosu var. Hem iyi dövüşüyor hemde cleric+druid büyülerini yapıyor ki iron skins(stone skin in sadece druidde olan divine versyonu) gibi bir büyü ve fazladan bi kaç ofansif druid büyüsü için değer. ToB da gelen epic özellikleri dual classların ilk class ı alamıyor(rangerdan priest e dualladıysanız fighter özelliklerini alamıyorsunuz) ama iwd de multiclass yerine 2. lvl rangerdan priest e duallamak iyi bir seçenek.

Hide in plain sight olayı için shadowdancer, onun içinde rogue olmak lazım. Dm's guide daki shadowdancer, tome and blood daki arcane trickster'ın üstüne iyi gider(ranged touch saldırılarla sneak koyup bide üstüne hide in plain sight güzel olur). Bunun için en iyi tercih sanırım rogue/sorc üstüne trickster üstüne sd.

Bide book of vile darknessda Ur-Priest diye bi prestige class var. 14. lvlda 9. lvl büyü yapabiliyorsun. Biraz kasıyor ama evil bi charla onu da denemek lazım
Nwn'nin görev pakedini oynamadım, hangi prestige classlar var bilmiyorum o yüzden fazla bişey öneremeyeceğim.

edit: ha bide monk/sorc olur, akıllıca seçilen büylerle pek de güzel olur. Hatta shar'ın böyle bir orderı bile var. Bide iwd2 de swirfneblin gnomelar baya iyi oluyorlar. Daha önce de yazmıştım, hayvan bi yerden sonra immune to all spells diye dolaşıyor.[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .

[Bu mesaj axedice tarafından 14 December 2003 21:02 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

20 level capi dahilindeki en güçlü D&D 3rd. ed. karakterini açıklıyorum:
Wiz5/incantatrix 10/Archmage 5

Feats & Special Abilities:

1st- Spellcasting prodigy, Iron Will
3rd- Skill focus (Spellcraft)
5th- Empower Spell
6th- Spellfocus (evocation), Energy Substition (sonic), School specialisation (Abjuration)
7th- Send Away (+2 vs. outsiders)
8th- see ethereal 1 round/level
9th- Spellfocus (transmutation), strike ethereal (isterse büyüleriyle ethereali etkileyebiliyor)
10th- Twin Spell
11th- Hardy Spirit (immunity to death effects & energy drain)
12th- Energy admixture(sonic), instant metamagic 1/day (bir büyünün levelini yükseltmeden istediği bir metamagic feati ile kullanıyor)
13th- Improved metamagic (Metamagiclerin level modlarını 1 düşürüyor. yani twin spell 3 level yukardan yapılıyor)
14th- instant metamagic 2/day
15th- extend spell, persistent spell, drain item (itemların chargelarını emip kendini iyileştiriyor)
16th- high arcana:mastery of elements
17th- high arcana:spell like ability (shapechange)
18th- repeat spell, high arcana:Mastery of Shaping
19th- high arcana:spell-like ability (teleport without error)
20th- high arcana:arcane reach

sonuç: Arkadaş 9. level slotuna Empowered, Repeated, sonic admixtured, fireball ezberler. instant metamagicle twin spell yapıp büyüyü iki kere cast eder, gerekirse mastery of elementsle istediği başka bi energy tipine dönüştürür ve kendi parti elemanlarını dışarıda bırakarak ortama 2 round içinde
30d6+30d6+30d6+30d6 damage bırakır...

KA-KA-KA-KABOOMMMM...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu da 30. seviye büyücünün neden 50. level fighter'ı indireceğini gösterir tablodur...

21th-maximize spell
24th-improved spellcasting (10. level spell slotu)
27th-improved metamagic (metamagicleri 1 level daha aşağıdan yapıyor)
30th-improved spellcasting (11. level spell slotu) intensify spell (double maximum damage)

harekete geliyoruz efenim.
chain lightning alalım. bunu repeated, twin ve sonic admixtured bir şekilde 11. level slotumuza ezberleyelim. sonra instant metamagicle bu büyünün maximum damage'inin 2 katını vermesini sağlayalım. 2 round içinde tek bir hedefe 240+240+240+240, akabinde 30 hedefe de 120+120+120+120'şer damage bölüştürüyor...

pheww... kendimden iğrendim resmen :-p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Chain Lightning
Evocation [Electricity]
Level: Air 6, Sor/Wiz 6
Components: V, S, F
Casting Time: 1 standard action
Range: Long (400 ft. + 40 ft./level)
Targets: One primary target, plus one secondary target/level (each of which must be within 30 ft. of the primary target)
Duration: Instantaneous
Saving Throw: Reflex half
Spell Resistance: Yes
This spell creates an electrical discharge that begins as a single stroke commencing from your fingertips. Unlike lightning bolt, chain lightning strikes one object or creature initially, then arcs to other targets.
The bolt deals 1d6 points of electricity damage per caster level (maximum 20d6) to the primary target. After it strikes, lightning can arc to a number of secondary targets equal to your caster level (maximum 20). The secondary bolts each strike one target and deal half as much damage as the primary one did (rounded down).
Each target can attempt a Reflex saving throw for half damage. You choose secondary targets as you like, but they must all be within 30 feet of the primary target, and no target can be struck more than once. You can choose to affect fewer secondary targets than the maximum.
Focus: A bit of fur; a piece of amber, glass, or a crystal rod; plus one silver pin for each of your caster levels.

neymiş,bakalım reflex saving throwla yarıya iniyormuş damage.bizim warrior reflex savingi o seviyede herhalde yüklüce itemlar statlar ve featlerle atar bu da %50 damage reduction anlamına geliyor ve spell resistance ı olan bir 6.seviye büyü ,bu da yine item vs lerle (ki dnd forumlaruında hesaplandı o level çıplak bir warriorun sr si 61)aşan sr adamımızın bunu save etmesine izin verir hani 9. seviye olsa bi şansı var ama sr şansı olan bi büyü.maalesef 50.level warrior ölmez ki insiyatif büyüüüüüüüüüüük bir olasılıkla warrior -5 filan atmadığpı zaman warriorda olur.haydi iyi günler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dmg olayı ıle 50 lvl bır fıgtherı kolay kolay yenemeyecegını soylıyeyım ılk bastan complete warrıor ı daha okuyamadım ama on bılgılerle fıghterın resıstance ve reflex olaylarını hesaplayamıyorum cunku 50 lvl bırazcık CUŞ oluyor anlayacagınız ya bınbır turlu buyu cesıdı var halen fıreball,lıghtıng falan demıyomusunuz höö yanı :)
Neyse bu konu baska yerde uzaya dursun benım fanatık pure wizard taraftarlıgım da bır kenara atıldıgı zaman Monk/Wizard bir karakterın basarılı olucagını soylıyebılırım genede dual class sevmem ben :D[hline]Magic.Yes,I know you think you know what it is,and how it works.You don't.You are an ignored fool,just like all the others.

Khelben 'Blackstaff' Arunsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilginç karakter anlayişim biraz farkli sanirim benim neyse mazsa üstü için ilginç karakterler ( bu günlük mage ) :

1) mage / alkolik .. :) arkadaş az içince elleri titriyor , çok içince sarhoş olup sözleri yanlış soyluyor ... başina bolbol iş açiyor...

2) berserker fighter /mage : daha doğrusu mage fighter .. :)
şimdi abimizin bir olayi var ... geçmişini hatirlamiyor .. ilk hatirladiği anisi mage tower'in önünde yatiyor olmasi ... yaninda bir türlü atmaya kıyamadiği rusty ltwohandedsword var (1d12 -1) ... hitpointi %10 a düşünce geçmişini hatirliyor ve berserk oluyor ( practice sirasinda sevdiği birini öldürüyor istemeden ...baba kardeş sevgili vs...)

3) wild mage :) (onlarin kendisi zaten adindan belli :) ) su , kadinlar , akşam uyuyamamak , hapşirmak vb .. abuk sabuk sebeplerden büyülerü yanlış gidio[hline]Vanity is my favourite sin¹
¹kibir en sevdiğim günahtır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir de dediğim gibi paladin/rogue gibi
olmaycak karakterler yazmayın..
tamam belki rogue iken doğru yolu bulup paladin olabilir.
ama uzun bir frp oyunu demek o..

ben grudge'ın yukardaki karakteri gibi, anormal durum olmadığını varsayarak yapabileceğimiz karakterleri sordu..[hline]Bir şeyi göremiyor olman,
orda olmadığı anlamına gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

monksan lawfulsun..
sorcerer için chaotic olman gerekiyor..

lawfulken chaotic olmak anormal durum..
anormal karakterle kastım o anladın di mi?

chaotic olduğunda zaten monk levelı alamıyorsun onu da biliyorum zaten onu söylemeye çalışıyorum[hline]Bir şeyi göremiyor olman,
orda olmadığı anlamına gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok alignmentten diil
multiclass restriction'ından kaynaklanan bişey.
monk ve paladin multiclass olduklarında tekrar mok veya paladine dönemiyolar...[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:


sonuç: Arkadaş 9. level slotuna Empowered, Repeated, sonic admixtured, fireball ezberler. instant metamagicle twin spell yapıp büyüyü iki kere cast eder, gerekirse mastery of elementsle istediği başka bi energy tipine dönüştürür ve kendi parti elemanlarını dışarıda bırakarak ortama 2 round içinde
30d6+30d6+30d6+30d6 damage bırakır...

KA-KA-KA-KABOOMMMM...


Evet gayet güçlü bir kombinasyon fakat tek bir anti magic shell ile tüm işlevini yitiriyor olması biraz üzücü. Onun haricinde bir Orc horde'u ile falan savaşırken işe yarar tabi. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşlar öncelikle Sorcelerların chaotic olma zorunlulukları yok, doğaları gereği chaotic eğilimleri var sadece. Lawful bi sorcerer da pekala olabilir.
Monk-Sorcerer da olur hatta Shar'ın monk sorcererlardan oluşan bi orderı bile var ve shadow weave i kullanıyorlar. Tıpkı cipherların multiclass restricted olmamaları gibi bu monk/sorclarda normal multi advancement yapabiliyorlar. Hatta cipherlardan daha offical bi bilgi bu. Yani öyle extrem bi durum değil (öldürdüm türkçeyi) , gayet kurallara uygun.[hline]There is a void in my chest where I once had a heart, and from this emptiness springs all the sufferings in the Multiverse . . .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

narsilcim, antimagic field işimize gelir.
etrafına prismatic wall çekip üzerine bi wall of iron bıraktın mı içinde hiçbişey kalmıyo :)

ah ayrıca bişey farkettim: Certain spells, such as wall of force, prismatic sphere, and prismatic wall, remain unaffected by antimagic field (see the individual spell descriptions).

bu durumda adamın etrafına (antimagic field target'i selftir) bi wall of force, kendi etrafımıza da bi prismatic sphere çekip akabinde elemanın üzerine dimension door ya da fly vaasıtasıyla düşmek daha eylenceli bi çözümmüş gibi görünüyo :)

bi de orc horde almak için daha ufak tefek büyülerimiz var. circle of death gibi. normal (ya da maximized) fireballar da iş görür.

adamın tek büyüsü bu diil yani sonuçta :)

axe, "aksi belirtilmediği sürece" demeyi unutmuşum. bu "aksi" de özel durum oluyo işte. adamın FR'da shar follower'ı oynatıyor olması ya da DM'in izin vermesi gerekiyo...
[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 15 December 2003 23:32 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj Grudge tarafından 15 December 2003 23:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Grudgecım senın guclu karakterın bıle savas esnasında oncelıgı almazsa daha dogrusu ılk turn u cok kotu kayalara gelebılır.Imprısonment ın save ı yok bıldıgım kadarıyla ve 9 uncu lvl buyusu yanı 17 cı lvl bı arkadas sade mage bıle tehlıke saglıyabılır ha tabı olayımız bu degıl 20 cı lvlde en guclu karakter budur dersen bısıy demem karsı cıkmam ıcın kendı karakterımı dusunmem lazım kı buda bısuru prestıge class ıncelemem demektır kasar benı :)

*portalını açar,gider...*[hline]Magic.Yes,I know you think you know what it is,and how it works.You don't.You are an ignored fool,just like all the others.

Khelben 'Blackstaff' Arunsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam bonecrusher, sanırım sen şu level 12 pvp yaptığımız karakteri soruyorsun.
Eğer yanlış hatırlamıyorsam Rogue 6/ Ranger 1/ Shadowdancer 5 gibi bir kombinasyondu, fakat tam emin değilim. Öyle süper bir karakter değildi ama hide in plain sight sayesinde habire vur-kaç yapıyordum. O yüzden kesinlikle eğlenceli bir karakterdi. Eğer detaylarını öğrenmek istiyorsan aşağıdaki yazıyı okuyabilirisin, istemiyorsan bundan sonrasını okumana gerek yok.

Rogue levelları sayesinde hem sneak attack hem de hide, move silently, tumble, use magic device gibi işime yarar skiller alıyordum. Evasion da özellikle etrafa fireballar, ligthning boltlar fırlatan evocation manyağı büyücülere karşı çok işe yarıyordu.

Ranger levelı alarak, hem 2 silah kullanma bonuslari alıyordum hem de favored enemy seçebiliyordum.

Shadowdancer levelları birçok şey ekledi. Mesela hide in plain sight inanılmaz işe yarıyordu. O summon ettiğim de shadowdancer özelliği. Çok etkili bir yaratık değil ama oyalıyor rakibi. Ofensif büyü olarak shadow daze var. Normal daze etkisi yaratıyor ama level sınırlaması yok. Bunların dışında shadow evade özelliği ile bir süreliğine AC, DR ve Concealment bonus alabiliyordum. Hatta tam fikir elde edinmek istersin diye buraya level 5'a kadar olan shadowdancer bonuslarını copy paste edeyim:

Level 1

Hide in Plain Sight: The shadowdancer is able to use the Hide skill even while being observed.
Level 2:

Evasion - No damage on a successful reflex save.
Darkvision - Able to see in dim areas.
Uncanny Dodge 1 - Retain dexterity bonus to armor class, even if flat-footed.
Level 3:

Shadow Daze: Once per day, the shadowdancer may inflict an illusory daze upon a target. This daze lasts for five rounds.
Summon Shadow: Once per day, the shadowdancer can summon a shadow. This shadow is extremely difficult to turn and becomes more powerful as the shadowdancer gains levels.
Level 4:

Shadow Evade: Three times per day, the shadowdancer can call upon the shadows in the area to help conceal her. She gains a 5 percent concealment bonus, damage reduction of 5/+1 and a +1 AC bonus. The effect lasts for 5 rounds. This improves to 10 percent concealment, 5/+2 damage reduction, and +2 AC bonus at level 6 and at level 8 it becomes 15 percent concealment, 10/+2 damage reduction and +3 AC. At level 10, Shadow Evade grants 20 percent concealment, 10/+3 damage reduction and a +4 AC bonus.
Level 5:

Defensive Roll - Avoid death with a reflex save.
Uncanny Dodge 2 - +1 reflex saving throws.

Statlarını hatırlamıyorum ama dexterity ağırlıklı idi. Featlerde büyük olasılıkla dodge, mobility, toughness, weapon finesse, weapon focus(short sword), improved critical(short sword) gibi olmalı.
Neyse, böyle bir karakterdi işte.
Şimdi HotU için de uber pvp karakterleri planlıyorum kafamda :). Ama oyun henüz elimde olmadığından bu karakterleri test edemedim. Sonuçlarını istersen bildiririm.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shadowdancer'ı biliyordum da hiç pratik olarak görmemiştim..

bu arada grudge bir sorum olacak..
arcane archer var..
günde bir death arrow yapabiliyor..
bir de hail of arrows özelliği var..
arcane archer leveli kadar turnde ok fırlatıyor..
şimdi adamın quiverında 20 tane death arrow var diyelim..
adamın da arc arc seviyesi 10..
bir turnde 10ar tane death arrow atıyor..
death arrowların fortitude save'leri 20..
senin mage bu 10 okun en azından birinin fortitude save'ini tutturamıycak,
tutturamayınca da direk ölüyor..
bunu engelliyecek birşeyin var mı?

bir de Dungeons & Dragons Online senin bu karakteri destekliyorsa, direk bu karakteri kullanırsın di mi :)[hline]Bir şeyi göremiyor olman,
orda olmadığı anlamına gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir kerede sadece 1 death arrow bulundurabiliyor arcane archer, yaratim 1 gun suruyor.
Hail of arrows da once per day ozellik, vede ayni target a olmuyor, arcane archer level in kadar farkli target a atabiliyorsun.
Nwn da arcane archer i biraz oyuna uygun hale getirmisler. phase arrow falan yok mesela.

[hline]nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère.

[Bu mesaj Dojorel tarafından 17 December 2003 09:42 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dojorel doğru demiş
ama hadi dediğin gibi oldu bone.
ya da basitçe sen bana 4 tane arcana archer cıkardın ve her biri bana 5 tane human slaying arrow atacak bu round içinde
bkz. level 11: hardy spirit (immune to death effects and energy drain)
HP bitmez zaten. olayları tamamlandığında da Half-Dragon, paragon Tarrasque'a dönüsüp hepsini yer :)

bi de herhangi bi bilgisayar oyununun bu karakteri destekleyebileceğine inanmıyorum :)
[hline]You figure a sword and a
bunch of spells make you
tough? It ain't
what you got
that counts, berk.
It's
what you know.
-Fairven, a cipher

[Bu mesaj Grudge tarafından 17 December 2003 10:12 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj Grudge tarafından 17 December 2003 10:16 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...