Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Reventon 2008


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Selam,

Diğer görseller araç ile ilgili:
[spo]
[/spo]

TECHNICAL DATA: LAMBORGHINI REVENTON
[spo]Frame:
High strength tubular steel structure with carbon fibre components.

Bodywork:
In carbon fibre, except roof and door external panels (steel)

Steering Type:
Mechanical (rack and pinion) power-assisted

Right-Hand Turning Radius: 12.55 m (41.17 ft)

Wheels and Tires:
245/35 ZR 18 (front), 335/30 ZR 18 (rear)

Engine:
Type: 12 cylinders at 60°
Bore and Stroke: 88 mm x 89 mm (3.46 in x 3.50 in)
Displacement: 6496 cc (396.41 in3)
Compression Ratio: (11 ± 0.2):1
Maximum Power: 650 HP (478 kW) at 8000 rpm (guaranteed through the engine selection)
Maximum Torque: 660 Nm (487 lb-ft) at 6000 rpm
Engine Position in Vehicle: Longitudinal central-rear
Cylinder Heads and Engine Block: Aluminium
Intake System: Variable geometry with 3 operating modes

Timing:
4 valves per cylinder, 4 overhead camshafts
Timing Gear Transmission: 2 chains
Continuous Timing Variator (int. and ex.): Electronically Controlled

Ignition System:
Static type ignition system with individual coils (one for each spark plug).
Firing sequence 1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Fuel System / Injection:
Lamborghini LIE electronic engine control unit, multipoint, sequential timed, DRIVE BY WIRE

Lubrication System:

Type: Dry sump
Recovery Pumps: 2 gear pumps
Delivery Pump (High Pressure): 1 gear pump

Cooling System:
Liquid cooled, with pressurized circuit

Transmission:
Type: Permanent all-wheel drive with Viscous Traction system
Geearbox: 6-speed mechanical gearbox
Clutch: Dry single disc
Clutch Disc Diameter: 272 mm (10.7 in.)

Transmission Ratios:
1st: 1:3.091
2nd: 1:2.105
3rd: 1:1.565
4th: 1:1.241
5th: 1:1.065
6th: 1:0.939
Reverse: 1:2.692

Brakes:
4 self-ventilated rotors with pedal control, hydraulic transmission with dual independent circuits, one for each axle with vacuum servo. ABS antilock device + DRP function.
Front Rotor: Ø 380 x 34 mm (14.96 in x 1.34 in)
Rear Rotor: Ø 355 x 32 mm (13.98 in x 1.26 in)
Handbrake: Mechanical, acting on rear wheels

Suspension:
4-wheel independent articulated quadrilateral system. Hydraulic shock absorbers and coaxial coil springs. Suspension with dual front and rear struts, antiroll, antidive and antisquat bar.

Performance:
Top Speed: 340 km/h (211.3 mph)
Acceleration 0-100 km/h (0-62 mph): 3.4 s (before: 3.8 s)

Dimensions:
Wheelbase: 2665 mm (104.92 in)
Total Length: 4700 mm (185.04 in)
Total Width: 2058 mm (81.02 in)
Total Height: 1135 mm (44.69 in)
Dry Weight (no fuel and no liquids): 1665 kg (3670.7 lb)
Front Trackwidth: 1635 mm (64.37 in)
Rear Trackwidth: 1695 mm (66.73 in)
Front Overhang: 1080 mm (42.52 in)
Rear Overhang: 955 mm (37.60 in)
Maximum Overall Width with External Rearview Mirrors: 2215 mm (87.20 in)

Liquid Capacities (Liters):
Engine Oil:12 litres (3.17 gal)
Gearbox Oil: 3.5 litres (0.92 gal)
Front Differential Oil: 1 litre (0.26 gal)
Rear Differential Oil: 2.5 litres (0.66 gal)
Cooling Circuit: 15 litres (3.96 gal)

Consumption (according to DIR 1999/100/CE) :
Urban: 32,3 l/100km
Extra-Urban: 15,0 l/100 km
Combined: 21,3 l/100 km
C02 Emissions: 495 g/km[/spo]

Saygılar.

Mesaj tarihi:
Yani ici, disi kadar etkileyici degil. Nubuk oldugunu gormek biraz hani marjinal olmaya calisma havasi verdi bana fakat nubuk suya gelemez ve de adami terletir ( ? ). Tabi bunu biz degil 20 kisi dusunsun :)
Mesaj tarihi:
aracın c sütunu dicem, abuk olacak ne tarafı neresi belli değil, kapıdan arkaya doğru olan tarafı diyim, bu bölgedeki kadar karmaşık bi geometri yok. o ne ya. kafayı yemiş bunlar :)

Burnu sevmememin en büyük sebebi, farlar. sanki murciélago'nun farlarını alıp 206 modifiyesi yapar gibi üstten kesmişler sadece (şekil olarak tabi :P) daha yenilikçi bişey beklerdim.

Bi de ismi de değişik. Yine boğa ismiymiş, hatta matador öldürmüş bi boğaymış, ama isim bi ilginç. Batman filmi izlememden olsa gerek, tasarıma uysa da pek bi gotik geldi :P
Mesaj tarihi:
yok be, Murcielagoyu ilk gördüğümde o da bi garip gelmişti, sonradan hatlarını anladım, kafama oturttum artık müthiş gelmeye başlamıştı tasarımı. bu karma karışık ama :)
Mesaj tarihi:
murcielago nun tasarimini asla begenmedim hantal bir goruntusu vardi veya fazla oturakli ama bu oturakli kasa yapisi diablo dan emanetti. Gallardo ciktiktan sonra olay budur dedim. On ve arka farlar daha zarif ve ince daha atak duruyordu araba :) Reventon ile yaptiklari aslinda ayni sey. On farlari dikkat ederseniz gallardo ya cok benzetmisler.
Mesaj tarihi:
makasa girmez zaten. Roadrunner'ın çizgifilmindeki gibi gaza bastın mı geçtiği yolu yakıp dümdüz gider uehuh:)

[ Mesaj 18 Eylül 2007, Salı - 20:41 tarihinde, Mr_Hand tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
said:
BonePART
üye [şikayet et]
§ 18 Eylül 2007, Salı - 10:57 [ özel msj ]
abicim lambonun yeni countach cabasi diyorum ama
yerii tutmasi zor
param olsada alsam bi tane


Katılıyorum.

Katılıyorum.

Evet. Katılıyorum.

Olur da yurt dışına falan göçersem, yemeyip içmeyip evlenmeyip Countach parası biriktiricem.
Mesaj tarihi:
ben begenmedim

hic bir lamboyu ne surus olarak nede tip olarak begenmedigim gibi.

tek gercek ferrari :)

ferrarinin super arabasi 2010 2011 de cikicak vodan. 60 nci yil icin arabalara 60inci yil armasi koyuyorlar bir tek o var :)

birde ozel 60inci yil 612 si uretiliyor
Mesaj tarihi:
yalnız nedense F40-50-60 serisini garip bi şekilde bozdu adamlar. En iyi araç budur diye F60 yerine Enzo dediler ok. Eee sonraki model ne olacak? :) isimlendirme stratejilerini merak ediyorum.

bi de heralde sonraki model iyice Caparo T1 gibi bişey olur.
×
×
  • Yeni Oluştur...