BonePART Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 abicim lambonun yeni countach cabasi diyorum ama yerii tutmasi zor param olsada alsam bi tane
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Selam, Diğer görseller araç ile ilgili: [spo][/spo] TECHNICAL DATA: LAMBORGHINI REVENTON [spo]Frame: High strength tubular steel structure with carbon fibre components.Bodywork: In carbon fibre, except roof and door external panels (steel)Steering Type: Mechanical (rack and pinion) power-assisted Right-Hand Turning Radius: 12.55 m (41.17 ft)Wheels and Tires: 245/35 ZR 18 (front), 335/30 ZR 18 (rear)Engine: Type: 12 cylinders at 60° Bore and Stroke: 88 mm x 89 mm (3.46 in x 3.50 in) Displacement: 6496 cc (396.41 in3) Compression Ratio: (11 ± 0.2):1 Maximum Power: 650 HP (478 kW) at 8000 rpm (guaranteed through the engine selection) Maximum Torque: 660 Nm (487 lb-ft) at 6000 rpm Engine Position in Vehicle: Longitudinal central-rear Cylinder Heads and Engine Block: Aluminium Intake System: Variable geometry with 3 operating modesTiming: 4 valves per cylinder, 4 overhead camshafts Timing Gear Transmission: 2 chains Continuous Timing Variator (int. and ex.): Electronically ControlledIgnition System: Static type ignition system with individual coils (one for each spark plug). Firing sequence 1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11Fuel System / Injection: Lamborghini LIE electronic engine control unit, multipoint, sequential timed, DRIVE BY WIRE Lubrication System: Type: Dry sump Recovery Pumps: 2 gear pumps Delivery Pump (High Pressure): 1 gear pumpCooling System: Liquid cooled, with pressurized circuitTransmission: Type: Permanent all-wheel drive with Viscous Traction system Geearbox: 6-speed mechanical gearbox Clutch: Dry single disc Clutch Disc Diameter: 272 mm (10.7 in.)Transmission Ratios: 1st: 1:3.091 2nd: 1:2.105 3rd: 1:1.565 4th: 1:1.241 5th: 1:1.065 6th: 1:0.939 Reverse: 1:2.692Brakes: 4 self-ventilated rotors with pedal control, hydraulic transmission with dual independent circuits, one for each axle with vacuum servo. ABS antilock device + DRP function. Front Rotor: Ø 380 x 34 mm (14.96 in x 1.34 in) Rear Rotor: Ø 355 x 32 mm (13.98 in x 1.26 in) Handbrake: Mechanical, acting on rear wheelsSuspension: 4-wheel independent articulated quadrilateral system. Hydraulic shock absorbers and coaxial coil springs. Suspension with dual front and rear struts, antiroll, antidive and antisquat bar.Performance: Top Speed: 340 km/h (211.3 mph) Acceleration 0-100 km/h (0-62 mph): 3.4 s (before: 3.8 s)Dimensions: Wheelbase: 2665 mm (104.92 in) Total Length: 4700 mm (185.04 in) Total Width: 2058 mm (81.02 in) Total Height: 1135 mm (44.69 in) Dry Weight (no fuel and no liquids): 1665 kg (3670.7 lb) Front Trackwidth: 1635 mm (64.37 in) Rear Trackwidth: 1695 mm (66.73 in) Front Overhang: 1080 mm (42.52 in) Rear Overhang: 955 mm (37.60 in) Maximum Overall Width with External Rearview Mirrors: 2215 mm (87.20 in)Liquid Capacities (Liters): Engine Oil:12 litres (3.17 gal) Gearbox Oil: 3.5 litres (0.92 gal) Front Differential Oil: 1 litre (0.26 gal) Rear Differential Oil: 2.5 litres (0.66 gal) Cooling Circuit: 15 litres (3.96 gal)Consumption (according to DIR 1999/100/CE) : Urban: 32,3 l/100km Extra-Urban: 15,0 l/100 km Combined: 21,3 l/100 km C02 Emissions: 495 g/km[/spo] Saygılar.
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 ici nubuk mu yoksa ben mi yanlis goruyorum?
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Yani ici, disi kadar etkileyici degil. Nubuk oldugunu gormek biraz hani marjinal olmaya calisma havasi verdi bana fakat nubuk suya gelemez ve de adami terletir ( ? ). Tabi bunu biz degil 20 kisi dusunsun :)
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Selam, Şimdiden acımaya başladık değil mi o 20 kişiye :P Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 aracın c sütunu dicem, abuk olacak ne tarafı neresi belli değil, kapıdan arkaya doğru olan tarafı diyim, bu bölgedeki kadar karmaşık bi geometri yok. o ne ya. kafayı yemiş bunlar :) Burnu sevmememin en büyük sebebi, farlar. sanki murciélago'nun farlarını alıp 206 modifiyesi yapar gibi üstten kesmişler sadece (şekil olarak tabi :P) daha yenilikçi bişey beklerdim. Bi de ismi de değişik. Yine boğa ismiymiş, hatta matador öldürmüş bi boğaymış, ama isim bi ilginç. Batman filmi izlememden olsa gerek, tasarıma uysa da pek bi gotik geldi :P
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 yok be, Murcielagoyu ilk gördüğümde o da bi garip gelmişti, sonradan hatlarını anladım, kafama oturttum artık müthiş gelmeye başlamıştı tasarımı. bu karma karışık ama :)
Xaero Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Bu arabayla trafikte makasa girmedikten sonra ne anlamı var almanın.
prozzak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 murcielago nun tasarimini asla begenmedim hantal bir goruntusu vardi veya fazla oturakli ama bu oturakli kasa yapisi diablo dan emanetti. Gallardo ciktiktan sonra olay budur dedim. On ve arka farlar daha zarif ve ince daha atak duruyordu araba :) Reventon ile yaptiklari aslinda ayni sey. On farlari dikkat ederseniz gallardo ya cok benzetmisler.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 makasa girmez zaten. Roadrunner'ın çizgifilmindeki gibi gaza bastın mı geçtiği yolu yakıp dümdüz gider uehuh:) [ Mesaj 18 Eylül 2007, Salı - 20:41 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 said: BonePART üye [şikayet et] § 18 Eylül 2007, Salı - 10:57 [ özel msj ] abicim lambonun yeni countach cabasi diyorum ama yerii tutmasi zor param olsada alsam bi tane Katılıyorum. Katılıyorum. Evet. Katılıyorum. Olur da yurt dışına falan göçersem, yemeyip içmeyip evlenmeyip Countach parası biriktiricem.
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Countach'la nasıl geri gidildiğini biliyor musun peki? =)
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Diğer modellerde de üç aşağı beş yukarı aynıdır =)
matama Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 ben begenmedim hic bir lamboyu ne surus olarak nede tip olarak begenmedigim gibi. tek gercek ferrari :) ferrarinin super arabasi 2010 2011 de cikicak vodan. 60 nci yil icin arabalara 60inci yil armasi koyuyorlar bir tek o var :) birde ozel 60inci yil 612 si uretiliyor
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2007 yalnız nedense F40-50-60 serisini garip bi şekilde bozdu adamlar. En iyi araç budur diye F60 yerine Enzo dediler ok. Eee sonraki model ne olacak? :) isimlendirme stratejilerini merak ediyorum. bi de heralde sonraki model iyice Caparo T1 gibi bişey olur.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 19, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 19, 2007 Selam, Bana da Ferrari tasarımı bir garip gelir :) Bu arada ben de Countach ile geri gitmeyi pek önermem. Maskara eder adamı elaleme :P Saygılar.
Öne çıkan mesajlar