janis Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Arkadaşlar Raid lerde daha iyi performans için sizlerlere danışmak istiyorum. Main Hand : Aldor Reward Sword Off Hand : Ratro Ben şuan 21/0/40 hemo build ini kullanmaktayım ve buildin getirdiği artılarla 1610 AP / 133 Hit / %23 crit raitingim var. Fakat aklımı karıştıran konu ; Combat spec olsam daha fazlamı dmg üretirim acaba ? Raidlerde görev alan bütün sword user rogueların tamamına yakını combat spec kullanıyor. Benim düsüncem ise , Snister talentle en düsük 40 energy harcıyor . Fakat hemo 35 energy. Snister in vurdugu hasar daha fazla ama ortada söyle bi durum var. Kullandıkları energy lere bakılırsa , 2 snister vurdugunda harcadıgın energy cost ile 3 hemo vurursun ve daha hızlı combo point toplarsın. Buda daha cabuk finishing move a ulasmanı saglar. Bu konuda sizlerin görüşlerini bekliyorum, sizce PvE (Raid) de 21/0/40 Hemo mu yoksa 20/41/0 combat mı daha kullanışlı ? Lütfen nedenlerini açıklarsanız sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Exceed Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 sinister ile hemorrhage'i birebir karşılaştırırsan, başta hata yapmış olursun zaten ... combat rogue, sinister strike demek değildir ... sana fazladan dps kazandıran detaylar, ''sinister, hemo farkından'' ziyade; off hand güçlendirmesi surprise attacks combat potency a.rush ve b.flurry kombinasyonu ve diğer özelliklerdir. rogue, bu yüzden combat talente yönelir. hemo ''kısa süre zarfında yüksek dps'yi içerir, süre uzadıkça, zayıflarsın''. ayrıca hemo'yu hemo yapan dirty deeds'dir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Özetle Dual Wield Specialization 5/5 olmadan rogue PvE build olmaz. İlave bilgi olarak hemo ile sinister'ın energy cost dışında bir başka büyük farkı da hemo'nun weapon speed normalization'dan etkilenmemesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Bence combat'ı mecbur kılan şey, combat potancy. 10k üstü energy üretiyor 2 saatlik bir raidde. (Edit: SW stats'tan baktım da 20k değilmiş :P ) [ Mesaj 25 Eylül 2007, Salı - 17:23 tarihinde, deadwoll tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Onun hesabını yaparken enery global cooldown'ı resetlemesinden doğan kaybı da hesaplamak lazım. Artısı olduğu kesin de hesabı zor iş, yaklaşık bir sayı vermek zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 2 sn de bir tick atıyor diyelim, 0.5snde 5 energy yapar, 1.501 snden önce ticklediğinde hiç bir kaybımız olmaz. 1.499snden önce ticklediğinde de kazancımız oluyor. Yani resetlerin ancak %25'inde 5'er energy kaybımız oluyor. Ama %25inde 15, %25'inde 10 %25inde de 5 energy kazanıyoruz. Yani 5/7 oranda energy kazancımız var, 10k nın aşağı yukarı 7.2k'sı ekstra energy olarak geliyor bize. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Eğer 2.8 speed weaponunz varsa Hemo Sinister Strike dan daha iyi olması için 2500 AP gibi birşey gerek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Attack speed ve potency proc chance de var işin içinde. Potency'i energy üzerinden zamana çevirip yapılan hesaba bunların da katılması lazım ki doğru olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Arcane, benim hesapladığım 2 saatlik bir raid boyunca combat potancyden aldığınız energynin ne kadarının fazladan gelen energy olduğu, senin weapon speedin 1milyon olsun git ratingin 2 milyon olsun bu sefer senin combat potancyni proclama miktarı artacak bu şekilde de daha fazla energy gainin olcak, ama kaybolan energy yüzdesi her zaman sabit kalacak, yüzdeyle konuşma nedenim bu. 4 adet %25lik bölüm senin combat potancynin tickleme sürecinde procladığı zaman aralıklarını gösteriyor. Yani basitçe (hiç bir program (spss vs.) kullanmadan akıldan) sana combat potancynin verdiği energynin 5/7'si normalde combat potancy almasaydın sana gelecek energynin üstüne eklenir. 2/7lik kısım ise resette kaybedilen energyleri dengelediği için nötr kalıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Kaybolan energy sabit bir değer değil. Energy kaybının oluştuğu durum 1.5 saniye ve üstünde proc olmaması veyatek proc olması. 1.5 saniyeden kısa sürede birden fazla potency proclama ihtimali de olduğu için o hesap doğru değil. http://www.wowwiki.com/Combat_Potency Tablodan da görebilirsin, attack speed ve hit chance arttıkça potency proc sayısı arttığı için daha fazla enerji elde ediliyor. Bu sebeple kaybolan enerji sabit değil, attack speed ve hit gibi potencyyi etkileyen şeylerle değişen bir değer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 bu energy okadar önemli birşey mi ya? yani sürekli dolmuyor mu bu ? oynamadım rogue o yüzden fazla bilgim yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Mana'nın bitmeyeni gibi bişey :P , toplamda 100 energyimiz var işte, mesela sinister 40 energy ister improved yaptığın zaman, bu da bir sinister vurma süreni 4sn yapıyor, (2snde 20 energy geri gelir) şimdi mevcut şekilde combat potancy olmadan 3 sinisteri 6snde vurursun (100 energyden geri düştüğünü var sayıyorum 40-40-(20 kalıyor +2 sn bir tick energy geliyor), combat potancy olduğundaysa 6snde 3 kez procladı diyelim (şans işte birazda) 3 değil 4 kere vurursun sinisteri, main hand'in white dmg.i raidlerde mesela 600-1.2k arasıysa sinister strike'ın dmgi 1.4-2.2k (armor rating giriyor işin içine, bir de silahın dmg aralığı) arasında değişiyor benim için. [ Mesaj 25 Eylül 2007, Salı - 20:26 tarihinde, deadwoll tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overlord Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 yaw alakasız olabilirde zilyon tane char oldu bir tanede hazırda 47 rogue duruyordu 3-4 aydır oynamıyordum oynıyım dedim zevkli geldi simdi level kasarken yada grind icin bir iki kisiye sordum combatla rahat kasarsın felan dedi hatta foruma baktım combat azda ilk talent agacı neyse unuttum ondan sectim iyimidir hosmudur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Combat swordla devam et, boss kesmen falan gerekirse tek başına adrenalin rush çok işe yarar, ayrıca blade flurry de grind de ve birden fazla mob bulunan ortamlarda iş yapar çok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overlord Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 eyw saolasın bide soyle hani moblara guzelcenek davranıyorumda arada vuran oturtuyor level herhalde artınca soyle stundan cıkarmıyacagım durumlar olur inş o gunleride gorurum eheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2007 SW ile lvl kasmak daha hızlı ama sıkıcı. En keyiflisi mutilate ile lvl kasmak bence :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Absolut, abi iyi diyorsun mutilate eğlenceli hakkatten de 49 lvl boyunca neyle kasacak bu adam :) . 41 puan assasination istiyor mutilate. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aKuMa Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 19/42/0 sword build en iyi pve talent buildi su an icin. [ Mesaj 26 Eylül 2007, Çarşamba - 15:09 tarihinde, aKuMa tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 mutilate çıkana kadar SW gerisi mutilate derim. Yani 2 mob falan geldiğinde zorlanıyorsun SW spece göre ama tek mob kesme hızı inanılmaz artıyor ve en güzeli eğlenceli bi hal alıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2007 Valla 2 haftadır shadow stepim 5-6k arası çalışıyorum bglerde :P , arenada da +3k. En eğlencelisi o :) . Tabii lvl kasarken kullanışsız. Farm yaparken falan primal farmlamadığım zamanlarda mutilate çok iyi evet cheap shot'un süresi dolmadan mob ölüyor. Edit 1: Bu arada arcane, postunu şimdi gördüm daha :/ Şimdi bakalım, 1.5snden sonra cp proclama şansı %25, kalan 0.5sn de cpnin tekrar proclama şansı da atıyorum %5 olsun (tabloya bakmadım henüz kuru olasılık bilgisiyle konuşuyorum, cpnin proc ratei hakkında da fikrim yok (0.5 sn içerisinde üstüste 2 kez proclama yüzdesi diyim (%4 gibi birşey olmalı) kendim değerler atıyorum. Ayrıca o 0.5snlik dilimde cpnin proclama ihtimali kesinlikle %5ten azdır) 125/10000 şansla 0.5snlik dilim içerisinde 2. cp proclayacak demektir bu da, yani 10k cp proclamış olsa 5/7'lik kar + 125 energy. Bu da göz ardı edilebilecek bir değer diye düşünüyorum. (Dediğim gibi makine vs. kullanmadan, aklımdan hesaplıyorum bunları o yüzden net değerler veremem. WoWviki'ninki daha doğrudur kesinlikle. Edit 2: Wiki'deki tabloyu inceledim, orada gösterilen 1dk içinde ne kadar energy üreteceğin, energynin ne kadarının kaybolduğu değil, tabii ki yüksek ws ve hit rating 1dk'de proclayan cp miktarını arttırır ama benim anlattığım tamamen farklı bir şey, ben hali hazırda raid süresince proclamış olan cp'nin ne kadarının yanımıza kar kaldığını anlatmaya çalışıyorum. (Sen yukarıda bir postunda global tickleri resetler o yüzden gerçekten çok karlı mı combat potancy tarzıbir mesaj atmıştın, onun cevabı benim anlattıklarım) [ Mesaj 26 Eylül 2007, Çarşamba - 17:44 tarihinde, deadwoll tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
4Ever Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Pve için Combat kacınılmazdır özellikle off hand bonusları ile her zaman az gorunen damageler aslında seri ve fazladır. Suan üzerinde 5 / 5 Sezon 2 Arena seti var ve Arena Swordları var Homo oldugum zaman Pvelerde Shadow priestlerin gerisine dusuyorum. ama aynı gear ile sinister oldugumda her zaman ilk 5deyim arada cok fazla fark var homonun tek avantajı az energy harcamasıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 said: Sen yukarıda bir postunda global tickleri resetler o yüzden gerçekten çok karlı mı combat potancy tarzıbir mesaj atmıştın, onun cevabı benim anlattıklarım) En önce şunda anlaşalım :) Ben birşey sormadım, öyle birşey de demedim. said: Artısı olduğu kesin de hesabı zor iş, Dediğim şey bu. said: Kaybolan energy sabit bir değer değil Bir de bunu dedim. :) Hesaba geri dönüyorum: said: Şimdi bakalım, 1.5snden sonra cp proclama şansı %25 1.5 saniyeden sonra kaç kez procladığı önemli değil. Zaman/Enerji kıyaslıyoruz değil mi. O zaman enerji kaybı olmaması için potencynin 1.5 saniyeden önce en azından 1 kez proclaması lazım. Bütün attack speed modifierlarla 0.75 offhand attack speed görüldü diyelim. Bu durumda 1.5 saniyede iki offhand swing olacak. Bunların hit olması durumunda % 4 gibi bir ihtimal çıkıyor, senin yazdığınla aynı ihtimal ama: said: 0.5 sn içerisinde üstüste 2 kez proclama yüzdesi diyim 0.5 değil 1.5'de. Yani 3 misli daha düşük. Bu da 2 saatlik raidde 192 kez olma ihtimali demek. 2880'den daha az. (şunu oturdum hesapladım ya kendimden iğrendim :P) 2 saatlik raid için kayda değer bir miktar değil. İlk 1.5 saniyede proclamayıp son 0.5 saniyede proclarsa zaten kaybolan enerjiden sayılıyor. Benim anlatmaya çalıştığım şey hesabın yanlış olduğu, başka birşey değil. :) Grind'a gelince benim düşüncem şu: AR+BF ikilisi quest yaparken çok yardımcı oluyor, öbür yandan mutilate (combat şart değil, heavy assassination da olur, subtlety de) tek mobu çok hızlı indiriyor. Çinli gibi tek tek mob kesiyor olunca mutilate bir adım önde ama instanceıma gider questimi yaparım diyorsanız 41 combat daha rahat. Tabii bunlar sadece 60 sonrası için geçerli onu da yeni roguelar için not düşelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overlord Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 eyw saolun bide su ar+bf ikilisi ne oluyor yeni rogue a bir not daha düşün :D bana random +battlefield geliyor aklıma surekli oda olmuyor eheh combat verdim talentları hayırlısı allahtan su enerjiyi hızlı dolduran bir meret var 5dklık yoksa işkence gibi geldi enerji dolması Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 AR = Adrenaline Rush = "enerjiyi hızlı dolduran bir meret var 5dklık" BF = Blade Flurry Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2007 AR olsa olsa adrenalin rush dır. BF de Blade flurry dir. Emin deilim ama rogue oynamadım hayatımda. Tiskinrim, uyuz classtır :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar