Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mazda 626 vs AUDI Q7


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
oturup mini cooperla kalkarsan dedigin dogru :) o yuzden gecmesine izin veriyorsun

porsche club in egitimleri oluyordu pistte ogorup gorebilecegin en zevkli yer bu is icin :)

cayman s le turbo kalkmistik mesela :) ben acikcasi sokaklarda hiz olayina karsiyim bana anlamsiz geliyor. Clio m varkende boyleydi simdide boyle. Araba bir zevk olayi ama bu baskalarina zarar vermemeli
Mesaj tarihi:
Oncelikle suna deginmek istiyorum:

1.si

Ben 4 yildir hergun 60km yol yapma mecburiyetinde olan bir insanim. Trafikte pek sinirlerime hakim olamam veya trafik sinirlerini genellikle kolay bozar. Bu gibi durumda en sol şeritten 60km ile giden ve 2km yol boyunca dibine girdigim halde yol vermeyen soforler beni delirtir ve mecburen makasa girerim. Bu insanlar ne sellektorden ne korna dan anlayan insanlar. Hele ufak tepeleri ben yarattim asfalti ben kendi ellerimle dokup uzerinden gectim edasi ile sag aynasi kapali giden bayan soforleri saymiyorum. Bu gibi gibi durumlarda acikcasi ezik olarak adlandirilmayi biraz yadirgadim. Belki yaptigim sey hatali veya tehlikeli fakat otoban faresi gibi arabanin boyu 5 metreyse 5.5 metrelik bosluklara girip bosluklari acmayi asla denemem veya genellikle tehlikeli makaslarda insanlar refleks sonucu kornaya asilip ikaz eder, sinirlenir tepkisini koyar asla makas attigim soforu rahatsiz edebilecek bir makasa girmem. Neyse anlasilmisimdir umarim.

626 nin hizlanma degeri zaten Q7 den iyi. Ben burada pek ovunulecek bir sey goremiyorum tek diyebilecegim Q7deki biraz yersiz bir insanmis.

X5 konusuna gelince ise tamamen kendimizi tatmin etme durumu. Kimse alinmasin laflarima ama sizden daha hizli bir arabaya veya daha pahali bir arabaya makas atinca ustun sofor olunmuyor. Heleki amac 140k euro luk arabaya makas attim eline verdim demekse matama nin dedigine burada katilabilirim.

3. Elaidi ye makas konusunda katilabilirim fakat hiz bos bir is degildir. F1 wrc le mans wtcc vs vs bu gibi yarislardaki pilotlara da adrenalin icin ayni tavsiye de bulunmani oneririm. Bakalim reaksiyonlari nasil olacak
Mesaj tarihi:
Selam,

'Makas atma' olayı derin ve felsefi bir konu. Değişken koşullar altında ve yapılmasını gerektiren amaçlar doğrultusunda -her nekadar trafik kurallarına aykırı da olsa- yapılmasının doğruluğu ve yanlışlığı tartışılabilecek bir olay. Bu sebeple birçok farklı yaklaşımın olduğu ve bundan ötürü de farklı doğruların ortaya çıkabileceği konularda ısrarcı bir tutum sergilemeden olayın sürdürülmemesinden yanayım.

Birbirimizi üzmeye gerek yok :)

Saygılar.
Mesaj tarihi:
said:
kingpin
üye § 04 Ekim 2007, Perşembe - 18:52 [ özel msj ]

--------------------------------------------------------------------------------

Redogski
üye § 04 Ekim 2007, Perşembe - 02:22 [ özel msj ]

--------------------------------------------------------------------------------

ya bende makas fln yapmam normalde.de bazı artist insanlar oluyo salak salak hareketlerle fln makas yapıyo.bide altında doblo fln oluyo.işte ben o insanlara sinir olup g.t etmek için arada makasa giriom. yoksa biyere yetişmiceksem niye boşuna fazla benzin yakayım...


o doblo bendim lan, dıjfdsa yok tabi öyle bişey ancak öyle doblo moblo gördün mü kenara çekilcen çünkü hepsi şirket arabası oluyor e şirket arabası olunca beleş benzin, sonuç olarak araba beleş benzin beleş yardır anam felsefesi güdüyor insancıklar o yüzden nerde bi şirket arabası görsem yol veriyorum.

yok abi modifiyeliydi bu doblo :D
Mesaj tarihi:
said:
Fistan 03 Ekim 2007, Çarşamba - 22:27 tarihinde demis ki:
o zaman kırmızı ışıkta gazı köklemicek benim yanımda sdfsd
zaten ne yapcagını şaşırdı 160-170 olunca.
yavaşladım bende önüme aldım sağ sinyal yakıyo sola gidiyo falan sonrasağa dönceği aklına geldi yavasca döndü kafayı yedi. baktım kızarmış surat. olsun genç dedim gönderdim


şahanla masal saati gibi anlatmışsın. Evet çocuklar Fight Clup
Mesaj tarihi:
Hep böyle başlıyor zaten. Sonrası sakat oluyor aman diyim.

Dışarı çıktığımda neredeyse her hafta yamulmuş bir araçla karşılaşıyorum üstelik çarpışma hızları düşük olmasına rağmen (şehir içi ani frenle) hasarlar çok büyük. Mümkün olduğunda defansif ve sakin sürmeye çalışın, ya da delirtiyorsa trafik, toplu taşıma kullanın (demiryolu ve deniz en güzeli)

Eskiden iki üç hafif modifiye yapılırdı şimdi motor hacmi büyütmeler ve turbo araçlarda 300 bg üstlerinden bahsediyorlar, araç ne kadar iyi olursa olsun, bir çarpışmada teneke yığınına dönüyor. İçinde de siz varsınız.

[ Mesaj 06 Ekim 2007, Cumartesi - 23:03 tarihinde, Mino tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Aman Mino ya trafik delirtiyorsa toplu taşımada trafik öldürür adamı :)

Hiç değilse oturuyorsun, kliman açık, müzik açık ve en önemlisi ter kokusu yok :)
Mesaj tarihi:
Selam,

Fistan işin zorlaşacak :D

said:
Audi Q7 3.0 TDI artık 240 beygir gücünde

240 beygir güç ve 550 Nm tork üreten, Audi’nin yeni dizel 3 litrelik 6 silindirli motoru artık Q7’de de kullanılacak. Ultra-modern bir teknoloji ile üretilen motor ile donatılan Q7, karma kullanımda, 100 kilometrede 9.8 litre yakıt tüketiyor. Bu tüketim, daha yüksek güce rağmen, önceki motora göre 0.7 litre daha az.

Bu motor ilk A5 Coupe’de tanıtılmış ve daha sonra A4 modelinde de kullanılmıştı. 550 Nm.lik torkun %90’ından fazlası 1500-3250 devir aralığında “emre hazır” durumda. Q7 3.0 TDI 100 km/s hıza 8.5 saniyede ulaşıyor ve hızlanması 216 km/s hıza kadar yavaşlamıyor.

6 virtesli otomatik şanzıman ile gücünü yere normal şartlarda %40 ön %60 arka tekerleklerinden yere aktarıyor. Amortisörleri de havalı (pnömatik) olarak sipariş etmek mümkün.

Q7’nin %80 ile, Almanya’da en çok satan modeli 3.0 TDI.


Saygılar.
×
×
  • Yeni Oluştur...